Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: 950 Adv και ταχύτητες-συμπλέκτης

  1. #1
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596

    950 Adv και ταχύτητες-συμπλέκτης

    Τώρα τελευταία μου έχει παρουσιαστεί το εξής φαινόμενο, 2-3 φορές μπορεί και παραπάνω..

    Κινούμενος με χαμηλές ταχύτητες και μέσα στην πόλη-κίνηση, πολύ συχνά ο ΚΤΜας αρνείται να ανεβάσει ταχύτητα... μιλάμε για σκάλωμα μεγάλο! Στο κατέβασμα δεν έχει κανένα πρόβλημα απολύτως, αλλά από 1η σε 2α και 3η σε 4η, πολλές φορές ο λεβιές σκαλώνει. Έχω παρατηρήσει ότι αν ανεβάσω τις στροφές του κινητήρα η ταχύτητα κουμπώνει...

    Για πείτε ρε παιδιά γιατί γινόμαστε και ρεζίλι στα φανάρια..
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  2. #2
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Re: 950 Adv και ταχύτητες-συμπλέκτης

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
    Τώρα τελευταία μου έχει παρουσιαστεί το εξής φαινόμενο, 2-3 φορές μπορεί και παραπάνω..

    Κινούμενος με χαμηλές ταχύτητες και μέσα στην πόλη-κίνηση, πολύ συχνά ο ΚΤΜας αρνείται να ανεβάσει ταχύτητα... μιλάμε για σκάλωμα μεγάλο! Στο κατέβασμα δεν έχει κανένα πρόβλημα απολύτως, αλλά από 1η σε 2α και 3η σε 4η, πολλές φορές ο λεβιές σκαλώνει. Έχω παρατηρήσει ότι αν ανεβάσω τις στροφές του κινητήρα η ταχύτητα κουμπώνει...

    Για πείτε ρε παιδιά γιατί γινόμαστε και ρεζίλι στα φανάρια..
    ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ ΞΕΡΕΙΣ Η ΕΜΑΘΕΣ ΑΠΟ ΑΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ????:rotflmao: :rotflmao:

    να με το δωσεις μια βολτα να δω αν οντως το κανει γιατι πολυ φοβαμαι οτι κατι κανεις εσυ λάθος.

  3. #3
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596

    Re: Re: 950 Adv και ταχύτητες-συμπλέκτης

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ ΞΕΡΕΙΣ Η ΕΜΑΘΕΣ ΑΠΟ ΑΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ????:rotflmao: :rotflmao:

    να με το δωσεις μια βολτα να δω αν οντως το κανει γιατι πολυ φοβαμαι οτι κατι κανεις εσυ λάθος.

    Όχι με αλληλογραφία, από ένα forum έμαθα ρε δούκα, να δεις πώς το λένε πώς το λένε

    Ρε πείτε σοβαρά ! Χαμηλές στροφές στον κινητήρα = δεν σου ανεβάζω ταχύτητα γιατί πας σα κότα ??

    Δεν το κάνει πάντα όμως...
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  4. #4
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    Re: Re: Re: 950 Adv και ταχύτητες-συμπλέκτης

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s


    Ρε πείτε σοβαρά ! Χαμηλές στροφές στον κινητήρα = δεν σου ανεβάζω ταχύτητα γιατί πας σα κότα ??

    Δεν το κάνει πάντα όμως...
    +1 ! ! ! !

  5. #5
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596

    Re: Re: Re: Re: 950 Adv και ταχύτητες-συμπλέκτης

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    +1 ! ! ! !

    Τι μλκ !!

    :rotflmao:

    Τι να κάνω ρε γμτ.. τελευταία φορά που μπήκα στο δρόμο του σπιτιού στη 1 ρόδα παραλίγο να πατήσω τον Pizza man !!

    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Έχω την αμυδρή εντύπωση Νικολάκη, ότι ΔΕΝ αφήνεις το λεβιέ να επαναφέρει στο "κενό" !!!

    (τα κουσούρια των κοντράκιδων...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    ..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Έχω την αμυδρή εντύπωση Νικολάκη, ότι ΔΕΝ αφήνεις το λεβιέ να επαναφέρει στο "κενό" !!!

    (τα κουσούρια των κοντράκιδων...)
    τωρα μπορω να σχολάσω ησυχος..

  8. #8
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Έχω την αμυδρή εντύπωση Νικολάκη, ότι ΔΕΝ αφήνεις το λεβιέ να επαναφέρει στο "κενό" !!!

    (τα κουσούρια των κοντράκιδων...)
    Για εξπλέιν ρε αντώνη...

    Εννοείς οτι στην αλλαγή, "κρατάω" ακόμα τον συμπλέκτη μέχρι την επόμενη ?
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  9. #9
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
    Για εξπλέιν ρε αντώνη...

    Εννοείς οτι στην αλλαγή, "κρατάω" ακόμα τον συμπλέκτη μέχρι την επόμενη ?
    η αλληλογραφία που λέγαμε. :rotflmao:


    βαζεις τη ταχύτητα πολυ πιο αργα απο τι πρεπει.(με το μοχλο στο ποδι εννοάω..πατας συμπλεκτη..κλίνεις σα κοτα το γκαζι και μετα προσπαθεις σα τις γριες να ανεβάσεις το λεβιε...)

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    "Λεβιέ" είπα μάστορα...!!!

    Και συνήθως τις ταχύτητες τις αλλάζουμε με το πόδι ...

    (εκτός αν τελικιάζεις ψαρακωμένος το μοτόρι...)

    Χώνεις το κου-ντε-πιε (Γαλλιστί: το πάνω μέρος της ποδάρας σου) κάτω από το λεβιέ ταχυτήτων και ΔΕΝ τον αφήνεις να επανέλθει στην θέση "ηρεμίας" για να πιάσει ο μύλος άλλη φουρκέτα !!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    "Λεβιέ" είπα μάστορα...!!!

    Και συνήθως τις ταχύτητες τις αλλάζουμε με το πόδι ...

    (εκτός αν τελικιάζεις ψαρακωμένος το μοτόρι...)

    Χώνεις το κου-ντε-πιε (Γαλλιστί: το πάνω μέρος της ποδάρας σου) κάτω από το λεβιέ ταχυτήτων και ΔΕΝ τον αφήνεις να επανέλθει στην θέση "ηρεμίας" για να πιάσει ο μύλος άλλη φουρκέτα !!!
    E εντάξει μετά είδα οτι μιλάς για το λεβιέ..

    Αυτο που λες δεν παίζει, και να σου πω γιατί ! Ο λεβιές είναι εδώ και καιρό ρυθμισμένος στη θέση "μπότας" ! Οπότε ο χώρος μεταξύ λεβιέ και κου-ντε-πιε ( ) είναι πάαααρα πολύς!
    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Και τι θες τώρα ???

    (ξαναπάρε Africa..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    αντε βρε αχρηστε, μου 'θελες και 950....
    να μου το φερεις πισω και να παρεις τη γρια σου πισω....
    αντε, ολο γκρινια εισαι......

    παρεπιμπτοντως, μηπως το παρατηρησες απ οταν αλλαξες λαδακια???

    δε σου αρεσανε τα 300ν βλεπεις......

    απο που να αρχισω και που να τελειωσω με τη περιπτωση σου.....

    και γιατι αλλαζεις ταχυτητες με χαμηλες στροφες? δεν εχεις καταλαβει ακομα οτι το μοτορι δυσανασχετει οταν δουλευει χαμηλα? μονο κακο του κανεις!!!
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  14. #14
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Και τι θες τώρα ???

    (ξαναπάρε Africa..)

    :rotflmao: :rotflmao:


    πληρωμένη απάντηση.......


    χαχαχαχαχαχαχαααααχαχαχαχαχαα

    χα

    χ

    .


  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 950dim
    Εγγραφή
    20/06/2006
    Μηνύματα
    536
    Αυτο που λες δεν παίζει, και να σου πω γιατί ! Ο λεβιές είναι εδώ και καιρό ρυθμισμένος στη θέση "μπότας" ! Οπότε ο χώρος μεταξύ λεβιέ και κου-ντε-πιε ( ) είναι πάαααρα πολύς! [/B][/QUOTE]

    Τι ειπες τωρα;ρυθμιζει ο λεβιες ταχυτητων σε υψος;;;
    ασχετο αλλα μια που το διαβασα...
    ...cause the place seems still alive...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2012, 13:50
  2. 950/990 και κάγκελα Hepco & Becker
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 25/04/2007, 08:52
  3. 950 Adv - Service 10.000 ΧΛΜ
    από Nik0s στο forum KTM
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2006, 16:59
  4. ΣΕΛΑ ΓΙΑ 950 Adv
    από panos26 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 27/06/2006, 22:44
  5. 950 Adv
    από gian_nykt στο forum KTM
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2006, 14:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF