Σελίδα 9 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011121314 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 224

Θέμα: Αρχάριος για Gsxr-1000

  1. #121
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panopticon7
    Αστειευομαι φυσικα

    Η παρένθεση έκλεισε. Εξάλλου βρισκόμαστε στο θρεντ του παιδιού.


    Φίλε Gixxerfrk ξέρω ότι σε προβληματίσαμε. Αν θέλεις ξαναδιάβασε από την αρχή όλα αυτά που σου είπαν τα παιδιά και σκέψου πως σε όλα αυτά εσύ έχεις να αντιπαραθέσεις μόνο το γεγονός ότι σου αρέσει. Αν θέλεις να έχεις μια εμπειρία με μοτό του είδους πάρε μια οποιαδήποτε που την δίνουν για test raid. Εγώ και εσύ η μόνη διαφορά που μπορούμε να διακρίνουμε στα 1000άρια είναι τα χρώματα. Αν το ψάξεις λίγο αποκλείεται να μη βρεις κάτι που να σου αρέσει ώστε να το χρησιμοποιήσεις τουλάχιστον σαν βάση για να καταλήξεις αργότερα στο 1000. Αν θέλεις σκέψου το γεγονός πως μπορείς να πάρεις κάτι μικρότερο και μεταχειρισμένο, να λάβεις μέρος σε σχολεία ασφαλούς οδήγησης κτλ. Να πας καμιά φορά στην πίστα για να δεις τις δυνατότητες της μηχανής, να πιέσεις τον εαυτός σου χωρίς να φοβάσαι το Daf από το απέναντι ρεύμα και αργότερα θα κρίνεις μόνος σου τι θα κάνεις.


    edit. Σε περίπτωση που δεν θέλεις κάτι παλιό ή προτιμάς ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο ή και καινούριο, μηχανές σαν το gsxf το Diversion ή το fazer μπορούν να σε βοηθήσουν να μεταβείς στην ακραία γεωμετρία και τα απόλυτα γκάζια χωρίς να σου στερούν την δυνατότητα να μπεις στην πίστα να κάνεις ταξιδάκια ή να κυκλοφορείς στην πόλη.
    Sent from me using a computer.

  2. #122
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    συμφωνω με ολες τις προηγουμενες αποψεις που σου ειπαν τα παιδια.



    ειναι ωραιο να απαντανε οι αλλοι για σενα και να μην αναγκαζεσαι να γραφεις σεντονια.

  3. #123
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    συμφωνω με ολες τις προηγουμενες αποψεις που σου ειπαν τα παιδια.



    ειναι ωραιο να απαντανε οι αλλοι για σενα και να μην αναγκαζεσαι να γραφεις σεντονια.

    σαν παλιός και συ δικαιούσαι και λίγο ξεκούραση από τα θρέντ που είναι χιλιόποστάρισμενα...










  4. #124
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/11/2008
    Μηνύματα
    103

    Re: Re: Αρχάριος για Gsxr-1000

    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    εγω θα σου το θεσω λιγο διαφορετικα απο τους αλλους...παρτο...

    δεχεσαι μολις το αγορασεις να μου το φερεις να στο κανω 80 αλογα τροχο? εξωτερικα δεν θα φαινεται τιποτα και η αλλαγη θα ειναι πολυ ευκολα αναστρεψιμη...το κολπο ομως θα το ξερω μονο εγω...θα την αφησουμε ετσι για τουλαχιστον 6 μηνες...

    και η εργασια δωρεαν απο μενα...τι λες?
    Σοβαρα γινεται αυτο? Αληθεια ρωταω. Ειμαι απειρος, θα ηθελα να αγορασω R6 03-04 μοντελο, αν γινεται να το κανω ας πουμε 60 αλογα το κανω αυριο, και μεχρι να το μαθω κανενα εξαμηνο το αφηνω ετσι και μετα μολις το μαθω το ξαναφερνω στα κανονικα επιπεδα. Γινεται? Και σε πληρωνω προφανως. Αλλα μετα ξαναφερνεται στα κανονικα του επιπεδα χωρις να πληρωσω μια περιουσια. Αληθεια ρωταω. Μου αρεσει παρα πολυ αυτη η μηχανη, και αν ηταν δυνατον να την κανω 60 αλογα μεχρι να το μαθω οκ.

  5. #125

    Re: Re: Re: Αρχάριος για Gsxr-1000

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Hondakias23
    Σοβαρα γινεται αυτο? Αληθεια ρωταω. Ειμαι απειρος, θα ηθελα να αγορασω R6 03-04 μοντελο, αν γινεται να το κανω ας πουμε 60 αλογα το κανω αυριο, και μεχρι να το μαθω κανενα εξαμηνο το αφηνω ετσι και μετα μολις το μαθω το ξαναφερνω στα κανονικα επιπεδα. Γινεται? Και σε πληρωνω προφανως. Αλλα μετα ξαναφερνεται στα κανονικα του επιπεδα χωρις να πληρωσω μια περιουσια. Αληθεια ρωταω. Μου αρεσει παρα πολυ αυτη η μηχανη, και αν ηταν δυνατον να την κανω 60 αλογα μεχρι να το μαθω οκ.
    υπαρχει και πολυ απλος τροπος να γινει...βαζεις ενα στοπ στον αξονα που ανοιγει τα main throttle plates ετσι ωστε να ανοιγει το γκαζι μεχρι εκει που θες εσυ...πες στον μαστορα σου να το κανει...ειναι πανευκολο...δεν χρειαζεσαι εμενα...εγω χρειαζομαι μονο οταν ειναι να γινει με τροπο που να μην ανακαλυπτεται...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #126
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/11/2008
    Μηνύματα
    103

    Re: Re: Re: Re: Αρχάριος για Gsxr-1000

    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    υπαρχει και πολυ απλος τροπος να γινει...βαζεις ενα στοπ στον αξονα που ανοιγει τα main throttle plates ετσι ωστε να ανοιγει το γκαζι μεχρι εκει που θες εσυ...πες στον μαστορα σου να το κανει...ειναι πανευκολο...δεν χρειαζεσαι εμενα...εγω χρειαζομαι μονο οταν ειναι να γινει με τροπο που να μην ανακαλυπτεται...
    Αυτο μειωνει το γκαζι, τις στροφες την ιπποδυναμη? Τι ακριβως κανει αδερφε. Θα το κανω. Τι λες τωρα. Δεν το ηξερα! Βουρ για R6!:smilea: :smilea:

  7. #127

    Re: Re: Re: Re: Αρχάριος για Gsxr-1000

    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    υπαρχει και πολυ απλος τροπος να γινει...βαζεις ενα στοπ στον αξονα που ανοιγει τα main throttle plates ετσι ωστε να ανοιγει το γκαζι μεχρι εκει που θες εσυ...πες στον μαστορα σου να το κανει...ειναι πανευκολο...δεν χρειαζεσαι εμενα...εγω χρειαζομαι μονο οταν ειναι να γινει με τροπο που να μην ανακαλυπτεται...
    Παλιά μήπως η κτμ το έβαζε μεχρι το στρώσιμο ή κάτι τέτοιο ; Και στο 1ο σερβις το έβγαζε;

  8. #128
    την μεγιστη παροχη αερα μειωνει...κατ επεκτασιν καυσιμο-στροφες-ιπποδυναμη...πολλες εταιριες το κανουν ακομη και τωρα...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  9. #129
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/11/2008
    Μηνύματα
    103
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    την μεγιστη παροχη αερα μειωνει...κατ επεκτασιν καυσιμο-στροφες-ιπποδυναμη...πολλες εταιριες το κανουν ακομη και τωρα...
    Πριν το παρω πρεπει να ρωτησω καπου να μαθω σιγουρα? Καποιο μερος?

  10. #130
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Hondakias23
    Πριν το παρω πρεπει να ρωτησω καπου να μαθω σιγουρα? Καποιο μερος?
    δεν χρειαζεται να αγορασεις καποιο ανταλλακτικο...μια προσθηκη μπαινει πανω στο ηδη υπαρχων στοπ και εισαι κομπλε...
    frankly my dear, i dont give a damn...

  11. #131
    Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
    δεν χρειαζεται να αγορασεις καποιο ανταλλακτικο...μια προσθηκη μπαινει πανω στο ηδη υπαρχων στοπ και εισαι κομπλε...
    Με αυτα που λες rein θα εμφανιστουν καμια 30 συνομιληκοι μου και θα λενε αγορασα gsxr kai cbr.Αρα καλυτερα βγαλε καμια τιμη του κολπου που κανεις και εχεις οικονομησει
    Ειμαι μονο ενας,ομως ειμαι ενας.Δεν μπορω να κανω τα παντα,ομως μπορω να κανω κατι.Και επειδη δεν μπορω να κανω τα παντα δεν θα αρνηθω να κανω το κατι που μπορω

  12. #132
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/11/2008
    Μηνύματα
    103
    Αρχικά δημιουργήθηκε από koulis19
    Με αυτα που λες rein θα εμφανιστουν καμια 30 συνομιληκοι μου και θα λενε αγορασα gsxr kai cbr.Αρα καλυτερα βγαλε καμια τιμη του κολπου που κανεις και εχεις οικονομησει
    Για να το κανεις αυτο θα πρεπει να εισαι κατασταλαγμενος, και νομιζω πως αν οι συνομηλικοι σου και οι συνομηλικοι μου κανουν κατι τετοιο οκ. Αλλα αν παρουν τετοιο μηχανακη δεν θα το κανουν κατα 90%. Και απ΄οτι καταλαβα απ το παλικαρι ειναι απλο να το κανεις και το κανει ο καθε μηχανικος.

  13. #133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
    Η παρένθεση έκλεισε. Εξάλλου βρισκόμαστε στο θρεντ του παιδιού.


    Φίλε Gixxerfrk ξέρω ότι σε προβληματίσαμε. Αν θέλεις ξαναδιάβασε από την αρχή όλα αυτά που σου είπαν τα παιδιά και σκέψου πως σε όλα αυτά εσύ έχεις να αντιπαραθέσεις μόνο το γεγονός ότι σου αρέσει. Αν θέλεις να έχεις μια εμπειρία με μοτό του είδους πάρε μια οποιαδήποτε που την δίνουν για test raid. Εγώ και εσύ η μόνη διαφορά που μπορούμε να διακρίνουμε στα 1000άρια είναι τα χρώματα. Αν το ψάξεις λίγο αποκλείεται να μη βρεις κάτι που να σου αρέσει ώστε να το χρησιμοποιήσεις τουλάχιστον σαν βάση για να καταλήξεις αργότερα στο 1000. Αν θέλεις σκέψου το γεγονός πως μπορείς να πάρεις κάτι μικρότερο και μεταχειρισμένο, να λάβεις μέρος σε σχολεία ασφαλούς οδήγησης κτλ. Να πας καμιά φορά στην πίστα για να δεις τις δυνατότητες της μηχανής, να πιέσεις τον εαυτός σου χωρίς να φοβάσαι το Daf από το απέναντι ρεύμα και αργότερα θα κρίνεις μόνος σου τι θα κάνεις.


    edit. Σε περίπτωση που δεν θέλεις κάτι παλιό ή προτιμάς ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο ή και καινούριο, μηχανές σαν το gsxf το Diversion ή το fazer μπορούν να σε βοηθήσουν να μεταβείς στην ακραία γεωμετρία και τα απόλυτα γκάζια χωρίς να σου στερούν την δυνατότητα να μπεις στην πίστα να κάνεις ταξιδάκια ή να κυκλοφορείς στην πόλη.
    Ευχαριστώ και πάλι για τις γνώμες σας, θα μου είναι ιδιαίτερα χρήσιμες.
    Για test ride δεν το έχω ψάξει, θεωρώ ότι δεν θα δίνουν μια τέτοια είδους μηχανή για δοκιμή και πόσο μάλλον σε κάποιον που έχει 1 χρόνο το δίπλωμα!...Ωστόσο θα το κοιτάξω.

    "Εγρήγορση και Επαγρύπνηση"

  14. #134
    συγνωμη αλλα το χασατε καπου, gsxr k δεν παιρνεις ουτε για να στριβεις ουτε για ταξιδια για να κανεις μοστρα το παιρνεις εξω απο το καφε , και για παραλια φυσικα με τα απαραιτητα αξεσουαρ ζελε extra hard style σκουφακι , και σπορτεξακι - βερμουδιτσα
    το καλυτερο ταξιδι ειναι αυτο που δεν καναμε ακόμα!

  15. #135
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fz6man
    ... φυσικα με τα απαραιτητα αξεσουαρ ζελε extra hard style σκουφακι , και ...
    Καλά όλα τα άλλα...μία ερώτηση:
    Και Ζελέ Και σκουφάκι;!;!... Νομίζω ότι κάπου υπερβάλεις!...
    "Εγρήγορση και Επαγρύπνηση"

Σελίδα 9 από 15 ΠρώτοΠρώτο ... 4567891011121314 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ohlins για GSXR 1000
    από anco στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2005, 21:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF