Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Tank bag σε γυμνό!

  1. #1

    Tank bag σε γυμνό!

    Καλημέρα σας παιδιά,

    Καταρχήν να ζητήσω συγγνώμη που θέτω τη συζήτηση στην κατηγορία Γενικών αλλά δεν βρήκα κάποια πιο συγκεκριμένη κατηγορία για το θέμα.

    Όντας νέος ταξιδιώτης (εξ ου και η αποχή μου τόσο καιρό από το forum μιας και δεν είχα τίποτα σημαντικό να γράψω για τις εντός Αθηνών περιπέτειές μου) θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με ένα μαγνητικό tank bag που έχω αγοράσει (μάρκα Kappa).

    Το μηχανάκι είναι ένα Hornet τύπου '07 - '08 χωρίς έξτρα ζελατινούλες ή κάτι άλλο τουριστικό και στο πρώτο μου ταξίδι με το tank bag (κοντά μέχρι το Ναύπλιο) ξεκόλλησε ο μπροστά δεξία μαγνήτης κάποια στιγμή. Η αλήθεια είναι πως πρέπει να συνέβη με μία ταχύτητα 170 km/h αλλά το παρατήρησα λίγο αργότερα όταν είχα σηκωθεί και πήγαινα με 110.

    Δεν έγινε κάτι αλλά με ανησυχεί το συμβάν γιατί επιβεβαίωσε τις υποψίες μου πως αν το τοποθετώ με το ψηλό μέρος μπροστά (ψηλό μέρος εννοώ αυτό με το λουρί για το λαιμό του τιμονιού, το οποίο δεν είναι εύκολο να το περάσεις εκεί και γι' αυτό δεν το είχα περάσει) τότε ο αέρας περνάει κάτω από το tank bag και το ανυψώνει με αποτέλεσμα να μου έρθει καμμιά στιγμή στη μούρη.

    Σταμάτησα στην άκρη και έδεσα κάτι υμάντες του tank bag που είχα, στο tank και στο tank bag.

    Ήταν ωραία που με δεμένο το tank bag ο αέρας πέρναγε πάνω από το κράνος και διακοσάριζα που και που αλλά δε νομίζω πως είναι η λύση αφού το tank δεν είανι φτιαγμένο να αντέχει τέτοια φορτία. Εδώ κουυνιέται μόνο του αν το πιάσεις αριστερά και δεξιά και το κουνήσεις.

    Θα μπορούσα να είχα τα φώτα σας σχετικά με τη σωστή τοποθέτηση ενός μαγνητικού tank bag; (photos θα βοηθούσαν περισσότερο).

    Τέλος, δεν ψήνομαι να βάλω δερμάτινο κάλυμμα και αντίστοιχο tank bag. Μπρος στα κάλλη, ας το βάλω στο κεφάλι!

    Ευχαριστώ προκαταβολικά !!!!!

  2. #2
    Καλημέρα michael,

    είχα και γω το ίδιο περιστατικό στα 160-170 χιλιόμετρα που ανέφερες με tankbag της cameron αλλά μόνο όταν είχα και τα δυο πατώματα τέρμα ανοιχτά (42L). Ο αέρας χτυπούσε στο πάνω μέρος και ανασήκωνε το tankbag. Εγώ είχα σφίξει τον ιμάντα γύρο από τον λαιμό της μηχανής και έτσι απλώς είχαν ανασηκωθεί λίγο οι μαγνήτες (οι μπροστινοί μόνο).

    Αυτά που μπορείς να κάνεις είναι να σφίγγεις τον ιμάντα αυτό αρκετά ώστε να μην έχει περιθώριο "να παίξει" και να ανασηκωθεί η τσάντα.
    Επίσης μπορείς αν έχει ειδικούς κρίκους ή θέσεις όπου μπορούν να μπουν λάστιχα και ιμάντες περιφερειακά του tankbag να το σταθεροποιείς στο κάτω μέρος του ντεπόζιτου.
    Τέλος προτίμησε τα βαριά αντικείμενα στον πάτο και ελαφρά πιο ψηλά για χαμηλότερο κέντρο βάρους (αυτό μάλλον το ξέρεις ήδη).Δεν ξέρω αν έχει κάποιο πιο σκληρό σκελετό να βάλεις στο εσωτερικό για σταθερότητα.Εμένα είχε αλλά ήταν πολή ευαίσθητος και τον έσπασα...

    Υ.Γ.1 Όταν είχα μόνο το ένα μέρος επάνω στην μηχανή λόγω μικρής ζελατίνας δεν το ενοχλούσε ο αέρας ακόμα και κοντά στα 200.
    Υ.Γ2 Πρόσεχε να μην σου "μάσήσει" ο λαιμός την μηχανής τον ιμάντα.
    Υ.Γ.3 Κ γω hornet του 08 έχω.

    Ελπίζω να βοήθησα.

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Απλά να βάζεις πάντα το λουρί εφ οσον δεν κινείσαι μέσα στην πόλη και θα είσαι ΟΚ.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Ευχαριστώ για την απάντηση.

    Είναι μαλακία η σκέψη δεσίματος και στα μανιτάρια;
    (Θα κάψει τα λάστιχα ή τους υμάντες η θερμοκρασία του κινητήρα.)

    Πάντως για long trip χωρίς συνεπιβάτη σκέφτομαι δέσιμο στη σέλα, τσάντα πλάτης και μαγνητικό πορτοφαλάκι στο tank bag (δεν έχει πρόβλημα αυτό)!

  5. #5
    προσφατα γυρισα απο 7ημερο με τη μηχανη μαζι με ενα φιλαρακι (αυτος ειχε σαμαρια).
    Συνηθως εβαζα το tankbag της Colori που εχω με μαγνητες αλλα παρατηρησα οτι μετακινειται απο τον αερα και τις λακκουβες και χρησιμοποιησα ιμαντες ως εξης :
    Ο πρωτος ιμαντας κατω απο τον λαιμο μπροστα στη μηχανη πιανοντας και τις 2 μπροστινες υποδοχες στο tank bag με κλιπσακια που εχει.
    Αλλους 2 ιμαντες πιασμενους στα πατακια των μαρσπιε ταχυτητων και φρενου.
    Λοιπον ετσι το tank bag δεν κουνη8ηκε καθολου και ηταν ιδιαιτερα σταθερο και στις μεγαλες ταχυτητες μονο που λογω απροσεξιας πιστευω μου αφησε μια μικροσκοπικη γρατσουνια ισως απο κανα πετραδακι που δεν το ειδα οταν το εβαζα.


    Σορυ για την οτι να ναι περιγραφη αλλα τωρα ξυπνησα :P
    Triumph Tiger 800!

  6. #6
    Ευχαριστώ πλύ για τις απαντήσεις παιδιά!

    Πάντα όρθιοι!

    (Και για να ισχύσει η ευχή,
    ΠΡΟΣΟΧΗ τώρα το καλοκαίρι που όλοι κινούνται στους δρόμους
    με το γνωστό τρόπο του Ό,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ!)

  7. #7
    Καλησπέρα σε όλους. Σε τι χρησιμεύει το tank bag? Στο να μην γλιστράει ο οδηγός από το ντεπόζιτο? Εκτός από τα μαγνητικά, τι άλλες επιλογές υπάρχουν? Ποια είναι κατά την γνώμη σας η καλύτερη και γιατί?
    Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ

  8. #8
    Το tank bag για το οποίο συζητάμε είναι η τσάντα που μπαίνει πάνω στο ντεπόζιτο και είναι σαν τις τσάντες πλάτης.

    Εσύ αναφέρεσαι στο tank pad (xωρίς να είμαι σίγουρος γιατί η ορολογία των εμπόρων αξεσουάρ είναι λίγο περίεργη) το κάλυμα του ντεπόζιτου που δε γνωρίζω πως μπαίνει (πάντως όχι με μαγνήτες) είναι δερμάτινο και βοηθάει στο να μη χαράσσεις το ντεπόζιτο, έχει κάποιες μικρές θήκες και είναι και λίγο μόστρα. Δεν γνωρίζω ποιες άλλες λειτουργίες έχει αλλά μάλλον έχει αντιολισθητική ιδιότητα για τα μπούτια.

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από katath
    Καλησπέρα σε όλους. Σε τι χρησιμεύει το tank bag? Στο να μην γλιστράει ο οδηγός από το ντεπόζιτο? Εκτός από τα μαγνητικά, τι άλλες επιλογές υπάρχουν? Ποια είναι κατά την γνώμη σας η καλύτερη και γιατί?
    Ελπίζω μόνο να μην ψάρωσα με την ερώτηση κ όντως να την κάνεις σοβαρά...

    Το tankbag είναι μια τσάντα (εξού και bag) όπου έχει μαγνήτες στο κάτω μέρος της ώστε να κολλάει στο ρεζερβουάρ (εξού και tank). Εκτός από μαγνητικά υπάρχουν νομίζω κ με λουριά ή βεντούζες. Ψάχνε φωτός στο google...

    Επόμενη ερώτηση: τι είναι μανιτάρια ???

  10. #10
    Λοιπόν:

    TankBag (τσάντα ντεποζίτου)
    http://www.dmd.co.za/products/Image3009.jpg

    TankPad (προστατευτικό αυτοκόλλητο ντεποζίτου)
    http://www.pure-triumph.com/images/p...e_Tank-Pad.jpg

    TankCover (προστατευτικό κάλυμα ντεποζίτου)
    http://www.pashnit.com/pics/products...g_0240-450.jpg

  11. #11
    Ευχαριστώ για τη διόρθωση!

    (Τσάμπα πλήρωνε ο πατέρας μου Αγγλικά)

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από michael110
    Ευχαριστώ για τη διόρθωση!

    (Τσάμπα πλήρωνε ο πατέρας μου Αγγλικά)
    χαχαχα, σιγά ρε την διόρθωση, κανείς δεν ήξερε πριν μάθει έτσι κι αλλιώς.

    Που να έβλεπες εμένα όταν είχε πρωτοπέσει στα χέρια μου πρώτη φορά περιοδικό μοτοσυκλέτας και διάβαζα για μανιτάρια και χταπόδια και πιρούνια. wtf??? χαχαχα
    όπα λέω εδώ τρώνε καλά μάλλον!:rotflmao:

  13. #13
    Πράγματι. Νόμιζα πως είναι το κάλυμμα για το ντεπόζιτο. Το κάλυμμα για το ντεπόζιτο είναι κυρίως για να μην γλιστράς?
    Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από katath
    Πράγματι. Νόμιζα πως είναι το κάλυμμα για το ντεπόζιτο. Το κάλυμμα για το ντεπόζιτο είναι κυρίως για να μην γλιστράς?
    Για να μην γλιστράς, να μην γρατσουνάς το ντεπόζιτο για να δένεις tankbag πιο σταθερά απότι με μαγνήτες και για προστασία από ήλιο και χυμμένες βενζίνες που αλλοιώνουν το χρώμα..Δεν ξέρω τι παίζεται με την υγρασία που ίσως μένει ανάμεσα σε αυτό και το ντεπόζιτο.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Για να μην γλιστράς, να μην γρατσουνάς το ντεπόζιτο για να δένεις tankbag πιο σταθερά απότι με μαγνήτες και για προστασία από ήλιο και χυμμένες βενζίνες που αλλοιώνουν το χρώμα..Δεν ξέρω τι παίζεται με την υγρασία που ίσως μένει ανάμεσα σε αυτό και το ντεπόζιτο.
    Εσείς βάζετε στο ρεζερβουάρ σας, ή προτιμάτε να μην έχει?
    Πάντοτε κράνος παιδιά. Από την στιγμή που ανεβαίνουμε στην μηχανή και πατάμε την μίζα, μέχρι την στιγμή που κατεβαίνουμε. ΠΑΝΤΑ

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. SOS HELP Απομαγνητισμένοι μαγνήτες σε Tank bag...
    από dpetran4 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2011, 22:25
  2. σαμαρια tank bag και λοιπα(σε cb500). νεος εδω.
    από cachilleas στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2010, 21:26
  3. Africa και Tank Bag
    από Nik0s στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2005, 11:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF