Καλησπέρα για άλλη μια φορά.....
Ίσα που μπήκε το κρύο και άρχισαν τα ζόρια (νομίζω)....
Το πρόβλημα είναι το εξής.
Εβαλα μπροστά σήμερα το πρωί τη μηχανή (CB400 του 95-97 αν δεν κάνω λάθος).....
Κουμπάκι μίζας, γκάζι στις 2-3 χιλ σαλ σταθερά για να πάρει μπρος και το κράτησα και άλλα 4-5 δευτερόλεπτα για να μη σβήσει.
Όντως δεν έσβησε (αρχικά) ωραίος λέω, κι αρχινάω να ετοιμάζομαι.
Πάνω που έχω βάλει το μπουφάν ακούω το ρελαντί να λιποψυχάει και τσουπ σβήνει το δίκυκλο.
Ώπα λέω τι έχουμε εδώ?
Κάνω πάλι την ίδια διαδικασία.
Παίρνει, βαστάει καμιά 20αριά δευτερόλεπτα και σβήνει πάλι.
Αααα λέω.... Δε θα τα πάμε καλά....
Ανοίγω το τσοκ.... Πάλι η ίδια διαδικασία, παίρνει μπρος.... Βαστάει 20 δευτερόλεπτα, και τσουπ σβήνει πάλι....
Φυτιλιάστηκα.... Λέω θα ανοίξω κι άλλο το τσοκ....
Το ανοίγω κι άλλο, παλι η ίδια διαδικασία, παίρνει μπρος. Εκεί αποφάσισα να ανοίξω ακόμα περισσότερο το τσοκ όπου παρατήρησα ότι σχεδόν όλο ανοιγμένο χωρίς να ανοίγω γκάζι η μηχαή ανέβαζε στις 4 χιλ σαλ και βάλε... Είναι λογικό αυτό????
Τέσπα.... Το κατεβάζω λίγο για να μη κάνω καμιά ζημιά, πέφτουν οι στροφές στις 2.5-3 χιλ σαλ κι άντεχε κανονικά....
Λέω εντάξει, το φτιάξαμε....
Κουμπώνω μπουφάν, βάζω κράνος, γάντια, ανεβαίνω....... και μόλις έρχεται η μηχανή σε ευθεία γραμμή (την είχα στο πλαϊνό σταντ) τσουπ σβήνει πάλι......
Άρχισα καντήλια έβαλα μπρος κι έφυγα με φόβο μη μου σβήσει πουθενά και δεν παίρνει μπρος.
Εν τέλει δε συνέβη αυτό ευτυχώς....
Για πέτε ρε παλουκάρια....
Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει??????