Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 68 από 68

Θέμα: Αλλαγη μηχανης Hornet vs Fz6 vs Bandit 650 vs Sv650

  1. #61
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
    Σε αυτο που λες εχεις δικιο.

    Εμφανισιακα το γυμνο bandit μου αρεσει πολυ και το προτιμω απο το hornet. Το οδηγησα κι ολας και πραγματικα δεν το περιμενα να μου κατσει τοσο κουτι. Το γυμνο bandit ειναι το επομενο σκαλοπατι απο το cb400. Το hornet ειναι πιο αγριο ομως μπορω να πω οτι το ξεπερασα. Ανασταλτικος παραγοντας ειναι τα καρμπυρατερ που θελουν πολυ μεγαλυτερη φροντιδα αρα και κοστος σε σχεση με τον ψεκασμο. Τελος το bandit το βρισκω στα 3500 για μοντελο του 07 και μπορω να το κανω ευκολα γυμνο. Επισης ολα τα bandit εχουν βιβλια σερβις και τουλαχιστο απο οσο εχω δει οι κατοχοι τους δεν τα κυνηγανε και εχουν το προφιλ του 35αρη που το πηρε για να του βγαλει χλμ αλλα δεν τον βολεψε. Δεν τα σκιζουν δηλαδη. Ενα bandit το απεριψα λογω ιδιοκτητη παρολο που φαινοταν καθαρο.


    Αν κοιτουσα μονο την εμφανιση θα επαιρνα το sv650. Με το full fairing ειναι ερωτας ομως το μηχανακι δεν κανει για τη χρηση που το θελω. Δεν κατεβαινει ενα πεζοδρομιο στην αναγκη και δεν κοβει το τιμονι του ωστε σε γινει ενας ελιγμος σε πολλη κινηση. Ασε που το οδηγησα και επειδη ειμαι κοντος δεν το εφτανα καλα κατω. Και ειναι και εντελως αντιεμπορικο.

    Κρυφοκοιταω και το Ζ750 μιας και ειναι το μοναδικο γυμνο που δεν ειναι στρογγυλοφαναρο και μου αρεσει. Ειναι ομως πυραυλος για μενα και δεν ξερω κατα ποσο θα βρω καθαρο μηχανακι. Book service δεν κραταει κανεις σε αυτο το μηχανακι αρα η πιθανοτητα να ειναι κακοσυντηρημενο και γυρισμενα τα χλμ ειναι μεγαλη. Επισης δεν το εχω οδηγησει ακομα αλλα απ οτι μ παν κοβει κι αυτο λιγο το τιμονι του.

    Αν εισαι σίγουρος οτι ξεπέρασες το hornetακι τότε προχώρα στην επόμενη...
    Το hornet το έχεις οδηγήσει??Δε νομίζω οτι θα έχει τόση μεγαλη διαφορά στην απόδοση απο το επίσης 4κύλινδρο bandit που να σε τρομάζει!Το Ζ από την άλλη είναι ακόμη πιο δυνατό και κούκλα...(και KAWASAKI πάνω απ'ολα... )
    Δε χωράει λογική πάντως,πάρε αυτο που σκεφτεσαι πιο πολύ το βράδυ πριν κοιμηθείς!!

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Πλεον σκεφτομαι το Bandit πριν κοιμηθω. Το hornet οντως το ξεπερασα.

    Επισης μην ξεχνας τον παραγοντα μεταχειρισμενο=λαχειο

    Θελω να ελαχιστοιποιησω τις πιθανοτητες κακου μεταχειρισμενου και δυστυχως τα μηχανακια που τα κυνηγαει η νεολαια και ο καθε καυλογκαζος κρυβουν πολλες εκπληξεις. Επειδη λοιπον διαθετω σεβαστο ποσο για μηχανη και οχι 1000-1500 ωστε να μη με νοιαζει θελω να ειναι οσο το δυνατον πιο καθαρο. Το bandit λοιπον εχει ολα τα καλα: μου αρεσει, καλυπτει πληρως τις αναγκες μου, και ειναι το μονο που μπορω με μεγαλη σιγουρια να βρω καθαρο.

    Δυστυχως ολοι στα μεταχειρισμενα γραφουν 20.000 - 40.000 χλμ . Ειναι πολυ λιγες οι περιπτωσεις που καποιο μηχανακι 5-6 χρονων κανει τοσα λιγα χλμ. Και εστω οτι βρισκω ενα τετοιο. Αν δεν δω το αυθεντικο service book δεν πειθομαι για κανενα λογο για τα χλμ του. Γιατι και τα χιλιομετρα γυρνανε , και τα service books μπορουν να γραφτουν στο χερι με 5 μουφες σφραγιδες. Ενα μηχανακι 2-3 χρονων ομως οπως το bandit ειναι λιγο δυσκολο να εχει γραψει πανω απο 40.000χλμ και επισης ολοι τα πρωτα 2 χρονια κρατανε αυθεντικο βιβλιαρακι ωστε να ισχυει η εγγυηση σε περιπτωση στραβης. Πραγματικα ολα τα bandit που ειδα ειχαν βιβλια σερβις σφραγισμενα απο μεγαλες αντιπροσωπιες. Στα hornet ειχαν μερικα, και στα fazer ειχαν ελαχιστα εως κανενα. Η ιδια μοιρα φανταζομαι παιζει και στα Ζ750.

    Το Ζ750 αν το παρω θα ειναι καθαρα για λογους γοητρου. Η μηχανη στην περιπτωση μου προοριζεται για χρηση εντος πολης. Τα 110 αλογα του Ζ και η τελικη του των 250+χλμ μου ειναι παντελως αχρηστα. Εδω το cb ειχα και ηταν υπεραρκετο. Ασε που τα Ζ ολοι τα κηνυγανε και τα πηδανε....
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  3. #63
    για μενα δεν σημαινει κατι να μην εχει βιβλιαρακι , ουτε το δικο μου εχει να φοβοσουν αμα ειχε , εχει κατι τζιμανια εδω πανω η γιαμαχα..
    το καλυτερο ταξιδι ειναι αυτο που δεν καναμε ακόμα!

  4. #64
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fz6man
    για μενα δεν σημαινει κατι να μην εχει βιβλιαρακι , ουτε το δικο μου εχει να φοβοσουν αμα ειχε , εχει κατι τζιμανια εδω πανω η γιαμαχα..

    Αφου μπορω να ξερω τι γινεται θα το κανω. Στο bandit ειμαι πιο σιγουρο. Ειναι θεμα πιθανοτητων. προτιμω το πιο σιγουρο
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  5. #65
    Πλαστικά μόνο στα enduro. Το avatar του/της giannis113
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan

    Ζ και η τελικη του των 250+χλμ
    :rotflmao:
    Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650

  6. #66
    βουρ για το βουνο Το avatar του/της dond4le
    Εγγραφή
    16/05/2009
    Μηνύματα
    493
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fz6man
    για μενα δεν σημαινει κατι να μην εχει βιβλιαρακι , ουτε το δικο μου εχει να φοβοσουν αμα ειχε , εχει κατι τζιμανια εδω πανω η γιαμαχα..

    +1!!!

  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Συμφωνω οτι κατι μαστορες ειναι μαστορατζες και τζιμανια ομως πως πειθετε τον επομενο ιδιοκτητη για τα χλμ της μηχανης??

    Εγω πχ με τη μηχανη κανω 8000-10000 το χρονο και αυτο επειδη χρησιμοποιω πιο πολυ το αμαξι. Αν χρησιμοποιουσα μονο τη μηχανη σιγουρα θα εγραφα πανω απο 15000 το χρονο.

    Το να εινια καλοσυντηρημενη μια μηχανη δε σημαινει οτι πρεπει να αγνοουμε τα χλμ της. Αλλο μια καλοσυτηρημενη με πραγματικα 40.000 και αλλο καλοσυντηρημενη με αγνωστα χλμ...


    @giannis113 δεν ξερω ποσο παει τελικη το Ζ ειτε πραγματικα ειτε κοντερισια...

    Οσο και να πηγαινει μια μηχανη δεν νομιζω οτι θα μ χρησιμευσει και πολυ η μεγαλη τελικη. Αλλωστε και το bandit βγαζει 220-230 στο κοντερ. Αχρηστα κι αυτα για μενα. Εγω θελω η μηχανη να εχει καλο μπαμ μεχρι τα 140-150. Κι αυτο μονο για τη δικη μου ευχαριστιση... Οι δρομοι μας δεν ειναι για πολλα πολλα...
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  8. #68
    ελα να φας κουνελι μελος
    Εγγραφή
    01/09/2010
    Μηνύματα
    96
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimzan
    Συμφωνω οτι κατι μαστορες ειναι μαστορατζες και τζιμανια ομως πως πειθετε τον επομενο ιδιοκτητη για τα χλμ της μηχανης??

    Εγω πχ με τη μηχανη κανω 8000-10000 το χρονο και αυτο επειδη χρησιμοποιω πιο πολυ το αμαξι. Αν χρησιμοποιουσα μονο τη μηχανη σιγουρα θα εγραφα πανω απο 15000 το χρονο.

    Το να εινια καλοσυντηρημενη μια μηχανη δε σημαινει οτι πρεπει να αγνοουμε τα χλμ της. Αλλο μια καλοσυτηρημενη με πραγματικα 40.000 και αλλο καλοσυντηρημενη με αγνωστα χλμ...


    @giannis113 δεν ξερω ποσο παει τελικη το Ζ ειτε πραγματικα ειτε κοντερισια...

    Οσο και να πηγαινει μια μηχανη δεν νομιζω οτι θα μ χρησιμευσει και πολυ η μεγαλη τελικη. Αλλωστε και το bandit βγαζει 220-230 στο κοντερ. Αχρηστα κι αυτα για μενα. Εγω θελω η μηχανη να εχει καλο μπαμ μεχρι τα 140-150. Κι αυτο μονο για τη δικη μου ευχαριστιση... Οι δρομοι μας δεν ειναι για πολλα πολλα...
    ε τοτε διαλεξε την σωστη εταιρια κ παρε gsr.θα τα εχεις ολα σε ενα πακετο.κ ασε λοιπα πλυντηρια κ καφετιερες στην ακρη. {ετσι να αναψουν λιγο τα αιματα}

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF