1)Gia problhmata ti na sou pw to moter einai dokimasmeni syntagh kai filous pou exw me monster exoun tis mhxanes xwris blabes 2 kai 3 xronia.Egw ekana kai to deytero service kai den exw mexris stigmhs kanena problhma.Mhn ksexnas paizei kai eggyhsh 2 xronakia.ayth thn stigmh exw 6000xlm.
2)to poso kaiei den mporw na sto pw me noumera to ntepozito 15litra bgazei 200xlm.To proto service mou eixe paei 150e etsi kai etsi diladi.Einai ligo tsimpimena se sxesi me ena giapwnezo alla oxi tipota to tromero.
3)Abs den exei oxi.
4)Off katholou, einai sthn ousia ena psilo street.Sou bgazei thn panagia se anomalo dromo exei sklhres anarthseis kai 17ari mprosta.(An theleis kai off pigene gia kana transalp-vstrom,opws sou eipa parapanw milame gia psilo street sthn ousia).
5)Egw se taksidakia pou exw paei nayplio,b.Eyboia den exw kourasti idiaitera alla gia synodhgo den mporw na sou pw giati den exw balei se tetoies apostaseis,den nomizw na perasei kai poly kala ekei pisw
6)Gia aksippistia des (1) ,gia synergasia me antiproswpo mazi pinoume kafedakia
7)Eykoli mhxanh tha detheis grhgora mazi ths tha se boithisei poly stis strofes sta frena alla opws kai kathe mhxanh an den thn sevasteis den tha se sevastei.
Kales agores