Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 31

Θέμα: Multistrada620

  1. #1

    Multistrada620

    Παιδιά για χαρά.Έκανα testdrive το νέο 620 και έμεινα καταενθουσιασμένος.Σε κανα 2μηνο το πολύ θα το έχω πάρει.
    Γουστάρω πολύ το μαύρο ματ χρώμα αλλά έχει 1 δισκόφρενο μπροστά 320 με 4πίστονη ενώ το κόκκινο έχει 2 δισκόφρενα με 2πίστονες δαγκανες.Πιστεύετε ότι το dark (με το 1 δισκόφρενο) θα έχει πρόβλημα στο φρενάρισμα.Σε ένα τεστ που διάβασα έγραφε οτι κουράζεται εύκολα και τα σχετικα και μετά από κατι σελίδες στο ίδιο περιοδικο που είχε τεστ το aprillia strada με 1δισκόφρενο 320 με 4πιστονη brembo δηλαδη το ίδιο φρενο με το ducati και αυτό έλεγε οτι μαμάει το φρένο,πως γινεται αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω πώς δηλαδή το ιδιο πράγμα να έχει διαφορετική συμπεριφορά στο ένα αδυναμο και στο αλλο δυνατο αν δει κάποιος οτι τα μηχανακια εχουν πανω κατω τα ιδια κιλά και το ιδιο στιλ.

  2. #2
    Το ξερεις ομως οτι μπορεις να βαλεις και δευτερο δισκο 320mm με 4εμβολη δαγκανα?

    καλο ε??

  3. #3
    Να πω την αληθεια δεν το ηξερα αυτο.Οποτε παω για το dark και μετα αν δεν ειμαι ικανοποιημενος βαζω αλλο ενα και εχω ουσιαστικα τα φρενα του 1000.

  4. #4
    FFWD Το avatar του/της DimST
    Εγγραφή
    13/09/2002
    Μηνύματα
    866
    Το οτι εξωτερικά τα φρένα είναι μάλλον ίδια δεν σημαίνει πως πρέπει να έχουν και ίδια απόδοση, ειδικά μάλιστα όταν μιλάμε για διαφορετικής φιλοσοφίας μοτοσυκλέτες.
    Στοιχεία όπως η τρόμπα, το σωληνάκι, το υλικό τριβής και η ποιότητα των υγρών, ο δισκος, φυσικά το βάρος της μοτοσυκλέτας, το στήσιμο η γεωμετρία αλλά... και ο αναβάτης (και η αίσθηση που του δίνει το εκάστοτε σύστημα πέδησης) παίζουν σημαντικότατο ρόλο για το τελικό σχόλιο του.


  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tsoukas77
    Εγγραφή
    29/06/2004
    Μηνύματα
    375
    Παντως,αυτο το ματ μαυρο ειναι απιστευτο.Σε monster που το εχω δει,ειναι απεριγραπτο...
    Κατω τα χερια απο τον 'Ακη!

  6. #6

    Re: Multistrada620

    Αρχικά δημιουργήθηκε από 620
    Παιδιά για χαρά.Έκανα testdrive το νέο 620 και έμεινα καταενθουσιασμένος.Σε κανα 2μηνο το πολύ θα το έχω πάρει.
    Γουστάρω πολύ το μαύρο ματ χρώμα αλλά έχει 1 δισκόφρενο μπροστά 320 με 4πίστονη ενώ το κόκκινο έχει 2 δισκόφρενα με 2πίστονες δαγκανες.Πιστεύετε ότι το dark (με το 1 δισκόφρενο) θα έχει πρόβλημα στο φρενάρισμα.Σε ένα τεστ που διάβασα έγραφε οτι κουράζεται εύκολα και τα σχετικα και μετά από κατι σελίδες στο ίδιο περιοδικο που είχε τεστ το aprillia strada με 1δισκόφρενο 320 με 4πιστονη brembo δηλαδη το ίδιο φρενο με το ducati και αυτό έλεγε οτι μαμάει το φρένο,πως γινεται αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω πώς δηλαδή το ιδιο πράγμα να έχει διαφορετική συμπεριφορά στο ένα αδυναμο και στο αλλο δυνατο αν δει κάποιος οτι τα μηχανακια εχουν πανω κατω τα ιδια κιλά και το ιδιο στιλ.
    Ειχα το Μονστερακι το Dark με το μονο δισκοφρενο 320mm με τετραπιστονη, δεν θα εχεις προβλημα στα σχετικα λιγα χιλιομετρα, πχ φρεναρισμα απο τα 120-150 χλμ/ωρα οπου αποδιδει εξαιρετικα, επισης σε νορμαλ ρυθμο οδηγησης δεν κουραζεται και παει μια χαρα.............
    τωρα εαν κατεβεις πχ την Β.Εβοια ταπα 80-100 χιλιομετρα διαδρομης με ατελιωτο σφιχτο στροφιλικι, ναι θα καταλαβεις οτι εχει χασει μερος απο την αποδοση του, αλλα και παλι θα τα πηγαινει καλα, οπως και το οτι να κοψει ταχυτητα απο τα 180+χλμ στα 50 χλμ/ωρα πχ σιγουρα με το μονο θελεις περισσοτερα μετρα σε σχεση με τα διπλα 320αρια με τετραπιστονες των παλαιοτερων Ducati, ομως τα καινουρια εχουν η' 1χ320mm με τετραπιστονη, η' 2χ300mm με διπιστονες με γλυστρα, αποτελεσμα να μην εχεις και μεγαλο οφελος με τις 2χ300mm διπιστονες σε σχεση με τον ενα δισκο 320mm με τετραπιστονη..............
    εαν παιρνει το dark με το ενα δισκοφρενο 1χ320mm και τετραπιστονη οταν και αν το θελησεις στο μελλον και το αλλο, παρε αυτο και βλεπεις...............

    καλες βολτες............


  7. #7
    Παντως καπου ειχα διαβασει οτι μπαινει δευτερος δισκος με τετραεμβολη!

  8. #8
    Πρωτα θα μπουν οι Remus και μετα αν δω οτι χρειαζεται ο δισκος τον βαζω και αυτον
    Αντε για να ακουμε και τον πραγματικο ηχο ενος ducati

    και ενα ανοιχτο καπακι στην καμπανα για να θυμαμαι τις εποχες των nsr στα φαναρια που γυρναγανε ολοι και προβληματιζοντουσαν αν ειναι χαλασμενα η οχι

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 620

    και ενα ανοιχτο καπακι στην καμπανα για να θυμαμαι τις εποχες των nsr στα φαναρια που γυρναγανε ολοι και προβληματιζοντουσαν αν ειναι χαλασμενα η οχι
    εδω εισαι ατυχος (και τυχερος γιατι ειναι πιο ευκολο γαι καθε μερα) μιας και δεν γνωριζεις, το 620 δεν εχει ξηροκαμπανο, εχει μονοδρομο υδραυλικο συμπλεκτη.........................



  10. #10

    Να πω την αληθεια δεν το ηξερα.Αν και το εκανα testdrive ο ηχος στο ρελαντι μου φανηκε για ξεροκαμπανος για ειχε τον κλασικο ηχο ducati γι αυτο και το ειπα.
    Τι να κανουμε θα το φαμε ετσι ξερο(καμπανο)

  11. #11
    missing his Multistrada.. Το avatar του/της skous
    Εγγραφή
    31/10/2004
    Μηνύματα
    332
    Εγώ έχω το 620 dark. Και εγώ είχα προβληματιστεί για το φρένο, αλλά το dark μου άρεσε πιο πολύ από το μαύρο το γυαλιστερό.

    Μου είπαν στo Hellinstore, ότι εφόσον προτιμώ το dark, καλύτερα να πάρω dark, και εάν είανι μετά του βάζω και δεύτερο δισκόφρενο. Το κόστος για να μπεί το δεύτερο είναι επίσης μικρότερο από την διαφορά τιμής dark και κανονικού, οπότε έτσι θα είχα και το χρώμα που ήθελα, και πιο φτηνά, εάν έβαζα και δεύτερο! Και επίσης πιο δυνατα φρένα καθώς ο δίσκος του dark είνια μεγαλύτερος απο αυτόν του κανονικού

  12. #12
    Ναι χαλαρα το dark μου αρεσει παρα πολυ.Μετα το στρωσιμο και 2 τελικα remus kai ειμαι κομπλε

  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από skous
    Εγώ έχω το 620 dark. Και εγώ είχα προβληματιστεί για το φρένο, αλλά το dark μου άρεσε πιο πολύ από το μαύρο το γυαλιστερό.

    Μου είπαν στo Hellinstore, ότι εφόσον προτιμώ το dark, καλύτερα να πάρω dark, και εάν είανι μετά του βάζω και δεύτερο δισκόφρενο. Το κόστος για να μπεί το δεύτερο είναι επίσης μικρότερο από την διαφορά τιμής dark και κανονικού, οπότε έτσι θα είχα και το χρώμα που ήθελα, και πιο φτηνά, εάν έβαζα και δεύτερο! Και επίσης πιο δυνατα φρένα καθώς ο δίσκος του dark είνια μεγαλύτερος απο αυτόν του κανονικού
    Τo Dark με το ενα δισκοφρενο, εκτος του οτι εχει μεγαλυτερο δισκο, 320mm, εχει 4 πιστονια η δαγκανα, τα καινουρια διπλα δισκοφρενα με τους 300ρηδες δισκους εχουν 2 πιστονια στην καθε δαγκανα, αρα εαν βαλει καποιος και το δευτερο δισκοφρενο στο dark με τον μονο 320αρι, θα εχει 2 δισκοφρενα με 320mm και 8 πιστονια δυναμης στον εμπρος τροχο (εναντι 300mm των νεων διπλων και 4 πιστονιων συνολικα)... αρα πολυ μεγαλυτερη επιβραδυντικη δυναμη και σαφεστατα διαρκεια στην αποδοση...

  14. #14
    missing his Multistrada.. Το avatar του/της skous
    Εγγραφή
    31/10/2004
    Μηνύματα
    332
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
    Τo Dark με το ενα δισκοφρενο, εκτος του οτι εχει μεγαλυτερο δισκο, 320mm, εχει 4 πιστονια η δαγκανα, τα καινουρια διπλα δισκοφρενα με τους 300ρηδες δισκους εχουν 2 πιστονια στην καθε δαγκανα, αρα εαν βαλει καποιος και το δευτερο δισκοφρενο στο dark με τον μονο 320αρι, θα εχει 2 δισκοφρενα με 320mm και 8 πιστονια δυναμης στον εμπρος τροχο (εναντι 300mm των νεων διπλων και 4 πιστονιων συνολικα)... αρα πολυ μεγαλυτερη επιβραδυντικη δυναμη και σαφεστατα διαρκεια στην αποδοση...
    και για αυτον τον λόγο αξίζει.
    Βάζεις δεύτερο, έχεις καλύτερα φρένα, και πληρώνεις και λιγότερα!

  15. #15
    @@ κι άλλο ένα @ Το avatar του/της Konti
    Εγγραφή
    04/08/2005
    Μηνύματα
    494
    ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ MONSTER DARK SD ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 360 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ?
    ΤΕΛΟΣ


Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Cagiva Raptor650 ή Multistrada620
    από bamboozler στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2005, 09:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF