Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 77

Θέμα: Τα scooter δεν είναι μοτοσικλέτες (ή είναι;)

  1. #46
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BlackAdder
    Για δοκίμασε τη σέλα...

    Εκτός αν ενοείς το βάρος που δέχονται οι καρποί στο φρενάρισμα... τότε ναι είναι περισσότερο απ'ότι σε μια μοτοσυκλέτα.

    Επίσης το ντεπόζιτο σε βοηθάει περισσότερο στις αλλαγές κατέυθυνσης καθώς κλειδώνεις πάνω στη μηχανή.
    Στις συνθήκες οδήγησης ενός σκούτερ όμως δεν σε απασχολούν τέτοια θέματα.

    Υπ'όψιν, πολλοί που γράφουμε για σκούτερ έχουμε και μηχανή/ές...
    ποιο πολυ ρητορικη ηταν η ερωτηση ,για να δειξω την ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ διαφορα μοτο με σκουτερ...


  2. #47
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    εγώ εχω την εξής ένσταση σχετικά με την οδήγηση σκούτερ...

    Αφού τα σκούτερ δεν έχουν τεποζιτο για να στηρίξεις το βάρος σου σαν αναβατης,τι θα χρησιμοποιήσεις για το σκοπό αυτό;

    το τιμόνι;


    Θες απαντηση...????

    Πρωτα το τιμονι χρησιμοποιουμε για να στηριζουμε το βαρος μας και κατα δευτερο καποιο υποβοηθημα......

    Αν σου φαινετε παραξενο υπαρχουν καποια μηχανακια που ειναι αρκετα ποιο οδυνηρο το φρεναρισμα απο τα σκουτερ.....


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	e7b90_gasgasec300nambotinr.jpg 
Προβολές:	176 
Μέγεθος:	47,8 KB 
ID:	221567

  3. #48
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    ποιο πολυ ρητορικη ηταν η ερωτηση ,για να δειξω την ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ διαφορα μοτο με σκουτερ...


    Φαουλ.....

  4. #49
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Φαουλ.....
    δύσκολο το βλέπω να εχω κάνει φάουλ .

    Και αυτό το λέω γιατί στην οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας ΔΡΌΜΟΥ,σε ελάχιστες περιπτώσεις στηρίζεις το βάρος του κορμού σου στο τιμόνι...

    Και αυτό γίνεται γιατί τα χέρια πρέπει να είναι χαλαρά,ακόμα και το πάνω μέρος του σώματος πρέπει να είναι χαλαρό.όλο το βάρος του κορμού πρέπει να πέφτει στα πόδια,που σφίγγουν το τεποζιτο για να πετύχουν το παραπάνω...

    Καλύτερα τώρα;

  5. #50
    Μάλλον κάπως έτσι θα γίνεται


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	scooter knee down.jpg 
Προβολές:	159 
Μέγεθος:	98,6 KB 
ID:	221572

  6. #51
    ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3515682916_a531e4898c.jpg 
Προβολές:	159 
Μέγεθος:	80,9 KB 
ID:	221573

  7. #52
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Μάλλον κάπως έτσι θα γίνεται
    σαφώς και κάπως θα γίνεται...

    Το πρόβλημα είναι αυτό το "κάπως"...

    ενώ σε μια μοτοσυκλέτα με τεποζιτο δεν υπάρχει "κάπως" .καθαρά και ξαστερα υπάρχει το παραπάνω...

    το ότι γινόταί αγώνες με σκούτερ και βεσπα δεν αναιρεί τον κανόνα...

  8. #53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    σαφώς και κάπως θα γίνεται...

    Το πρόβλημα είναι αυτό το "κάπως"...

    ενώ σε μια μοτοσυκλέτα με τεποζιτο δεν υπάρχει "κάπως" .καθαρά και ξαστερα υπάρχει το παραπάνω...

    το ότι γινόταί αγώνες με σκούτερ και βεσπα δεν αναιρεί τον κανόνα...
    Κάθε τύπος ανάλογα με το πως είναι φτιαγμένος έχει και την δικιά του τεχνική. Εγώ έτσι το βλέπω. Και σε ένα enduro να ανέβεις δεν θα οδηγάς όπως στο duke σου παρόλο που θα είναι μηχανή. Το έβαλε και ο stoubi πιο πάνω για το enduro. Εκεί που να στηριχτείς αφού τεπόζιτο και σέλα έχουν ίδιο φάρδος..

    Το κάθε ένα θέλει τον τρόπο του. Απλά εμείς έχουμε συνηθίσει σε έναν.

  9. #54
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Joyrider
    Κάθε τύπος ανάλογα με το πως είναι φτιαγμένος έχει και την δικιά του τεχνική. Εγώ έτσι το βλέπω. Και σε ένα enduro να ανέβεις δεν θα οδηγάς όπως στο duke σου παρόλο που θα είναι μηχανή. Το έβαλε και ο stoubi πιο πάνω για το enduro. Εκεί που να στηριχτείς αφού τεπόζιτο και σέλα έχουν ίδιο φάρδος..

    Το κάθε ένα θέλει τον τρόπο του. Απλά εμείς έχουμε συνηθίσει σε έναν.
    ναι έτσι είναι...

    Τα πάντα έχουν τον τρόπο τους...

    Με 160+ στην ευθεία τον μεγάρων να περνάω την ταμπέλα των 100 και να πλησιάζει η Κ6 ,δεν θα ήθελα να μην είχα τεποζιτο κάτω από τα πόδια μου...και τα 160 είναι λίγα σε σχέση με κάποιους άλλους...

  10. #55
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    ...και τα 160 είναι λίγα σε σχέση με κάποιους άλλους...
    Και πολλά για ένα σκουτεράκι οπότε δεν συγκρίνεται..
    Vespa να φρενάρει από τα 160

  11. #56
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    δύσκολο το βλέπω να εχω κάνει φάουλ .

    Και αυτό το λέω γιατί στην οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας ΔΡΌΜΟΥ,σε ελάχιστες περιπτώσεις στηρίζεις το βάρος του κορμού σου στο τιμόνι...

    Και αυτό γίνεται γιατί τα χέρια πρέπει να είναι χαλαρά,ακόμα και το πάνω μέρος του σώματος πρέπει να είναι χαλαρό.όλο το βάρος του κορμού πρέπει να πέφτει στα πόδια,που σφίγγουν το τεποζιτο για να πετύχουν το παραπάνω...

    Καλύτερα τώρα;




    Στα τερατοσκουτερ ( και οχι μονο ) ενα καλο κολπο ειναι η κοντρα με τα ποδια στο μπροστινο μερος του πατωματος ( στο σημειο που το πατωμα αρχιζει και σηκωνετε προς το τιμονι..)

    Το ςς δεν εχει καμμια σχεση με το σκουτερ στα... Της επιταχυνσης.... Της επιβραδυνσης....και τις αλλαγες κατευθυνσης....
    Με λιγα λογια οτι κανεις με το σκουτερ ( οσο μεγα και αν ειναι ) ειναι πολυ ποιο ηπιο απο το οποιοδηποτε ςς και οχι μονο !!!


    Τα χερια πρπει να ειναι χαλαρα στην ροη της μοτο ομως.....

    Αναγκαστικα στην τρελη επιταχυνση --- επιβραδυνση πρεπει να βαλεις δυναμη ( αλλιως σε κανα καλο φρεναρισμα θα βγουν τα @ρχιδι@ μας και θα μας βαρανε.. Να μην σου πω τι εχει να γινει οταν ο συνεπιβατης ειναι τεμπελης ..)

    Οσο για το εντουρο αστο.....

    Που να πηγαινεις πλακωμενος σε Εσακια οπου ενωνονται μεταξυ τους με μικρες ευθειες....

    Απανωτα... Επιταχυνση -- επιβρανδυση καθε 60-80 μετρα απο το 10 στα 60-70 κμ και ξανα στο 10 με την δυναμη ενος καθαροαιμου....

    Αντισταση στο φρεναρισμα αναγκαστικα με μονο χερια και τον κορμο κοντρα πισω ....

    ( Φαγωθηκαν οι κοπανοι τα τελευταια χρονια να τα κανουν σελα-ντεποζιτο φλατ ευθεια...)

    Δεχομαι οτι....Καθε ειδος μοτο στο καθε τι Θελει τον τροπο της...

    Αυτο που δεν δεχομαι ομως ειναι οτι δεν μπορουμε να πουμε οτι μια μοτοσυκλετα..

    Δεν ειναι μοτοσυκλετα .... Λογο της διαφορετικοτητας της σε σχημα και τροπο οδηγησης απο αυτο που εμεις εχουμε συνηθισει...!!!







  12. #57
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098
    ρε παιδια....δεν υπαρχει λογος διαφωνιας....



    κοιταξτε παρακατω.. ΚΑΙ ΤΑ 2 κατασκευαστηκαν και πουλιουνται για ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΚΟΠΟ...


    [FONT=century gothic]λειτουργουν ομως με ΤοοοΣο διαφορετικο τροπο...[/FONT]


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	geros1.jpg 
Προβολές:	133 
Μέγεθος:	32,8 KB 
ID:	221600
    Accipere quam facere praestat injuriam

  13. #58
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
    now that's what i call KONTRA
    Κοντρα παξιμάδι;
    Inochi, ρε!
    Για οσο.

  14. #59
    Κάτι θα σκεφθώ Το avatar του/της sergiosm
    Εγγραφή
    01/05/2007
    Μηνύματα
    1.297
    είναι δεν είναι
    πάντως πάνε και αυτά ωραίες βόλτες

    http://www.youtube.com/watch?v=avnJm...eature=related

  15. #60
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Παρτε ενα σκούτερ οσοι εχετε την οικονομικη δυνατότητα να κυκλοφορείτε στην πολη και εχετε την μοτοσυκλέτα για πιστες ταξιδια και εξω απο πολη.Μην ψάχνετε κράτημα φρένα και μην κυνηγάτε τα χρονόμετρα η που θα στηρίξω ποδια αν θα βγαλω σωμα και μαλακίες τούμπανα!Το σκούτερ φτιάχτηκε για τον σκοπο κινουμαι στην πολη εχω χώρους δεν βρεχω τα ποδια σου και το σωμα σου δεν καίω πολυ καύσιμο κτλ.
    Αν θελετε να γινετε σωστοί οδηγοι παρτε ενα εντουρο και βγητε στο βουνο να μαθετε να αντιδράτε στην πλαγιολίσθηση του εμπρος- πίσω τροχοί να μαθετε να χρησιμοποιείτε το σωμα σας και αλλα χρήσιμα πράγματα που μπορει να σας δειξει κάποιος παλιος χωμάτινος χαμηλομυτης και προσγειωμένος.
    Αφήστε τις ανούσιες συγκρίσεις( ειδικα οι πιτσιρικαδα) επιτέλους!

    Stubi γιατί τσιμπάς ρε παλικάρι σε εχω πιο ψηλά εδω μεσα!

    Σε όλους.

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2009, 20:47
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2005, 15:09
  3. Γαμ@#$ τα scooter σας
    από OldMan στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 20/01/2005, 19:04
  4. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2004, 11:11
  5. ποιος είπε ότι τα μωρά δεν έχουν δόντια;
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 27/02/2004, 11:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF