Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 32

Θέμα: συμβουλες για honda

  1. #16
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από nikonian
    Για την τιμή θα συμφωνήσω. € 5,300 + ζελατίνα + βαλίτσα είναι πολλά για ένα απλό σκουτερ (όχι πολυθρόνα).
    Όμως βρίσκουν και τα κάνουν. Αφού όλα πλην των Honda χαλάνε με τρελή συχνότητα (ακόμα και τα Kymco), η διαφορά από την Νο 1 Honda μέχρι το Νο 2 είναι χαώδης.
    Καλα, μην ορκιζεσαι κιολας οτι η χοντα ειναι Νο.1
    Φιλος μοτοσυκλετιστης ειχε το SH (το ψεκαστο). Μια φορα το αφησε στην εθνικη απο σπασμενο καταλυτη (γνωστο προβλημα) , μετα απο ρουλεμαν μεταδοσης (γνωστο προβλημα) , το καλοκαιρι το βεντιλατερ δουλευε συνεχεια ακομη και σε ανοιχτο δρομο. Τελικα το εδωσε πριν καν συμπληρωσει 10.000 χλμ

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/06/2006
    Μηνύματα
    46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    File δεν ξέρω πως το έκανες μιας και τα μηχανάκια έχουν 6,5hp διαφορά, αλλα με το ίδιο μηχανάκι τα SH 150 τα έχω για (πολύ) πλάκα.
    αυτο θα ηθελα πραγματικα να το δω..

    και ναι ξερω οτι εχει 6 ιππους διαφορά
    HOME ALONE

  3. #18
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SNORLAX2
    αυτο θα ηθελα πραγματικα να το δω..

    και ναι ξερω οτι εχει 6 ιππους διαφορά
    Όποτε θέλεις. Μεταξύ Πειραιά και Αθήνας κινούμαι καθημερινά, οπότε είναι εύκολο.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tomahawk
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    366
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron

    Το SH που όντως πουλάει πολύ στην Ιταλία, είναι made in Italy btw.... Το θέμα αξιοπιστίας Honda (γενικώς) το συζητάμε και για τα Innova που έχουν μπιέλες με ημερ/νια λήξης.

    Καλό χρυσό το SH (το 150 σέρνεται, όπως και το PCX), αλλά με τα 5.000€ που στοιχίζει το 300, αναρωτιέμαι ποιός κάνει πλάκα σε ποιόν.
    1000 φορές Kymco που αν σου σπάσει παίρνεις άλλο 1 και σου μένουν και ρέστα.
    Το SH ναι είναι Made in Italy αλλα παίζουν ρόλο οι προδιαγραφές του εργοστασίου και σίγουρα το ξέρεις αυτό. Τα Piaggio που είναι Ιταλικά γέννημα θρέμα γιατί είναι σα να μην υπάρχουν στην Ιταλία;
    Όσο για το Innova ναι ΟΚ το προηγούμενο μοντέλο είχε πρόβλημα με τη μπιέλα, το καινουργιο δεν έχει.

    Το 300αρι το SH κάνει 4500 αλλα προτιμώ την αξιοπιστία παρά να πάρω κάτι φθηνότερα αλλα να το πληρώνω σε βάθος χρόνου.

    Σε ποιότητα κατασκευής και πλαστικών επίσης τα Piaggio είναι αρκετά πίσω...

    Τέλος πάντων ο καθένας ας προτείνει ότι θέλει απλά εγώ απο τη πλευρά μου εφόσον κοιτάει σε Honda θα είναι προτιμότερο να κοιτάξει το SH γιατί θα τον καλύψει περισσότερο πιστεύω.


  5. #20
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tomahawk
    Τέλος πάντων ο καθένας ας προτείνει ότι θέλει απλά εγώ απο τη πλευρά μου εφόσον κοιτάει σε Honda θα είναι προτιμότερο να κοιτάξει το SH γιατί θα τον καλύψει περισσότερο πιστεύω.

    Προφανώς και δεν έχω κάποιο όφελος να κατευθύνω κάποιον σε ιταλικά ή κορεάτικα ή γιαπωνέζικα και δεν με ενδιαφέρει. Γείτονας μου πούλησε ΤΜΑΧ γιατί του κόλλησε μετά από διαρροή των υγρών (επικευάστηκε εντός εγγύησης) και πήρε ένα 300άρι Sym απ΄το οποίο είναι απόλυτα ευχαριστημένος. Απ΄την άλλη κολλητός μου πούλησε ένα 300άρι Beverly γιατί δεν του έκατσε καλά με Τmax και είναι πανευτυχής.
    Αυτό που θέλω να πω, είναι οτι δεν πρέπει να είναι κάποιος απόλυτος. Τα Beverly και τα παράγωγα τους κυκλοφορούν κατά 100αδες χιλιάδες στην Ελλάδα, και δεν νομίζω οτι θα συνέβαινε αυτό αν το μηχανάκι χάλαγε κάθε 3 και λίγο. Ανέφερα για το Sportcity μου οτι είναι απροβλημάτιστο μέχρι τώρα όπως και κάποιων φίλων, αλλά γνωρίζω και ανθρώπους που είχαν προβλήματα μαζί του, αλλά αυτό μάλλον συμβαίνει με μοντέλα οποιασδήποτε μάρκας.

    Πιθανότατα το SH να είναι καλύτερο μηχανάκι, αλλά αν σκεφτεί κάποιος ότι έχει σχεδόν ίδια τιμή με μοτοσυκλέτες 650cc είναι γελοίο να μην σκέφτεται κάποιος το value for money αφού μιλάμε για μηχανάκια εργάτες και όχι για το αντικείμενο του πόθου μας. 1000 φορές kymco agility 150 με 1900€ λέμε..
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tomahawk
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    366
    Γι αυτό υπάρχουν τα μεταχειρισμένα! Η αδελφή μου το πήρε μεταχειρισμένο 2200 μοντέλο 09 με 17k χλμ άψογο

    Φιλικά!

  7. #22
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/06/2006
    Μηνύματα
    46
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Όποτε θέλεις. Μεταξύ Πειραιά και Αθήνας κινούμαι καθημερινά, οπότε είναι εύκολο.
    δεν εχω καποιο απο τα δυο,για να τα στησουμε..

    εννοω οτι θα ηθελα να το δω ,στην πραγματικοτητα,
    χωρισ να υποννοω κατι
    HOME ALONE

  8. #23
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Αν εχει σημα το φτερό στο ντεπόζιτο η αλλού πάρε το.Ειδικα το SH 300.

  9. #24
    ΜΑΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ Το avatar του/της DAYMAN
    Εγγραφή
    19/08/2008
    Μηνύματα
    1.478
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Προφανώς και δεν έχω κάποιο όφελος να κατευθύνω κάποιον σε ιταλικά ή κορεάτικα ή γιαπωνέζικα και δεν με ενδιαφέρει. Γείτονας μου πούλησε ΤΜΑΧ γιατί του κόλλησε μετά από διαρροή των υγρών (επικευάστηκε εντός εγγύησης) και πήρε ένα 300άρι Sym απ΄το οποίο είναι απόλυτα ευχαριστημένος. Απ΄την άλλη κολλητός μου πούλησε ένα 300άρι Beverly γιατί δεν του έκατσε καλά με Τmax και είναι πανευτυχής.
    Αυτό που θέλω να πω, είναι οτι δεν πρέπει να είναι κάποιος απόλυτος. Τα Beverly και τα παράγωγα τους κυκλοφορούν κατά 100αδες χιλιάδες στην Ελλάδα, και δεν νομίζω οτι θα συνέβαινε αυτό αν το μηχανάκι χάλαγε κάθε 3 και λίγο. Ανέφερα για το Sportcity μου οτι είναι απροβλημάτιστο μέχρι τώρα όπως και κάποιων φίλων, αλλά γνωρίζω και ανθρώπους που είχαν προβλήματα μαζί του, αλλά αυτό μάλλον συμβαίνει με μοντέλα οποιασδήποτε μάρκας.

    Πιθανότατα το SH να είναι καλύτερο μηχανάκι, αλλά αν σκεφτεί κάποιος ότι έχει σχεδόν ίδια τιμή με μοτοσυκλέτες 650cc είναι γελοίο να μην σκέφτεται κάποιος το value for money αφού μιλάμε για μηχανάκια εργάτες και όχι για το αντικείμενο του πόθου μας. 1000 φορές kymco agility 150 με 1900€ λέμε..

    Συμφωνω μαζι σου σε οτι λες εκτος απο το να συγκρινεις το SH με την ιταλικη καταρα που λεγεται μπεβερλυ.Το SH ειναι μακραν σε γκαζι, φρενα,κρατημα, αξιοπιστια απο ολα τα παραγωγα που κυκλοφορουν αλλα τα 5000 ειναι οντως ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για σκουτερ.

  10. #25
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΗΛΙΑΣΚΤΜ
    Συμφωνω μαζι σου σε οτι λες εκτος απο το να συγκρινεις το SH με την ιταλικη καταρα που λεγεται μπεβερλυ.Το SH ειναι μακραν σε γκαζι, φρενα,κρατημα, αξιοπιστια απο ολα τα παραγωγα που κυκλοφορουν αλλα τα 5000 ειναι οντως ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για σκουτερ.
    Νομίζω οτι τα ίδια λέμε. Πιθανότατα να είναι μια κλάση πιο πάνω, αλλά το ποσό ιδίως του 300 με ABS είναι εξωφρενικό. Με 500€ παραπάνω παίρνεις Bandit 1250 οπότε ....... τι να κλ@σει οποιοδήποτε scooter ?



    Αρχικά δημιουργήθηκε από SNORLAX2
    δεν εχω καποιο απο τα δυο,για να τα στησουμε..

    εννοω οτι θα ηθελα να το δω ,στην πραγματικοτητα,
    χωρισ να υποννοω κατι
    Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, εκτός απο το να δηλώσω την διαθεσιμότητα μου.
    Πραγματικά όμως μου κάνει μεγάλη εντύπωση αυτό που έγραψες, μιας και το 150 το έχω οδηγήσει και σε καμμία περίπτωση δεν μου φάνηκε έστω και ισοδύναμο.
    Τα 22 με τα 15,5 άλογα είναι 40% και στα κυβικά που συζητάμε είναι τεράστια διαφορά.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #26
    Tricolore member Το avatar του/της alexxxcbr
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    1.203
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tomahawk
    Εγώ απο την άλλη θα διαφωνίσω κάθετα με τον απο πάνω φίλο!
    Οι Ιταλοί αυτοί την άποψη μας έχουν περάσει στους Έλληνες χωρίς να φταίνε αυτοί βασικά αλλα εμείς που πιστεύουμε τι λέει ο οποιοσδήποτε άσχετος ή σχετικός με ιδιοτέλεια. (και δεν εννοώ εσένα yiannis172, για να μη παρεξηγηθούμε)

    Έχω οδηγήσει αρκετά ιταλικά scooter όπως είχε και η μανα μου 2 στην κατοχή της, το ένα (piaggio skipper) το έχω εγώ ακόμη και πίστεψε με δε θες να πω τα κακά και τα στραβά του!
    Πήρε το Hondaκι και είναι καταευχαριστημένη (όπως και η αδελφή μου)

    Αλλα δε θα πω τη δικιά μου άποψη απλά θα πω το εξής...

    Αυτό το καλοκαίρι πήγα Ιταλία για τα GP, Ρώμη και Φλωρεντία συγκεκριμένα!
    Στη Φλωρεντία ειδικά που είδα άπειρα scooter η αναλογία ιταλικών (piaggio, gilera και σία) με SH 150 ήταν 1:20-30 άνετα, δηλαδή το αντίστροφο απο αυτό που βλέπεις στην Ελλάδα που έχουμε κάνει το beverly θρησκεία!

    Οπότε αυτό μάλλον κάτι σημαίνει!

    Φιλικά!
    auto den isxuei.h analogia einai 70-30 italika me alla.

  12. #27
    Προσθετο Μέλος
    Εγγραφή
    19/05/2009
    Μηνύματα
    41
    μονο αν πεσεις να ξερεις οτι τα πλαστικα απο το pcx ειναι πιο ακριβα απο το μηχανακι...

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tomahawk
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    366
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alexxxcbr
    auto den isxuei.h analogia einai 70-30 italika me alla.
    Εγώ φίλε μου λέω τι είδα. Και αυτό που είδα ήταν άπειρα SH και ελάχιστα piaggio-kymco-sym.

  14. #29
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EliasK
    μονο αν πεσεις να ξερεις οτι τα πλαστικα απο το pcx ειναι πιο ακριβα απο το μηχανακι...
    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της nickald
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    995
    Το εχω απο τελη Μαϊου το PCX

    Απιστευτη οικονομια και ποιοτητα κυλισης. Πρακτικο, αθορυβο σε σημειο που αν εχει φασαρια δεν το ακους να δουλευει.

    Εκτος απο τα πλαστικα που ειναι ακριβα οπως σε ολα τα σκουτερ τα υπολοιπα εξοδα του ειναι σε λογικες τιμες

    Η καταναλωση σταθερα στα 2,4-2,6 lt/100 και ειμαι 120κιλα ζωο και το παω σε ανηφορες κλπ κλπ.

    Θεματα δεν εχει βγαλει μεχρι τωρα οπως λενε και αλλοι απο το σκουτερφορουμ που το εχουν περισσοτερο καιρο εκτος απο ενα "χουρ χουρ" που λενε οτι ακουν.

    Για 125σεσε παει πολυ καλα.

    Τα 2700 που κοστιζει σε καμια περιπτωση δε τα λες λιγα λεφτα για 125 σκουτερ (με τα ιδια λεφτα αγοραζεις περισσοτερα κυβικα απο αλλους κατασκευαστες βλεπε SYM και KYMCΟ)

    Οτι αλλο θες στην διαθεση σου

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Συμβουλές για βόλτες
    από hornet στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 52
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2014, 15:48
  2. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 16/01/2005, 13:11
  3. Συμβουλές για ολόσωμη/διαιρούμενη φόρμα
    από stako στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 23/11/2004, 10:11
  4. Συμβουλές για καμάκι
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2004, 18:56
  5. Mεταχειρισμένα ανταλλακτικά για Honda NX.
    από miror στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2004, 10:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF