Ο φίλος σου συστήνει το Honda vtr1000Αρχικά δημιουργήθηκε από Hondakias23
ποια μοντελα να κοιταξει με αυτα τα λεφτα?
![]()
Ο φίλος σου συστήνει το Honda vtr1000Αρχικά δημιουργήθηκε από Hondakias23
ποια μοντελα να κοιταξει με αυτα τα λεφτα?
![]()
"Qu ils mangent de la brioche"
Παρακληση. Αν θα μπορουσατε να αιτιολογουσατε με 2 λογακια την επιλογη θα σας ημουν υποχρεως!
Αυτα τα 400σαρια τετρακυλινδρα SS ερχονταν απο Ιαπωνια μεταχειρισμενα.Δεν εισηχθησαν ποτε κανονικα στην χωρα μας![]()
Οποτε για ανταλακτικα λιγο δυσκολο...εγω αναμεσα στα δυο που λες,μαλλον προς NSR θα την εκανα.Αν υπαρχει (πολυ) χρημα παντως,εγω θα διαλεγα ενα VFR 750 R.Λεμε τωρα,αν και τα ανταλακτικα του ειναι πανακριβα και δυσευρετα και το μηχανακι κοστιζει πολυ(αλλα πολυ),ειναι απολυτως race-ready!
και γω θα ελεγα το νσρ250.ειναι διχρονο(αρα ευκολο στην επισκευη-συντηρηση του)με πολυ απλες επεμβασεις βγαζει αλογα(εχει ειπωθει οτι με εξατμιση σωστη φτανει πανω απο 60αλογα)ειναι παναλαφρο και κομμενο-ραμμενο για πιστες
Βεβαια ειναι σχεδον απιθανο να βρεις ενα που να μην εχει κολλησει μιας και το κολπο της καταργησης της τρομπας λαδιου μιξης(εκοβε αλογα...μη χ@σω)εκανε πολλους να βαζουν αλλα αντ αλλων αναλογια λαδιου απευθειας στο ρεζερβουαρ με αποτελεσμα τα κολληματα να ειναι απλα μια ρουτινα. Παντως με το χρημα που διαθετει μη περιμενει πολλα.βρες μια αξιοπρεπη βαση και επενδυσε χρονο και χρημα για να το συμαζεψεις.το 400 για την εποχη του καλο ηταν,αλλα πλεον δεν αξιζει να ασχοληθεις.πολλα προβληματα με ηλεκτρικα(ανορθωτης... χοντα γαρ)ακριβα και δυσευρετα ανταλλακτικα.στην πιστα ποτε δε προκειται να παει αξιοπρεπως και θα εισαι το σουργελο του τρακ ντει που θα σε περνανε ακομη και τα κουλαδια στηβ ευθεια(εδω συμπεριλαμβανομαι κι εγω!!!)ασε που κι αυτα τα βρισκεις μονο σκισμενα.
Για αυτο σου λεω,διχρονο φιλε,να το ευχαριστηθεις πραγματικα και να αξιζει τα λεφτα που θα του ριξεις.ασε τα τετραχρονα 400 για τους αρχαιοκαπηλους και τους μαζοχιστες!
rgv 250 μπανάνα.....βρίσκεις τα πάντα από ανταλλακτικά,και σε προσιτές τιμές,και στήνεται μια χαρά για χρήση πίστας σε αντίθεση με τα tzr,η honda nsr που βρίσκεις δύσκολα ανταλλακτικά και τα πληρώνεις αδρά.......οποτε αν θέλει δίχρονο σήμερα για εμενα τα rgv είναι μονόδρομος....
θα μπορουσε να βρει και ένα rs(aprilia)αλλα πιθανότατα να ανεβεί λίγο ως προς την αγορά.....(φοράνε ίδιο κινητήρα)![]()
2stroke
Για πληροφορίες σχετικά με το cbr 400 ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.moto.gr/forums/showthread...ghlight=cbr400
Παλιές αγάπες.![]()
Κλείσε την TV όσο έχει ακόμα OFF
θα ελεγα να αφησει διχρονα ή 400 κ να παρει μηχανακι με περισσοτερο γκαζι οπως αυτο για παραδειγμα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1705830/
να μαζεψει λεφτα κ να το κανει γιαναγκαβα ρεπλικα
http://farm4.static.flickr.com/3289/...0a1_z.jpg?zz=1
καυλα..
θα συνιστούσα το NSR 250 GULLARM με τοποθέτηση αντικοφτη-πλεξούδα, γυάλισμα στροφαλοθαλαμου, βελτίωση θυρίδων, κάτω φλάντζα κεφαλης πιο λεπτή,κιτ καρπυρατερ HRC βγαζει 72 hp στο τροχό,τα υπολυπα μονο μαμα το εχω ζησει το μηχανακι απο το 1995-2000 ειναι σχολειο τα προβληματα που ειχε ηταν ο στροφαλος με την μεσαια τσιμουχα,ελατηρια στα πιστονια και δισκοι ξυρου συμπλεχτη.Ανταλακτικα υπαρχουν πολλα ακομα και σημερα στον Θεοχαρη στην κορινθο αλλα αν θυμαμαι καλα ο στροφαλος ειχε 750ευρω και ο καθε κυλινδρος απο 600 ευρω. Αν έχεις επιλογή προτείνω τα SP/SE γιατί έχουν ελαφρύτερες ζαντες, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ξυρό συμπλεχτη
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές