Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2005
    Μηνύματα
    142
    H F1 ειναι η κορυφωση της τεχνολογιας στον μηχανοκινητο αθλητισμο. Τα μονοθεσια αποτελουν τα γρηγοροτερα οχηματα πανω στο εδαφος ειτε αφορα κινηση σε στροφες ειτε σε ευθεια γραμμη.
    Σκεφτειτε οτι αν επιτρεποταν η αυτοματη ρυθμιση των αεροδυναμικων βοηθηματων στη διαρκεια του αγωνα τοτε και τα G στις στροφες αλλα και τα χλμ τελικης θα ηταν μεγαλυτερα απο καθε αλλο οχημα (τα g ειναι ηδη -οφειλεται στα λαστιχα αλλα και στην αεροδυναμικη γιατι τι να το κανεις το φαρδυ λαστιχο αν δεν υπαρχει κατι να πιεζει το μονοθεσιο ωστε να μην χανει επαφη με την ασφαλτο).

    Το θεμα ειναι ομως οτι περα απο τα προσπερασματα και τις λοιπες ανησυχιες μας, ποιος θα βγει πρωταθλητης κλπ, η φορμουλα 1 (αλλα και το motogp) ειναι θεαμα απο μονο του και ειμαι σιγουρος οτι με καταλαβαινει οποιος εχει βρεθει σε αγωνα απο κοντα. Η προσπαθεια του ματιου να παρακολουθησει το μονοθεσιο απο τη στροφη που ερχεται ως στη στροφη που χανεται, ο εκκωφαντικος ηχος του κινητηρα που θυμιζει θηριο που ερχεται απο μακρια, το στριγλισμα του κινητηρα στα κατεβασματα και η ηχω στα διπλανα λοφακια ειναι κατι συναρπαστικο απο μονο του και μοναδικη εμπειρια. Τωρα τα προσπερασματα ειναι για οταν το βλεπεις στην TV, γιατι στον αγωνα εισαι τοσο στην μπριζα που αυτος τελειωνει και νομιζεις οτι περασαν 10 λεπτα μονο.
    θα ελεγα λοιπον οτι φ1 και μοτοτζιπι ειναι μοναδικα το καθενα με τον τροπο του και την τεχνολογια του και πρεπει να τα σεβομαστε το καθενα ξεχωριστα για αυτα που μας προσφερει.
    O καλύτερος εξοπλισμός προστασίας είναι το μυαλό, που μπορείς να τον φοράς και πάντα

  2. #17
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Θα συμφωνήσω σε όλα και με όλους...

    Αρνούμαι να ακούω τις "κορώνες" του τύπου , "η F1 είναι σκατά και το GP είναι κορυφή"...

    Το κάθε άθλημα έχει την χάρη του. Μπορεί όντως η F1 να μην έχει "δυνατό ανταγωνισμό" πλέον , αλλά αυτό έχει γίνει λόγω του "αποστειρωμένου πνεύματος" που κουβαλούν οι διοργανωτές της.

    Ας μην ξεχνούμε τους περιορισμούς που έχουν επιβάλλει οι ιθύνοντες εκεί.

    Επίσης σημαντικό ρόλο παίζει το οτι το όχημα μονοθέσιο έχει τον 3-4πλάσιο όγκο και διαστάσεις απο μια μηχανή GP. όπου οι πίστες σε διαστάσεις είναι ίδιες και για τα δύο.
    Είναι λογικό στο πρώτο να περιορίζονται τα "ανοίγματα" για προσπεράσεις.

    Απο εκεί και πέρα... το τι βλέπει ο καθένας είναι επιλογή του.
    Προσωπικά βλέπω και truck races που είναι πιο τρενάκι απο την formula, αλλά και μόνο που τα βλέπεις τα θηρία να γυρνάνε , είναι πόρωση.

    Το ίδιο και με την F1.. όταν μάλιστα έχεις μπεί και σε ενα kart , κάποιων κυβικών και δεν μπορούσες να το κάνεις να κάτσει κάτω, μπορείς να καταλάβεις τι κάνουν αυτοί οι τύποι.

    Κάθε πράγμα έχει την γλύκα του και είναι ανούσιο , έως και "παιδιάστικο" να κατηγορείς το άλλο ως υποδεέστερο.

    Ας μην ξεχνούμε μορφές όπως ο Nicky Lauda ή τον Pice, Senna, etc.

    Η F1 είναι καλή , αρκεί κάποιοι κουφιοκεφαλάκηδες που τραβούν νήματα το καταλάβουν νωρίς και δεν την αποστειρώνουν κάθε λίγο και λιγάκι.


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  3. #18
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    το "προβλημα" της F1 ειναι τα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ηλεκτρονικα βοηθηματα... τοσα πολλα που οι οδηγοι δε μπορουν να δειξουν το ταλεντο τους (γιαυτο και γυρνανε σε απελπιστικα ιδιους ριθμους)

    περισσοτερο μετραει η ομαδα και το στησιμο

    κατα τα αλλα μη ξεχναμε οτι η F1 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ... καμια απολυτος σχεση εκτος του οχι εχει 4 ροδες

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2005
    Μηνύματα
    142
    Νομιζω οτι το θεμα που πρεπει να απαντηθει ειναι:
    η φ1 ειναι θεμα οδηγων ή θεμα μονοθεσιου?

    Η δικη μου αποψη ειναι οτι η φ1 θα επρεπε να απελευθερωθει πληρως απο περιορισμους και να εξελιχθει το μονοθεσιο οσο ειναι επιστημονικα ή μη εφικτο με οσα βοηθηματα γουσταρουν, ωστε να βρεθουν πραγματικα τα ορια της αυτοκινησης. Γιατι αν ειναι να συγκρινουμε τους οδηγους τοτε να τους παμε σε κανα ενιαιο με saxo η ibiza και να δουμε ποιος ειναι ο καλυτερος.
    Γιατι μην πει κανεις ο Raikonen ή ο ενας ή ο αλλος. Γιατι τοτε η Maclaren περασε τη renault μετα τα μισα του πρωταθληματος και μετα περασε η 2η την 1η ξανα (οπως ειδαμε χθες) οταν βελτιωσε το αεροδυναμικο πακετο.
    Για μενα το μονο που θα επρεπε να ειναι το ιδιο για ολους ειναι το budget. Δλδ ποσα χρηματα δαπανας για ερευνα και εξελιξη για καλυτερα υλικα και καλυτερες τεχνικες κατασκευης.
    Εγω θα ηθελα να δω τα ορια της ανθρωπινης ικανοτητας να κινειται πανω στο εδαφος με οχημα. Να βλεπω χρονο με το χρονο να κατεβαινουν οι χρονοι και να αναρωτιομαστε που μπορει η εξελιξη να σταματησει.
    Τωρα ο ενας η ο αλλος δεν εχει πολυ σημασια. Και εγω αν οδηγησω φ1 θα περασω οποιον θελετε, με πορσε με λαμποργκινι η οτι αλλο θελετε. Και αν οχι απο τους πρωτους γυρους, μετα απο καποιες μερες στην πιστα, οσοι εχουμε χερια ποδια και αντιληψη θα μπορουσαμε να οδηγησουμε ενα μονοθεσιο. Εδω οδηγουμε μηχανες στους δρομους της ζουγκλας της Αθηνας.
    O καλύτερος εξοπλισμός προστασίας είναι το μυαλό, που μπορείς να τον φοράς και πάντα

  5. #20
    ρακόμελος Το avatar του/της dodos_1
    Εγγραφή
    26/04/2005
    Μηνύματα
    219
    Εγω πιστεύω ότι τα πιο θεαματικά σπορ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι τα motoGp και το WRC.Η F1 είναι κατευθυνόμενη από τις ομάδες και ενα μεγάλο μέρος των αγώνων κρίνονται στα pits και όχι στην πίστα.οπότε το ενδιαφέρον μειώνεται δραματικά αμα περιμένεις εναλλαγές θέσεων από την ταχύτητα των μηχανικών και όχι από τα μονοθέσια...Προσωπική μου άποψη.

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos_1
    Εγω πιστεύω ότι τα πιο θεαματικά σπορ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι τα motoGp και το WRC.Η F1 είναι κατευθυνόμενη από τις ομάδες και ενα μεγάλο μέρος των αγώνων κρίνονται στα pits και όχι στην πίστα.οπότε το ενδιαφέρον μειώνεται δραματικά αμα περιμένεις εναλλαγές θέσεων από την ταχύτητα των μηχανικών και όχι από τα μονοθέσια...Προσωπική μου άποψη.
    +1

    Αν τα τεπόζιτα διαρκούσαν ένα ολόκληρο αγώνα, θα βλέπαμε αλλαγές θέσεων μόνο όταν ο Κρόνος βλέπει τον Ποσειδώνα υπό 43 μοιρών γωνία και έχει περίοδο η Μενεγάκη.

  7. #22
    ρακόμελος Το avatar του/της dodos_1
    Εγγραφή
    26/04/2005
    Μηνύματα
    219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
    +1

    Αν τα τεπόζιτα διαρκούσαν ένα ολόκληρο αγώνα, θα βλέπαμε αλλαγές θέσεων μόνο όταν ο Κρόνος βλέπει τον Ποσειδώνα υπό 43 μοιρών γωνία και έχει περίοδο η Μενεγάκη.
    Θεωρώ ότι και οι ίδιες οι ομάδες και οι διοργανωτές το γνωρίζουν αυτό και γι'αυτό τα ντεπόζιτα και τα λάστιχα κρατάνε για μερικούς γυρους....και ολα αυτά τα πραγματάκια τα βαφτίζουν......
    ..... "κανονισμοί"!

    Φανταστείτε τα motoGΡ να αλλάζανε λάστιχα ή να έκαναν Refuel...θα είχε πιο πολλους οπαδούς σε ολο τον κόσμο και απο την Manchester United( )!!!! όχι ότι δεν έχει τώρα....

    MOTOGP RULES!!!!!!

  8. #23
    φριτέζα 600 Το avatar του/της akaposto
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    587
    Νομίζω ότι έχουμε εθιστεί λίγο στα προσπεράσματα του GP,τα οποία ναι είναι απίστευτα.
    Στο wrc δεν έχουμε προσπεράσεις,
    αλλά έχουμε θέαμα.
    Αρα θέαμα δεν είναι μόνο οι προσπεράσεις.

    Σίγουρα στην formula οι προσπεράσεις είναι πολύ λιγότερες,όμως το θέαμα κόβεται απο την τηλεόραση.

    Ποιά τηλεόραση θα σου μεταδώσει τον "πανικό" της εκίνησης,ποιό πλάνο θα σου δώσει να καταλάβεις με πόσα έρχονται,πότε φρενάρουν και πότε εξαφανίζονται πάλι σε κάθε στροφή?

    Δεν είναι θέαμα να τους βλέπεις να γυρνάνε
    τόσους γύρους,με τόσα άλογα στα χέρια,και να μην κάνουν λάθη???
    (φυσικά και γίνονται λάθη,αλλά είναι ελάχιστα)

    Τα ηλεκτρονικά κατεβάζουν τα γυρολόγια,αλλά στην πραγματικότητα το πιο σημαντικό είναι ότι συντηρούν τα ελαστικά! Χωρίς ηλεκτρονικά τα λάστιχα σε 5-10 γύρους (με τις σημερινές ιπποδυνάμεις) θα γίνονταν φυτίλια.
    Είναι πρόβλημα ασφάλειας.
    και στο έχω πεί,αφού είσαι καλό παιδί ,γιατί λες μαλακίες;


Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Και τωρα τι κανω με τη λασπη?
    από urban στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 27/01/2011, 11:34
  2. Και κάτι ακόμα
    από bikersonly στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 15:41
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 22:42
  4. Γεια και χαρα
    από sonus στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 11:47
  5. Προς admins, moderatores και όποιος άλλος...
    από TManiac στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 08:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF