Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 46

Θέμα: Βαλβίδα ταχείας αποστράγγισης λαδιών

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143

    Βαλβίδα ταχείας αποστράγγισης λαδιών

    To λεπόν...

    Στο ΤΑ προκειμένου να αλλάξω λάδια χωρίς να κάνω τα πάντα σαλάτα (καλολαδωμένη) πρέπει να βγάλω την ποδιά. Για να βγάλω την ποδιά πρέπει να βγάλω τα εμπρός κάγκελα. Κοινώς μια δουλειά που γίνεται σε 20 λεπτά πάει στο δίωρο με τα βγάλε - βάλε - σφίξε - μέτρα.

    Έχω δει για κάτι παπαρίτσες που αντικαθιστούν την τάπα στο κάρτερ και στην ουσία είναι βαλβίδες στις οποίες συνδέεις ένα "σωληνάκιον", τις ανοίγεις και τα παλιά λάδια ρέουν όμορφα και καθαρά στο δοχείο συλλογής τους.

    Ο θείος Γκούγκλης που έβγαλε κάτι Femco (βιδωτές) και κάτι Fumoto ("βρυσάκια").

    Έχει βάλει κανείς να πει καμιά άποψη;
    Λένε τίποτα ή μετά την πρώτη χρήση θα γίνει Ducati το Honda (θα χάνει λάδια στο δρόμο);

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Νομίζω και ακόμα και με αυτα τα συστήματα, πάλκι θα πρέπει να βγάλεις την ποδιά.
    Αν είναι με βαλβίδα με ελατήριο θα απασφαλίζει με το που μπαίνει το 'ειδικό΄σωληνάκι και αρχίζει να ρέει το λάδι αλλά για να μπεό το σωληνακι θελεις χώρο.
    Αν είναι με χειροκίνητο διακόπτη, παλι θες χωρο για να τον δουλέψεις και να προσαρμόσεις το σωληνάκι.
    Οπότε η συνεχίζεις ως έχει η βγάζεις την ποδιά.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Και αν βρεθεί κάνα μ@λακισμένο και στην ανοίξει εκεί που έχεις παρκάρει;
    Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Νομίζω και ακόμα και με αυτα τα συστήματα, πάλκι θα πρέπει να βγάλεις την ποδιά.
    Αν είναι με βαλβίδα με ελατήριο θα απασφαλίζει με το που μπαίνει το 'ειδικό΄σωληνάκι και αρχίζει να ρέει το λάδι αλλά για να μπεό το σωληνακι θελεις χώρο.
    Αν είναι με χειροκίνητο διακόπτη, παλι θες χωρο για να τον δουλέψεις και να προσαρμόσεις το σωληνάκι.
    Οπότε η συνεχίζεις ως έχει η βγάζεις την ποδιά.
    Τα "ανοίγματα" στην ποδιά μου δίνουν χέρι να ξεβιδώσω την τάπα, αλλά μόλις αρχίσει η ροή γίνονται όλα σκατά (been there, done that ).
    Όπερ μεθερμηνευόμενον, έχω χώρο να τις δουλέψω.
    Το ερώτημα είναι αν αξίζει ο κόπος...

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
    Και αν βρεθεί κάνα μ@λακισμένο και στην ανοίξει εκεί που έχεις παρκάρει;
    Οι "βιδωτές" ανοίγουν μόνο αν κουμπώσεις πάνω τους το αντίστοιχο αρσενικό με το σωληνάκι.
    Τα "βρυσάκια" έχουν αυτό το ρίσκο, αλλά εκεί που είναι (α) μόνο αν το ξέρεις πας να βάλεις χέρι, (β) δεν είναι και τόσο εύκολο (πρέπει να ξαπλώσεις από κάτω), (γ) πρέπει να είσαι εξαιρετικά μ@λάκας για να το κάνεις.

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Ας το πάρουμε αλλιώς τότε...

    Τι την θές την ποδιά στο Transalp? :rotflmao:
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ας το πάρουμε αλλιώς τότε...

    Τι την θές την ποδιά στο Transalp? :rotflmao:
    Μαλακίες της Honda παιδεύουσι McGyver.

    Stick to the point #1

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    άλλαξε κάγκελα
    Είτε δε μ' αρέσουν είτε δε με γλυτώνουν από το ξήλωμα...

    Stick to the point #2

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Εφ' οσον θέλεις τα κάγκελα και την ποδιά, νομίζω οτι το πιο εύκολο είναι να ανοίξεις μεγαλύτερη τρύπα στην ποδιά για την τάπα να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου.


    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.143
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Εφ' οσον θέλεις τα κάγκελα και την ποδιά, νομίζω οτι το πιο εύκολο είναι να ανοίξεις μεγαλύτερη τρύπα στην ποδιά για την τάπα να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου.


    Τα ανοίγματα στην ποδιά μια χαρά είναι, η φυσική έχει πρόβλημα :rotflmao: .
    Στο πλαϊνό stand τα λάδια "πετάγονται" μέσα από την ποδιά.

  12. #12
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    καλη φαση το βρυσακι.
    και να μην εχεις θεμα με την τοποθεσια της ταπας παλι ειναι καλη ιδεα απο την αποψη οτι δεν θα ταλαιπωρεις τα πασα στο μαλακο αλουμινιο βαλε βγαλε καθε χ.000 κμ.
    ωραιος!

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Εγω δεν το βλέπω με καλό μάτι το βρυσάκι.
    Τα πάσα στο αλουμίνιο δεν παθαίνουν τίποτα, αρκεί να αλλάζει και καμμια ροδέλλα καμμια φορά και να μην σφίγγει κανείς την ταπα χωρίς αύριο. Προσωπικά δεν μου έχει χαλάσει ποτέ σπεόρωμα σε τάπα, αντίθετα εχω δεί ουκ ολίγα μηχανάκια με τάπες τόσο σφιχτες που σε κανουν να αναρωτιέσαι τι σκεφτόταν οποιος την εσφιγγε.

    Θωμα υπαρχουν και τα ορθια σταντ, και τα σταντ ψαλιδιού, και καφάσια υπάρχουν και οτι αλλο θες.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    τωρα που το εψαξα λιγακι παντως μονο καλα λογια ακουω.
    το πολυ πολυ βαζεις και ενα σωλινακι με μια βιδα σφινομενη στο τελος με σφιχτυρακια και δεν παιζει να αποτυχει ποτε των ποτων!!
    αν κανεις και μαλακια και βαλεις παραπανω λαδι ειναι πανευκολο να βγαλεις λιγο.ουτε συριγκες ουτε τπτ...λιγο τσιμπημενη τιμη εχει κατα τα αλλα ωραια φαση!

  15. #15
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    μπας και χωραει κανα μικρο χονακι με ενα σωλινακι και κανεις την δουλεια σου?
    ωραιο το βρυσακι αλλα με φαινεται ακριβουτσικο...

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Εναλλακτικη λυση για βιδα αποστραγγισης λαδιων
    από PortisHead στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2009, 16:38
  2. Kαθαρισμος λαδιων μπροστινου και αλλαγη τους..
    από n1k3man στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2007, 14:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF