Παρατηρώ οτι η "βιδα" αποστράγγισης της Femco βιδώνει κανονικά. αλλά νομίζω οτι ίσως να προεξέχει στην εσωτερική μεριά του κάρτερ, μήπως έτσι δεν αποστραγγίζεται όλη η ποσότητα του λιπαντικού και παραμένει κάποια μέσα( ελάχιστη ίσως) ;;;
Παρατηρώ οτι η "βιδα" αποστράγγισης της Femco βιδώνει κανονικά. αλλά νομίζω οτι ίσως να προεξέχει στην εσωτερική μεριά του κάρτερ, μήπως έτσι δεν αποστραγγίζεται όλη η ποσότητα του λιπαντικού και παραμένει κάποια μέσα( ελάχιστη ίσως) ;;;
Φτιαξε σε τορνο ενα κυλινδρο, αρσενικο απο την μια που θα βιδωθει με locktite στο καρτερ και θυληκο απο την αλλη που θα μπει η ταπα, ετσι ωστε να ερθει η ταπα σου πιο χαμηλα και πιο κοντα στην τρυπα της ποδιας. Παρε στην φρεζα και φαλτσα απο τις δυο πλευρες, ωστε να μπορεις να την σφιγγεις (αρχικα κι αν χρειαστει καποτε να την βγαλεις) με ενα γερμανικο κλειδι.
Αν μεγαλωσεις και την τρυπα της ποδιας και αν τα φαλτσα στον κυλινδρο ειναι χαμηλα, τοτε θα μπορεις να κρατας και κοντρα στο σφιξιμο/ξεσφιξιμο, ειδικα αν η ταπα σου εχει κεφαλι αλλεν.
Παντως εγω δεν θα εκανα τιποτε, απλα θα ανοιγα πιο μεγαλη την τρυπα της ποδιας, αρκετα μεγαλη ωστε να μπαινει ενας καταλληλης διαμετρου σκληρος πλαστικος σωληνας που στο εσωτερικο του θα χωραει το καρυδακι. Μετα το λαδακι λογικα δεν θα λερωνει καθως θα ρεει μεσα απο το σωληνα.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Υπάρχουν σε διάφορα μεγέθηΑρχικά δημιουργήθηκε από Manalishi
Παρατηρώ οτι η "βιδα" αποστράγγισης της Femco βιδώνει κανονικά. αλλά νομίζω οτι ίσως να προεξέχει στην εσωτερική μεριά του κάρτερ, μήπως έτσι δεν αποστραγγίζεται όλη η ποσότητα του λιπαντικού και παραμένει κάποια μέσα( ελάχιστη ίσως) ;;;.
θωμά ,πιστεύω με το βρύσακι -θηληθα κανείς δουλειά ,αφού του κοτσαρεις και ένα σωλήνακι...
Παντος εξεχει πολύ είναι η αλήθεια...με τους κραδασμούς δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κανα κερατιατικο;
+1Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εγω δεν το βλέπω με καλό μάτι το βρυσάκι.
Τα πάσα στο αλουμίνιο δεν παθαίνουν τίποτα, αρκεί να αλλάζει και καμμια ροδέλλα καμμια φορά και να μην σφίγγει κανείς την ταπα χωρίς αύριο. Προσωπικά δεν μου έχει χαλάσει ποτέ σπεόρωμα σε τάπα, αντίθετα εχω δεί ουκ ολίγα μηχανάκια με τάπες τόσο σφιχτες που σε κανουν να αναρωτιέσαι τι σκεφτόταν οποιος την εσφιγγε.
Θωμα υπαρχουν και τα ορθια σταντ, και τα σταντ ψαλιδιού, και καφάσια υπάρχουν και οτι αλλο θες.![]()
![]()
::Τάσος::
παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...
Θωμακο,χωρις πλακα τωρα
βαλε βρυσάκι
εχει "ασφαλεια" πρεπει να πατηθεί ανάποδα για να ανοίξει.
ειχα στο αμάξι για χρόνια.
ποτε δεν μου εσταξε.
ποτε καποιος δεν μου το ανοιξε.
επαψα να "σκεφτομαι" την αλλαγη λαδιων![]()
Όλες οι τάπες αποστράγγισης λαδιού σε όλα μου τα μηχανάκια είναι μαγνητικές. Είναι μεν πιο μπελαλίδικη η αλλαγή λαδιών με τον κλασικό τρόπο από τον τρόπο που σου δίνουν οι βαλβίδες που έβαλες, αλλά ελέγχω εύκολα για ρινίσματα και είμαι σίγουρος ότι αν αυτά υπάρξουν κάποια στιγμή στο μοτέρ δεν θα κάνουν βόλτες μέσα στο κύκλωμα λίπανσης αλλά θα συλληφθούν από τον μαγνήτη της τάπας.
Νομίζω δεν θ' άλλαζα τάπα αλλά τρόπο στησίματος της μοτό κατά την αποστράγγιση του λαδιού. Αν δεν σε βολεύει η τρύπα της ποδιάς δοκίμασε με μια flexible προέκταση στο καρυδάκι σου.
![]()
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
To ξαναλέω μπας και γίνω κατανοητός...
ΔΕΝ έχω πρόβλημα με τη θέση της τάπας, τις τρύπες της ποδιάς κλπ κλπ.
Η θέση της μου δίνει χέρι να την ξεβιδώσω χωρίς να βγάλω την ποδιά.
Το θέμα είναι πως μόλις ξεβιδωθεί, επειδή είναι στο πλάι του κάρτερ και όχι από κάτω, το λάδι πετάγεται άτσαλα αντί να "στάζει" προς τα κάτω.
Αυτό κάνει τα πάντα καλολαδωμένα σκατά αν δεν έχεις βγάλει τα πλαστικά προκειμένου να μπορείς να "κυνηγάς" τον πίδακα με τη λεκάνη...
Κεντρικό stand έχω, αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι.
Μόνη (ίσως) λύση είναι να ανοίγω ελάχιστα την τάπα προκειμένου να στάζει σιγά σιγά το λάδι και μετά να αρχίσω να πετάω φελούς στο βαρέλι μέχρι να αδειάσει το κάρτερ :rotflmao: ...
Μάλλον λοιπόν πάω για ετούτη εδώ την ομορφιά...
Σωληνάκι, ανοίγουμε, αδειάζουμε, αλλάζουμε φίλτρο, γεμίζουμε, τέλος.
![]()
ΗονΔα ήθελες...
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Tι να κάνω ρε Ηλία που το ρημάδι θέλει να του αλλάζω λάδια αντί να τα καίειΑρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
ΗονΔα ήθελες....
Spam off.
Υπάρχουν και αντλίες στο εμπόριο, για αλλαγή λαδιού χωρίς να βγάλεις καθόλου τάπα κάτω, που ρουφάνε το λάδι, από την τάπα πληρώσεως.
Δεν θα σου έκανε κάτι τέτοιο;
Δε μ' αρέσει καθόλου αυτό το σύστημα...Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Υπάρχουν και αντλίες στο εμπόριο, για αλλαγή λαδιού χωρίς να βγάλεις καθόλου τάπα κάτω, που ρουφάνε το λάδι, από την τάπα πληρώσεως.
Δεν θα σου έκανε κάτι τέτοιο;
30 δολάρια.Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
αυτο ειχα και εγω παλια και δεν έβρισκα να βαλω στο ΧΧ. τι τιμη το βρήκες θωμά?