Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 24 από 24

Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ Bandit 400v

  1. #16
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio


    Αυτό το είχε κάνει η Honda με το vtec στα μηχανάκια (CB400 και VFR800) που δεν δούλευε όπως στα αυτοκίνητα με μεταβλητή βύθιση των βαλβίδων αλλά 8-βάλβιδο ή 16-βάλβιδο.

    Το Bandit είναι μόνιμα 16-βάλβιδο με διαφορετικά αμύγδαλα στους εκκεντροφόρους και ένα μηχανισμό ώστε να επιλέγεται ένα από τα δύο. Δες εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=7IIlplh-Yt4
    Α οκ, νόμιζα οτι ήταν παρόμοιο σύστημα με τα Honda που είχε πρωτοπαρουσιαστεί σε ένα περίεργο 400άρι με τετράγωνο φανάρι.
    Και η παπαρίτσα της Suzuki δεν πάει πίσω πάντως, αν κρίνω απ΄την καθολική εφαρμογή που είχε στα μοτέρ της.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio


    Αυτό το είχε κάνει η Honda με το vtec στα μηχανάκια (CB400 και VFR800) που δεν δούλευε όπως στα αυτοκίνητα με μεταβλητή βύθιση των βαλβίδων αλλά 8-βάλβιδο ή 16-βάλβιδο.

    Το Bandit είναι μόνιμα 16-βάλβιδο με διαφορετικά αμύγδαλα στους εκκεντροφόρους και ένα μηχανισμό ώστε να επιλέγεται ένα από τα δύο. Δες εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=7IIlplh-Yt4
    Σωστός και ακόμα ακριβέστερα, στο CBR400F του 84, και πολύ αργότερα στο CB και το VFR800VTEC.

    Στα 400 το σύστημα -θεωρητικά- πάντως χρειάζεται, για να έχουν και υψηλή απόδοση ψηλά και να μην κρεμάνε από δύναμη χαμηλά. Στα μεγάλα κυβικά του 800, που ούτε 16000 στροφές χρειάζεται να πηγαίνει, ούτε του λείπει η ροπή (λόγω κυβικών) χαμηλά, είναι απορίας άξιον γιατί το έβαλε η Honda.

    Για το θέμα του BanditV όντως είστε λίγο υπερβολικοί. Δεν είναι ούτε αποστολή στον Άρη, ούτε είναι τόσο άσχετοι οι μηχανικοί... Απορώ σε τι είδους μηχανικούς πέφτετε.

  3. #18
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio


    Αυτό το είχε κάνει η Honda με το vtec στα μηχανάκια (CB400 και VFR800) που δεν δούλευε όπως στα αυτοκίνητα με μεταβλητή βύθιση των βαλβίδων αλλά 8-βάλβιδο ή 16-βάλβιδο.

    Το Bandit είναι μόνιμα 16-βάλβιδο με διαφορετικά αμύγδαλα στους εκκεντροφόρους και ένα μηχανισμό ώστε να επιλέγεται ένα από τα δύο. Δες εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=7IIlplh-Yt4

    Πολύ ωραίο και κατατοπιστικό το βιντεάκι.

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αυτό για το CBR, ότι πρωτοπαρουσιάστηκε σε αυτό δεν το ήξερα. Ήξερα μόνο για τα άλλα δύο. Είχε ένας γνωστός CB400 vtec, δυστυχώς δεν το είχα οδηγήσει ώστε να δω αν έκανε διαφορά το vtec στην απόδοση σε σχέση με το απλό super four. Και σιγά μην βρω άλλον...

    Πάντως γενικότερα θεωρώ ότι δεν έχει νόημα ούτε σε μικρού κυβισμού μηχανές. Βγάζοντας τη δύναμη ψηλά ναι μεν χάνεις χαμηλά αλλά όχι τραγικά. Ροπάτο δεν θα είναι προφανώς αλλά θα μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς. Σε αντίθεση με τα αμάξια όπου χρειάζεσαι τη ροπή χαμηλά για να ξεκινήσει, οπότε βάζοντας το vtec παίρνεις και τη δύναμη ψηλά. Για τον ίδιο λόγο δεν έχει βρει εφαρμογή και το ντίζελ στις μηχανές. Σου δίνει δύναμη χαμηλά και λίγα άλογα, το αντίθετο απ' ότι θες. Γι' αυτό πιστεύω δεν συνεχίστηκε από καμία από τις δύο εταιρείες, για θέματα αξιοπιστίας και φθορών δεν έχω ιδέα. Πάντως το super four νομίζω βγαίνει ακόμα στην Ιαπωνία με vtec. Τώρα γιατί...

    Υ.Γ.: Επέτρεψέ μου για τους μηχανικούς να έχω διαφορετική άποψη.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
    Πολύ ωραίο και κατατοπιστικό το βιντεάκι.



    Ξέρεις γιαπωνέζικα;
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  6. #21
    ελα να φας κουνελι μελος
    Εγγραφή
    01/09/2010
    Μηνύματα
    96
    κ οπως εχω γραψει σε προηγουμενο thread.πρεπει να βρεις μαστορα που να ασχοληθει αλλιως τον πουλο.το μηχανακι ητν πανεμορφο,αλητικο κ γκαζιαρικο
    απο πανω ρε

  7. #22
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    στην ελλαδα για να βρεις ενα μαστορα που για αρχη θα εχει στην κατοχη του το.......
    ΜΑΝΙΟΥΑΛ ειναι απο μονο του δυσκολο.μετα για να το ακολουθησει.....
    καλο....
    χαχαχαχαα
    δυσκολα πραγματα.
    οχι οτι δεν υπαρχει κανενας εκει εξω αλλα ειναι δυσκολο.
    το καλυτερο ειναι να κανεις οτι κανεις μονος σου.
    τα παλια μηχανακια και ειδικα τα δυστροπα πρεπει να εισαι μπομπομαστορας για να τα εχεις.ολο και κατι απλο και χαζο μπορει να ζητανε και δεν ειναι λυση να τρεχεις σε μαστορες.

  8. #23
    ελα να φας κουνελι μελος
    Εγγραφή
    01/09/2010
    Μηνύματα
    96
    εγω παντως ειχα εναν...που ειχε το μανιουαλ...αν κ δεν το χρειαστηκε.απλα ασχοληθηκε
    απο πανω ρε

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της viper1
    Εγγραφή
    16/02/2010
    Μηνύματα
    2.322
    ολη η δυσκολια ειναι να φερεις τα φλοτερ στις μετρησεις που λεει το βλιβλιο για να φερεις την σωστη σταθμη καυσιμου.οι υπολοιπες ρυθμισεις ειναι οπως τα υπολοιπα καρμπς. οι βαλβιδες του ν θελουν θελουν λιγο διαβασμα για να τις ρυθμισεις....

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα με συγχρονισμο καρπυρατερ σε bandit 400
    από Zbandit750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2017, 12:17
  2. προβλημα με 6τη και 7000στρ bandit 600
    από charl στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2012, 08:10
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2012, 11:31
  4. Ανυπέρβλητο πρόβλημα με bandit K8
    από dimzan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2011, 15:53
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ Bandit 600s
    από ALEX75 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 08:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF