Α οκ, νόμιζα οτι ήταν παρόμοιο σύστημα με τα Honda που είχε πρωτοπαρουσιαστεί σε ένα περίεργο 400άρι με τετράγωνο φανάρι.Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
![]()
Αυτό το είχε κάνει η Honda με το vtec στα μηχανάκια (CB400 και VFR800) που δεν δούλευε όπως στα αυτοκίνητα με μεταβλητή βύθιση των βαλβίδων αλλά 8-βάλβιδο ή 16-βάλβιδο.
Το Bandit είναι μόνιμα 16-βάλβιδο με διαφορετικά αμύγδαλα στους εκκεντροφόρους και ένα μηχανισμό ώστε να επιλέγεται ένα από τα δύο. Δες εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=7IIlplh-Yt4
Και η παπαρίτσα της Suzuki δεν πάει πίσω πάντως, αν κρίνω απ΄την καθολική εφαρμογή που είχε στα μοτέρ της.![]()