Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ Bandit 400v

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2009
    Μηνύματα
    10

    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ Bandit 400v

    ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΤΑ ΡΙΜΑΔΙΑ ΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ!!!!!!!ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ???????ΥΠΟΨΙΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΒΟΛΟ

  2. #2
    Προκατειλημμέλος Το avatar του/της SVX
    Εγγραφή
    25/07/2008
    Μηνύματα
    4.098

    Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ Bandit 400v

    Αρχικά δημιουργήθηκε από POLYSITF
    ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ???????

    παραδωσε πινακιδες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από POLYSITF
    ΥΠΟΨΙΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΒΟΛΟ

    στην ΔΟΥ Βολου ..
    Accipere quam facere praestat injuriam

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2009
    Μηνύματα
    10
    allos

  4. #4
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από POLYSITF
    allos
    Δυστυχως παλικαρε

    Αυτο που σου ειπε ο σουβουξου πριν

    Γενικα το μπαντιτ ειναι για τα αναθεμα(στο θεμα τον καρμπς) το V κιολας ειναι ΠΑΝΑΓΙΑΜ βόηθα

  5. #5
    Αν ψαξεις λιγο στο φορουμ θα δεις οτι το Bandit 400 ειναι απο τα πιο δυστροπα μηχανακια που εχουν κυκλοφορησει σε ο,τι αφορα τη συντηρηση και ρυθμιση.Και αλλοι σαν εσενα εχουν το ιδιο ακριβως προβλημα,που δε λυνεται και ευκολα απ ο,τι διαβαζω!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί;

    Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι μπελαλίδικο, αλλά σέρβις είναι, δεν φτιάχνεις κάτι εξαρχής. Και δεν ρυθμίζεις δορυφόρο για να πάει διάστημα, καρμπιρατέρ ρυθμίζεις.

    Μήπως τα μαστόρια στο Ελλάντα είναι ότι να 'ναι και γι' αυτό έχει βγάλει κακή φήμη το μηχανάκι; Δεν λέω ότι δεν είναι πιο δύσκολο/δύστροπο/περίεργο από άλλα, όμως ανοίγεις ένα μανιουαλ και σου λέει τα βήματα 1, 2, 3 κλπ. Άμα ο μηχανικός δεν τα κάνει και κάνει τα δικά του γιατί αυτά ξέρει και το σιμπι του Τάκη έτσι ρυθμίστηκε, ε τότε προφανώς δεν θα δουλέψει το μηχανάκι...
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  7. #7
    ελα να φας κουνελι μελος
    Εγγραφή
    01/09/2010
    Μηνύματα
    96
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί;

    Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι μπελαλίδικο, αλλά σέρβις είναι, δεν φτιάχνεις κάτι εξαρχής. Και δεν ρυθμίζεις δορυφόρο για να πάει διάστημα, καρμπιρατέρ ρυθμίζεις.

    Μήπως τα μαστόρια στο Ελλάντα είναι ότι να 'ναι και γι' αυτό έχει βγάλει κακή φήμη το μηχανάκι; Δεν λέω ότι δεν είναι πιο δύσκολο/δύστροπο/περίεργο από άλλα, όμως ανοίγεις ένα μανιουαλ και σου λέει τα βήματα 1, 2, 3 κλπ. Άμα ο μηχανικός δεν τα κάνει και κάνει τα δικά του γιατί αυτά ξέρει και το σιμπι του Τάκη έτσι ρυθμίστηκε, ε τότε προφανώς δεν θα δουλέψει το μηχανάκι...
    ετσι φιλε μου :smilea:
    απο πανω ρε

  8. #8
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί;
    Οχι

    Αν είχες ιδία εμπειρία άλλα θα έλεγες

    Δεν ειναι οτι δεν ρυθμίζονται ή δε γνωρίζουν οι μάστορες, απλα ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΤΡΟΠΟ. και μεχρι να το φέρεις στα ίσια του θα έχεις δώσει τόόόόόόσο χρήμα που τελικά θα έιχες αγοράσει το cb του Τάκη

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Ούτε δύστροπο είναι ούτε τίποτα. Απλά τα καρμπυρατέρ του είναι ευαίσθητα στην ρύθμιση και κανείς δεν ασχολείται σοβαρά.
    Τα μηχανάκια είναι πλέον αρκετά παλιά και σίγουρα εχουν μείνει σε ακινησία για κάποιο διάστημα.
    Σε αυτη την περίπτωση δεν αρκεί να ρυθμιστούν, αλλά πρέπει να λυθούν να καθαριστούν και να αλλαχτούν και καποια Ο-ring στα σωθικά τους ( 4 σε κάθε καρμπυρατέρ).

    Μετα θα είναι όλα ΟΚ.
    Ισως λοιπόν το οτι του εχει βγεί το όνομα να βοηθήσει κάποιους που θελουν να ασχοληθούν, να πάρουν ενα πολύ φτηνα και να το φτιάξουν.
    Οσοι το εχουν κι εχουν προβλήματα, καλό θα ηταν να ασχοληθούν μια φορά σοβαρά η να βρούν μηχανικό που θα τα λύσει, καθαρίσει, ρυθμίσει και θα ψαξει να βρεί και τα O-rings και θα τα αλλάξει.

    Αν το πάτε σε μηχανικό που απλά προσπαθεί να τα ρυθμίσει με τα βιδάκια, ε τοτε ειναι δυστροπο το μηχανάκι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2009
    Μηνύματα
    10
    ωραιος ο φιλος

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Ούτε δύστροπο είναι ούτε τίποτα. Απλά τα καρμπυρατέρ του είναι ευαίσθητα στην ρύθμιση και κανείς δεν ασχολείται σοβαρά.
    Τα μηχανάκια είναι πλέον αρκετά παλιά και σίγουρα εχουν μείνει σε ακινησία για κάποιο διάστημα.
    Σε αυτη την περίπτωση δεν αρκεί να ρυθμιστούν, αλλά πρέπει να λυθούν να καθαριστούν και να αλλαχτούν και καποια Ο-ring στα σωθικά τους ( 4 σε κάθε καρμπυρατέρ).

    Μετα θα είναι όλα ΟΚ.
    Ισως λοιπόν το οτι του εχει βγεί το όνομα να βοηθήσει κάποιους που θελουν να ασχοληθούν, να πάρουν ενα πολύ φτηνα και να το φτιάξουν.
    Οσοι το εχουν κι εχουν προβλήματα, καλό θα ηταν να ασχοληθούν μια φορά σοβαρά η να βρούν μηχανικό που θα τα λύσει, καθαρίσει, ρυθμίσει και θα ψαξει να βρεί και τα O-rings και θα τα αλλάξει.

    Αν το πάτε σε μηχανικό που απλά προσπαθεί να τα ρυθμίσει με τα βιδάκια, ε τοτε ειναι δυστροπο το μηχανάκι.


    Φίλε το κατέχεις να ασχοληθείς μόνος σου; Να βρεις μάνιουαλ, να λύσεις και να τα ρυθμίσεις εσύ; Γιατί μηχανικό που να κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά δύσκολα θα βρεις. Και πάρε και τα τσιμουχάκια που λέει ο sapila, μηχανάκι του '95 είναι, τα έβαλαν τα λεφτά τους τα προηγούμενα. Μην είμαστε ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στις κότες.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2009
    Μηνύματα
    10
    ξερεις απο που να κατεβασω κανενα manual

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από POLYSITF
    ξερεις απο που να κατεβασω κανενα manual
    Παρε και το manual.

    https://rs730dt.rapidshare.com/#!dow...9451502A80|0|0
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αυτές ήταν μέρες....που τα εργοστάσια πλάσσαραν ως καινοτομία ότι μαλακία τους κατέβαινε όπως το να φτιάχνουν 16βάλβιδα μηχανάκια που θα δουλεύουν με 8...
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
    Αυτές ήταν μέρες....που τα εργοστάσια πλάσσαραν ως καινοτομία ότι μαλακία τους κατέβαινε όπως το να φτιάχνουν 16βάλβιδα μηχανάκια που θα δουλεύουν με 8...


    Αυτό το είχε κάνει η Honda με το vtec στα μηχανάκια (CB400 και VFR800) που δεν δούλευε όπως στα αυτοκίνητα με μεταβλητή βύθιση των βαλβίδων αλλά 8-βάλβιδο ή 16-βάλβιδο.

    Το Bandit είναι μόνιμα 16-βάλβιδο με διαφορετικά αμύγδαλα στους εκκεντροφόρους και ένα μηχανισμό ώστε να επιλέγεται ένα από τα δύο. Δες εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=7IIlplh-Yt4
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα με συγχρονισμο καρπυρατερ σε bandit 400
    από Zbandit750 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2017, 12:17
  2. προβλημα με 6τη και 7000στρ bandit 600
    από charl στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2012, 08:10
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2012, 11:31
  4. Ανυπέρβλητο πρόβλημα με bandit K8
    από dimzan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2011, 15:53
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ Bandit 600s
    από ALEX75 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2005, 08:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF