ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΤΑ ΡΙΜΑΔΙΑ ΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ!!!!!!!ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ???????ΥΠΟΨΙΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΒΟΛΟ
ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΜΑΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΤΑ ΡΙΜΑΔΙΑ ΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ!!!!!!!ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ???????ΥΠΟΨΙΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΒΟΛΟ
Αρχικά δημιουργήθηκε από POLYSITF
ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ???????
παραδωσε πινακιδες
Αρχικά δημιουργήθηκε από POLYSITF
ΥΠΟΨΙΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΒΟΛΟ
στην ΔΟΥ Βολου ..![]()
Accipere quam facere praestat injuriam
allos
Δυστυχως παλικαρεΑρχικά δημιουργήθηκε από POLYSITF
allos
Αυτο που σου ειπε ο σουβουξου πριν
Γενικα το μπαντιτ ειναι για τα αναθεμα(στο θεμα τον καρμπς) το V κιολας ειναι ΠΑΝΑΓΙΑΜ βόηθα
Αν ψαξεις λιγο στο φορουμ θα δεις οτι το Bandit 400 ειναι απο τα πιο δυστροπα μηχανακια που εχουν κυκλοφορησει σε ο,τι αφορα τη συντηρηση και ρυθμιση.Και αλλοι σαν εσενα εχουν το ιδιο ακριβως προβλημα,που δε λυνεται και ευκολα απ ο,τι διαβαζω!
Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί;
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι μπελαλίδικο, αλλά σέρβις είναι, δεν φτιάχνεις κάτι εξαρχής. Και δεν ρυθμίζεις δορυφόρο για να πάει διάστημα, καρμπιρατέρ ρυθμίζεις.
Μήπως τα μαστόρια στο Ελλάντα είναι ότι να 'ναι και γι' αυτό έχει βγάλει κακή φήμη το μηχανάκι; Δεν λέω ότι δεν είναι πιο δύσκολο/δύστροπο/περίεργο από άλλα, όμως ανοίγεις ένα μανιουαλ και σου λέει τα βήματα 1, 2, 3 κλπ. Άμα ο μηχανικός δεν τα κάνει και κάνει τα δικά του γιατί αυτά ξέρει και το σιμπι του Τάκη έτσι ρυθμίστηκε, ε τότε προφανώς δεν θα δουλέψει το μηχανάκι...
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
ετσι φιλε μου :smilea:Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί;
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι μπελαλίδικο, αλλά σέρβις είναι, δεν φτιάχνεις κάτι εξαρχής. Και δεν ρυθμίζεις δορυφόρο για να πάει διάστημα, καρμπιρατέρ ρυθμίζεις.
Μήπως τα μαστόρια στο Ελλάντα είναι ότι να 'ναι και γι' αυτό έχει βγάλει κακή φήμη το μηχανάκι; Δεν λέω ότι δεν είναι πιο δύσκολο/δύστροπο/περίεργο από άλλα, όμως ανοίγεις ένα μανιουαλ και σου λέει τα βήματα 1, 2, 3 κλπ. Άμα ο μηχανικός δεν τα κάνει και κάνει τα δικά του γιατί αυτά ξέρει και το σιμπι του Τάκη έτσι ρυθμίστηκε, ε τότε προφανώς δεν θα δουλέψει το μηχανάκι...
απο πανω ρε
ΟχιΑρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Ρε παιδιά, σόρρυ κιόλας, αλλά μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί;
Αν είχες ιδία εμπειρία άλλα θα έλεγες
Δεν ειναι οτι δεν ρυθμίζονται ή δε γνωρίζουν οι μάστορες, απλα ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΤΡΟΠΟ. και μεχρι να το φέρεις στα ίσια του θα έχεις δώσει τόόόόόόσο χρήμα που τελικά θα έιχες αγοράσει το cb του Τάκη
Ούτε δύστροπο είναι ούτε τίποτα. Απλά τα καρμπυρατέρ του είναι ευαίσθητα στην ρύθμιση και κανείς δεν ασχολείται σοβαρά.
Τα μηχανάκια είναι πλέον αρκετά παλιά και σίγουρα εχουν μείνει σε ακινησία για κάποιο διάστημα.
Σε αυτη την περίπτωση δεν αρκεί να ρυθμιστούν, αλλά πρέπει να λυθούν να καθαριστούν και να αλλαχτούν και καποια Ο-ring στα σωθικά τους ( 4 σε κάθε καρμπυρατέρ).
Μετα θα είναι όλα ΟΚ.
Ισως λοιπόν το οτι του εχει βγεί το όνομα να βοηθήσει κάποιους που θελουν να ασχοληθούν, να πάρουν ενα πολύ φτηνα και να το φτιάξουν.
Οσοι το εχουν κι εχουν προβλήματα, καλό θα ηταν να ασχοληθούν μια φορά σοβαρά η να βρούν μηχανικό που θα τα λύσει, καθαρίσει, ρυθμίσει και θα ψαξει να βρεί και τα O-rings και θα τα αλλάξει.
Αν το πάτε σε μηχανικό που απλά προσπαθεί να τα ρυθμίσει με τα βιδάκια, ε τοτε ειναι δυστροπο το μηχανάκι.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ωραιος ο φιλος
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ούτε δύστροπο είναι ούτε τίποτα. Απλά τα καρμπυρατέρ του είναι ευαίσθητα στην ρύθμιση και κανείς δεν ασχολείται σοβαρά.
Τα μηχανάκια είναι πλέον αρκετά παλιά και σίγουρα εχουν μείνει σε ακινησία για κάποιο διάστημα.
Σε αυτη την περίπτωση δεν αρκεί να ρυθμιστούν, αλλά πρέπει να λυθούν να καθαριστούν και να αλλαχτούν και καποια Ο-ring στα σωθικά τους ( 4 σε κάθε καρμπυρατέρ).
Μετα θα είναι όλα ΟΚ.
Ισως λοιπόν το οτι του εχει βγεί το όνομα να βοηθήσει κάποιους που θελουν να ασχοληθούν, να πάρουν ενα πολύ φτηνα και να το φτιάξουν.
Οσοι το εχουν κι εχουν προβλήματα, καλό θα ηταν να ασχοληθούν μια φορά σοβαρά η να βρούν μηχανικό που θα τα λύσει, καθαρίσει, ρυθμίσει και θα ψαξει να βρεί και τα O-rings και θα τα αλλάξει.
Αν το πάτε σε μηχανικό που απλά προσπαθεί να τα ρυθμίσει με τα βιδάκια, ε τοτε ειναι δυστροπο το μηχανάκι.![]()
Φίλε το κατέχεις να ασχοληθείς μόνος σου; Να βρεις μάνιουαλ, να λύσεις και να τα ρυθμίσεις εσύ; Γιατί μηχανικό που να κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά δύσκολα θα βρεις. Και πάρε και τα τσιμουχάκια που λέει ο sapila, μηχανάκι του '95 είναι, τα έβαλαν τα λεφτά τους τα προηγούμενα. Μην είμαστε ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στις κότες.
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
ξερεις απο που να κατεβασω κανενα manual
Παρε και το manual.Αρχικά δημιουργήθηκε από POLYSITF
ξερεις απο που να κατεβασω κανενα manual![]()
https://rs730dt.rapidshare.com/#!dow...9451502A80|0|0
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Αυτές ήταν μέρες....που τα εργοστάσια πλάσσαραν ως καινοτομία ότι μαλακία τους κατέβαινε όπως το να φτιάχνουν 16βάλβιδα μηχανάκια που θα δουλεύουν με 8...![]()
![]()
Αυτό το είχε κάνει η Honda με το vtec στα μηχανάκια (CB400 και VFR800) που δεν δούλευε όπως στα αυτοκίνητα με μεταβλητή βύθιση των βαλβίδων αλλά 8-βάλβιδο ή 16-βάλβιδο.
Το Bandit είναι μόνιμα 16-βάλβιδο με διαφορετικά αμύγδαλα στους εκκεντροφόρους και ένα μηχανισμό ώστε να επιλέγεται ένα από τα δύο. Δες εδώ: http://www.youtube.com/watch?v=7IIlplh-Yt4
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"