Γιατι το λες αυτο?Εχεις δει πολλες παπιες να γυρνανε κωλο απο ανοιγμα γκαζιου?Εγω παντως 100 και κατι αλογατα σε ΣΤΡΙΦΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟ δρομο θα τα υπολογιζα....
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Γιατί οι μηχανές δεν υπερστρέφουν κι ούτε πετάνε κώλο εκτός αν ειναι αποτυχημένο burn out... Σε ανοιχτό, κλειστό, καμπυλωτό, ανηφοροκατηφορικό στροφιλίκι... τρώνε low και high ανάλογα τον οδηγό τους..
Κι αυτό με τα άλογα και τα κιλά να το κοιτάξετε λίγο γιατί έχω δει busa στο κλειστό κομμάτι του στορκ που δεν το έφταναν ούτε οι ροσσι/στόνερ.. Εγώ σταμάτησα για τσιγάρο για να έχω δικαιολογία!![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Ενταξει...high side αλλα οι νομοι της φυσικης δεν αλλαζουν ...τωρα αναλογως τον αναβατη αν πετυχεις μπροστα σου κανα reflexionista που το'χει...στριψε μου και εμενα ενα τσιγαρο![]()
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
Παιδιά μου καλά, εγώ πάντως τις εποχές που είχα το Modenas και το ΖΧ-130 στα χέρια μου έπιανα κάτι χρόνους για Σούγια από Χανιά (κάποιοι ξέρουν) που με το CBF-600 μάλλον δεν, κι η διαφορά βέβαια μαζευόταν από τις πολλές ανηφόρες που τα παπιά εκλαναμέντες..
Ναι μεν γκάζι η μηχανή σε σύγκριση με τον πάπιο, ναι μεν φρένα, μόνο που δεν είχα στα πόδια μου τον όγκο του CBF να διαχειριστώ στις στροφές και τις συνεχείς επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις..
Μ'ένα καλό λαστιχάκι το παπί, λίγα αλογάκια για το βάρος του, σεβαστά φρενάκια... μάτια "no fear" στο πρόσωπο... παπάδες κάνεις στα κλειστά...![]()
Ωραίος Νίκο!
Ξεχωριστό ύφος γραφής, όπως πάντα άλλωστε.
Όσο για το τσάγιασμα, μάλλον άρχισες να μεγαλώνεις...
Πολλά, Καλά κι Ευχάριστα Χιλιόμετρα. Γρηγόρης Νάκος.
Καλά τα λέτε εσείς οι από πάνω αλλά κάτι λείπει από τις απόψεις σας...
Νο offence..
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Γνώση και χιλιόμετρα στη σέλλα μαθαίνοντας και εξασκούμενοι σε πράγματα που μάθατε/διδαχτήκατε/σας έδειξαν.. Το να λέμε ότι το χ μηχανάκι έχει γκάζι αλλά είναι και βαρύ σε σύγκριση με το ψ που έχει λιγότερη ισχύ αλλά είναι πιο ελαφρύ δεν έχει νόημα ουσιαστικό. Απλά ο αναβάτης νοιώθει πιο άνετα γιατί η μηχανή δεν θα κάνει κάτι που δεν θα το περιμένει κι έτσι πάει πιο άνετα..
Αν ήταν όπως τα λέτε τα πράγματα, στο ΤΤ θα έτρεχαν με πάπιους..![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Σωστό και σεβαστό αυτό που λες για την εξοικείωση ουσιαστικά μιας και το παπί σαφώς και γίνεται πιο εύκολα λιγότερο "ξένο" κι "επικίνδυνο" στα πόδια του άπειρου, και μόνο να σκεφτεί κάποιος "έλα μωρέ, και να πέσω με το παπί τι θα πάθω/πάθει;" αρκεί.. όμως όταν μπαίνει στη μέση και η διαχείριση όγκου λίγο το πράγμα αλλάζει.. βάλε πχ στην κλειστή πίστα καρτ των Χανίων (υποθέτω ότι έχεις δει το θρεντ με τις φωτό και τα βίντεο) το CBR1000 και παίξε μετά με ένα μοτάρντ..ε!
Το ΤΤ αν δεν είχε τις ευθείες θα το κάνανε με παπίγκους να το ξέρεις!![]()
που να δεις τσάγιασμα που έριξε ο πεθερός με το Megane σε έναν "γλήγορο"με GTI στις στροφές για ορεινή Ολυμπία....αν και η καλύτερη διαδρομή είναι στα "Λαγκάδια" πατριώτη...άμα δε ξέρεις εκεί το δρόμο δε πα νάσαι και παγκόσμιος,σε ψάχνουν και το μικροσκόπιο....
υγ.ρε πατρίδα,δε ξέρω αν τον ήξερες,μας "έφυγε" ο Γιώργης ρε...ο ομορφάντρας....![]()
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Σίγουρα, όμως οι συνθήκες ενός "κλειστού" κομματιού εκεί έξω παραμένουν ίδιες και για το παπί, και για το μοτάρντ αλλά και για τη μοτοσυκλέτα.. και το καθένα από αυτά θέλει άλλο χειρισμό. Εννοείται πως όπου υπάρχουν χέρια και κότσια υπάρχει και αποτέλεσμα, σίγουρα όμως το απόλυτο μηχανάκι που τα κάνει όλα μόνο του και άψογα δεν υπάρχει κι ούτε και θα υπάρξει και ποτέ. Κι αν ποτέ υπάρξει θα είναι Honda..
Tες Πα
ΥΓ: Ήξερα/άκουσα/ένα πουλάκι μού'πε κάποτε ότι ο npat πήγαινε το CBF αεροπορία, γιατί κάτι μου λέει πως αν καβαλούσε ακόμα το ίδιο ίσως και να τσάγιωνε τον πιτσιρικά; Ίσως λέω ε..! Κρίνοντας απ'τον εαυτό μου πάντως, μάλλον στο VFR θα ήμουν πιο χεσμεντέν στα κλειστά..![]()