Αν φορούσα χοντρές σαμπρέλες στα χωμάτινα?
Φυσικά, υπάρχει κανείς με χωμάτινα που δεν χρησιμοποιεί χοντρές σαμπρέλες η μους!!
Αν φορούσα χοντρές σαμπρέλες στα χωμάτινα?
Φυσικά, υπάρχει κανείς με χωμάτινα που δεν χρησιμοποιεί χοντρές σαμπρέλες η μους!!
Κρίνουμε ανάλογα με τις εμπειρίες μας.
Αρχικά δημιουργήθηκε από paraligo
Αν φορούσα χοντρές σαμπρέλες στα χωμάτινα?
Φυσικά, υπάρχει κανείς με χωμάτινα που δεν χρησιμοποιεί χοντρές σαμπρέλες η μους!!
Ναι...!!!
Τα παιδια παραπανω που θα μπουν με "ασφαλτινα" να πανε μια βολτα στον χωματοδρομο η στην παραλια για μπανιο....![]()
Κατα τα αλλα δεν διαφωνουμε πουθενα σε αυτα που ελεγα ποιο πανω.....![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI Οι πιεσεις αυτες μπορουν να δουλεψουν Μονο με μοτοκροσσαδικες σαμπρελες σε αναλογα χωματερα ελαστικα ....
( και αυτο παιζετε εαν μιλάμε για επιθετικη συμπεριφορα ... )
Εγώ πάντως ,παληκάρια μου ,εχω καταλήξει στις ακολουθες πιέσεις.
Με χωμάτινα ελαστικά(Τ63) - HeavyDuty ΜοτοΚροσσάδικη σαμπρέλα εμπρος - Intermediate Πίσω
δουλεύω 1,5 BAR ,Μπρός/Πίσω (1,3BAR ,αν εχω να κινηθώ σε πολυ κροκάλα)
Με ασφάλτινα (TrailWing 41-42) - MONOκάβαλος 32psi Εμπρός / 35psi Πίσω
2κάβαλος - 34psi Εμπρός / 36psi Πίσω
2κάβαλος + Φορτωμένος - 34psi Εμπρός / 38psi Πίσω
Αυτές ειναι οι πιέσεις που βολεύουν εμένα.
σσ. Συνηθίζω να "πιέζω" σε ολες τις περιπτώσεις κίνησης μου.
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
Έβαζες 18,85psi σε κροκάλα μπρός-πίσω????????![]()
Καλά άντε πές η πίσω είναι οκ, η μπροστά η ζάντα δεν τσάκιζε στις πέτρες?
Oχι φίλε μου.Αρχικά δημιουργήθηκε από stealth
Έβαζες 18,85psi σε κροκάλα μπρός-πίσω????????![]()
Καλά άντε πές η πίσω είναι οκ, η μπροστά η ζάντα δεν τσάκιζε στις πέτρες?
Ετσι κι αλλιως ,η σαμπρέλλα ειναι τοσο χοντρη κ σκληρη(μπορεις να βγάλεις ειδική με 0 πίεση) ,που σε συνδιασμο με τον σκληρότερο σκελετο των κατάλληλων ελαστικών ,και με την πολυ καλη EXCEL ζάντα εμπρος ,ελαχιστοποιουνται τετοιου ειδους προβλήματα.
Εννοειται οτι το ψάχνεις το μονοπάτι.
Δεν κεντράρεις με ολα πάνω στην φυτευτή.:rotflmao: :rotflmao:
Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
" the PouroDuro team "
Έτσι ναι φίλε, με άλλη ζάντα,λάστιχο και σκληρη σαμπρέλα αντέχει αν και με μέτρο. Τώρα χωρίς σαμπρέλα με μαμά ζάντα και λάστιχο δεν θα το δοκίμαζα ούτε για πλάκα με 18 πίεση μπροστα σε κροκάλα κλπ.
Για καμιά εκδρομή αν κανονίσετε πάντως λίγο πρός τα βόρεια ψήνομαι ναρθω, απλά γράψτε το και δω να το δω![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Επειδή η πίσω ανάρτηση είναι που είναι σώβρακο, και επειδή την ζορίζεις κιόλας...βάλτην τέρμα σκληρή
Έμένα στα 37000 χλμ περίπου και στο τέρμα σκληρή έχει γίνει σωβρακοφανέλα.
Έχει κάνει κανείς σέρβις και να έχει δει διαφορά ή πάμε για καινούργια?
---Dum spiro, spero---
Σε συζήτηση με τον μηχανικό, πριν την αλλάξω μου είπε ότι κανονικά δεν παίρνει επισκευή.Αρχικά δημιουργήθηκε από $py
Έμένα στα 37000 χλμ περίπου και στο τέρμα σκληρή έχει γίνει σωβρακοφανέλα.
Έχει κάνει κανείς σέρβις και να έχει δει διαφορά ή πάμε για καινούργια?
Κάποιοι λέει προσπάθησαν αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό.
Δεν ρώτησα παραπάνω λεπτομέρειες.
Εγώ στα 45000 την άλλαξα αλλά νομίζω ότι μια φτηνή λύση για βελτίωση είναι να αλλάξεις ελατήριο μόνο.
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Κατανάλωση ΤΕΣΤ
---1ο----
300 χλμ ΜΟΝΟ στην πόλη , σε περίοδο με πολύ κρύο , πολύ σταμάτα-ξεκίνα ,χωρίς να κοιτάζω τις στροφές του κινητήρα , έκαψε 20 lit ,δηλαδή 6,6 lit / 100 Km…
Στο επόμενο τεστ θα προσπαθήσω να κρατώ τις στροφές μέχρι τις 4000….
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Κατανάλωση ΤΕΣΤ
---1ο----
300 χλμ ΜΟΝΟ στην πόλη , σε περίοδο με πολύ κρύο , πολύ σταμάτα-ξεκίνα ,χωρίς να κοιτάζω τις στροφές του κινητήρα , έκαψε 20 lit ,δηλαδή 6,6 lit / 100 Km…
Στο επόμενο τεστ θα προσπαθήσω να κρατώ τις στροφές μέχρι τις 4000….
Ένα λίτρο παραπάνω από το μέσο όρο...καλά είναι για urban cycle......![]()
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Με την τιμή στο 1.71 έδωσες 34,2 ευρώ???Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
Κατανάλωση ΤΕΣΤ
---1ο----
300 χλμ ΜΟΝΟ στην πόλη , σε περίοδο με πολύ κρύο , πολύ σταμάτα-ξεκίνα ,χωρίς να κοιτάζω τις στροφές του κινητήρα , έκαψε 20 lit ,δηλαδή 6,6 lit / 100 Km…
Στο επόμενο τεστ θα προσπαθήσω να κρατώ τις στροφές μέχρι τις 4000….![]()
![]()
![]()
Με τόσο γέμιζα κάποτε το αμάξι μου...![]()
Τες πα, η δική μου μέτρηση με μικτή οδήγηση και μάλιστα με λίγο πιο επιθετική απ' ότι συνήθως έγραψε 13 λίτρα 242 χλμ= 5,37l/100km χωρίς όμως να έχω πέσει σε καμία τρομερή κίνηση.![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Μια ερωτηση προς κατοχους....
Ποια ειναι η μεση ταχυτητα ταξιδιου στην εθνικη για συνεχομενα χλμ.
Στην πραξη και απο την εμπειρια σας.
Βλεπω οτι εχουν κανει με το συγκεκριμενο αρκετα μεγαλα ταξιδια και αναρωτιεμαι
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!