Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 66

Θέμα: Μπαταρία και σωστα Ah ?

  1. #31
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    @sapila....


    Έπεσα πάνω σε κατασκευή που ίσως σε ενδιαφέρει.
    Τις συγκεκριμένες μπαταρίες τις χρησιμοποιώ και γω, εδώ και ένα χρόνο.....πολύ ικανοποιημένος
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  2. #32
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Βαριά κουβέντα αλλά ας πούμε ότι έτσι είναι ...

    (... ο ρυθμός εκφόρτισης δεν έιναι απλά το γινόμενο του ρεύματιος επί τον χρόνο αλλά και του ΠΟΣΟΥ ρεύματος...
    Γνωρίζοντας την ονομαστική χωρητικότητα της μπαταρίας σου (και υποθέτοντας ότι είναι τυπική μπαταρία οξέων μολύβδου, πλήρως φορτισμένη και σε καλή κατάσταση) τότε μπορείς να υπολογίσεις τον χρόνο εκφόρτισής της χρησιμοποιώντας τον νόμο του Peukert (πάντως σίγουρα δεν αρκεί μια απλή διαίρεση):

    t = H * ((C * V) / (P * H)) ^ k

    η αλλιώς

    t = H * exp(k * ln((C * V) / (P * H)))

    Όπου t ο χρόνος εκφόρτισης που θέλεις να υπολογίσεις, Η ο χρόνος στον οποίο μετρήθηκε η ονομαστική χωρητικότητα της μπαταρίας (τυπικά 20 ώρες), V η τάση της μπαταρίας (τυπικά 12 Volt), [i]P[i] η ισχύς που τραβάς από την μπαταρία και k μια σταθερά που, για μπαταρίες οξέων μολύβδου, είναι γύρω στο 1.2. Άρα:

    t = 20 * exp(1.2 * ln((C * 12) / (P * 20)))

    άρα μια μπαταρία ονομαστικής χωρητικότητας 6Ah, με συνολικό φορτίο 50Watt (για παράδειγμα), θα την αποφορτίσεις εντελώς σε:

    t = 20 * exp(1.2 * ln((6 * 12) / (50 * 20))) = 0.85 ώρες = 51 λεπτά

    (Τώρα το 'δα το θέμα και είπα να πω τη μαλακία μου. Με το μπαρδόν, έτσι...)

  3. #33
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από npat Προβολή μηνύματος
    Γνωρίζοντας την ονομαστική χωρητικότητα της μπαταρίας σου (και υποθέτοντας ότι είναι τυπική μπαταρία οξέων μολύβδου, πλήρως φορτισμένη και σε καλή κατάσταση) τότε μπορείς να υπολογίσεις τον χρόνο εκφόρτισής της χρησιμοποιώντας τον νόμο του Peukert (πάντως σίγουρα δεν αρκεί μια απλή διαίρεση):

    t = H * ((C * V) / (P * H)) ^ k

    η αλλιώς

    t = H * exp(k * ln((C * V) / (P * H)))

    Όπου t ο χρόνος εκφόρτισης που θέλεις να υπολογίσεις, Η ο χρόνος στον οποίο μετρήθηκε η ονομαστική χωρητικότητα της μπαταρίας (τυπικά 20 ώρες), V η τάση της μπαταρίας (τυπικά 12 Volt), [i]P[i] η ισχύς που τραβάς από την μπαταρία και k μια σταθερά που, για μπαταρίες οξέων μολύβδου, είναι γύρω στο 1.2. Άρα:

    t = 20 * exp(1.2 * ln((C * 12) / (P * 20)))

    άρα μια μπαταρία ονομαστικής χωρητικότητας 6Ah, με συνολικό φορτίο 50Watt (για παράδειγμα), θα την αποφορτίσεις εντελώς σε:

    t = 20 * exp(1.2 * ln((6 * 12) / (50 * 20))) = 0.85 ώρες = 51 λεπτά

    (Τώρα το 'δα το θέμα και είπα να πω τη μαλακία μου. Με το μπαρδόν, έτσι...)
    Σωστά.....αλλά άμα βρεις κατασκευαστή (ακόμα και από τους μεγάλους) να σου δώσουν τον αριθμό Peukert
    να μΕ το πεις και μένα...είναι σχεδόν εμπειρικός, και διαφοροποιείται τα μάλα ακόμα και από μπαταρία σε μπαταρία της ίδιας παρτίδας κατασκευής
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  4. #34
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anty12 Προβολή μηνύματος
    Σωστά.....αλλά άμα βρεις κατασκευαστή (ακόμα και από τους μεγάλους) να σου δώσουν τον αριθμό Peukert
    να μΕ το πεις και μένα...είναι σχεδόν εμπειρικός, και διαφοροποιείται τα μάλα ακόμα και από μπαταρία σε μπαταρία της ίδιας παρτίδας κατασκευής
    (α) Το λινκ φαίνεται να μην παίζει EDIT: ΑΚΥΡΟ

    (β) Δίκιο έχεις είμαι σίγουρος, αλλά φαντάζομαι ακόμα και με ένα k (γι' αυτό δε μιλάμε?) απ' το πανέρι (δηλ. αντιπροσωπευτικό για τον τύπο της μπαταρίας) παίρνεις μια κάπως καλύτερη εκτίμηση απ' το να διαιρέσεις απλά τα αμπερώρια. Για μεγαλύτερη ακρίβεια, έχεις φυσικά δίκιο...

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.069
    εγώ τώρα δηλαδή που με σχετικά αποδεκτή ακρίβεια έβαλα 4,2 Ah σε μια 11Ah μπαταρία μετά από πλήρη αποφόρτιση αρχίζω οικονομίες ή αντέχει ακόμα?

  6. #36
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    εγώ τώρα δηλαδή που με σχετικά αποδεκτή ακρίβεια έβαλα 4,2 Ah σε μια 11Ah μπαταρία μετά από πλήρη αποφόρτιση αρχίζω οικονομίες ή αντέχει ακόμα?
    Δεν σε κατάλαβα ρε stefanos ..."έβαλα" ή μήπως εννοείς "έβγαλα"....??

    αν είναι το δεύτερο είσαι κάτω από το 50% της ονομαστικής, άρα η μπαταρία είναι για αλλαγή, αλλά παίζει ρόλο πως έκανες την εκφόρτιση...

    @npat Ο αριθμός Peukert επηρεάζει το αποτέλεσμα λογαριθμικά.Μιά μικρή διαφορά από 1.08 στο 1,5 και έβγαλες σχεδόν 100Ah διαφορά στην ίδια μπαταρία (δες στο link)
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  7. #37
    Μπαταριολόγοι να κάνω μια ερώτηση ?

    Σε μια μπαταρία κλειστού τύπου με υγρά μπορεί κάποιος να περιγράψει την διαδικασία πρώτης ενεργοποίησης της , και φόρτισης .

  8. #38
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    Μπαταριολόγοι να κάνω μια ερώτηση ?

    Σε μια μπαταρία κλειστού τύπου με υγρά μπορεί κάποιος να περιγράψει την διαδικασία πρώτης ενεργοποίησης της , και φόρτισης .
    Λογικά μέσα στο κουτί έχει ένα μπουκαλάκι, και ένα χαρτί που περιγράφει την διαδικασία πρώτης ενεργοποίησης...

    Γενικά...... ανοίγεις τα καπάκια στο πάνω μέρος της μπαταρίας, προσθέτεις το υγρό από το μπουκαλάκι, στο επίπεδο του δείκτη, και αφήνεις την Φύση να κάνει την δουλειά της για 1-2 ώρες (με ανοιχτά τα καπάκια και σε αεριζόμενο μέρος).

    Κατόπιν μετράς την τάση στους πόλους την μπαταρίας....αν είσαι περίπου στα 13,5 Volt -και πάνω-πήρες καλή μπαταρία.....μετά κλείνεις τα καπάκια ερμητικά.

    εγώ μετά από αυτό, θα την έβαζα και κανένα τρίωρο στον φορτιστή, πριν την βάλω στην μηχανή
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anty12 Προβολή μηνύματος
    Λογικά μέσα στο κουτί έχει ένα μπουκαλάκι, και ένα χαρτί που περιγράφει την διαδικασία πρώτης ενεργοποίησης...

    Γενικά...... ανοίγεις τα καπάκια στο πάνω μέρος της μπαταρίας, προσθέτεις το υγρό από το μπουκαλάκι, στο επίπεδο του δείκτη, και αφήνεις την Φύση να κάνει την δουλειά της για 1-2 ώρες (με ανοιχτά τα καπάκια και σε αεριζόμενο μέρος).

    Κατόπιν μετράς την τάση στους πόλους την μπαταρίας....αν είσαι περίπου στα 13,5 Volt -και πάνω-πήρες καλή μπαταρία.....μετά κλείνεις τα καπάκια ερμητικά.

    εγώ μετά από αυτό, θα την έβαζα και κανένα τρίωρο στον φορτιστή, πριν την βάλω στην μηχανή
    οκ !! και γω κάπως έτσι το ξέρω .

    Η απορία μου είναι μόνο στο διάστημα που πρέπει να μείνει ανοιχτό το καπάκι με τα υγρά μέσα .

    Άλλοι λένε για ένα χρονικό διάστημα 30 λεπτών και άλλοι υποστηρίζουν πως κατευθείαν κουμπώνεις χωρίς να περιμένεις . :wacko:

    Αν χάσει υγρά από το 30 λεπτό με τι συμπληρώνω , με αυτά που πουλάνε στα βενζινάδικα ?

  10. #40
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    οκ !! και γω κάπως έτσι το ξέρω .

    Η απορία μου είναι μόνο στο διάστημα που πρέπει να μείνει ανοιχτό το καπάκι με τα υγρά μέσα . Άλλοι λένε για ένα χρονικό διάστημα 30 λεπτών και άλλοι υποστηρίζουν πως κατευθείαν κουμπώνεις χωρίς να περιμένεις .
    Αν χάσει υγρά από το 30 λεπτό με τη συμπληρώνω , με αυτά που πουλάνε στα βενζινάδικα ?
    Κανονικά η ποσότητα του ηλεκτρολύτη που θα χάσει πρέπει να είναι ελάχιστη, και δεν θα το αντιληφθείς ......
    Για να είσαι σίγουρος πότε θα κλείσεις τα καπάκια, βάλε το αυτί σου κοντά στα ανοιγμένα καπάκια (χωρίς τσιγάρο στο στόμα εεεε...!!!!) ...στην αρχή θα ακούς φυσαλίδες όπως όταν βάζεις φρεσκοανοιγμένη γκαζόζα σε ποτήρι....όταν δεν ακούς πια τίποτε , κλείστα.
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  11. #41
    Ρε παιδια για να μην ανοιγω νεο θεμα,μηπως ξερει κανεις τις μπαταριες exide?

    εχω βρει αυτην εδω http://www.louis.de/index.php?topic=...036769&lang=en

    αλλα δεν καταλαβαινω γιατι εχει τοσο πολυ ακριβα...

    υπαρχει κανας μπαταριολογος που να καταλαβαινει τιποτα παραπανω?
    Motoadv.gr- The Best Motorcycle Travel Blog

  12. #42
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Μaggellanos Προβολή μηνύματος
    Ρε παιδια για να μην ανοιγω νεο θεμα,μηπως ξερει κανεις τις μπαταριες exide?

    εχω βρει αυτην εδω http://www.louis.de/index.php?topic=...036769&lang=en

    αλλα δεν καταλαβαινω γιατι εχει τοσο πολυ ακριβα...

    υπαρχει κανας μπαταριολογος που να καταλαβαινει τιποτα παραπανω?

    OEM supplier to BMW........................

    123 Ε για μπαταρία 12Αh........για μ@λάκες ψάχνουν........οι YUASA ή οι BOSCH είναι στην μισή τιμή
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  13. #43
    Χοντρικά , επειδή είναι τεχνολογίας agm όπως και οι odyssey .

    Τώρα τι είναι η τεχνολογία agm και γιατί πρέπει να τι πληρώνουμε τόσο ακριβά , θα σου πει καλύτερα κάποιος άλλος που θα το ξέρει καλύτερα .

  14. #44
    θενκς παιδες...
    Motoadv.gr- The Best Motorcycle Travel Blog

  15. #45
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    Χοντρικά , επειδή είναι τεχνολογίας agm όπως και οι odyssey .

    Τώρα τι είναι η τεχνολογία agm και γιατί πρέπει να τι πληρώνουμε τόσο ακριβά , θα σου πει καλύτερα κάποιος άλλος που θα το ξέρει καλύτερα .
    AGM =Absorbed glass mat

    Στην ουσία ο ηλεκτρολύτης απλώνεται πάνω σε ένα στρώμα με υαλονήματα ανάμεσα στα ηλεκτρόδια του κάθε στοιχείου της μπαταρίας.Αυξάνει την ποσότητα του ηλεκτρολύτη μέσα στην μπαταρία με συνέπεια την αύξηση της διάρκειας ζωής της μπαταρίας.Η κατασκευή τους είναι πιο δύσκολη και γιαυτό και το κόστος υψηλότερο......too much κατά την γνώμη μου
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 98
    Τελευταίο μήνυμα: 07/01/2018, 21:20
  2. μπαταρια και xenon σε hornet 08
    από hornettrela στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 18/06/2013, 20:58
  3. Μπαταρία και συναγερμος
    από Pepito στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2007, 00:02
  4. Μπαταρία και συναγερμος
    από Pepito στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2007, 02:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF