Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: Enfield 500cc

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2005
    Μηνύματα
    181

    Enfield 500cc

    Σκοποεύω να αγοράσω ένα ENFIELD 500cc 2001 μοντέλο. Θα το χρησιμοποιώ καθημερινά. Κάνει για τέτοια δουλεία; Βγάζει προβλήματα; Γνωρίζει κάποιος για αυτά τα μηχανάκια;

  2. #2
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563

    Re: Enfield 500cc

    Αρχικά δημιουργήθηκε από BMW R75
    Σκοποεύω να αγοράσω ένα ENFIELD 500cc 2001 μοντέλο. Θα το χρησιμοποιώ καθημερινά. Κάνει για τέτοια δουλεία; Βγάζει προβλήματα; Γνωρίζει κάποιος για αυτά τα μηχανάκια;
    Αυτα τα φτιαχνουν στην Ινδια ε ;;;

    Αντιγραφα των παλαιων....


  3. #3
    Ισχύει κάτι που είχα διαβάσει στο Moto, οτι έχουν ταχύτητες και συμπλέκτη δεξιά και φρένα αριστερά;



    (άγγλοι ανάποδοι μια ζωή...)
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  4. #4
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Ισχύει κάτι που είχα διαβάσει στο Moto, οτι έχουν ταχύτητες και συμπλέκτη δεξιά και φρένα αριστερά;



    (άγγλοι ανάποδοι μια ζωή...)
    Και τα BULTACO ειναι ετσι ..... αν και σπανιολικα !!


  5. #5
    Ο Τρισμέγιστος Το avatar του/της Julius
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/05/2002
    Μηνύματα
    3.302
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Ισχύει κάτι που είχα διαβάσει στο Moto, οτι έχουν ταχύτητες και συμπλέκτη δεξιά και φρένα αριστερά;



    (άγγλοι ανάποδοι μια ζωή...)

    E oxi poia broooo prin trianta-saranta-peninta xronia


    to exei o alkis kai to xrisimopoiei kathimerina


    einai cool katastasi motosikleta me arxea texnologia tampoura
    (yparxoun vevaia kai kapoia montela me diskofrena) kai mapa anartiseis-plaisio, tiga sto sidero kai shn proistoriki texnologia klp klp


    kata thn gnomh mou apeth arketoys simvivasmous gia kathimerini kinish sthn poli kai den aksizei ta lefta poy tha doseis se kamia periptosh.
    F**k Isaac Newton

    Διάβασε εδώ

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.699
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
    Και τα BULTACO ειναι ετσι ..... αν και σπανιολικα !!
    Που να δεις και καμιά HOREX ...... αν και Γερμανική !!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    η enfield βγαζει και μοντελα με τον κανονικο-συμβατικο τροπο στην διαταξη ταχυτητων - φρενων....Για καθημερινη μετακινηση θα πρπει κανεις να συμβιβαστει με τα εξης:

    εκκινηση με μανιβελλα , δυστροπο κιβωτιο , φρενα κουκου-ρουκου , επιδοσεις παπιου (μπορει και χειροτερες....)

    στα θετικα ειναι η καταναλωση , η αξιοπιστια(ναι, ναι καλα διαβασατε!!) , η ευκολια συντηρησης και γενικοτερα το πολυ μικρο κοστος χρησης.

    αν σου αρεσει η κλασσικολαγνεια παρτο......εδω αλλοι κυκλοφορουν με BSA M20 , NORTON COMMANDO και MOTO GUZZI V7 ... εσυ θα κολωσεις?

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2005
    Μηνύματα
    181

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ENFIELD 500CC

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τις χρήσιμες πληροφορίες.
    Το ENFIELD που βρήκα έίναι μοντέλο 2001 με 1400 χλμ., όπως λέει ο ιδιοκτήτης. Η τιμή του είναι 3.000 ευρώ. Αξίζει να το αγοράσω ή θα τρέχω κάθε μέρα στο συνεργείο;
    Σημειωτέον ότι στη Θεσσαλονίκη άκουσα ότι υπάρχει μόνο ένα συνεργείο (Αραμπατζής) που ασχολείται με αυτές τις μηχανές.
    Είναι άνετο για κυκλοφορία μέσα στην πόλη;
    Παρακαλώ τον Alki που έχει και εμπειρία πάνω στην ENFIELD, απο την συμβίωση μαζί της, να μου στείλει μία απάντηση σχετικά με το αν είναι εύκολη η κυκλοφορία με μία ENFIELD ή θα σκυλομετανιώσω που την αγόρασα απο τα πολλά προβλήματα που θα μου βγάζει;
    Από άλλους άκουσα ότι είναι αξιόπιστη μηχανή και με λίγη φροντίδα θα κάνει ατελείωτα χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα.
    Το μεγάλο μου δίλημμα είναι να αγοράσω την ENFIELD ή να δώσω τα 3.000 ευρώ και να ανακατασκευάσω μία BMW R75/5 μοντέλο 1972 που έχω (Θα σημειώσω ότι η R75 μέσα στην πόλη ήταν συσκολοδήγητη, βαριά και ανέβαζε θερμοκρασία στην "κίνηση")

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.223
    Η γνώμη μου είναι να φτιάξεις το R75/5, έχω κι εγώ R75/6 και έτσι ίσως δεν είμαι αντικειμενικός.
    Το Enfield είναι τίμια μοτοσυκλέτα μe αρκετές βελτιώσεις τα τελευταία χρόνια, όμως είναι υπερβολικά αργή. Δεν μπορείς να πας βόλτα έξω από την πόλη καθώς θα πηγαίνεις με λιγότερα από 100.
    Για την πόλη ΟΚ, αλλά τα φρένα είναι ασθενικά. Το BMW σου έχει καλύτερα. Εντάξει το BMW δεν περνάει παντού αλλά από βάρος είναι σχετικά κοντα κι ας μην σου φαίνεται.
    Εμένα το BMW μου φαίνεται αρκετά ευέλικτο (παίζει ρόλο η διαταξη του στροφάλου).
    Εσύ αποφασίζεις αλλά εγώ θα σου πρότεινα να μην πάρεις το Enfield αν δεν το οδηγήσεις πρώτα γι ανα μην βρεθείς προ εκπλήξεως.
    Είναι πολύ πιο κοντα στο BMW R26 του 57 που έχω από το R75 για να καταλάβεις τι εννοώ.

    Enfield Bullet - 168kg (στεγνό), 22 HP
    BMW R75/5 - 210 kg (φούλ τεπόζιτο 24 λίτρων), 50 HP
    Με λίγα λόγια έχουν διαφορά 22 κιλά και 28 ίππους.

    sapila racing
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2005
    Μηνύματα
    181
    Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις. Εγώ πίστευα ότι επειδή το ENFIELD έχει λίγα χιλιόμετρα και είνα πιο σύγχρονο (2001 μοντέλο) θα με βόλευε για καθημερινή χρήση περισσότερο απο την γηρασμένη BMW R75/5. Ίσως να ακολουθήσω τη συμβουλή σου.
    Η δικιά σου BMW R75/6 είναι σε καλή κατάσταση, την κυκλοφορείς;
    Πάντα ήθελα να αποκτήσω μια R26, μου αρέσει πολύ σαν εμφάνιση αλλά όταν οδήγησα μια R25 ενός φίλου μου απογοητεύτηκα. Δεν πήγαινε βήμα. Ήταν πολύ αργή. Πάντως αν βρω καμμία θα την αγοράσω για να την έχω να τη βλέπω. Εϊναι κούκλες.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2005
    Μηνύματα
    181
    Επίσης είδα και το SR500 σου σε φωτογραφία. Μπράβο, είναι τέλειο. Είναι απο τις που ήθελα να είχα. Πολύ στυλάτη. Είχα ψάξει στη Θεσσαλονίκη αλλά δεν είχα βρει καμμία να πουλιέται.
    Κάτι άλλο τι γνώμη έχεις για το kawasaki ESTRELLA 250. Βρήκα ένα το οποίο πουλιέται στα 2800 ευρώ.

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.223
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BMW R75
    Επίσης είδα και το SR500 σου σε φωτογραφία. Μπράβο, είναι τέλειο. Είναι απο τις που ήθελα να είχα. Πολύ στυλάτη. Είχα ψάξει στη Θεσσαλονίκη αλλά δεν είχα βρει καμμία να πουλιέται.
    Κάτι άλλο τι γνώμη έχεις για το kawasaki ESTRELLA 250. Βρήκα ένα το οποίο πουλιέται στα 2800 ευρώ.
    Σ' ευχαριστώ για το compliment.
    Το SR το έχω 15 χρόνια και αφού του έκανα 100.000 χλμ το ξαναέφτιαξα όλο από την αρχή.
    Τώρα δεν το κυκλοφορώ και πολύ, ούτε και τα BMW, μόνο το Kawasaki. Αν θέλεις να δείς και τα BMW έχω βάλει φωτό στο ποστ με τις φωτογραφίες BMW, τελευταία προτελευταία σελίδα.
    Απέκτησα 2 παιδάκια και δεν έχω χρόνο....
    Πάντως είναι όλα έτοιμα για βόλτα.
    Το R75 καβαλάω πιο συχνά από τα άλλα, πάω και στα Classic Rally μ αυτό.


    Τώρα για το Estrella.
    Εμένα μου αρέσει πολύ, είναι μικρογραφία του SR κατά κάποιο τρόπο.
    Ομως είναι σύγχρονο από πλευράς φρένων και στησίματος.
    Δεν έχω ακούσει τίποτα κακό γι αυτό, ούτε προβλήματα ούτε τίποτα, και είναι και πολύ όμορφο.
    Νομίζω ότι για την πόλη η και λίγο πιο έξω είναι ότι πρέπει.

    sapila racing
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2005
    Μηνύματα
    181
    Τις είδα τις BMW, πολύ ωραίες, την R26 την έχω μέσα στην καρδία μου. Θα βγάλω και εγώ φωτογραφία τον "Βρασίδα" την R75/5, την έχω ονομάσει Βρασίδα γιατί πιστέυω ότι αυτό το όνομα της ταιριάζει. Είναι σαν Βρασίδας με το μεγάλο ντεπόζιτο που έχει.
    Πως τα καταφέρνεις με 4 μηχανές; Πληρώνεις ασφάλεια για όλες; Αναρωτιέμαι εάν στη BMW μπορώ να βγάλω πινακίδες ως αντίκα κα να πληρώνω λιγότερα τέλη.
    Έχω επίσης μια YAWA 350 California του 1970, η οποία δεν είναι σε καλή κατάσταση και πρόσφατα απόκτησα ένα μοτοποδήλατο SACHS 50, το οποίο πρέπει να είναι μοντέλο μεταξύ 1960-1970, έχει 2 ταχύτητες σαν τις βέσπες στο χέρι και για πίσω φρένο έχει κόντρα όπως στα ποδήλατα. Όταν βρω ελεύθερο χρόνο θα ασχοληθώ μαζί τους.
    Καθημερινά κυκλοφορώ με μια VESPA COSA 200cc του 1988, στην οποία έχω αλλάξει τα πάντα. Μου την είχε χαρίσει ένας φίλος μου, την είχε παρατημένη με σπασμένο τον πίσω άξονα. Ξόδεψα πολλά χρήματα να την φέρω σε μία καλή κατάσταση, αλλά πάλι βγάζει προβλήματα κυρίως με τα φρένα.
    Γι΄ αυτό έλεγα να πάρω κάτι για καθημερινή χρήση, και να έχω την R75/5 για καμιά βολτά τις Κυριακές.
    Να σου ζήσουν και τα παιδιά σου. Προς το παρόν εγώ δεν έχω αποκτήσει (είχαμε μία ατυχία το καλοκαίρι με ένα εξωμήτριο και ελπίζουμε στο μέλλον να είμαστε πιο τυχεροί).

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2005
    Μηνύματα
    181
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Σ' ευχαριστώ για το compliment.
    Το SR το έχω 15 χρόνια και αφού του έκανα 100.000 χλμ το ξαναέφτιαξα όλο από την αρχή.
    Τώρα δεν το κυκλοφορώ και πολύ, ούτε και τα BMW, μόνο το Kawasaki. Αν θέλεις να δείς και τα BMW έχω βάλει φωτό στο ποστ με τις φωτογραφίες BMW, τελευταία προτελευταία σελίδα.
    Απέκτησα 2 παιδάκια και δεν έχω χρόνο....
    Πάντως είναι όλα έτοιμα για βόλτα.
    Το R75 καβαλάω πιο συχνά από τα άλλα, πάω και στα Classic Rally μ αυτό.


    Τώρα για το Estrella.
    Εμένα μου αρέσει πολύ, είναι μικρογραφία του SR κατά κάποιο τρόπο.
    Ομως είναι σύγχρονο από πλευράς φρένων και στησίματος.
    Δεν έχω ακούσει τίποτα κακό γι αυτό, ούτε προβλήματα ούτε τίποτα, και είναι και πολύ όμορφο.
    Νομίζω ότι για την πόλη η και λίγο πιο έξω είναι ότι πρέπει.

    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες για το ESTRELLA. Κυκλοφορούν πάντως ελάχιστα. Στη Θεσσαλονίκη έχω δει μόνο ένα και αυτό που πουλιέται, το βλέπω περίπου 2 χρόνια στο κατάστημα και δεν το αγοράζει κανείς, αν και είναι σε τέλεια κατάσταση. Ο πωλητής πάντως δεν έχει κατεβάσει την τιμή του ούτε ένα ευρώ.
    Για να συμμετέχεις στα κλασικά rally πρέπει να είσαι μέλος κάποιου club; Δεν έχω πάει ποτέ. Είναι καλά φάση;

    sapila racing

  15. #15
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.223
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BMW R75

    Πως τα καταφέρνεις με 4 μηχανές; Πληρώνεις ασφάλεια για όλες; Αναρωτιέμαι εάν στη BMW μπορώ να βγάλω πινακίδες ως αντίκα κα να πληρώνω λιγότερα τέλη.

    Για να συμμετέχεις στα κλασικά rally πρέπει να είσαι μέλος κάποιου club; Δεν έχω πάει ποτέ. Είναι καλά φάση;


    Πληρώνω για το R75 και το Kawasaki και προσπαθώ να βρώ χρόνο (από προπερσι...) να περάσω τις BMW από πιστοποίηση ώστε να βάλω πινακίδες λέσχης και να σταματήσω να πληρώνω.
    Είναι μια διαδικασία που γίνεται από την Λεσχη Φιλων Κλασσικής Μοτοσυκλέτας σε συνεργασία με την FIVA (παγκόσμια ομοσπονδία κλασσικών )και σου επιτρέπει με πολυ μικρό κόστος (με την μορφή ετήσιου τέλους) να κυκλοφορείς για χιλιόμετρα συντήρησης. Το ετήσιο τέλος (αν θυμάμαι καπου 60 Ευρώ) καλύπτει ΚΑΙ ασφάλεια, τελη κυκλοφορίας δεν πληρώνεις πλέον.

    Θα σου πρότεινα να περάσεις μια Δευτέρα η Πέμπτη βράδυ που είναι ανοικτή κι η λέσχη να δείς τι παίζει. Είναι στην πλατεία Ασωμάτων στο Θησείο.
    Αν θέλεις το κανονίζουμε να πάμε μαζί να γνωριστούμε κιόλας, έχω κι εγώ κανα μήνα να πατήσω

    Edit: Τώρα είδα ότι είσαι Θεσ/νίκη οπότε σου πέφτει λίγο μακριά. Πάντως η προσφορά ισχύει επ αόριστον, όποτε σε φέρει ο δρόμος.

    Για να τρέξεις στα Rally δεν χρειάζεται να είσαι μέλος, απλώς τα 'Ταμειακώς Εντάξει' μέλη πληρώνουν λιγότερη συμμετοχή.
    Το μόνο που χρειάζεται είναι μηχανή μοντέλο πριν το 1978 που να μην είναι χοντρά μεταποιημένη (τσοπεριές ΒΜW και τέτοια δεν παίζουν), δίπλωμα, κράνος.
    Είναι καλή ευκαιρία να έρθεις στο Αττικο Rally που είναι μικρό (100χλμ), μέσα στην Αττική και γίνεται σε 10 μέρες! 13 Νοεμβρίου. Είναι πολυ καλή φάση, παρείστικο κλίμα, παίζει από 18 έως 75 χρόνών. Στο παράβολο περιλαμβάνεται και η ταβέρνα στο τέλος του rally όπου γίνεται πολυς χαβαλές. Αν τρέξεις μια φορά θα κολλήσεις.

    Τωρα για το Estrella αν σου αρέσει πήγαινε και κάντου μια προσφορά! Το ότι είναι σπάνιο και δεν πουλιέται εύκολα είναι υπέρ σου. Αν το έχει και κάθεται καιρό, δεν νομίζω να μην ρίξει την τιμή.
    Ασε που δεν κλέβεται κιόλας εύκολα.
    Αν και το SR500 της αδελφής μου που μένει Θεσ/νίκη της το έκλεψαν Κάποτε είμασταν team με 5 SR500! Eχουν μείνει τα 3 τώρα. Ενα πουλήθηκε , ένα κλάπηκε.

    Για ότι θέλεις πες μου

    sapila racing
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. enfield bullet 500
    από lord_dimos76 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/08/2018, 13:29
  2. Piaggio Liberty 500cc 2χρονο
    από tempo στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 08/07/2006, 22:15
  3. ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ KAWASAKI KLE 500cc
    από gamaicas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 12/02/2006, 18:49
  4. Enfield Bullet 500
    από martin στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 29/08/2005, 08:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF