Καλησπέρα σε όλους.
Η ερώτηση απλή. Τι πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα έχει η αλλαγή των clipon σε μια supersport μοτό με τιμόνι fatbar.
Ευχαριστώ
Καλησπέρα σε όλους.
Η ερώτηση απλή. Τι πλεονεκτήματα-μειονεκτήματα έχει η αλλαγή των clipon σε μια supersport μοτό με τιμόνι fatbar.
Ευχαριστώ
Ανεβάζει τη θέση οδήγησης συνεπώς μειώνει την πίεση στους καρπούς αλλά μειώνει και την πληροφόρηση. Η ζελατίνα δεν έχει λόγο ύπαρξης.
Προσφέρει μεγαλύτερο μοχλό που δεν σου χρειάζεται αν δεν γίνουν άλλες αλλαγές στη μηχανή. Μεγαλύτερος μοχλός χρειάζεται στα street fighter για τις καγκουριές.
Μειώνει τη δυνατότητα της διήθησης.
Είναι άσχημο αν δεν υπάρξουν άλλες αλλαγές.
Είναι όμορφο αν γίνουν οι σωστές μετατροπές.
Sent from me using a computer.
Και να πω οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ μονο τα fatbar!!! Σε 7/8 τιμόνι βρίκσεις πολύ περισσότερες επιλογές οσον αφορα την γεωμετρία και φερνεις το μηχανάκι σου εκει που το θες...
::Τάσος::
παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...
κοίτα και σε τίποτα πολυρυθμιζόμενα κλιπόν πχ gilles variobar
προσωπικα,
πλεονεκτήματα: κανενα
μειονεκτήματα: πολλα!
δε βρισκω το νοημα να βαλει καποιος τιμονι αντι clip-on σε ss μηχανακι.
εαν κατι δε σου κανει καλυτερα αλλαξε μηχανακι.
Την περίπτωση να χρειαστείς 10κιλα αντίβαρα την σκέφτηκες..??
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Το έχω δει σαν αλλαγή να γίνεται σε stunt-bikes. Ίσως να είναι και πιό άνετη η θέση οδήγησης. Βέβαια από εμφάνιση είναι τελείως έξω από τα δικά μου γούστα αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...
και γω την εχω δει σαν αλλαγή να γίνεται σε κατι μιλε και να πουλάει σαν φρεσκοφουρνισμένο καρβέλι....
Τα πλεονεκτήματα οπως προειπαν ειναι η ανεση και ευκολία σε χαμηλες ταχυτητες και συνθηκες πόλεων. Σαν μετατροπή παιζει σημαντικό ρόλο στο ποιο SS γινεται και ποιος ο αρχικος σχεδιασμος του τριγώνου τιμονι, θεση, μαρσπιε.... μπορει να του ρχεται απο κουτί μεχρι εξαιρετικά άβολο... εχει σημασια δηλαδη σε τι μηχανάκι το κάνεις.
Τα μειονεκτήματα απο την στιγμή που δεν χρησιμοποιεις την μηχανη με τον γνωμονα που σχεδιάστηκε, δεν νομιζω να χρειαζεται να τα συζηταμε...
Οι λόγοι δε που συνηθως καποιος κανει στρητφαιτερ ενα ςς ειναι οικονομικοι... (δηλαδη εχει φαει την σαβουρδα του και δεν υπαρχουν φραγκα για κουστουμια, βασεις οργανων κλπ), αν ειναι θεμα μόνο ανεσης εναλλακτικα κλιπονς μπορουν να κανουν την διαφορά
Ban 'em all
παρατηρησα οτι στα dark dog tours πολλα ss τρεχουν με καρατιμοναρες ισως επιδη η διαδρομη ειναι πολυ σφιχτη και χρειαζονται περισσοτερο μοχλο για τις αλλαγες κατευθυνσης..