εχει φτιαξει κανενας crypton x στα 180cc?? δεκτες ολες οι αποψεις.....![]()
εχει φτιαξει κανενας crypton x στα 180cc?? δεκτες ολες οι αποψεις.....![]()
ναι το πουλησα και πηρα 180ρι μηχανακι ετοιμο!!!υπαρχουν και μεγαλυτεροι κυβισμοι κιολας!!δεν χρειαζεται να τους κατασκευασεις!!
τεσπα...αν θες να το κανεις απλα για να το κανεις κανε το!!εχω και εγω το μικροβιο της βελτιωσης.οτι και να παρω θελω παντα να το βελτιωνω!!ευτυχως δεν εχω πολλα χρημματα οποτε και το κακο δεν ειναι πολυ μεγαλο αλλιως καθε μηχανακι μου θα ειχε χιλιαδες ευρο πανω του και θα πουλιωταν για ψιχουλα.
αν το κανεις μονο για το γκαζι και οχι για την χαρα της βελτιωσης τοτε ισως ηρθε η ωρα να αλλαξεις κατηγορια.το χ ειναι ηδη ενα γρηγορο παπακι δεν υπαρχει λογος να ειναι πιο γρηγορο.τα παπια ειναι για δουλειες στην πολη.ειναι για να σου πεφτει και να μην κλαις τα λεφτα σου σε πανακριβα ανταλλακτικα μηχανης.ειναι για να το λιωνεις και να γραφεις χαζα χιλιομετρα μηδενικης ευχαριστησης πηγμενος στην κινηση και τις δουλειες.ειναι εργαλειο να σου κανει την ζωη πιο ευκολη και να σου κρατει την τσεπη πιο γεματη με την τιμη που εχει η βενζινη αυτους τους καιρους.
αυτη ειναι η αποψη μου!!
Σωστότατόστ...
Ο οδηγός μετράει,οχι η μοτοσυκλέτα!
Πόσες και πόσες φορές δεν διαβάσαμε εδώ μέσα για κιτ malossi, για after market εξατμίσεις, για YSS, για Ohlins για, για ...
και η μόνιμη επωδός μερικών -looser να το πω; δεν το λεω-...
"με 2000 παίρνεις TDM", "όταν το πουλήσεις όλα αυτά δεν θα ληφθούν υπόψη στη τιμή μεταπώλησης", "δες το car.gr τι παίρνεις μαυτά τα λεφτά"....., μίρλα, γκρίνια, υπολογισμός-ορθολογισμός, μουρμούρα, καρμιριά....PATHETIC!
ΟΧΙ, ρε!!!!
Εμένα μου αρέσει αυτό που έχω να δένομαι μαζί του και να το βελτιώνω και να ζω μαζί του τις στιγμές της μετάλλαξής του είτε αυτές είναι στο πάγκο του συνεργείου, είτε είναι στη σέλα του και το κάθισμά του, είτε είναι στο οπτικό νεύρο μου που το ρημάδι ο "σοφός" και η άτιμη "γενετική" τόκανε να συνδέεται με το πιο ευαίσθητο τμήμα του αποδιοργανωμένου εγκεφάλου μου...
Χέστηκα πόσο θα πιάσει αν το πουλήσω και αν θα πάρω πίσω τα λεφτά μου :P , η ευχαρίστηση της μετατροπής δεν πληρώνεται με τραπεζογραμμάτια έκδοσης τάδε ημερομηνίας και δείνα υπογραφής της ΤτΕ.
Τα λεφτά μου :P τα παίρνω πίσω είτε όταν το καβαλάω και βλέπω ότι κρεμάει ψηλά αλλά "τι έκανα πάλι ο πστης" και ρίχνει τέτοια γροθιά στο στομάχι χαμηλά ή λαμβάνει χώρα το πολυοργασμικό αντίθετο, είτε όταν μετά το πλύσιμο φτιάχνω freddo και μένω χάχας να βλέπω ότι πέρασαν 3 ώρες να το χαλβαδιάζω σα να σταμάτησε ο χρόνος, είτε όταν με περικυκλώνουν στην πλατεία και με ρωτάνε στα φανάρια ....."φιλαράκι πόσα πάει";.....
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΡΕ!!!
Τελευταία τροποποίηση από McGyver; 01/04/2012 στις 18:37.
been there done that my friend.γαμαει να πετας λεφτα αν εχεις ειδικα και πολλα.αλλα οταν βασιζεσαι να αγορασεις το επομενο σου οχημα πουλωντας το παλιο σου τοτε τα πραγματα αλλαζουν.καποτε ειχα μια γουρουνα 50ρα ειχα δωσει 350ευρο για μαλοσι κιτ 70cc 300 για αναρτησεις μπιτουμπο 100 ευρο για καρμπυρατερ και δεν ξερω και γω τι σκατα αλλα απο 45-50 κμ τελικης πηγαινε 60-65 και η διαφορα στις αναρτησεις αδιαφορη.ειχε φτασει η γουρουνα με την αγορα της πανω απο 2500-3.000!!!την ειχα μηνες αγγελια στα 1500 μετα στα 1000 και τελικα την πηρε ενας στα 700.σκατα στα μουτρα μου.την πουλησα και πηρα τα απαυτα μου και να σου παλι μαζευα λεφτα να παρω κατι αλλο.δεν λεω καλη η βελτιωση αλλα καλο ειναι να υπαρχει ενα μετρο.πχ βλεπω κατι καγκουραμαξα φιατακια ραλακια με ενα καρο δεκαδες χιλιαδες ευρο να γκαζουνουν και να κανουν σαν χαζοκαβουρδιστιρια και να παλευουν να πανε απο 150 σε 160 να ειναι οι τυπαδες μεσα χωρις καθισματα χωρις τπτ.προφανως και βρισκουν νοημα σε αυτο που κανουν.εγω παρ'ολο που γουσταρω βελτιωση δεν βρισκω πλεον....μεγαλωσα...παραδειγμα.εδω ενας γνωστος μου πηρε αμαξι με 4500 και ερειξε αλλα 10.000 τουλαχιστων και εχει ενα αμαξι με φτερα αεροτομες μια τουρμπινα αεροπλανου και δεν ξερω και γω τι αλλο...ολο συνεργεια λεφτα βενζινες.μπορουσε να παρει με 15κ ενα μεταχειρο αμαξακι και γαμω.και πιο ομορφο θα ηταν και πιο γρηγορο.δεν θα ειχε ομως την χαρα της βελτιωσης σιγουρα.αλλα το να παρω ενα φιατακι να ριξω 150.000 ευρο να το κανω να παει σαν λαμποργκινι προτιμω να παρω ετοιμη την λαμπο.
για μενα η βελτιωση εχει δυο κατευθυνσεις. παραδειγμα παιρνεις ενα παπι και το βαφεις ας πουμε ενα ωραιο χρωματακι σου αρεσει και αρεσει γενικοτερα.η αλλη κατευθυνση ειναι βαλεις την προσωπικη σου πινελια και να του βαλεις φτερα δρακου να το βαψεις κοκκινο ροζ πρασινο μπλε χρυσο γκρι πουα με γραμμες περλα.σογουρα θα σου αρεσει η προσωπικη σου δημιουργια και θα καθεσε και το κοιτας και χαζευεις αλλα ολοι οι αλλοι γελανε μολις το δουν.με πιανεις?δεν θελω να πω οτι με νοιαζει ιδιαιτερα τι λενε οι γυρω μου.αλλα ειμαι φτωχο παιδι και οταν ειναι η ωρα να αλλαξω οχημα βασιζομαι πολυ στην μεταπωλητικη αξια του.τοτε με νοιαζει τι θα πουν και οι γυρω μου για τα καλουδια πο εχω κανει πανω του.εν ολιγοις αν τα λεφτα σου τρεχουν απο τα μπατζακια κανε το παπι 1000ρι!!αν ομως δεν σου τρεχουν απο τα μπατζακια και αργοτερα που ισως θες καποια στιγμη να αγορασεις μηχανη σου λειψουν τα λεφτα,σκεψου πολυ καλα τι θα αναβαθμισεις και ποσα θα πεταξεις πανω...
και για τους χαρακτηρσμους looser που τελικα δεν τους ειπες(τωρα μαλλον εχω τηλεπαθεια και τους ειδα) κρατα τους για αλλους.η ζωη δεν ειναι μια ευθεια εχει και διασταυρωσεις.δεν ειναι παντα το δικο σου σωστο και οι αλλοι λαθος.το παιδι ζητησε καθε αποψη και του δωθηκε μια!!
ciao!!![]()
Τελευταία τροποποίηση από McGyver; 01/04/2012 στις 18:38.
ok ..με ασφαλεια, γεωμετρια και φρενα πολης (γιαυτο ειναι φτιαγμενα scooter και παπια, για την πολη) , εμεις θελουμε 3πλασια κυβικα και 75 αλογα (και ελαστικα ποδηλατου)
τι εχουν τα ερμα και ψοφουν λεγαν καποτε![]()
Accipere quam facere praestat injuriam
Άγνοια μήπως;
[FONT=Arial]Μάλλον έχεις μείνει αρκετά πίσω φίλε μου. Kαι επειδή είσαι ανημέρωτος, μιά ματιά στα specs των σύγχρονων παπιών θα σούδειχνε injection, μοχλικά, δισκόφρενα κλπ και με περαιτέρω εξέταση στα aftermarket θα βρεις ohlins, YSS, breaking κλπ.
Όσο για τις "ρόδες ποδηλάτου" μιά ματιά στη μάρκα των χυτών ζαντών του crypton X special θα σέκανε να αναθεωρήσεις (εκτός αν για σένα το φάρδος του λάστιχου είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την ποιότητα του τροχού)
Τέλος και για να έχεις την πραγματική εικόνα και να μη νομίζεις ότι με το tuning το παπί γίνεται Vmax εδώ http://www.mrbike.gr/website/Project...t-19.08hp.html μπορείς να δεις ότι ένα "τουμπανιασμένο" παπί με power commander και malossi κιτ 180cc δυναμομετρείται στα 19 hp περίπου, ιπποδύναμη αρκετά χαμηλή για να τη διαχειριστούν τα εξελιγμένα περιφερειακά του παπιού. Εξ άλλου αυτός είναι και ο λόγος που "μαμά" στοιχίζουν όσο το δικό σου z750 που βλέπω στην αγγελία (φιλικά πάντα)
[/FONT]
Τελευταία τροποποίηση από dimmie_72; 15/04/2012 στις 22:37.
υπαρχουν παιχνιδια για ολες τις ηλικιες!!μην σκοτωνεστε!!
τα μπουσα και τα 1000ρια για τους 18ριδες και τους 16ριδες
και τα σουπερ παπακια με 3 δισκοφρενα μπροστα και 4 πισω για τα μεγαλα αγορακια.
αντε να ξεχωριζουν οι αντρες απο τα παιδια λεμεεεεε.!!![]()
η ερωτηση ειναι ποσο εκανε το z το 2006...
ποσο????????
ειναι τοσο χαζη η συγκριση....ελεος.....
πηγαινε και πες στον σχεδιαστη του κριπτον στην γιαμαχα για το σουπερ παπι που εφτιαξαν τα παιδια στο λινκ....
θα σκασει στα γελια...
θα σου πει...
ρε συ φιλε καποιο λαθος εγινε...εγω το σχεδιασα να κανεις τις δουλειες σου μεσα στην πολη!!
τωρα μην βλεπεις δισκοφρενα κτλ και ψαρωνεις.
θα σου πω εγω τι λαθος εκανε ο σχεδιαστης και πρεπει να διορθουσουμε για να γινει σωστο το παπι.
θελει λιγα πραματακια,
1 αλλο πλαισιο.πρεπει να φτιαχτει ενα ομως...αλλα επειδη ειναι ακριβο αυτο μπορεις να παρεις απο καποια αλλη μηχανη...
ας παρουμε απο το rs 125.
2 μοτερ.αφου το τουμπανισουμε 200% αυξηση ιπποδυναμης και τα ρεστα θα πρεπει να κανουμε πατεντα να μπει στις βασεις του rs.αυτα ειναι ακριβα.οποτε μπορουμε να βρουμε ενα μοτερακι rs με 30 αλογακια ετοιμο και να το περασουμε πανω.
3 τα περιφεριακα.ζαντες φρενα μπροστινα.πατεντες πολλες και θα μπουνε πανω στο rs.η βαζεις του rs.
ετοιμο το κριπτον!!!![]()
[FONT=Arial]Mεταξύ μας και χωρίς παρεξήγηση, μάλλον..... "χαζή" η (για να το πω ευγενικά) κενή περιεχομένου κίνηση marketing θα θεωρήσει οποιοσδήποτε νοήμων και με ελάχιστες γνώσεις μηχανικής την τοποθέτηση αυτού του πλαισίου και του ψαλιδιού του RS 125 σε μηχανάκι 30 ίππων..... ρε που χαραμίζονται αυτά τα πλαίσια!!!!!!
......Η παντελής έλλειψη ελαστικότητας το κάνει επικίνδυνο για οτιδήποτε άλλο από οδήγηση εντός πίστας, ακόμη και για οδήγηση σε επαρχιακό δρόμο για να μη πω σε λακκούβες πόλης. Αλλά βλέπεις όλοι οδηγούμε αποκλειστικά και μόνο σε πίστες, το marketing επηρεάζει και το όνειρο πουλάει........
Από την άλλη, εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι περισσότεροι δεν έχουν εικόνα σύγχρονου πλαισίου παπιού τύπου "διαμάντι" με πλευρικές δοκούς και τον κινητήρα να αποτελεί δομικό μέρος του πλαισίου. Προσωπικά, από τη στιγμή που μηχανικοί κατασκευάζουν μοτοσυκλέτες κυριολεκτικά χωρίς πλαίσιο και μάλιστα on-off (βλέπε GS 1200 και GS ADV) άνω των 100 hp και 300 κιλών, θεωρώ τον εαυτό μου πολύ "λίγο" για να αναγορεύσω ως πανάκεια τα εντυπωσιακάπλαίσια με τα χοντρά δοκάρια που αγκαλιάζουν το μοτέρ..... αλλά βλέπεις ξέχασα ότι η πλειοψηφία μας κατά 95% περνάει την οδηγική ζωή της στην πίστα.
![]()
[/FONT]
Τελευταία τροποποίηση από dimmie_72; 16/04/2012 στις 15:19.
Ρε φιλαράκι δεν ήθελα να κάτσω να ασχοληθώ με το θέμα εδώ. Αλλά μ αυτά που γράφεις δεν μ αφήνεις. Εντάξει είπαμε καλό παπί το crypton (για την εποχή του πάντα μιλάμε, μιας και παλαιότερα χωρίς τις προδιαγραφές ρύπων και θορύβου, μπροστά σε FX125 και Ζ125 δε θα πιανε μία) αλλά ότι και να του κάνεις δεν παύει να παραμένει ένα τέτοιο.
Όσο και να σε φτιάχνει το θέμα της βελτίωσης, τα λεφτά πλέον είναι αρκετά, ξεφεύγεις.
Βέβαια να πω ότι σέβομαι τα γούστα του καθενός κι αν εσένα (όπως και πάρα πολύ κόσμο ακόμη) σου αρέσει να ασχολείσαι με το μηχανάκι σου και να το φέρνεις στις προσωπικές προτιμήσεις (το ρήμα "βελτιώνεις" δεν ταιριάζει, μιας και όταν αρχίζουμε και χαρχαλευουμε κάτι αλλοιώνουμε τον χαρακτήρα του, αυτό για το οποίο φτιάχτηκε και συνήθως βελτιώνοντας κάτι, χαλάς κάτι άλλο διαταράσοντας την ισορροπία του μοντέλου) με γεια σου και χαρά σου.
Όπως γράψανε παραπάνω τα παιδιά, το παπί είναι μηχανάκι πόλης. Έχει φτιαχτεί γι αυτό τον σκοπό και ως τέτοιο πλασάρεται απο το μάρκετινγκ της εταιρείας.
Το RS125 ήταν ένα καθαρόαιμο μηχανάκι πίστας, απο σπόντα έβγαζε πινακίδες και είχε φλας και φώτα. Πολύ πιτσιρικαρία το αγόρασε(ίσως και μεγαλύτεροι σε ηληκία), ποτέ όμως δεν πλασαρήστηκε σα μηχανάκι πόλης, οικονομικό και άνετο ουδέποτε παραπονέθηκε κανένας για την κατανάλωση του, την άνεση του συνεπιβάτη ή αν κοπανάει στις λακούβες.
Έτσι και το crypton είναι ένα παπί, απο τα καλύτερα (για να μην πω το κορυφαίο και ξινίσουν μερικοί) της αγοράς και σίγουρα το ακριβότερο. Ναι έχει αρκετά στοιχεία απο μηχανή(πλαίσιο, αναρτήσεις) και η υποδομή του δείχνει ότι μπορεί να διαχειριστεί παραπάνω ιπποδύναμη με σχετική ασφάλεια.
Κάπου εδώ όμως υπεισέρχονται παράγοντες όπως το κόστος και η χρησιμότητα. Γιατί καλό και άγιο το τούμπανο που έφτιαξε ο Μαυρομάτης του Powerhouse αλλά δεν πάυει να είναι ένα μηχανάκι "κράχτης" για το μαγαζί του (ρίξε μια ματιά στα σχόλια απο κάτω)
Οπότε τι να το κάνω ενα παπάκι που θα φτάσει να κοστίζει κοντα στις 6.000€(ενα χιλιάρικο θέλει μόνο το pc αγορά τοποθέτηση) και πόση καυλα θα νιώθω όταν με ρωτάνε πόσο πάει.
Ναι θα πω το πεζό και τετριμμένο....
Μ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ R1 (προφανώς το Ζ 750 δε σε συγκινεί..) ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ CAR ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ (R1, GSXR 1000 k6, KTM Superduke)
Και πόσο μάγκας θα αισθάνεσαι όταν στη πλατεία που αράζεις με το κωλοφτιαγμένο crypton σκάσω μύτη με ένα ρημάδι R1 (το παλιό, το αργό μωρέ με τα 140 άλογα τροχο...)και τραβήξω μια ξερή στους κόφτες.
Γι αυτό που λες μην τρελένεσαι και διαρυγνήεις τα ιμάτια σου για τον αν το crypton είναι και γαμώ και αν οι υπόλοιποι εδω μέσα δε ξέρουμε τι μας γίνεται.
Συνέχισε να πίνεις το καφεδάκι σου χαζεύοντας 3ώρες την πάπια την φτιαγμένη κι άσε τους άλλους να "πετάγονται" για καφεδάκι στο λουτράκι (γιατί βιάζομαι κιόλας και πρέπει να γυρίσω νωρίς)
Και επειδή όλα τα παραπάνω είναι offtopic στο θέμα που ανοίχτηκε, όπως βλέπεις φίλε, το έχει φτιάξει κάποιος το μηχανάκι στα 180cc. Οπότε είναι κάτι που γίνεται. Απο κει και πέρα η απόφαση είναι δική σου.
[FONT=Arial]....παρεπιπτόντως σήμερα πήγα Αθήνα-Κόρινθο απ τον παλιό και γύρισα από Εθνική με €6-6,5 καύσιμο (και φοράω το αυθεντικό κιτ 150cc, με το απλό 135cc μέκοβα για κάνα 5ευρο) κι αν δεν ήταν και τα κωλοδιόδιά τους γμτ να δώσω €2,2 θα έμενα σαυτά και δεν θάφτανα τα €8-9. Ασφάλιση κάνα 80άρι το χρόνο και τέλη της πλάκας....ας μένει το car και οι ξερογκαζιές σαυτούς που βαυκαλίζονται ότι παίζουμε στα ίδια budget επειδή μαυτά τα λεφτά έπαιρνα R1[/FONT]
![]()
![]()