Θα συμφωνήσω κι εγώ... βεβαίως ισχύει αυτό που αναφέρει ο vaska παραπάνω για το θέμα με την υπερθέρμανση και τον θόρυβο απο τα ανεμιστηράκια ψύξης, αλλά εγώ προσωπικά δεν την αλλάζω... το πρώτο μου laptop ήταν ένα Compaq, το οποίο από το 2003 δουλεύει ακόμα υπερωρίες και δεν έχει κάνει κίχ πέραν του υπερβολικού ανεμιστήρα, ενώ και το laptop που έχω τώρα και αυτό Compaq είναι, εγώ προσωπικά το θεωρώ ένα τίμιο value for money laptop...
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
εχω ενα dell αγορασμενο απο αμερικη το 2003, καπου στο 2005 καικε το τροφοδιτικο και η μπαταρια ητο κλασμενη μαζι ειχε καει και λιγο απο τον σκληρο δισκο.
πηρα τηλεφωνο την εδω αντιπρωσοπια, βγηκε ενας χοντρουλης με σπαστα ελληνικα, τεσπα μου εστειλε ενα μειλ να βαλω τον αρυθμο πιστωτικης για να πληρωσω την μπαταρια και το τροφοδοτικο και μετα απο 10 μερες αφου τα ειχα στειλει ξανα πηρα τηλ γιατι δεν ειχαν ερθει. ξερεις τα συγνωμη και τα γνωστα, τα ειχα ολα την επομενη και ουδεποτε χρεωθηκα στην καρτα μου...
γενικα η deLl εχει μακραν το καλυτερο αφτερ μαρκετ μαζι με πολυ καλα μηχανιματα, σε δευτερη θεση παιζει το πλαισιο και τα τουρμπο του.
ψιφιζω dell εαν υπαρχει το χρημα και πλαισιο εαν δεν υπαρχει.
...Ηewlett Packard customer service, δια στόματος Sheldon Cooper
http://www.youtube.com/watch?v=LUHmbqWsXuo
@ΜcTalas... κάηκε τροφοδοτικό, μπαταρία και σκληρός δίσκος και η dell έχει πολύ καλά μηχανήματα;![]()
το οτι βγαίνουν ελαττωματικά κομμάτια, ισχύει σε όλες τις εταιρίες....δες όμως πόσα dell θα πουληθούν παγκοσμίως και αντίστοιχα πόσα acer.
το failure rate σε νοιάζει.
επίσης για να κατανοήσεις καλύτερα τι εννοώ ψάξε στο ίντερνετ για τη γνωστή παρτίδα των laptop όλων των κατασκευαστών με κάρτα γραφικών 8600m revision A01 :P
Δεν ξέρω αν το κάνει πάντα και σε όλες τις περιπτώσεις αλλά η Dell έχει αλλάξει μητρική (με το κλασικό πρόβλημα της nvidia) σε XPS 1330 που ήταν εκτός εγγύησης. Αν αυτό δεν είναι after sales τότε τι είναι;![]()
Give me fuel, Give me fire
Επιβεβαιώνω κι εγώ τους παραπάνω..
Η Dell έχει το καλύτερο after sales με next business day on site, δηλ τεχνικός την άλλη μέρα στον χώρο σου, αλλά έχει και τις μεγαλύτερες εγγυήσεις, σε κάποια μοντέλα φτάνει και τα 4 χρόνια.
Θα άλλαζα μόνο την σειρά προτεραιότητας σε:
macbookDell, Lenovo, Toshiba
![]()
The journey is the reward!
Dell είχα ένα 10ρι λαπτοπάκι.
Κανά 3μηνο αφού το είχα, πέθανε ο σκληρός δίσκος, που για να ακριβολογήσω, δεν ήταν συμβατικός σκληρός, ήταν SSD τύπου, με τσιπάκι μνήμης δλδ.
Τηλέφωνο στην υποστήριξη, με ρωτήσανε τα νούμερα στο κάτω μέρος, τι πρόβλημα έχω και που βρήσκομαι. Μετά μου εξήγησαν τι θα γίνει.
Την επομένη ήρθε ένας κούριερ, με ειδική φουσκωτή θήκη με αεροθαλάμους και πήρε το μηχάνημα. Εστάλη στην Γερμανία, και γύρισε σε 1 εβδομάδα με νέο δίσκο, ξαναπερασμένο το λειτουργικό από την αρχή και με όλους τους drivers up to date.
Μαζί και ένα έγγραφο να συμπληρώσω την κριτική μου για την όλη εξυπηρέτηση.
Τα σχόλια για το Dell service κάντε τα μόνοι σας.
Συμφωνώ με τους 2 παραπάνω... το σερβις της dell όλα τα λ7, έχω 2 αυτής της εταιρίας γιατί είχα μείνει εντυπωσιασμένος από την ταχύτητα και εξυπηρέτηση σε ένα πρόβλημα που παρουσίασε το 1ο!
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Δουλεύω και εγώ αρκετά χρόνια σε τμήμα πληροφορικής μεγάλων οργανισμών και μπορώ να εκφράσω γνώμη για τις συσκευές μόνο, μιας και η επισκευή και η αντιμετώπιση των αντιπροσωπειών στο εξωτερικό είναι άλλη (και η ΗΡ έχει on-site service σαν την Dell στις εταιρίες εδώ πάνω).
Fujitsu Siemens δεν θα αγόραζα ποτέ, το hardware κομμάτι τους είναι από άλλο σύμπαν...
Dell είναι η πιο αξιόπιστη εταιρία που έχω δει μέχρι τώρα. Ένα μικρό πρόβλημα με τους πυκνωτές στην μητρική είχαν κάτι παλιά optiplex 260 (ή ήταν 240, δεν θυμάμαι) και η αντιπροσωπεία τις άλλαζε και μετά από 3-4 χρόνια αν χαλάγανε. Ένα παλιό Latidude D500 που είχα (2004 μοντέλο) η μπαταρία του άντεχε ακόμη 1 ώρα 45 λεπτά και δούλευε ρολόι. Το πούλησα πριν ένα χρόνο για 80€. Γενικά, έχω μια λατρεία με τα Dell.
Η ΗΡ κάνει υπολογιστές με ημερομηνία λήξης. Μπορεί να είσαι τυχερός και να σου αντέξει 5-7 χρόνια, μπορεί να τα φτύσει μετά από 2. Στον φετινό διαγωνισμό που έγινε για την αγορά υπολογιστών στον οργανισμό μας, η ΗΡ πρόσφερε νέα μοντέλα υπολογιστών με 50€ πιο φθηνά το τεμάχιο από πέρσι. Πάντως κάθε εβδομάδα καλούμε το σέρβις για υπολογιστές που χαλάνε.
Άλλες εταιρίες δεν γνωρίζω, η γυναίκα μου έχει εδώ και έναν χρόνο ένα Acer netbook που δουλεύει μια χαρά χωρίς να έχει κάνει κιχ. Όμως, δύσκολα μπορεί κάποιος να βγάλει συμπέρασμα μετά από 1 χρόνο χρήσης για την εταιρία.
Σας ευχαριστω όλους.
Το resume τελικα ειναι οτι όντως τα Dell αξιζουν....αυτο ηθελα να επιβεβαιώσω.
![]()