Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 60

Θέμα: Για οποιον γνωριζει απο Laptop...

  1. #16
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dmf Προβολή μηνύματος
    Για της acer δεν ισχύει αυτό που λες πάντως. Μια φορά που το πήγα επειδή είχε μαζέψει πολύ σκόνη μέσα για καθάρισμα (ζεσταινόταν πολυ) και δεν ήθελα να το
    ανοίξω για να μην χάσω την εγγύση. Αρχικά το πήγα στο κατάστημα που το αγόρασα και μου είπε ο υπάλληλος ότι για να μην πάρει 15+ μέρες, μπορώ να το πάω κατ'ευθειαν στην εταιρεια που τα επισκευάζει. Έτσι κι έγινε. Το πήγα και σε 1 εβδομάδα το πήρα πίσω. Δεν θυμάμαι πώς λέγεται η εταιρεία, αλλά είνα δίπλα στην Πάντειο αν ενδιαφέρει κάποιον. Αυτά εν ολίγοις. Πάντως απ'οτι ακούω πρέπει να είμαι η εξαίρεση, γιατί δεν μου έχει βγάλει τίποτα τόσα χρόνια παρά ενα τροφοδοτικο.
    Μάλλον την Infoquest λες... εγώ πάντως από το 2004 περιμένω να με πάρουν τηλ για ένα service σε laptop κι ακόμα τίποτα.

  2. #17
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kalgeorge Προβολή μηνύματος
    +osa

    tha prosthesw HP me epifilaksi pleon
    Θα συμφωνήσω κι εγώ... βεβαίως ισχύει αυτό που αναφέρει ο vaska παραπάνω για το θέμα με την υπερθέρμανση και τον θόρυβο απο τα ανεμιστηράκια ψύξης, αλλά εγώ προσωπικά δεν την αλλάζω... το πρώτο μου laptop ήταν ένα Compaq, το οποίο από το 2003 δουλεύει ακόμα υπερωρίες και δεν έχει κάνει κίχ πέραν του υπερβολικού ανεμιστήρα, ενώ και το laptop που έχω τώρα και αυτό Compaq είναι, εγώ προσωπικά το θεωρώ ένα τίμιο value for money laptop...

  3. #18
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Μάλλον την Infoquest λες... εγώ πάντως από το 2004 περιμένω να με πάρουν τηλ για ένα service σε laptop κι ακόμα τίποτα.
    εεεε κάνε κι εσύ λίγο υπομονή. τστστστσ τι βιαστικοί που είναι μερικοί. Βάζω στοίχημα ότι είσαι απ' αυτούς που κορνάρουν στο φανάρι σε dt όταν ανάβει πράσινο



    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  4. #19
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    εεεε κάνε κι εσύ λίγο υπομονή. τστστστσ τι βιαστικοί που είναι μερικοί. Βάζω στοίχημα ότι είσαι απ' αυτούς που κορνάρουν στο φανάρι σε dt όταν ανάβει πράσινο




    Μα ανταλλακτικό από τον Σαρακάκη να είχα παραγγείλει, νομίζω θα είχε έρθει 8 χρόνια τώρα...

  5. #20
    εχω ενα dell αγορασμενο απο αμερικη το 2003, καπου στο 2005 καικε το τροφοδιτικο και η μπαταρια ητο κλασμενη μαζι ειχε καει και λιγο απο τον σκληρο δισκο.
    πηρα τηλεφωνο την εδω αντιπρωσοπια, βγηκε ενας χοντρουλης με σπαστα ελληνικα, τεσπα μου εστειλε ενα μειλ να βαλω τον αρυθμο πιστωτικης για να πληρωσω την μπαταρια και το τροφοδοτικο και μετα απο 10 μερες αφου τα ειχα στειλει ξανα πηρα τηλ γιατι δεν ειχαν ερθει. ξερεις τα συγνωμη και τα γνωστα, τα ειχα ολα την επομενη και ουδεποτε χρεωθηκα στην καρτα μου...


    γενικα η deLl εχει μακραν το καλυτερο αφτερ μαρκετ μαζι με πολυ καλα μηχανιματα, σε δευτερη θεση παιζει το πλαισιο και τα τουρμπο του.
    ψιφιζω dell εαν υπαρχει το χρημα και πλαισιο εαν δεν υπαρχει.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  6. #21
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    ...Ηewlett Packard customer service, δια στόματος Sheldon Cooper

    http://www.youtube.com/watch?v=LUHmbqWsXuo

  7. #22
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    @ΜcTalas... κάηκε τροφοδοτικό, μπαταρία και σκληρός δίσκος και η dell έχει πολύ καλά μηχανήματα;

  8. #23
    The Tech guy Το avatar του/της George_Sp
    Εγγραφή
    04/06/2012
    Μηνύματα
    2.118
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    @ΜcTalas... κάηκε τροφοδοτικό, μπαταρία και σκληρός δίσκος και η dell έχει πολύ καλά μηχανήματα;
    το οτι βγαίνουν ελαττωματικά κομμάτια, ισχύει σε όλες τις εταιρίες....δες όμως πόσα dell θα πουληθούν παγκοσμίως και αντίστοιχα πόσα acer.

    το failure rate σε νοιάζει.

    επίσης για να κατανοήσεις καλύτερα τι εννοώ ψάξε στο ίντερνετ για τη γνωστή παρτίδα των laptop όλων των κατασκευαστών με κάρτα γραφικών 8600m revision A01 :P

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Μάλλον την Infoquest λες... εγώ πάντως από το 2004 περιμένω να με πάρουν τηλ για ένα service σε laptop κι ακόμα τίποτα.
    Οκ, δεκτό για την εξυπηρέτηση (αν κι εγω μην πω ψέματα, δεν είχα κάποιο παράπονο) αλλα δεν είναι το service της Acer αυτο? Γιατί λένε για εξωτερικό?

  10. #25
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Δεν ξέρω αν το κάνει πάντα και σε όλες τις περιπτώσεις αλλά η Dell έχει αλλάξει μητρική (με το κλασικό πρόβλημα της nvidia) σε XPS 1330 που ήταν εκτός εγγύησης. Αν αυτό δεν είναι after sales τότε τι είναι;
    Give me fuel, Give me fire

  11. #26
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    31/12/2006
    Μηνύματα
    349
    Επιβεβαιώνω κι εγώ τους παραπάνω..
    Η Dell έχει το καλύτερο after sales με next business day on site, δηλ τεχνικός την άλλη μέρα στον χώρο σου, αλλά έχει και τις μεγαλύτερες εγγυήσεις, σε κάποια μοντέλα φτάνει και τα 4 χρόνια.
    Θα άλλαζα μόνο την σειρά προτεραιότητας σε:





    macbook Dell, Lenovo, Toshiba

    ​The journey is the reward!

  12. #27
    Dell είχα ένα 10ρι λαπτοπάκι.

    Κανά 3μηνο αφού το είχα, πέθανε ο σκληρός δίσκος, που για να ακριβολογήσω, δεν ήταν συμβατικός σκληρός, ήταν SSD τύπου, με τσιπάκι μνήμης δλδ.

    Τηλέφωνο στην υποστήριξη, με ρωτήσανε τα νούμερα στο κάτω μέρος, τι πρόβλημα έχω και που βρήσκομαι. Μετά μου εξήγησαν τι θα γίνει.

    Την επομένη ήρθε ένας κούριερ, με ειδική φουσκωτή θήκη με αεροθαλάμους και πήρε το μηχάνημα. Εστάλη στην Γερμανία, και γύρισε σε 1 εβδομάδα με νέο δίσκο, ξαναπερασμένο το λειτουργικό από την αρχή και με όλους τους drivers up to date.

    Μαζί και ένα έγγραφο να συμπληρώσω την κριτική μου για την όλη εξυπηρέτηση.

    Τα σχόλια για το Dell service κάντε τα μόνοι σας.

  13. #28
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.774
    Συμφωνώ με τους 2 παραπάνω... το σερβις της dell όλα τα λ7, έχω 2 αυτής της εταιρίας γιατί είχα μείνει εντυπωσιασμένος από την ταχύτητα και εξυπηρέτηση σε ένα πρόβλημα που παρουσίασε το 1ο!
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  14. #29
    Δουλεύω και εγώ αρκετά χρόνια σε τμήμα πληροφορικής μεγάλων οργανισμών και μπορώ να εκφράσω γνώμη για τις συσκευές μόνο, μιας και η επισκευή και η αντιμετώπιση των αντιπροσωπειών στο εξωτερικό είναι άλλη (και η ΗΡ έχει on-site service σαν την Dell στις εταιρίες εδώ πάνω).

    Fujitsu Siemens δεν θα αγόραζα ποτέ, το hardware κομμάτι τους είναι από άλλο σύμπαν...
    Dell είναι η πιο αξιόπιστη εταιρία που έχω δει μέχρι τώρα. Ένα μικρό πρόβλημα με τους πυκνωτές στην μητρική είχαν κάτι παλιά optiplex 260 (ή ήταν 240, δεν θυμάμαι) και η αντιπροσωπεία τις άλλαζε και μετά από 3-4 χρόνια αν χαλάγανε. Ένα παλιό Latidude D500 που είχα (2004 μοντέλο) η μπαταρία του άντεχε ακόμη 1 ώρα 45 λεπτά και δούλευε ρολόι. Το πούλησα πριν ένα χρόνο για 80€. Γενικά, έχω μια λατρεία με τα Dell.
    Η ΗΡ κάνει υπολογιστές με ημερομηνία λήξης. Μπορεί να είσαι τυχερός και να σου αντέξει 5-7 χρόνια, μπορεί να τα φτύσει μετά από 2. Στον φετινό διαγωνισμό που έγινε για την αγορά υπολογιστών στον οργανισμό μας, η ΗΡ πρόσφερε νέα μοντέλα υπολογιστών με 50€ πιο φθηνά το τεμάχιο από πέρσι. Πάντως κάθε εβδομάδα καλούμε το σέρβις για υπολογιστές που χαλάνε.

    Άλλες εταιρίες δεν γνωρίζω, η γυναίκα μου έχει εδώ και έναν χρόνο ένα Acer netbook που δουλεύει μια χαρά χωρίς να έχει κάνει κιχ. Όμως, δύσκολα μπορεί κάποιος να βγάλει συμπέρασμα μετά από 1 χρόνο χρήσης για την εταιρία.

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.631
    Σας ευχαριστω όλους.
    Το resume τελικα ειναι οτι όντως τα Dell αξιζουν....αυτο ηθελα να επιβεβαιώσω.

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τσαμπα Linux για οποιον θελει!
    από n1k3man στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2005, 15:53
  2. Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2005, 08:50
  3. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 06/01/2005, 21:28
  4. Για Οποιον Ενδιαφερεται
    από XTMPAM στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2004, 21:41
  5. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 13/09/2004, 04:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF