οι κολησεις σου ειναι επαγγελματικη δουλεια!!μπραβο!ωραιο θα γινει το εργαλειο σου..προχωρα παρακολουθουμε στενα..
οι κολησεις σου ειναι επαγγελματικη δουλεια!!μπραβο!ωραιο θα γινει το εργαλειο σου..προχωρα παρακολουθουμε στενα..
Να φύγετε... να πάτε αλλού .... και
μεις είχαμε MZ251 αλλά δε βάζαμε
acrapovic και Ohlins !!!
Μπράβο ρε Παντελή, είσαι καλλιτέχνης!! Συνέχισε γερά, σε παρακολουθούμε με ενδιαφέρον!!
...το νου σου!!
ΚΟΛΗΣΕΙΣ ΓΑΖΙ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΟΥΝ
Δεν καταλαβα καλα τι θες να πεις ,αλλα οπως το βλεπω στην φωτο αν τον κανεις τουμπα ολοκληρο τον διακοπτη ,(απο οτι ειδα και στις δυο φωτο εχεις αλαξει την θεση του αξονακιου μονο) τοτε θα δουλευει αναποδα και οταν το φρενο ειναι στην θεση του θα "ανοιγει" η επαφη και δεν θα αναβει το στοπ και οταν πατας το φρενο τοτε θα "κλεινει" η επαφη (περναει το ρευμα) .
Πιστευω να σε καλυψα!!
Καλη συνεχεια!!!
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
Αυτό θα κάνω τελικά, θα τον τοποθετήσω έτσι ώστε όταν πατάω το φρένο, το αξονάκι να τραβιέται και να ανάβει το stop.
Η απορία όμως παραμένει..... εκτός αν ο δικός μου διακόπτης δεν είναι γνήσιος.
Και τι δεν θα έδινα να ήξερα να κολλάω σαν εσένα φίλτατε...
Κωστής
κολληματα για σεμιναριο,απλα
της ΚΟΛΑ(Η)ΣΕΩΣ γινεται!!!
Έμεινα λίγο πίσω αυτές τις μέρες λόγω του ότι μου έτυχαν διάφορες αγγαρείες, αλλά όταν ηρεμήσω θα επανέλθω με νέο υλικό!!!!!!!!
υπαρχουν 2 ειδων διακοπτες τετοιου τυπου
ο ενας τραβιεται κ ο αλλος πατιεται δηλ ο ενας ειναι οn kai πaει σε off ενω ο αλλος το αντιθετο.Δοκιμασε τον με ενα πολυμετρο να δεις που αναβει
Ευχαριστώ fidel_98_99 για την πληροφόρηση. Οπότε ψάχνω για τον άλλο διακόπτη που ελπίζω να έχει τις ίδιες διαστάσεις με αυτόν που έχω, γιατί έχω ανοίξει σπειρώματα στο λαμάκι που τον συγκρατεί και πρέπει να το κολλήσω στο σκελετό πριν συνεχίσω σε διαδικασία βαφής.
νομιζω αν θυμαμαι καλα ιδια η βαση
http://www.ebay.de/itm/BMW-R25-3-R26...item2571397a7e