Δεν νομίζω τίποτε αν δεν μας απαντήσει ο παθών αν φοράει τα μανίσια καρμπυρατερ και αν το τσοκ δουλεύει κανονικά σε όλη την διαδρομή του..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Δεν το ήξερα...
(και δεν μπορώ να φανταστώ το λόγο, πέραν του πιθανού κόστους "γεφυροποίησης" των 2 ανεξάρτητων τσοκ..)
Anyway, καλό θα είναι να δει ο prestige αν το τσοκ του δουλεύει κανονικά (π.χ. αν ανεβαίνουν οι στροφές ανάλογα με την διαδρομή) για να πάμε μετά σε πιθανή υπερχείλιση καυσίμου..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Δεν σας εχω ξεχάσει , το απογευμα θα παω απο το συνεργειο να δω τι εχει κανει και θα σας πω και τι
καρμπ φοράει.
Η διαδρομή του τσοκ δουλεύει απλά εαν ο κινητήρας εχει παρει μπροστα και τραβηξω το τσοκ σβήνει.
Φυσιολογικο μου ακουγετε μιας και ο κινητήρας εχει παρει μπροστα.
Εαν σε διαφορετική περίπτωση βάλω μπροστα τη μηχανή με τσοκ και με γκάζι , οσο ανοίγω τη διαδρομή στο τσοκ
αλλο τόσο ανεβαίνουν οι στροφές.
Λοιπόν , μόλις γύρισα απο το συνεργείο.
Είναι ακόμα στο δέσιμο γιατί αλλάξαμε και την βαλβίδα λαδιού , θα στείλω φώτο να δείτε διότι είχα μικρή διαροή απο εκεί.
Τα carb γράφουν πάνω Keihin αλλά νούμερο δεν μπορούμε να δούμε γιατι είναι χωμένα μέσα στο χωροδικτύομα.
Επειδή φοράω Acrapovic τα καρμπ είναι ζιγκλερομένα , μήπως βοηθάει αυτο.
Βέβαια παλιότερα δεν είχα τέτοιο θέμα...