Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 73 από 73

Θέμα: Τζετάρισμα καρμπ. σε africa twin 750

  1. #61
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Γιατί,δημιουργεί προβλήματα;
    Κανένα, αν δεν χρειαστεί να το ενεργοποήσεις...

    (ή αν ξέρεις ΠΟΤΕ πρέπει... και όχι μετά από κάθε τούμπα, όπως συνιστά ο κατασκευαστής..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  2. #62
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    αλλη μια προσπαθεια για την εικονα των λεκανακιων.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSCN0643-L.jpg 
Προβολές:	112 
Μέγεθος:	54,8 KB 
ID:	263051
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #63
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Το vent tube πιάνει κάτω απ' το TPS;Κύκλωσε το σημείο αν μπορείς.

  4. #64
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    εδω
    http://cpmodem.smugmug.com/Motorcycl...9_Cxfmt-XL.jpg
    http://ktm950.info/how/Orange%20Gara...carb_vents.jpg

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Μα σου είπα,πολλά μπορεί να παίζουν ρόλο,πού κολλάς;
    Τα carb vent tubes είναι μόνο για να μεταφέρουν την ατμοσφαιρική πίεση του περιβάλλοντος στα λεκανάκια,τίποτ' άλλο

    νομιζω τελικα καμια σχεση με λεκανακια...
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 30/06/2012 στις 13:10.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #65
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    εδω
    http://cpmodem.smugmug.com/Motorcycl...9_Cxfmt-XL.jpg
    http://ktm950.info/how/Orange%20Gara...carb_vents.jpg




    νομιζω τελικα καμια σχεση με λεκανακια...
    Έχεις το καρμπ μπροστά σου;Κάνε το πείραμα με το σπρέι για να δεις.
    Αν ψεκάζοντας εκεί που ξεκινά το vent tube βγαίνει σπρέι στα λεκανάκια τότε έχει σχέση.

  6. #66
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Ωραία πράγματα ...!!


    Τώρα μπορεί άνετα ο Κώστας να τζετάρει την Αφρικά του ..

    Αφού μελέτησα ενδελεχώς όλα τα προηγούμενα ποστ αποφάσισα να βάλω το ίδιο ζιγκλέρ και στους δύο κυλίνδρους.

    Αρχικά έλεγα να βάλω πιο μεγάλο πίσω αλλά τελικά ρίχνωντας το κέρμα (δοκιμασμένη και σίγουρη λύση) βγήκε κορώνα και όχι γράμματα.



    Η γριούλα μου με 132 ζιγκλέρ πήρε τα πάνω της για τα καλά και σε συνδυασμό με 43ρι γρανάζι αντί για το μαμα 45 ταξιδεύει ανετα με 150 χιλιομετράκια στις 6500 στροφές και καίει περίπου 6,7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Εκανα 140 χιλιόμετρα σε εθνική με 150 σταθερά και συχνά ανέβαζα 160+, και τα υπόλοιπα μέχρι να κάψει ενα ρεζερβουαρ μέσα στην Αθήνα χωρίς οικονομική οδήγηση. Παραδόξως πάει καλύτερα και στις μεσαίες και ανεβάζει πιο γρήγορα. Δεν παρατήρησα τρύπες και σκαλοπάτια στην απόδοση.



    Το πείραμα πέτυχε, το αφρικανάκι πετάει και είναι ετοιμο για νέες περιπέτειες.

  7. #67
    Αfricaνος και Τζεντλεμαν Το avatar του/της montechristo
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    179
    Ριξε και μια ματια στα μπουζι, μην παθεις και καμια λαχταρα... Δυσκολο βεβαια, αλλά ποτε δεν ξερεις...
    Benelli TRK 502 X 2020 - Honda SH 150 2009

  8. #68
    Καλησπερα σε ολους,

    Κωστα ανεβασες τις βελονες ή οχι?
    Μηπως μπορεις να παρουσιασεις αναλυτικα το σεταρισμα σου (φιλτρο , βελονες , εξατμιση).
    Ρωταω γιατι μπορει να το κανω και στην δικια μου γρια.
    Χαιρετισμους

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από montechristo Προβολή μηνύματος
    Ριξε και μια ματια στα μπουζι, μην παθεις και καμια λαχταρα... Δυσκολο βεβαια, αλλά ποτε δεν ξερεις...
    Θέλει πολύ συγκεκριμένο τρόπο το διάβασμα των μπουζί και πολύ προσοχή μην τρακάρεις.
    Επίσης σε V μηχανάκι πρακτικά είναι δύσκολο να γίνει,επειδή θα σου βγει η πίστη μέχρι να βγάλεις το μπροστά μπουζί(λύσιμο πλαστικών,μετατόπιση πιθανόν του ψυγείου,περίμενε να κρυώσει το μπουζί κλπ).
    Εκτός και αν διαβάσει μόνο το πίσω,όπου απλά θα έχει λιγότερη ταλαιπωρία.Την αναμονή για να κρυώσει πάντως δε τη γλιτώνει...
    Καλοκαιριάτικα να τα κάνεις αυτά στην άκρη του δρόμου απλά δεν παίζει...

    Αν θέλει να'ναι σίγουρος χωρίς να ταλαιπωρείται ας κάνει ο άνθρωπος το roll off method test και θα'ναι μια χαρά...

  10. #70
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vagmakr Προβολή μηνύματος
    Καλησπερα σε ολους,

    Κωστα ανεβασες τις βελονες ή οχι?
    Μηπως μπορεις να παρουσιασεις αναλυτικα το σεταρισμα σου (φιλτρο , βελονες , εξατμιση).
    Ρωταω γιατι μπορει να το κανω και στην δικια μου γρια.
    Χαιρετισμους
    Δεν πείραξα τις βελόνες. Του εχω φίλτρο ΚΝ αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και pipercross (δυστυχώς δεν υπάρχει twinair) και εξάτμιση remus genesis ελεύθερη με ωραίο μπάσο ήχο, αλλά εχει καταργηθεί (είναι πιο ογκώδης από την revolusion).

    Το rd 07a του 96 που εχω φοράει μαμα ζιγκλέρ 115 - 115 και τα πήγα αρχικά 120 - 120 αφού τσέκαρα μπουζί και τώρα τα ανέβασα κι άλλο σε 132 - 132 και δουλεύει οκ.

  11. #71
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από montechristo Προβολή μηνύματος
    Ριξε και μια ματια στα μπουζι, μην παθεις και καμια λαχταρα... Δυσκολο βεβαια, αλλά ποτε δεν ξερεις...

    οκ θα τα τσεκάρω κάποια στιγμή, αλλά συνήθως από φτωχό μείγμα κάνεις ζημιά μακροπρόθεσμα.

    Αφού δεν μπουκώνει, δεν εχει σκαλοπάτια, δεν ρετάρει, ανεβάζει πιο καλά από πριν και παίρνει μπροστά με μισή μιζιά νομίζω πως είμαι οκ.

  12. #72
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Κώστα, καλύτερα να δεις με την κλασσική μέθοδο..

    2-3 τρύπες στο φιλτροκούτι και ανοιγόκλεινέ τες με μονωτική ταινία κατά το δοκούν..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    μιας κ τα εχεις τα καρμπ στα χερια.....εχω μια απορια....


    τα ελατηρια πανω απ της φουσκες εχουν το ιδιο μηκος??

    κ αν οχι ποιο παει που??
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

Σελίδα 5 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345

Παρόμοια θέματα

  1. ΠΩΛΕΙΤΑΙ Africa Twin 750
    από nasosk στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2006, 18:55
  2. Διαφορές ανάμεσα σε Africa Twin 750 -Africa Twin XRV 750
    από Bakagr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2006, 01:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF