Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 73

Θέμα: Τζετάρισμα καρμπ. σε africa twin 750

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.635

    Τζετάρισμα καρμπ. σε africa twin 750

    Μιας και πλησιάζει η ωρα του σέρβις σε XRV 750 96ρι και αφού θα καθαριστούν τα καρμπυρατέρ θα ηθελα να ρωτήσω τα παρακάτω:


    -να σηκώσω ελαφρώς τις βελόνες για καλύτερες μεσαίες;

    -από 115 έχω πάει σε 119 main jet (το ίδιο και στους δυο κυλίνδρους). Εχει δοκιμάσει κανείς πιο μεγάλο νούμερο;


    (Το μηχανάκι εχει ελεύθερο φίλτρο και εξατμιση, δουλεύει μια χαρά, αλλά από το χρώμα των μπουζί νομίζω ότι με παίρνει για λίγο πιο πλούσιο μείγμα.)

    Εχει επέμβει κανείς στο φιλτροκούτι (τρύπημα ντε) για πιο πολύ αέρα;


    Απόψεις του στυλ τι την πειράζεις ρε φίλε την γριά, η μαμα χονδα ξέρει καλύτερα, υπάρχουν ακόμα μηχανάκια με καρμπυρατέρ, κτλ θα γειωθούν πάραυτα

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Δεν χανεις κατι να σηκωσεις βελονες ενα κλικ, ειδικα αν ειναι στη μανισια θεση.
    Δεν ειναι το ιδιο μηχανακι, αλλα οταν 'ανοιξα' το φιλτροκουτι στο dr800 (με μαμα φιλτρο) το δυναμομετρο εδειξε 3 κλικ πανω στις βελονες (απο θεση 2 σε θεση 5 απο κατω) και +10 στα ζιγκλερ. Σε δικυλινδρο η διαφορες θα ειναι μικροτερες.
    Θα προτεινα να σηκωσεις βελονες και μετα να πας μια δυναμομετρηση για AFR. Απο κει θα καταλαβεις τι θα πρεπει να κανεις περαιτερω (αν χρειαζεται) χωρις να χρειαστει παλι καυσαναλυση.
    Κατι που κανεις δεν ασχολειται αλλα ειναι απαραιτητο ειναι ο ελεγχος της σταθμης των φλοτερ, οποτε ριξε και κει μια ματια αν εχεις κεφι!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gregogti
    Εγγραφή
    22/06/2011
    Μηνύματα
    393
    μονο την βελονα πειραξε αστο φιλτροκουτι
    KLE 400-XT 250.

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostasYZ Προβολή μηνύματος
    Μιας και πλησιάζει η ωρα του σέρβις σε XRV 750 96ρι και αφού θα καθαριστούν τα καρμπυρατέρ θα ηθελα να ρωτήσω τα παρακάτω:


    -να σηκώσω ελαφρώς τις βελόνες για καλύτερες μεσαίες;

    -από 115 έχω πάει σε 119 main jet (το ίδιο και στους δυο κυλίνδρους). Εχει δοκιμάσει κανείς πιο μεγάλο νούμερο;


    (Το μηχανάκι εχει ελεύθερο φίλτρο και εξατμιση, δουλεύει μια χαρά, αλλά από το χρώμα των μπουζί νομίζω ότι με παίρνει για λίγο πιο πλούσιο μείγμα.)

    Εχει επέμβει κανείς στο φιλτροκούτι (τρύπημα ντε) για πιο πολύ αέρα;


    Απόψεις του στυλ τι την πειράζεις ρε φίλε την γριά, η μαμα χονδα ξέρει καλύτερα, υπάρχουν ακόμα μηχανάκια με καρμπυρατέρ, κτλ θα γειωθούν πάραυτα

    to africa me K&n ke elef8eri eksatmisi kserenete psila gia afto ke 8a sou vgazi ta mpouzi aspra se perni na tou valis megalitera zigler ke kalitera na kanis mono afto an tou sikosis velones mpori na pnigete xamila ola afta prepi na ri8mistoun se dinamometro kanonika
    afrotwin
    egkegramenos apo 9/12/2003

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    κ νομιζω ακομα οτι το ζιγλερ πισω κυλινδρου ειναι μεγαλύτερο νούμερο απο το μπρος για καλλητερη ψυξη,δεν ξερω αν ειναι απο μαμα αυτο η εχει γινει μετα απ τους κατοχους,,,,

    τι νουμερα δεν θυμαμε....παντος 119 δεν ειναι με την καμια...ισως 138 μπρος κ 142 πισω,με καταναλωσει 6lt περιπου/100xl

    τα μαμα νουμερα που δινει η honda ποια ειναι,γνωριζεις κανεις?
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    11/02/2007
    Μηνύματα
    26
    το δικο μου φοραει φιλτρο ,τελικο και 115 ζιγκλερ και το ενιωθα πολυ στεγνο απ τη μεση και πανω.λιγο που εψαξα σε ξενα φορουμ ολοι βαζουν πανω απο 135 ως και 155 ειδα.
    ετσι κ γω εβαλα 138 μπροστα και 140 πισω.Καμια σχεση με πριν,ανεβαζει πολυ καλυτερα στροφες κ δε δειχνει να πνιγεται.
    Κανει ενα ελαφρυ ξεσπασμα στις 5-6 και πιστευω πως θελουν και οι βελονες σηκωμα για να στρωσει.
    κανονικα θελει δυναμομετρο,ισως το χειμωνα
    opios fovatai peftei kai koimatai!!!!!!!!!!

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sernodas2 Προβολή μηνύματος
    κ νομιζω ακομα οτι το ζιγλερ πισω κυλινδρου ειναι μεγαλύτερο νούμερο απο το μπρος για καλλητερη ψυξη,δεν ξερω αν ειναι απο μαμα αυτο η εχει γινει μετα απ τους κατοχους,,,,

    τι νουμερα δεν θυμαμε....παντος 119 δεν ειναι με την καμια...ισως 138 μπρος κ 142 πισω,με καταναλωσει 6lt περιπου/100xl

    τα μαμα νουμερα που δινει η honda ποια ειναι,γνωριζεις κανεις?
    Ανάποδα τα λες:αν έχουν άλλα νούμερα ζιγκλέρ μπρος-πίσω τότε πάντα ο μπροστά έχει μεγαλύτερο νούμερο:επειδή ψύχεται καλύτερα μπορεί να διαχειριστεί περισσότερο καύσιμο=μεγαλύτερο ζιγκλέρ.
    Δε νομίζω πάντως να'χει θέμα αν βάλεις τα ίδια.Σε καμμιά περίπτωση όμως μεγαλύτερο πίσω.

  8. #8
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Ανάποδα τα λες:αν έχουν άλλα νούμερα ζιγκλέρ μπρος-πίσω τότε πάντα ο μπροστά έχει μεγαλύτερο νούμερο:επειδή ψύχεται καλύτερα μπορεί να διαχειριστεί περισσότερο καύσιμο=μεγαλύτερο ζιγκλέρ.
    Δε νομίζω πάντως να'χει θέμα αν βάλεις τα ίδια.Σε καμμιά περίπτωση όμως μεγαλύτερο πίσω.
    Καλά τα λέει...βάζεις μεγαλύτερο ζιγκλέρ πίσω για να ψύχεται από το έξτρα καύσιμο ο κύλινδρος που δεν παίρνει πολύ αέρα.

    edit:Χμμμμμ...τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα δεν ξέρω μπερδεύτηκα.
    Keep spamming!!!:a13:

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIXXERAKIAS Προβολή μηνύματος
    Καλά τα λέει...βάζεις μεγαλύτερο ζιγκλέρ πίσω για να ψύχεται από το έξτρα καύσιμο ο κύλινδρος που δεν παίρνει πολύ αέρα.

    edit:Χμμμμμ...τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα δεν ξέρω μπερδεύτηκα.
    Όχι,μην επιμένεις.
    Για τον ίδιο λόγο πολλά παλιά 4κύλινδρα είχαν μεγαλύτερα ζιγκλέρ στους ακριανούς κυλίνδρους.

    Το αν θα ψύχονται οι βαλβίδες εξαγωγής ΚΑΙ μέσω του νούμερο ζιγκλέρ είναι άλλο θέμα.

    Είναι νόμος:όταν ένας κύλινδρος δουλεύει σε χαμηλότερη θερμοκρασία από έναν άλλο ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟ μπορεί στη μονάδα του χρόνου να κάψει περισσότερο καύσιμο.

    Γι'αυτό όταν ο καιρός ψυχραίνει(πχ σούρουπο) κάθε μοτέρ,ακόμα και ψεκαστό πάει καλύτερα.
    Γι'αυτό το χειμώνα μπορούμε ν'ανεβάσουμε ζιγκλέρ και βελόνα ενίοτε χωρίς να γίνει πλούσιο το μηχανάκι.
    Ίδια λογική είναι.
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 25/06/2012 στις 19:23.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Και εγώ πάντως ξέρω ότι το μεγαλύτερο ζιγκλέρ πάει στον πίσω κύλινδρο για λόγους ψύξης.

    Για το χειμώνα που λες, νομίζω ότι ο λόγος που το μίγμα "φτωχαίνει" οπότε μπορείς να δώσεις περισσότερη βενζίνη είναι επειδή, λόγω του κρύου, η πυκνότητα του αέρα αυξάνεται, δηλαδή στον ίδιο όγκο αέρα έχεις περισσότερη μάζα επομένως, αφού το μοτέρ "ρουφάει" την ίδια ποσότητα αέρα (όγκο) έχει περισσότερα άτομα οξυγόνου διαθέσιμα για την καύση.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Όχι,μην επιμένεις.
    Για τον ίδιο λόγο πολλά παλιά 4κύλινδρα είχαν μεγαλύτερα ζιγκλέρ στους ακριανούς κυλίνδρους.

    Το αν θα ψύχονται οι βαλβίδες εξαγωγής ΚΑΙ μέσω του νούμερο ζιγκλέρ είναι άλλο θέμα.

    Είναι νόμος:όταν ένας κύλινδρος δουλεύει σε χαμηλότερη θερμοκρασία από έναν άλλο ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟ μπορεί στη μονάδα του χρόνου να κάψει περισσότερο καύσιμο.

    Γι'αυτό όταν ο καιρός ψυχραίνει(πχ σούρουπο) κάθε μοτέρ,ακόμα και ψεκαστό πάει καλύτερα.
    Γι'αυτό το χειμώνα μπορούμε ν'ανεβάσουμε ζιγκλέρ και βελόνα ενίοτε χωρίς να γίνει πλούσιο το μηχανάκι.
    Ίδια λογική είναι.
    Μπλεκεις διαφορετικα πραγματα.
    Ασε που τα παλια Ι4 ειχαν μεγαλυτερα ζιγκλερ στους κεντρικους κυλινδρους, και τα V2 εχουν πιο μεγαλο ζιγκλερ στον πισω κυλινδρο.
    Το γιατι εχουν πιο μεγαλο ζιγλερ πισω δεν ειναι απλα και μονο θεμα πιο πλουσιου μειγματος (που ενδεχομενως και να μην εχουν) αλλα κυριως λογω συντονισμων στο φιλτροκουτι που οδηγουν σε ασσυμετρη πληρωση των δυο κυλινδρων.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Μπλεκεις διαφορετικα πραγματα.
    Ασε που τα παλια Ι4 ειχαν μεγαλυτερα ζιγκλερ στους κεντρικους κυλινδρους, και τα V2 εχουν πιο μεγαλο ζιγκλερ στον πισω κυλινδρο.
    Ανάποδα τα λες,ψάξτο πάλι.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το γιατι εχουν πιο μεγαλο ζιγλερ πισω δεν ειναι απλα και μονο θεμα πιο πλουσιου μειγματος (που ενδεχομενως και να μην εχουν) αλλα κυριως λογω συντονισμων στο φιλτροκουτι που οδηγουν σε ασσυμετρη πληρωση των δυο κυλινδρων.
    Όχι,είναι καθαρά θέμα μίγματος.

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Ανάποδα τα λες,ψάξτο πάλι.
    Τι να ψαξω Κωστα Πετρου?

    ΚΤΜ950 -> 160 πισω, 155 μπροστα
    Γιαμαχα thunderace 128.5 εσωτερικοι, 125 εξωτερικοι
    ΚΤΜ990 (ψεκαστο) μεχρι 10% παραπανω pulse length στα πισω μπεκ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Όχι,είναι καθαρά θέμα μίγματος.
    Δεν νομιζω Κωστα.
    Σκεψου και ψαξε για την επιδραση της γωνιας στροφαλου στο πως τραβαει αερα ο καθε κυλινδρος.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgio Προβολή μηνύματος
    Και εγώ πάντως ξέρω ότι το μεγαλύτερο ζιγκλέρ πάει στον πίσω κύλινδρο για λόγους ψύξης.

    Για το χειμώνα που λες, νομίζω ότι ο λόγος που το μίγμα "φτωχαίνει" οπότε μπορείς να δώσεις περισσότερη βενζίνη είναι επειδή, λόγω του κρύου, η πυκνότητα του αέρα αυξάνεται, δηλαδή στον ίδιο όγκο αέρα έχεις περισσότερη μάζα επομένως, αφού το μοτέρ "ρουφάει" την ίδια ποσότητα αέρα (όγκο) έχει περισσότερα άτομα οξυγόνου διαθέσιμα για την καύση.
    Όχι.
    Κοίτα:έστω έχεις 2 κυλίνδρους που έχουν ίδιες συνθήκες ψύξης,σωστά;
    Βάζεις λοιπόν τα κατάλληλα(ίδια) ζιγκλέρ ώστε να μην κινδυνεύεις να κάψεις κάποια βαλβίδα εξαγωγής.
    Συμφωνείς;
    Τώρα βάλε τον έναν απ'τους δυο κυλίνδρους πίσ' απ' τον άλλον(πχ V2).
    Ο πίσω ζεσταίνεται περισσότερο άρα το ζιγκλέρ που ήδη φοράει επαρκεί ώστε να ΜΗ δουλέψει φτωχό.
    Ο μπροστά που είναι πιο κρύος μπορεί* να χρειαστεί ένα νούμερο παραπάνω για τον ίδιο λόγο.
    Εννοείται ότι ΔΕΝ πειράζουμε το φιλτροκούτι ώστε να μπαίνει στις εισαγωγές η ίδια ποσότητα αέρα.

    *στην πράξη δε θα'χεις θέμα αν χρησιμοποιείς τα ίδια.

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΠΩΛΕΙΤΑΙ Africa Twin 750
    από nasosk στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2006, 18:55
  2. Διαφορές ανάμεσα σε Africa Twin 750 -Africa Twin XRV 750
    από Bakagr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2006, 01:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF