Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 56 από 56

Θέμα: MotoGP 2012, Round 7, Assen

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Πάντως έχει γίνει τόση βαβούρα, δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν έτσι και είχε ρίξει τον Stoner και η διαφορά πήγαινε στο +50 και εκεί θα ήταν πολύ πιθανό να είχε τελειώσει το πρωτάθλημα μιας και μέχρι στιγμής τα Yamaha πάνε καλύτερα από τα Honda.

    Για τον κανονισμό με τους κινητήρες δεν ξέρω... ήταν ολοκαίνουργιος και καταστράφηκε χωρίς να έχει καθόλου υπαιτιότητα ο Lorenzo, ούτε καν ήταν σε μάχη να πεις ότι το κυνηγούσαν. Για το αν πέσεις με δική σου υπαιτιότητα δεν το συζητάμε.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  2. #47
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από chr1s_86 Προβολή μηνύματος
    Μια χαρά !


    (υγ: ωραίο blog )
    Διάβασες τον υποτιθέμενο διάλογο Livio-Fausto φαντάζομαι ε?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #48
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgio Προβολή μηνύματος
    Για τον κανονισμό με τους κινητήρες δεν ξέρω... ήταν ολοκαίνουργιος και καταστράφηκε χωρίς να έχει καθόλου υπαιτιότητα ο Lorenzo, ούτε καν ήταν σε μάχη να πεις ότι το κυνηγούσαν. Για το αν πέσεις με δική σου υπαιτιότητα δεν το συζητάμε.
    Ο κανονισμός είναι για όλους και ισχύει όπως κι αν πέσεις, κι αν δεν πέσεις και γενικώς.
    Θα μπορούσαν να εχουν σένσορα να σβήνει, αλλά φαίνεται οτι προτιμούν να μην σβήνει ωστε να συνεχίσει τον αγωνα αμεσα μετα απο πτώση αν είναι εφικτό.
    Τωρα παει το μοτεράκι!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #49
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αυτό διάβασα ότι δήλωσε και η Honda όταν έγινε συζήτηση σχετικά με το αν θα τους επιτραπεί επιπλέον κινητήρας. Και θυμάμαι και περσινή συζήτηση σχετικά με την πτώση του Stoner από τον Rossi όπου η μηχανή δεν έσβησε (δεν ξέρω αν είχε σένσορα ή αν δεν είχε πλαγιάσει τόσο ώστε να ενεργοποιηθεί επειδή είχε σφηνώσει η Ducati του Rossi από κάτω) αλλά έτρεξε και την έσβησε ο Stoner για να προστατέψει τον κινητήρα και μετά δεν μπόρεσε να ξαναπάρει σπρωχτή ώστε να συνεχίσει.

    Πάντως ακόμα και αυτό να είναι το σκεπτικό της Yamaha μπορεί να βάλει αισθητήρα πτώσης με χρονοκαθυστέρηση ώστε να σβήνει ο κινητήρας αν μείνει πάνω από 5-10 δευτερόλεπτα πλαγιασμένος ενώ αν προλάβει ο αναβάτης να σηκώσει τη μηχανή να συνεχίζει κατευθείαν. Δεν είναι και καμιά τεχνολογία αιχμής.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  5. #50
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgio Προβολή μηνύματος
    ....

    Πάντως ακόμα και αυτό να είναι το σκεπτικό της Yamaha μπορεί να βάλει αισθητήρα πτώσης με χρονοκαθυστέρηση ώστε να σβήνει ο κινητήρας αν μείνει πάνω από 5-10 δευτερόλεπτα πλαγιασμένος ενώ αν προλάβει ο αναβάτης να σηκώσει τη μηχανή να συνεχίζει κατευθείαν. Δεν είναι και καμιά τεχνολογία αιχμής.
    Μετά από 5-10" πλαγιασμένη και με τον κινητήρα να δουλεύει, μετά από πόση ώρα λες ότι θα σκορπίσει;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #51
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Διάβασες τον υποτιθέμενο διάλογο Livio-Fausto φαντάζομαι ε?

    "and his goddamned wife is whispering in his ear every week"
    Give me fuel, Give me fire

  7. #52
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    5-10 δευτερόλεπτα είναι πολλά... Προχθές σε 4" μετά την πτώση είχε ήδη βγει το σύννεφο καπνού.

    Αλλά μάλλον είναι και ανάλογα την περίπτωση, πχ άλλες φορές βλέπουμε τον αναβάτη να σηκώνεται, να τρέχει στο μηχανάκι, να το σηκώνει και να φεύγει
    Give me fuel, Give me fire

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Ένα παράδειγμα ήταν ο χρόνος, αλλά σε low από τη στιγμή που η μηχανή έχει πέσει και σέρνεται στην αμμοπαγίδα μέχρι τη στιγμή που ο αναβάτης θα σταματήσει, θα σηκωθεί και θα τρέξει να τη σηκώσει δεν είναι τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα; Είσαι ομάδα που ξοδεύει εκατομμύρια, βάλε και τρεις κινητήρες να δουλέψουν στο πλάι για μερικά δευτερόλεπτα και άνοιξε τους μετά να δεις από ποιο χρόνο και μετά οι φθορές δημιουργούν πρόβλημα.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  9. #54
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgio Προβολή μηνύματος
    από τη στιγμή που η μηχανή έχει πέσει και σέρνεται στην αμμοπαγίδα μέχρι τη στιγμή που ο αναβάτης θα σταματήσει, θα σηκωθεί και θα τρέξει να τη σηκώσει δεν είναι τουλάχιστον 5 δευτερόλεπτα;
    Αυτό θέλω να πω στο δεύτερο κομμάτι, ότι είναι παραπάνω και το μοτέρ δουλεύει ξαπλωμένο και μετά το σηκώνουν και φεύγουν χωρίς να έχει πάθει τίποτα... Άρα να σβήνει ή να μη σβήνει μόνο του;
    Give me fuel, Give me fire

  10. #55
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Αν και δεν το ξέρω θετικά υποθέτω ότι μπορεί να είναι θέμα ψύξης μόνο.
    Ο κινητήρας παράγει μεγάλη ποσότητα θερμότητας και μόλις ακινητοποιηθεί κολλάει.
    Πριν απ αυτό δεν έχει θέμα με το πλάγιασμα ή άλλο.

  11. #56
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Αν και δεν το ξέρω θετικά υποθέτω ότι μπορεί να είναι θέμα ψύξης μόνο.
    Ο κινητήρας παράγει μεγάλη ποσότητα θερμότητας και μόλις ακινητοποιηθεί κολλάει.
    Πριν απ αυτό δεν έχει θέμα με το πλάγιασμα ή άλλο.
    Το πρόβλημα είναι η παροχή λαδιού στα κρίσιμα σημεία, με λίγα λόγια οταν ειναι τελείως ξάπλα δεν μπορεί να ρουφήξει λάδι η τρόμπα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. MotoGP 2012, Round 8, Sachsenring
    από KostasV2 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2012, 10:26
  2. MotoGP 2012, Round 5, Catalunya
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 06/06/2012, 08:02
  3. MotoGP 2012, Round 2, Jerez
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 103
    Τελευταίο μήνυμα: 20/05/2012, 09:42
  4. MotoGP 2012, Round 3, Estoril
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 68
    Τελευταίο μήνυμα: 18/05/2012, 17:02
  5. WSBK Round 4 Assen
    από Todi στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2008, 10:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF