προβλημα.. μονιμα αναμενο λαμπακι fi. αισθητηρας πιεσης βενζινης?
προβλημα.. μονιμα αναμενο λαμπακι fi. αισθητηρας πιεσης βενζινης?
λοιπον αν σου αναψει το λαμπακι κανε το εξης.
σταματα καπου με μηχανη αναμενη και νεκρα. κατεβασε σταντ και βαλε πρωτη.το μοτερ θα σβησει.
το λαμπακια λογικα θα αρχησει να αναβοσβηνει.
το λαμπακι αναβοσβηνει καποιες φορες και μας δινει εναν κωδικο.
υπαρχει μια λεπτομερεια αν αναβει και μενει αναμενο για 1.5 δευτερολεπτο τοτε μετραει δεκαδες ενω αν αναψει για 0.5 δευτερολεπτο μετραει μοναδες.
δλδ αν αναψει 3 φορες εκ των οποιων η 2 πρωτες ειναι μακρας διαρκειας και η τελευταια ειναι βραχιας τοτε σημαινει 10 + 10 +1 αρα 21.
αν τα προβληματα που εχει η μηχανη ειναι πανω απο ενα τοτε θα ξεκινησει να δειχνει τους κωδικους απο τον μικροτερο προς τον μεγαλυτερο και μετα παλι λουπα.συνεχεια το ιδιο.
για κανε το τεστ να δουμε...
το πρωι πηγαινα στην δουλεια με αναμμενο λαμπακι. συνεχως.με το που εφτασα διαβασα διαφορα.. κατα πασα πιθανοτητα ειναι αισθητηρας πιεσης βιενζινης.. το μεσημερι με την μηχναη ολη μερα στ0ον ηλιο κανενα λαμπακι.. την προηγουμενη φορα που αναψε ειχα ρεζερβα. εβαλα βενζινη κι εσβησε μαζι με την ρεζερβα.. το ακριβεστερο θρεντ που διαβασα ηταν my f4 sounds like a subaru. χαχαχαχα ακριβως αυτο συμβαινει στις 6000σαλ και κατω. μετα καθαριζει. μαυριλα στην εξατμιση σαν ακαυτες αλλα τα μπουζι κατασπρα.. αντε βγαλε ακρη..
το μανιουαλ το εχεις??
δεν νομιζω να εχουμε πουθενα αισθητηρα πιεσης βενζινης...
κανε αυτο να δουμε τι παιζει...
στην θεση σου δεν θα την πολυκουνουσα αφου δεν ξερεις τι ειναι.μπορει να κανεις κακο στον κινητηρα.
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 20/06/2012 στις 11:30. Αιτία: Αλλαγή σειράς φωτογραφιών
φυσικα κι εχω μανουαλ.. κατσε να παω να δω. παντως για ρυθμιστη πισεης βενζινης μιλαγα αλλα το εθεσα λαθος. http://cbrforum.com/forum/f4i-main-f...roblem-138345/
γινεται να εχω το πιο ιταλικο cbr απο ολους? προχθες που εβαλα βενζινη με αναμμενο λαμπακι Fi ελεγξα και σταθμη λαδιου μιας κι οπως εχω πει τα μοτουλ 5100 δεν τα συμπαθησε. ειχα πανω απο την μεση. οποτε ψαχνομουν για κατι αλλο. σημερα το πρωι αναμμενο παλι. τωρα που την ξαναβαλα μπρος (μολις τωρα) αναβε και του λαδιου. κοιταω στον πατο.. τι σκατα.. με το συστημα με το στανδ αναβει μονο μια γρηγορη. αρα μαπ σενσορ.. πω.. οτι να ναι.. εχω αρχισει και χανω την υπομονη μου.. θα παω να παρω μου φαινεται και παλι ενα F3 να το ζεσταινω με την τακτικη 3 ξερογκαζιες να εχω το κεφαλι μου ησυχο..
Γεια σας
Επαναφερω την ερωτηση, μιας και λογω εποχης ειναι επικερο το θεμα!
Εχω εντος πολης 80-90-95 με maximum περιπου τους 105-107 καπου εκει ανοιγουν τα βεντιλατερ!
Εκτος πολης 80-85-90, εξαρτατε απο τη ταχυτητα και τη "καψουρα" του δρομου, την ωρα κλπ.
Παντως εντος πολης τετοια εποχη και με συχνα φαναρια, ειναι δραμα!!! Και εαν εισαι και σταματημενος και φας καμια ριπη αερα απο μπροστα, καιγεσαι στη κυριολεξια!!!
Χαιρετισμους
Χριστοφορος HONDA CBR600F4I
Motor cycles are safe .... Riders are Dangerous
παιδια στο μανιουαλ λεει οτι εχει κατι ηχο-θερμομονοτικα σφουγκαρια κατω απο το ρεζερβουαρ.
http://www.powersportsplus.com/parts...06)/parts.html
το κομματι 14,15 και 19.
σε εμενα αντιθετως εχει μονο μια μικρη λωριδα απο κατω.και δεν φιανεται να εχει κανει τπτ ο προηγουμενος ιδιοκτητης.σε αλλα μοντελα που εχω δει εχουν εκει περα.
πιστευω οτι η αισθηση που εχουμε οτι η μηχανη ψηνεται οφειλεται και στο κομματι αυτο.καποια στιγμη θα τοποθετησω σφουγκαρια εκει περα.
απο οτι θυμαμαι ουτε η δικη μου εχει. αλλαξα το θερμοστατικο διακοπτη για το βεντιλατερ. δοκιμασα απο αυτοκινητο πολλους. αυτος που εχω τωρα ηταν να ανβει στους 92 και συμφωνα με το θερμομετρο του cbr αναβει στους 109. δεν προτιθεμαι να το σκαλιξω κι αλλο γιατι στο τελος θα την ακουσουν τα πασα του ψυγειου. τουλαχιστον με αυτο που εβαλα το βεντιλατερ παραμενει αναμενο μεχρι να πεσει στους 100. ενω το μαμα εσβηνε στους 103.
εγω εβαλα τελικα μονωση(σφουγκαρι με μια μια ασημενια επιφανια σαν αυτα που βαζουν στα καπο αυτοκινητων.7ε το πηρα το κομματι) στο ρεζερβουαρ απο κατω και μου εκοψε λιγη ζεστη στα ποδια!
επανερχομαι γερος και δυνατος με δυο προβληματα.
το ενα ειναι αυτο
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129477
δεν χρειαζεται να γραψω κατι εδω...τα λεει ολα εκει.
η λυση βρεθηκε σε μια περιεργη ασπρη φυσα πισω απο το αριστερο φερινγκ διπλα στον αεραγωγο του ραμ αιρ.
δεν καταφερα να την ανοιξω αλλα ερειξα wd 40 και το προβλημα λυθηκε.
το δευτερο ειναι η θερμοκρασια.
βγηκα χθες το βραδυ βολτα με ενα r1 03 ενα 1000rr του 07 και ενα r6 06.
εκτος του οτι ημουν ο πιο αργος ημουν και ο πιο θερμος...
η αληθεια ειναι οτι πηγαιναμε καπως γρηγορα.
η θερμοκρασια μου αν το πιεζα ηταν εν κινησει στους 95 και μολις σταματαγα σε φαναρια σκαρφαλονε στου 105-110.
εφτασε και 115!!
το βεντιλατερ ανοιγε αλλα δεν εμοιαζε να βοηθαει και πολυ...
θα παω αυριο να παρω valeo υγρα να κανω μια αλλαγη να δω ποσο θα βοηθησει.
γιαννη αλλαξα ταυτοχρονα υγρα και καθαρισα ψυγειο. πως? γιατι? λοιπον. ο προηγουμενος φανηκε οτι δεν ηταν μερακλης και το αποτελεσμα εκτος αλλων ηταν οτι το ενα τριτο απο το ψυγειο ειχε βουλωμενες ψυκτρες. ακριβως οσο ειναι το φαρδος της ροδας. ναι εκει που επεφταν ολα τα σκατα του δρομου κανεις στα 50000χλμ δεν ειχε καθαρισει. εχω εναν φιλο λοιπον πολυ υπομονετικο.του εδωσα ενα φιρεκαι και 3 μερες και μου κανε το ψυγειο τζαμι. δοκιμασα πρωτα με νερο με πιεση (οχι πιεστικο ετσι..) δοκιμασα και μουλιασα το ψυγειο σε λεκανη με ζεστο νερακι αλλατελικα μονο το φιλλερ μας εσωσε.. ο τυπος ξετρυπησε ολες τις ψυκτρες μια προς μια. καλη δοκιμη για να δεις αν ειναι βουλωμενες ειναι λαστιχο και νερακι με την φυσικη ροη του νερου πρεπει το νερο να περναει απο μεσα και να βλεπεις την δεσμη του απο πισω απο το ψυγειο αν δεν το κανει εχεις θεμα.. αλλα επειδη αλλαξα ταυτοχρονα και τα φιατ παραφλου με βαλεο δεν ξερω τι απεδωσε περισσοτερο..
πηγα σημερα να παρω το valeo.αλλα εχει ελειψη...
αγορασα εναν διακοπτακο προς το παρων να κανω μια πατεντα να αναβω το βεντιλατερ εγω οταν πχ προκειται να πεσω σε κινηση,φαναρι κτλ.
ΠΡΙΝ ανεβει η θερμοκρασια.
το βεντιλατερ στα f4i αναβει σχετικα ψηλα και ειναι σπαστικο.
αντε να προσθεσω 2 ακομα προβληματακια που με "αφησαν" και φτιαχτηκαν.
το ενα ηταν οτι αλλαξα φιλτρο βενζινας αλλα δεν εβαλα το γνησιο.
εβαλα ενα αυτοκινητου που κανει 5-10ε
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128939
η μηχανη δουλευε και δουλευει κανονικα με αυτο το φιλτρο.
το προβλημα.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132217
η λυση
κατα την τοποθετηση του ρεζερβουαρ ξανα στην θεση του τσακισε η σωλινα επιστροφης καυσιμου, αυξηθηκε η πιεση, εγινε πολυ πλουσιο το μειγμα, "εβρεξε" τα μπουζι και σταματησε να δουλευει.
εφτιαξα το τσακισμα η πιεση πηγε στα κανονικα της επιπεδα το μειγμα το ιδιο και η μηχανη αναστηθηκε.
το δευτερο προβλημα με αφησε στην κορινθο.
και πηρα για πρωτη φορα στην ζωη μου οδικη.(να σαι καλα χοντα!!)
το προβλημα και η λυση του ειναι εδω.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129477