Σελίδα 9 από 49 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 121 έως 135 από 730

Θέμα: z750 1984

  1. #121
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Phatt
    Εγγραφή
    05/08/2012
    Μηνύματα
    115
    Πιστευω αυτο που σου ειπα με κατι μακρι και λιγο στραβο στην ακρη για να το πιασει καλα ενοσω σου δινει ακομα καλο χερι επανω ειναι το πιο σωστο, γιατι οσο μεγαλωνει η αποσταση(του λαιμου εν προκειμενω) τοσο λιγοτερη γωνια μπορεις να δωσεις στο εργαλειο σου.Οποτε εαν ειναι λιγο στραβο κατω, βολευει καλυτερα.Αυτα για να το προσπαθισεις απο επανω.

    Πιστευω ευκολοτερο θα ηταν απο κατω, εαν μπορεσεις να δανειστεις απο καπου εναν μικρο εξολκεα σαν αυτον που δειχνω στην φωτο.Τα νυχια του ειναι σε ραγες και βγαινουν για να μπουν αναποδα ωστε να κοιτανε και προς τα εξω.Με αυτα θα επιανες τον κωνο και με καποιο σκληρο εργαλειο που θα εβαζες οριζοντια στην τρυπα του λαιμου να πατησει η κεντρικη βιδα/στελεχος του εξολκεα(πχ μια φαρδια λιμα) για να κοντραρει θα το εβγαζες.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3X8yN.jpg 
Προβολές:	947 
Μέγεθος:	8,6 KB 
ID:	266171
    Μια ζωη τα λεφτα μας στα σιδερα θα τα τρωμε...

  2. #122
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Φιλε Phatt εχω εξωλκεα αλλα ειναι τοσο μικρη η διαμετρος του λαιμου που δεν μπαινουν τα νυχια του μεσα τελικα με λιγο στραβωμα στο κατσαβιδι στην ακρη οπως ειπες και εσυ αποχωριστηκε το δαχτυλιδι απο το λαιμο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0034.jpg 
Προβολές:	931 
Μέγεθος:	80,3 KB 
ID:	266177

    αφου καθαρισα τις πατουρες με ψιλο συρματακι μπηκαν τα δαχτυλιδια που ειχα βαλει στην καταψυξη στη θεση τους προσεκτικα χτυπωντας με ξυλο ενδιαμεσα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0036.jpg 
Προβολές:	931 
Μέγεθος:	45,8 KB 
ID:	266178

    το κατω ρουλεμαν του σταυρου:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0038.jpg 
Προβολές:	928 
Μέγεθος:	78,7 KB 
ID:	266179

  3. #123
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Ακολουθησε δεσιμο προσεκτικα πανω στο λαιμο,δεν εσφιξα πολυ τα παξιμαδια που καργαρουν τα ρουλεμαν θα το κανω οταν μπει πανω το μπροστινο και πατησει η μοτοσυκλετα κανονικα στις ροδες της.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0039.jpg 
Προβολές:	925 
Μέγεθος:	101,5 KB 
ID:	266180

  4. #124
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Phatt
    Εγγραφή
    05/08/2012
    Μηνύματα
    115
    Αντε με το καλο...
    Μια ζωη τα λεφτα μας στα σιδερα θα τα τρωμε...

  5. #125
    Χρηστος Το avatar του/της sv9cvk
    Εγγραφή
    25/10/2009
    Μηνύματα
    3.834
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mankam Προβολή μηνύματος
    Ακολουθησε δεσιμο προσεκτικα πανω στο λαιμο,δεν εσφιξα πολυ τα παξιμαδια που καργαρουν τα ρουλεμαν θα το κανω οταν μπει πανω το μπροστινο και πατησει η μοτοσυκλετα κανονικα στις ροδες της.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0039.jpg 
Προβολές:	925 
Μέγεθος:	101,5 KB 
ID:	266180
    Μια χαρα!! Η καλυτερη φαση της ανακατασκευης!! Με λιγα πραγματα που βαζεις φαινεται πολυ δουλεια!!!
    Μανο επρεπε να ειχες μονωσει ,αλλα και καθαρισει ,τα σημεια που μπαινουν τα καλαμια γιατι μετα θα εχεις προβλημα στην τοποθετηση τους!! Πιασε να βγαλεις σιγα σιγα το χρωμα απο την τιμονοπλακα με ενα γυαλοχαρτο και καθαρισε την κατω και εισαι ΟΚ!!! (Την @@ριά την εκανα και εγω ,μην νομιζεις)
    Καλη συνεχεια!!
    ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
    CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
    , Vespa GT200 TS50W

  6. #126
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Phatt
    Εγγραφή
    05/08/2012
    Μηνύματα
    115
    Σωστος, να εχω και γω το νου μου γιατι ερχεται η ωρα...
    Μια ζωη τα λεφτα μας στα σιδερα θα τα τρωμε...

  7. #127
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sv9cvk Προβολή μηνύματος
    Μια χαρα!! Η καλυτερη φαση της ανακατασκευης!! Με λιγα πραγματα που βαζεις φαινεται πολυ δουλεια!!!
    Μανο επρεπε να ειχες μονωσει ,αλλα και καθαρισει ,τα σημεια που μπαινουν τα καλαμια γιατι μετα θα εχεις προβλημα στην τοποθετηση τους!! Πιασε να βγαλεις σιγα σιγα το χρωμα απο την τιμονοπλακα με ενα γυαλοχαρτο και καθαρισε την κατω και εισαι ΟΚ!!! (Την @@ριά την εκανα και εγω ,μην νομιζεις)
    Καλη συνεχεια!!
    καλα κανεις και τα λες χρηστο,την κατω δεν την εβαψα μια και ηταν σε καλη κατασταση την πανω ομως επρεπε να ειχα βαλει χαρτοταινια εσωτερικα στα σημεια που μπαινουν τα καλαμια,θα την βγαλω ξανα και θα τα καθαρισω με την ευκαιρια να σε ρωτησω: σφιξιμο στα δυο παξιμαδια εκανα με αυτο το εργαλειο που ειχα αλλα μαλλον θα χρειαστω και δευτερο μια και οταν σφιγγω το πανω κοντρα γυρνανε και τα 2 μαζι,παρατηρησα λοιπον οτι με λιγο παραπανω σφιξιμο γυρνανε ποιο δυσκολα και κανει καποια "σκαλοπατακια" το τιμονι,αρα πρεπει να θελει λιγο σφιξιμο σωστα?


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0041.jpg 
Προβολές:	893 
Μέγεθος:	59,9 KB 
ID:	266201
    Τελευταία τροποποίηση από mankam; 13/08/2012 στις 00:48.

  8. #128
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Phatt
    Εγγραφή
    05/08/2012
    Μηνύματα
    115
    Απ'οσο γνωριζω, το σφιγγεις στο μεταιχμιο, δηλαδη ενα τσικ πριν αρχισει να χαλαει η αισθηση στο τιμονι.Επισης καλυτερα θα ειναι το τελικο σφιξιμο να ειναι οταν θα εχει επανω το μηχανακι το περισσοτερο του βαρος, καθως και τις ροδες του.Αυτο γιατι κατι που μπορει να σφιξεις τωρα και να νομιζεις οτι εισαι ενταξει, μολις ντυθει το μηχανακι κομπλε να εχει αλλη συμπεριφορα.
    Μια ζωη τα λεφτα μας στα σιδερα θα τα τρωμε...

  9. #129
    σφιξτο οσο μπορεις πιο πολυ- με την προυποθεση να περιστρεφεται ανετα οπως λεει και ο phatt...

    ωραια δουλεια!

    ....και πολυ ωραιο μηχανακι!!


    ....αν και προχωρησες με τις ζαντες θα σου προτεινα να το ξανασκεφτεις και να κανεις την καταλληλη κοληση.... το γιατροσοφι σου ειναι καλο για ''μονωση'' πιθανοτατα , δηλαδη να μην διαφευγει ο αερας ωστε να χρησιμοποιησεις tubeless (και παλι μαλλον ε?)

    ....αναμεσα στις επιφανειες του ''κρακ'' δεν εχεις εφελκυσμο απο καποιο υλικο , οποτε οταν με το καλο ξανακυκλοφορησει η μοτοσυκλετα σου στις δρομαρες μας , με τα ''γκαπα γκουπα'' , αλλα και την απλη καταπονηση απο την κυλιση/πεδηση ισως να εχεις θεμα...(και φυσικα θα γ@μηθει και η μονωση) , οποτε και να μην κινδυνευσεις (που το απευχομαι) , τουλαχιστον θα ταλαιπωρηθεις....

    sorry δεν μου αρεσει να κινδυνολογω , αλλα δεν μπορουσα να μην στο αναφερω φιλε.

    καλη συνεχεια!
    πετσα μη συμβατη , bye bye love

  10. #130
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Για τα ρουλεμάν του λαιμού:

    Σιγουρέψου ότι τα race* των ρουλεμάν έχουν πατήσει καλά στο λαιμό, δεν φαίνεται καλά από τη φωτογραφία. Αν δεν έρχονται "πρόσωπο" με το πλαίσιο και πρέπει να κατέβουν πιο κάτω για να τα χτυπήσεις βάλε ανάποδα το παλιό race, από πάνω ένα ξύλο και χτύπα το κι άλλο. Θα καταλάβεις όταν έχουν πατήσει καλά επειδή θα αλλάξει και ο ήχος στο κοπάνημα, θα κάνει λίγο πιο "ντιν" μιας και ο χτύπος θα μεταφέρεται στο πλαίσιο.

    Επίσης σιγουρέψου ότι έχει πατήσει καλά και το ρουλεμάν στην κάτω τιμονόπλακα (σταυρός sic!). Όμως κάτω από αυτό θα έπρεπε να έχεις βάλει μια τσιμούχα η οποία προφυλάσει το ρουλεμάν από σκόνες, νερά κλπ. Δεν είναι πολύ καλή ιδέα να το αφήσεις χωρίς τσιμούχα. Επίσης τσιμούχα πρέπει να μπει και πάνω από το επάνω ρουλεμάν.

    Τα ρουλεμάν προφανώς τα έχεις γρασάρει έτσι; Το λέω γιατί δεν φαίνεται σε καμιά φωτογραφία. Δες ΕΔΩ έναν τρόπο που είχε δείξει ο lspiros για το γρασάρισμα των κωνικών ρουλεμάν. Επειδή οι βελόνες του ρουλεμάν είναι πιασμένες με το ένα race είναι λίγο δύσκολο να γρασσάρεις το εσωτερικό. Και επειδή τα ρουλεμάν του λαιμού δεν περιστρέφονται αλλά η κίνηση που κάνουν είναι περίπου το 1/3 με 1/4 του κύκλου μόνο με το πασάλειμμα από έξω δεν θα πάει το γράσο μέσα. Οπότε σπρώχνεις το γράσο στη διεύθυνση των βελόνων ώστε να μπει και μέσα.

    Το σφίξιμο γίνεται τώρα, δεν μπορεί να γίνει όταν θα έχουν μπει όλα επάνω γιατί η πάνω τιμονόπλακα θα κρύβει τα παξιμάδια. Το να βαρέσεις με κατσαβίδι και σφυρί όσο μπορείς το κάνουν αυτοί που τους είναι λίγο χαλαρά τα ρουλεμάν, πιθανόν επειδή έχουν αρχίσει να χαλάνε, και βαριούνται να λύνουν. Κανονικά για το δέσιμο υπάρχει ειδικό καρύδι που πιάνει το κάτω παξιμάδι (adjustment nut) και σφίγγεις σε συγκεκριμένη ροπή. Στα Honda (δεν ξέρω στα άλλα αν έχει) μετά από αυτό μπαίνει μια ροδέλα (lock washer) στην οποία περισσεύουν τέσσερα "αυτάκια" και τα οποία λυγίζεις δύο στο κάτω παξιμάδι και δύο στο πάνω (αφού το σφίξεις) ώστε να εμποδίζει την μεταξύ τους μετακίνηση. Δες τη φωτογραφία:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	steering_lockwasher.jpg 
Προβολές:	849 
Μέγεθος:	23,0 KB 
ID:	266228

    Μετά βάζεις και το πάνω παξιμάδι (lock nut) και κρατώντας σταθερό το κάτω σφίγγεις το πάνω πάλι με συγκεκριμένη ροπή.

    Εσύ τώρα δεν έχεις το ειδικό καρύδι οπότε σφίγγεις με το εργαλείο που έχεις. Το πόσο σφιχτά θα είναι δυστυχώς δεν μπορώ να σου το μεταφέρω απόλυτα με γραπτό λόγο. Να κάνει σκαλοπάτια προφανώς και είναι αδιανόητο. Τα ρουλεμάν τα αλλάζουν όταν κάνουν σκαλοπάτια. Πρέπει να είναι σφιχτό, να μην κουνιέται πάνω κάτω η τιμονόπλακα, αλλά όχι υπερβολικά σφιχτό. Θα χρειαστεί να σφίξεις και να ξεσφίξεις μερικές φορές μέχρι να το πετύχεις. Και επειδή δεν θα καταφέρεις να κρατήσεις τελείως σταθερό το κάτω παξιμάδι μπορείς από την θέση που θα θες να είναι να το αφήσεις λίγο πιο χαλαρό ώστε να έρθει σωστά καθώς θα το παρασύρει το επάνω παξιμάδι ενώ θα σφίγγεις.


    *race είναι αυτό που στο Ελλάδα λέμε "ποτήρι"
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  11. #131
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Phatt
    Εγγραφή
    05/08/2012
    Μηνύματα
    115
    Μια ζωη τα λεφτα μας στα σιδερα θα τα τρωμε...

  12. #132
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgio Προβολή μηνύματος
    Για τα ρουλεμάν του λαιμού:
    Σιγουρέψου ότι τα race* των ρουλεμάν έχουν πατήσει καλά στο λαιμό, δεν φαίνεται καλά από τη φωτογραφία. Αν δεν έρχονται "πρόσωπο" με το πλαίσιο και πρέπει να κατέβουν πιο κάτω για να τα χτυπήσεις βάλε ανάποδα το παλιό race, από πάνω ένα ξύλο και χτύπα το κι άλλο. Θα καταλάβεις όταν έχουν πατήσει καλά επειδή θα αλλάξει και ο ήχος στο κοπάνημα, θα κάνει λίγο πιο "ντιν" μιας και ο χτύπος θα μεταφέρεται στο πλαίσιο.
    τα δαχτυλιδια των ρουλεμαν εχουν "χωνεψει" πανω στο πλαισιο,το εκανα ακριβως με τον τροπο που περιγραφεις.

    Επίσης σιγουρέψου ότι έχει πατήσει καλά και το ρουλεμάν στην κάτω τιμονόπλακα (σταυρός sic!). Όμως κάτω από αυτό θα έπρεπε να έχεις βάλει μια τσιμούχα η οποία προφυλάσει το ρουλεμάν από σκόνες, νερά κλπ. Δεν είναι πολύ καλή ιδέα να το αφήσεις χωρίς τσιμούχα. Επίσης τσιμούχα πρέπει να μπει και πάνω από το επάνω ρουλεμάν.
    οπως φαινεται και απο το σχεδιαγραμμα κατω δεν εχει τσιμουχα και αυτο δεν μου αρεσει γιατι θα παιρνει νερα..

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kawasaki-1984-l4-z750-frame_bigkae0580d3_6d7f.jpg 
Προβολές:	827 
Μέγεθος:	70,7 KB 
ID:	266239

    Τα ρουλεμάν προφανώς τα έχεις γρασάρει έτσι; Το λέω γιατί δεν φαίνεται σε καμιά φωτογραφία. Δες ΕΔΩ έναν τρόπο που είχε δείξει ο lspiros για το γρασάρισμα των κωνικών ρουλεμάν. Επειδή οι βελόνες του ρουλεμάν είναι πιασμένες με το ένα race είναι λίγο δύσκολο να γρασσάρεις το εσωτερικό. Και επειδή τα ρουλεμάν του λαιμού δεν περιστρέφονται αλλά η κίνηση που κάνουν είναι περίπου το 1/3 με 1/4 του κύκλου μόνο με το πασάλειμμα από έξω δεν θα πάει το γράσο μέσα. Οπότε σπρώχνεις το γράσο στη διεύθυνση των βελόνων ώστε να μπει και μέσα.
    ετσι ακριβως τα δουλεψα στο χερι πρωτα να παρει το γρασσο μεσα και μετα τα εβαλα στη θεση τους.

    Το σφίξιμο γίνεται τώρα, δεν μπορεί να γίνει όταν θα έχουν μπει όλα επάνω γιατί η πάνω τιμονόπλακα θα κρύβει τα παξιμάδια. Το να βαρέσεις με κατσαβίδι και σφυρί όσο μπορείς το κάνουν αυτοί που τους είναι λίγο χαλαρά τα ρουλεμάν, πιθανόν επειδή έχουν αρχίσει να χαλάνε, και βαριούνται να λύνουν. Κανονικά για το δέσιμο υπάρχει ειδικό καρύδι που πιάνει το κάτω παξιμάδι (adjustment nut) και σφίγγεις σε συγκεκριμένη ροπή. Στα Honda (δεν ξέρω στα άλλα αν έχει) μετά από αυτό μπαίνει μια ροδέλα (lock washer) στην οποία περισσεύουν τέσσερα "αυτάκια" και τα οποία λυγίζεις δύο στο κάτω παξιμάδι και δύο στο πάνω (αφού το σφίξεις) ώστε να εμποδίζει την μεταξύ τους μετακίνηση. Δες τη φωτογραφία:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	steering_lockwasher.jpg 
Προβολές:	849 
Μέγεθος:	23,0 KB 
ID:	266228

    Μετά βάζεις και το πάνω παξιμάδι (lock nut) και κρατώντας σταθερό το κάτω σφίγγεις το πάνω πάλι με συγκεκριμένη ροπή.

    Εσύ τώρα δεν έχεις το ειδικό καρύδι οπότε σφίγγεις με το εργαλείο που έχεις. Το πόσο σφιχτά θα είναι δυστυχώς δεν μπορώ να σου το μεταφέρω απόλυτα με γραπτό λόγο. Να κάνει σκαλοπάτια προφανώς και είναι αδιανόητο. Τα ρουλεμάν τα αλλάζουν όταν κάνουν σκαλοπάτια. Πρέπει να είναι σφιχτό, να μην κουνιέται πάνω κάτω η τιμονόπλακα, αλλά όχι υπερβολικά σφιχτό. Θα χρειαστεί να σφίξεις και να ξεσφίξεις μερικές φορές μέχρι να το πετύχεις. Και επειδή δεν θα καταφέρεις να κρατήσεις τελείως σταθερό το κάτω παξιμάδι μπορείς από την θέση που θα θες να είναι να το αφήσεις λίγο πιο χαλαρό ώστε να έρθει σωστά καθώς θα το παρασύρει το επάνω παξιμάδι ενώ θα σφίγγεις.
    lock washer δεν εχει στο δικο μου,παντως το σφιξιμο που εκανα ηταν πολυ λιγο και σε καμια περιπτωση δεν τα χτυπησα με κατσαβιδι,για αυτο τον λογο δεν μπορω να εξηγησω τα "σκαλοπατακια" , αυτο συμβαινει οταν σφιξω λιγο παραπανω, αν λασκαρω περιστρεφεται κανονικα.


    *race είναι αυτό που στο Ελλάδα λέμε "ποτήρι"
    ευχαριστω για τις διευκρινησεις ειναι παντα χρησιμες

    και το σχεδιαγραμμα:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kawasaki-1984-l4-z750-frame_bigkae0580d3_6d7f.jpg 
Προβολές:	827 
Μέγεθος:	70,7 KB 
ID:	266239
    Τελευταία τροποποίηση από mankam; 13/08/2012 στις 21:19.

  13. #133
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Το ίδιο σχεδιάγραμμα είδα και εγώ (+-1 χρονιά, δε θυμάμαι πιο βρήκα) και το είδα ότι δεν έχει lock washer. Και τώρα προσέχω ότι δεν έχει και τσιμούχες...

    Οι εσωτερικοί διάμετροι των ρουλεμάν είναι 26 για το πάνω και 30 για το κάτω; Στα περισσότερα τόσο είναι, μπορείς να βρεις από κάποιο άλλο και να βάλεις.

    Το χτύπημα με κατσαβίδι αν το κάνεις προσεκτικά δεν είναι πρόβλημα, πάντως όπως τα λες είσαι οριακά εκεί που πρέπει, αυτό που λες σαν σκαλοπατάκια μήπως είναι η αίσθηση που έχεις από τις βελόνες που τις αισθάνεσαι να τρίβονται στα race; Λίγο πρέπει να συμβαίνει αυτό.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  14. #134
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από georgio Προβολή μηνύματος
    Το ίδιο σχεδιάγραμμα είδα και εγώ (+-1 χρονιά, δε θυμάμαι πιο βρήκα) και το είδα ότι δεν έχει lock washer. Και τώρα προσέχω ότι δεν έχει και τσιμούχες...

    Οι εσωτερικοί διάμετροι των ρουλεμάν είναι 26 για το πάνω και 30 για το κάτω; Στα περισσότερα τόσο είναι, μπορείς να βρεις από κάποιο άλλο και να βάλεις.

    Το χτύπημα με κατσαβίδι αν το κάνεις προσεκτικά δεν είναι πρόβλημα, πάντως όπως τα λες είσαι οριακά εκεί που πρέπει, αυτό που λες σαν σκαλοπατάκια μήπως είναι η αίσθηση που έχεις από τις βελόνες που τις αισθάνεσαι να τρίβονται στα race; Λίγο πρέπει να συμβαίνει αυτό.
    γιωργο μαλλον εχεις δικιο ειναι οι βελονες που τριβονται πανω στα δαχτυλιδια,δουλευοντας το αρκετα και οχι με υπερβολικο σφίξιμο περιστρεφεται ανετα πλεον,οποτε τσαμπα αγχωθηκα
    τελειωσα και με το καθαρισμα απο μπογια στις μανες και εβαλα την πλεξουδα επανω,τα ρελε,ασφαλειοθηκες .

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0049.jpg 
Προβολές:	761 
Μέγεθος:	108,6 KB 
ID:	266318

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0047.jpg 
Προβολές:	762 
Μέγεθος:	105,9 KB 
ID:	266319

    οπου υπηρχαν ενωσεις με μπακαλιστικο τροπο η χρειαστηκε προεκτασεις καλωδιων π.χ. καλωδια των φλας που ηταν κομμενα μεσα απο την πλεξουδα,χρησιμοποιησα πρέσα και αναλογο pin και απο εξω μπηκε θερμοσυστελλομενο ,αντικατασταθηκε σε πολλα σημεια και η μονωτικη ταινια .

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0044.jpg 
Προβολές:	763 
Μέγεθος:	74,6 KB 
ID:	266320

    εκανα και δοκιμουλα με μια προχειρη μπαταρια και δοκιμασα τα φλας,τα φωτα πορειας και το καντραν ( εδω θα χρειαστει να κανω "παντρεμα" οπως θα εξηγησω ποιο κατω) δυστυχως αυτο που δεν μου αρεσε ηταν οτι σχεδον ολες οι φισες εχουν πρασινιλα η θελουν καθαρισμα,ειδα τον τροπο που καθαρισε ο χρηστος (sv9cvk) τα δικα του με υαλοβολη εγιναν σχεδον καινουργια,σκεφτομαι να χρησιμοποιησω σοδα στο δικο μου πιστολι αμμοβολης για καθαρισμα στις επαφες αραγε θα γινει δουλεια?
    Τελευταία τροποποίηση από mankam; 15/08/2012 στις 02:31.

  15. #135
    Μάνος Το avatar του/της mankam
    Εγγραφή
    15/08/2009
    Μηνύματα
    1.347
    το καντραν που βαζω ειναι απο GP750-gpz750r1 ιδιας χρονολογιας η διαφορα ειναι οτι εχει επιπλεον ενδειξη για stand και batt κατι που δεν εχει το Z750 για αυτο υποθετω εχει και 2 παραπανω καλωδια η φισα του (ροζ και πρασινο) το stand ισως το καταφερω να δουλεψει το battery δεν ξερω, επισης η ενδειξη της βενζινης ειναι ψηφιακη αλλα λειτουργησε κανονικα στην δοκιμη που εκανα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMGP0051.jpg 
Προβολές:	762 
Μέγεθος:	76,8 KB 
ID:	266321

Σελίδα 9 από 49 ΠρώτοΠρώτο ... 456789101112131419 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Z750 turbo project
    από mankam στο forum Ανακατασκευές (Restoring)
    Απαντήσεις: 648
    Τελευταίο μήνυμα: 18/12/2021, 14:31
  2. den brisko kawasaki z750
    από tzo80 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 12/06/2004, 17:05
  3. Elliniki Pragmatikotita z750 I Fazer (i mallon Kawasaki i Yamaha)
    από jp79 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 10:09
  4. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  5. Allagi moto(Z750)
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2004, 20:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF