εδω ελεγα φιλε μου που λες για θαλαμο καυσης. εφοσον δεν τον σκαλιξεις δεν παιζει ρολο στον υπολογισμο των κυβικων νομιζω μιας και θα ειναι απλα μια σταθερα. δηλαδη κυβισμος = π*(R^2)*διαδρομη + θαλαμος καυσης
και στην τελικη ειναι πολυ μικρο ο ογκος του για να μας απασχολει στον υπολογισμου του κυβισμου. αν εννοεις καπου για τον λογο συμπιεσης τοτε προφανως εχει δικιο.. ανεβαινει στον Θεο.. τοσο που ειναι μειονεκτημα αντι για πλεονεκτημα..
και μιας και το πιασαμε με τις διαδρομες.. μετα απο πολλα χρονια που εχω παρατησει τις παπιες ηθελα να φτιαξω ενα μοτερ που στα μερη μου δεν εχει πειραματιστει κανεις. θελω να αξιοποιησω το υπερβολικα πομπε της 72αρας 6βολτης. τα καταλληλα πιστονια που κυκλοφορουν ειναι ολα για 50αρα διαδρομη (41 αν θυμαμαι καλα) εγω θελω ομως κυβικα. οι λυσεις δυο. μια υπερβολικα μεγαλο πιστονοκυλινδρο με την αντιστοιχη ροικη και ανοιγμα χωρου καυσης, με πενηνταρη στροφαλο (εχω αρκετους οποτε μαλλον ειναι η πιθανη λυση) η αλλιως πειραγμα σε καποιον στροφαλο ωστε να γινει οσο πιο κοντομπιελος γινεται. κατι τετοι με βοηθαει νομιζω http://www.fccishopping.com/product/show.php?gId=282 αυτο που θελοω ειναι να στροφαρω οσο πιο αμεσα και ψηλα γινεται με την κεφαλη αυτη για εκμεταλυτω τις μεγαλες βαλβιδες κι οτι συνεπαγεται αυτο. φυσικα και θα χρειαστει να παιξω και με τα ρευματα γι'αυτο.
Ώπα, ωπα, κυβισμός για ένα κινητήρα , από τότε που πρωτοεφερεύθηκαν οι κινητήρες με πιστόνια είναι το π*r^2*d δλδ ο χώρος που σαρώνει η επιφάνεια του πιστονιού με διάμετρο 2*r και διαδρομή d. O χώρος καύσης της κεφαλής ΔΕΝ μετράει στον κυβισμό.
'Οταν λέμε το τάδε όχημα είναι τόσα κυβικά, το άρθροισμα των π*r^2*d των πιστονιών του λέμε.
Μην μπερδεύεστε.
Όσο για το ερώτημα του φίλου:
Λύνεις (αφαιρείς) κεφαλή και μετράς διάμετρο πιστονιού, και διαδρομή. Την διάμετρο την μετράς εύκολα, την διαδρομή την μετράς παρατηρώντας πόσο ταξιδεύει το πιστόνι από την τέρμα κάτω θέση, στην τέρμα πάνω. Εφαρμόζεις τύπο π*r^2*d σε εκατοστά και βγάζεις ακριβή κυβισμό σε cc=cm^3
Παράδειγμα, έστω βρήσκεις 39mm διαδρομή και 54mm διάμετρο. Δλδ 3.9cm διαδρομή και 5.4cm διάμετρο. Διάμετρος διά δύο, άρα 2.7cm ακτίνα.
Ο κυβισμός του τότε θα είναι 3.141*2.7^2*3.9=89.3cc
Ότι άλλο να λέμε, τζάμπα λόγια, κάντο και βρέστο να ξέρεις αν σε κορόιδεψε ή όχι ο πιτσιρικάς.
βέβαια υπάρχει και η περίπτωση να εχει πέσει θύμα ο πιστιρικας από τον "μάστορα" που του έκανε τα 3 ,2 εεεεε τα 99cc σε 125cc !!!!
D.I.Y Igniter : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130182
Mini Restoration : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129920
ανοιγωντας χωρο καυσης ριχνεις σχεση συμπιεσης, δε μεγαλωνεις τα κυβικα
για αυτο λεγετε σχεση συμπιεσης για τι προερχετε απο τη σχεση κυλινδρος/θαλαμου καυσης
χμ... για πειραξεις στροφαλο κ να του αλλαξεις διαδρομη θα χρειαστεις απλα πραματακια, ενα χυτηριο, μια μητρα, ενα φουρνο, μια φρεζα, ενα τορνο κ κατι αλλα ψιλικά....
ισως αυτοι ειναι καποιοι απο τους λογου που στα μερη σου δεν εχει πειραματιστει κανεις με αυτα....!
![]()
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Αμαν ρε Μετραζόλη, έλεος...
Σωστά τα ξέρεις, μαλακισμένα τα λες...
Πες κατι σαν:
Η σχέση συμπίεσης είναι ο λόγος του όγκου που καταλαμβάνει το μίγμα του καυσίμου, όταν το έμβολο βρίσκεται στο Κ.Ν.Σ., δια του όγκου στον οποίο συμπιέζεται το ίδιο μίγμα, όταν το έμβολο έρχεται στο Α.Ν.Σ.
ΧΩΡΟΣ ΚΑΥΣΗΣ.
Είναι ο χώρος που ορίζεται από τον κύλινδρο , την κυλινδροκεφαλη και την οροφή του εμβόλου . Ο χώρος καύσης γίνεται ελάχιστος όταν το έμβολο βρίσκεται στο Α.Ν.Σ.
ΟΓΚΟΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ Vc.
Είναι ο ελάχιστος χώρος καύσης.
Ο χώρος στον οποίο συμπιέζεται τελικά το μίγμα και στον οποίο γίνεται η καύση του (νεκρός χώρος ή θάλαμος συμπίεσης )
ΟΓΚΟΣ ΕΜΒΟΛΙΣΜΟΥ Vh.
Είναι ο όγκος μεταξύ των δύο νεκρών σημείων ΑΝΣ ΚΑΙ ΚΝΣ .
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΟΓΚΟΣ ΕΜΒΟΛΙΣΜΟΥ VH .
Δίδεται από το άθροισμα των όγκων εμβολισμού των επιμέρους κυλίνδρων ενός κινητήρα ( κυβισμός κινητήρα ).
Πέτα και ένα σχηματάκι να δείξεις ότι ξέρεις την καταστατική εξίσωση των αερίων..![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Έχετε ολόκληρο το ΣΚ για να βρείτε το λάθος στο σχήμα..![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Λείπει η ξύστρα του λαδιού?
edit:Λείπει η μπιέλα.![]()
Τελευταία τροποποίηση από GIXXERAKIAS; 24/08/2012 στις 15:29.
Keep spamming!!!:a13:
αφου δεν εβαλα σχηαμα θα βαλω βιντεακι μπας κ εξιλεωθώ...
σχεση συμπιεσης
κ ετσι για να βελτιωσω το βαθμο εξαμηνου να σημειωσω οτι για τον ακριβη υπολογισμο ΣΣ, πρεπει να λαβουμε υποψιν οτι ο χωρος καυσης δεν ειναι μονον αυτος μεσα στη κυλινδροκεφαλη.
υπαρχουν καποιοι κρυφοι χωροι που μενουν ασυμπιεστοι που μεμονωμενα μπορει να ηταν αμελητεοι αλλα οταν τους αθροισουμε βλεπουμε οτι μπορει να αλλαξουν αρκετα το αποτελεσμα.
1. εαν το πιστονι ΔΕΝ ειναι ισιο (flat piston) προσθετει χωρο καυσης εαν εχει "λακο" ή αφαιρει εαν ειναι πομπε
2. το παχος της φλαντζας κεφαλης, συνηθως 1 χιλιοστο καινουργια
3. πολλες φορες το πιστονι ΔΕΝ ερχεται στο ΑΝΣ αλλα καποια δεκατα πριν το προσωπο του μπλοκ, μπορει να ειναι 1 ή 2 δετακα αλλα μπορει κ περισσοτερο,
ετσι εχουμε την ευχερεια να το "κατεβασουμε" στη πλανη σε περιπτωση που το εχουμε ζεστανει τοσο κ το στραβωσαμε....
4. το χωρο απο τη κορωνα του εμβολου εως το πρωτο ελατηριο ελατηριο συμπιεσης
ελπιζω να ημουν λιγο πιο κατανοητος αυτη τη φορα.....
![]()
Τελευταία τροποποίηση από fantacid; 26/08/2012 στις 13:39.
Dorsoduro 750 & Norton 16H