Δεν χρειαζεται να ζητας συγνωμη ρε συντροφε, την πλακα μας κανουμε και που και που λεμε και κατι σωστο. Το 'αυστηρον' υφος ειναι ακρως παραπλανητικο και γραφτο στα τετοια σου, τουλαχιστον οσων αφορουν εμενα.
Περι αεροδυναμικης, δεν τρεχει κατι ειδικα με το μπαντιτ, απλως ειναι κατι στο οποιο πονανε ολες οι μηχανες ανεξαιρετως σε σχεση με τους τετρατροχους φιλους, με ελαχιστες μονο εξαιρεσεις που ακουν στο ονομα μπουσα, zzr, XX και τα λοιπα hypertourer.
Θυμαμαι οταν βγηκε η 316, τελη 80 αρχες 90, με 90 αλογα που ηταν απο τα πρωτα 1600ρια που πλησιαζαν τα 200 κμ/ω. Στα ιδια επιπεδα κνουνται οι μη αεροδυναμικες μηχανες οι οποιες εχουν ομως σημαντικα μικροτερη μετωπικη επιφανεια. Αυτο σημαινει τραγικα μεγαλο αεροδυναμικο συντελεστη σε σχεση με ενα νορμαλ αυτοκινητο.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Ειδικά βιντεάκια απο κάτι Ducati στο σταντ..
http://www.youtube.com/watch?v=YGLlW...&feature=inbox
Ότι τα αυτοκίνητα έχουν καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής είναι γεγονός.
Σε μια συνέντευξη που είχα διαβάσει ενός σχεδιαστή αεροδυναμικής -δεν θυμάμαι καλά, νομίζω της yamaha και μιλούσε για την σχεδίαση του diversion αλλά ίσως να το μπερδεύω- ο τύπος έλεγε ότι το πρόβλημα που έχουν στις μηχανές είναι ο αναβάτης, ο οποίος εξ'ορισμού δεν έχει αεροδυναμικό σχήμα και τον οποίον δεν μπορούν να σχεδιάσουν. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να το κρύψουν όπως γίνεται στα ss. Με αποτέλεσμα όσο ποιο όρθιος κάθεται ο οδηγός τόσο να ελαττώνονται οι επιλογές των σχεδιαστών. Οπότε ο τύπος ουσιαστικά έλεγε ότι όσο οι οδηγοί θέλουν να είναι εκτεθειμένοι(βλέπε δίκυκλο) και όρθιοι δεν υπάρχει ελπίδα ουσιαστικής βελτίωσης.
Εκτος του αναβατη, ειναι το οτι δεν προσφερεται η μηχανη για να φτιαξεις κατι τελειως κλειστο, εκτος κι αν κανεις κατι τετοιο:
http://jalopnik.com/346625/acabion-g...ers-production
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Δεν είπε κανεις ότι το Bandit είναι αργό....
ΕΙΝΑΙ αργο![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
xaxaxaxa παει το καψαμε κι αυτο.
69 κιλα ειμαι 173 και ειχα σκυψει εντελως , κολλησα το κρανος μου στο τεποζιτο τοσο που δεν εκανε φασαρια απο τον αερα αλλα ακουγα τη μηχανη κανονικα. Νταξει αεροδυναμικη τουβλου δεν εχει, μια μικρη μελετη εχει γινει. Τουβλο ηταν το cb400 Που απο τα 90 ο αερας ενοχλουσε. Σιγουρα δεν ειναι και ss ή st
Εχω παει και καμαρωτος 230 αλλα ετοιμαζομουν να γινω σουπερμαν.
το 10% κλεψιμο δεν ξερω αν παιζει, σιγουρα κλεβει. Δεν ξερω αν κλεβει 10%,μου φαινεται υπερβολικο, ηλπιζα λιγοτερο. Στο αμαξι παντως (civic του 96) στα 200 εχω πραγματικα 190 με το gps . Αμα στα 200 βγαλω το gps στη μηχανη θα εξαυλωθω σε καποια μπαριερα
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
Από τα περιοδικά θυμάμαι μετρημένη τελική περί τα 230. Άρα το 10% κλέψιμο δεν είναι απίθανο, μάλλον σωστό ακούγεται.
και εξακολουθώ να μην αντιλαμβάνομαι το ζήτημα... Επίσης από περιοδικά, το bandit σε σχέση με το cbf600, er-6 κλπ είχε καλύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει και καλύτερες μετρήσεις φρεναρίσματος. Το αν οπτικά δεν αρέσει σε κάποιους, υποκειμενικό. Οι αριθμοί πάντως δεν λένε ψέμματα...
σ αυτα τα μηχανάκια τα "νούμερα" είναι σχετικά.
(και για το ΤΔΜ)
Πάει να πει κανέναν δεν απασχολεί αν το μηχανάκι έχει τελική 220 ή 230.
(σοβαρά)
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
κάτσε να δεις τώρα τι κουβέντα ξεκινάς, για το αν το BMW έχει τα άλογα και την αεροδυναμική να φτάσει τα 250, αν και πόσο κλέβουν τα γερμανικά κοντέρ...
κατά τα λοιπά, βοήθειά σου! Τα χαιρετίσματά μου στον Vstromer με την άπειρη τελική που δεν τον σκιάζει ούτε αεροδυναμική ούτε άλογα ούτε γκόμενα...
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Σόρι κιόλας αγαπητέ Vaska, θες να μου πεις ότι οι άλλοι μιλάνε σοβαρά;
Μένο δεν μου διαφεύγει τίποτα. Και το bandit στη ρόδα τόσους περίπου έχει. Η διαφορά του στις δυναμομετρήσεις με το CBF είναι πολύ μικρή. Στην ροπή έχει μεγάλη διαφορά. Και τέλος πάντων, από τη στιγμή που είναι στην ίδια ακριβώς κατηγορία και στοχεύει στο ίδιο ακριβώς κοινό, η σύγκριση αναπόφευκτη...
72 τροχο... ναι... ζήτημα το CBF να βγάζει 60 τροχό...