Σελίδα 6 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 78 από 78

Θέμα: Gsx-r 1000k5 ΠροσοΧη!!!

  1. #76
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Λίγα λόγια θ αναφέρω για το θέμα χωρίς να είμαι ειδικός σε θέματα μηχανολογίας αλλά εχω μια σχέση με αντοχή υλικών και τα συναφή. Αρχικά το παράδειγμα που έσπασε το πλάισιο σε μοτοσυκλέτα που τρέχει σε αγώνες SBK δεν έχει να κάνει με τις συνθήκες της καθημερινότητας και τις μηχανές παραγωγής Πρόκειται για έναν διαφορετικό κόσμο όσο κι αν οι εταιρέιες λένε το αντίθετο . Τι θέλω να πω με αυτό . Ναι μεν τα πλαίσια που χρησιμοποιυούνται έιναι όμοια με των SS που αγοράζει ο καταναλωτής αλλά προτού δεθεί έχει υποστεί αρκετή επεξεργασία έιτε για να γίνει βαρύτερο έιτε ελαφρύτερο έιτε εύκαμτο έιτε άκαμπτο ανάλογα με τις συνθήκες του κάθε αγώνα . Οπότε και ειδική γραμμή έιναι αυτή που παράγει όλα αυτά τα γαϊδούρια αλλά βάλτε και τον συντελεστή επεξεργασίας που έχουν υποστεί . Σε κάθε αγώνα σχεδόν , μια μοτοσυκλέτα αυτού του επιπέδου συναγωνισμού αντικαθιστάται ,πράγμα που μας δίνει την πληροφορία ότι είναι σχεδόν άχρηστη για να εκπληρώσει τον αρχικό της στόχο ,δλδ να είναι αξιόμαχη . Στην αντικατάσταση λοιπόν όλων των εξαρτημάτων κάθε μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας ,αυξάνεται η πιθανότητα με γεωμετρική πρόοδο μιας αστοχίας υλικού ακόμα και στις καλύτερες οικογένειες . Επίσης όλα αυτά τα εργαλέια δουλεύουν στο 80 % της σύντομης ζωής τους στα όρια ... Τι θέλω να πω με αυτό . Πάρε παράδειγμα με τους κινητήρες στην F1 . Απ' όλα τα εργοστάσια που κατασκευουν κινητήρες για την F1 , έχει ακούσει κανείς να σπάει κάποιος σε μικρό χρόνο , όχι βέβαια , αλλά στους αγώνες σπάνε σχεδόν σε κάθε αγώνα .Αυτό δε σημαίνει ότι η Mercendes δεν φτιάχνει κινητήρες παραγωγής αξιόπιστους . Οπότε το τι γίνεται με τις αγωνιστικές γραμμές παραγωγής δεν έχει σχέση με την καθημερινότητα και τον μέσο καταναλωτή που αγοράζει μια μοτοσυκλέτα.
    Και τέλος για να μην χρονοτριβώ για όσους αισθάνονται άνετα με τα πλάισια που δεν έχουν δημιουργήσει προβλήματα στο παρελθόν , θα πω ... Όλα καλά και η ασφάλεια και το κράνος και το δυνατό πλαίσιο και τα crash-test και όλα τα καλούδια που μας προσφέρει η επιστήμη και η τεχνολογία ,αλλά δε θα πρέπει να ξεφεύγουμε και από τις θεμελιώδεις αρχές μας ... δλδ τα κτήνη των 160+ ίππων έχουν την δυνατότητα να μας μεταφέρουν με 250+ άνετα , ακόμα και με 300+ θα έλεγα . Όλα τα παραπάνω τεχνολογικά βοηθήματα και μετρήσεις πραγματοποιούνται σε ελεγχόμενο περιβάλλον και με μοντέλα (κούκλες , μπούκλες κλπ) και όχι με ανθρώπους σε ελληνικούς δρόμους . Και η δική μου (φαντάζομαι όλων λίγο ή πολύ ) λέει ότι στον δρόμο φίλε μου , αν την κολλήσεις (χτύπα ξύλο) με 150+ εννοώ κρούση ή αν φύγεις από καθημερινό δρόμο ,σε στροφή με τα ίδια χιλιόμετρα ,είναι δύσκολο να την βγάλεις ακέραιος . Βλέπουμε στο MOTOGP και φεύγουν στις στροφές με 160 και πέφτουν μέσα στις αμμοπαγίδες και δεν κουνιέται φύλλο , αλλά σε δρόμο αν θα φύγεις σε στροφή ,το πιο πιθανό είναι να πέσεις σε κανένα γκρεμό ή στην καλύτερη (χειρότερη να τρακάρεις στις μπαριέρες , πράγμα που δεν συνιστώ και δεν εύχομαι ούτε στον χειρότερο εχθρό μου . Από την άλλη στις ευθείες με περνάνε κάποιοι με 200+ , πολλά πάρα πολλά ,γιατί απλά ούτε στην ευθεία δεν είσαι ασφαλής και οι αιτίες είναι πολλές , από μια γάτα που έφυγε μέχρι την τρελή άσχετη που οδηγεί μπροστά και αλλάζει λουρίδα σαν τα ταμπόν . Και με 200+ μια μοτοσυκλέτα απογειώνεται σε κάθε εξωτερική δύναμη . Οπότε όλα τα παραπάνω για τα πλαίσια έχουν αξία μόνο σε ταχύτητες που ελέγχονται όλες οι παράμετροι οδήγησης και όχι για μια βολίδα που πλησιάζει τα 300 . Αν κάνει κανείς τον κόπο να διαβάσει τις ευθύνες που ρισκάρει κάθε εταιρία απέχουν παρασάγκας από την χρήση της μοτοσυκλέτας στα όρια . Τα λέει εμμέσως στην εγγύηση που παρέχει το κάθε εργοστάσιο . Αυτά είναι ολίγα που μου έρχονται στο μυαλό σε σχέση με την ασφάλεια μιας μοτοσυκλέτας .Σημασία για τον χρήστη θα πρέπει να έχει η ασφάλεια του ,που δυστυχώς είναι μοναδικό προνόμιο του ίδιου και όχι στο κάθε πλαίσιο ,φρένα , λάστιχα κλπ .

    Και μια σημείωση , ο προβληματισμός του CBR για το μέλλον έχει βάση όταν παρατηρείται λόγω ανταγωνισμού συνεχώς μείωση της ποιότητας κατασκευής προς τέρψιν της οδηγικής ολοκλήρωσης . Πριν από χρόνια κανείς δεν αγόραζε καινούργιο αυτοκίνητο με πρόγραμμα τα 5 χρόνια . Σήμερα όλοι τρέχουν να το ξεφορτωθούν μόλις κλέισει την 3ετία γιατί απλά αρχίζει να ζητάει από κάτι .

  2. #77
    Εμενα η μαμα μου μου ειπε να πηγαινω πανω απο 200+ για να μην με χτυπησει κανενα αυτοκινητο.Εγω θα ακουσω τη μαμα μου

  3. #78
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Να μην ακούσεις τη μαμά σου . Είναι καιρός για απογαλακτισμό ...

Σελίδα 6 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF