Πλάκα στην πλάκα μ' έχεις ψήσει πολύ με το 954 και αρχίζω να το ψάχνω στις αγγελίες![]()
Πλάκα στην πλάκα μ' έχεις ψήσει πολύ με το 954 και αρχίζω να το ψάχνω στις αγγελίες![]()
1. γιατι οπως ειπε ο παραπανω το μηχανακι το εχω πρωτα για δουλεια και τελευταιο για διασκεδαση στην πιστα
2. γιατι ακομα και με 110.000 χλμ που το εχω τωρα μπαινει και κανει χαλαρα μερικα 20λεπτα χωρις προβλημα
3. γιατι το επιπεδο μου σαν οδηγος μου επιτρεπει να το παω αρκετα καλα χωρις να μπορω να κρινω ολες αυτες τις αδυναμιες που λετε κατα καιρους...πλην της δυναμης του κινητηρα
4. γιατι δεν κανει high στην πλατεια εκτος αν μπεις με κανα 1η...
5. γιατι περα απο τα γουστα στην πιστα ...οταν πηρα το tdm ημουν εντελως απειρος και η πιστα με εμαθε να το φρεναρω σωστα.
6. γιατι μπικικινι δεν υπαρχει για κατι αλλο αλλα και να υπηρχε λιγες θα ηταν οι επιλογες για χρηση μικτη οπως κανω τωρα.
7. γιατι εχει πλακα να απορει ο μεγας Ελληναρας παγκοσμιος με κατι GSXR-R1-CBR γιατι τον περασε ενα μηχανακι που θεωρει κατωτερο (και ειναι) οταν εγω παω στην πιστα να βελτιωθω σαν οδηγος και αυτος παει στην πιστα για να εχει να λεει στις καφετεριες τις παπαριες του.
Allst@rf υπαρχουν και αλλοι λογοι αλλα αυτοι ειναι για την πιστα.
το μηχανακι το εχω βαλει με μαμα αναρτησεις πιστα και πισω κλασμενη αναρτηση και μετα οπως βλεπεις στη φωτο.
η διαφορα ηταν οτι με τα usd απλα σημαδευες και εστριβες ενω με το μαμα πηρουνι ηθελε λιγο προσπαθεια να μην χασεις την ιδανικη εισοδο στη στροφη.
δεν μπορει ο Παπαεωργιου jr (o motocrossας ντε...) να παει αερα στην Αττικη οδο με το δικο του TDM και να μην μου εχει παραπονεθει για πλαισια-φρενα-στησιμο και εμεις εδω να λεμε παντα για το τι μπουρδελο ειναι.
κοίταξε ,το ότι έχεις βελτιώσει ένα μηχανάκι που η δουλειά του είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από πίστα ,εμένα μου λέει πολλά...
Προσωπικα ,σοβαρό λόγω από τους παραπάνω βρίσκω αυτόν για τα λεφτά...όλοι οι άλλοι λόγοι είναι καθαρά προσωπικές σου εκτιμήσεις που εμένα δε με βρίσκουν σύμφωνο...και πιστεύω ότι ο λόγος μου έχεις μια ελάχιστη βαρύτητα ως πρώην κάτοχος tdm ...
Το παραπάνω όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι σέβομαι την απόφαση σου και τις απόψεις σου...
Ρε συ καταλαβαίνω πού το πας και τί θέλεις να περάσεις στο φίλο, δηλ. να φτιάξει σώμα και να βελτιωθεί σταδιακά ή/και ν' αλλάξει μοτοσικλέτα προκειμένου ν' ασχοληθεί με την πίστα, αλλά προσωπικά θεωρώ πολύ πιο επικίνδυνο το ξύσιμο σταθερού τμήματος της μοτοσικλέτας (μαρπιέ, σταντ, εξάτμιση) από οτιδήποτε άλλο![]()
Ειδικος δεν ειμαι, αλλα αυτο που παρατηρω ειναι οτι και το τιμονι/ροδα σου εχει μεγαλη κλιση προς το εσωτερικο της στροφης, πραγμα που σε μεγαλυτερη κλιση/ταχυτητα θα ηταν επικινδυνο για lowside.
Αν ομως ησουν πιο σκυφτος και ειχες ριξει το βαρος σου προς το εσωτερικο της στροφης, το μηχανακι θα εστριβε χωρις το τιμονι να εχει γυρισει το πολυ (απο το βαρος σου και τις δυναμεις), πραγμα που θα εκανε τη ζωη στο ελαστικο σου πιο ευκολη.
@JEZUZ: Ευχαριστώ για την επισήμανση, προφανώς αναφέρεσαι στην κλίση τιμονιού/ρόδας στον κατακόρυφο άξονα, όχι στον οριζόντιο, σωτά??
@TROOPER : Ευχαριστώ,, τί εννοείς "κάμψε κορμό προς το εσωτερικό"? Να γείρω πιό πολύ ενώ κάθομαι στη θέση μου? Να βγώ απο το κάθισμα όπως βλέπω απο τις δικές σας φωτό?
I’ve got the bike every middle-aged dude dreams of!!
βιδωσε σε πρωτη φαση τον πισινο στη σελα και κανε στροφη και καμψη του κορμου προς το εσωτερικο της στροφης και γυρνα μαζι και το κεφαλι.για να το πετυχεις αυτο ειναι προφανες οτι πρεπει να χαλαρωσεις τελειως τα χερια σου.το να βγεις απο τη σελα ερχεται πολυ αργοτερα.![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...