κανενας δεν ξεχνα τον μικε απλα δεν τον ανεφερα λογο του οτι δεν νομιζω οτι μπορει να αμφισβητηση κανενας την αξια του
κανενας δεν ξεχνα τον μικε απλα δεν τον ανεφερα λογο του οτι δεν νομιζω οτι μπορει να αμφισβητηση κανενας την αξια του
Λίγο ό,τι να'ναι το thread, αλλά τεσπα. Πολύ καφενείο οι απόψεις του στυλ "ο μπαμπάς μου ειναι ο καλύτερος" ρε παιδιά... Μεγάλοι αναβάτες πάντα υπήρχαν και ελπίζω πως πάντα θα υπάρχουν!
Ο Johniak γράφτηκε στο φόρουμ για να μειώσει την αξία του Doohan;Αν όντως παρακολουθούσες αγώνες τότε φίλε και έχεις αυτή την άποψη, είσαι το λιγότερο εμπαθής... Το NSR ήταν το πιό δύσκολο μηχανάκι από τα 3, αν και με το πιό δυνατό μοτέρ. Όπως ειπώθηκε, το 1992 τους είχε ξεφτιλίσει όλους πριν το ατύχημα στο Assen, ενώ είχε ήδη να κερδίζει αγώνες από το 1990 (στη 2η του σεζόν δλδ.) με όλα τα αστέρια της εποχής μέσα: Dainey, Schwantz, Lawson, Gardner...
Υ.Γ. Ο αγώνας με το σπασμένο φέρινγκ του Gardner πρέπει να ήταν στο Phillip Island αν θυμάμαι καλά. Yeap, τώρα που το έψαξα: http://www.youtube.com/watch?v=0niPmkyXzNc
νομιζω οτι ο ροσι ειναι πηγαιο ταλεντο
ο ντουχαν σε σχεση με τον ροσι ειναι πιο ψυχακιας
αν και καποτε θαυμαζα περισσοτερο τον ντουχαν οπως και τον σενα
τωρα αρχιζω και συνειδητοποιω οτι αυτοι ηταν απλα πιο τρελοι απο τους αλλους οδηγους
βλεποντας μονο την νικη και στρεσαρονταν απο αυτη την εννοια
ενω ο ροσι δειχνει τουλαχιστον , πιο ανετος, κανει και τον χαβαλε του
αυτοι την ανεση εκτιμω πιο πολυ οσο περναει ο καιρος και οχι το στρες
καποτε εδειχνε διπλα διπλα το στυλ οδηγησης δυο οδηγων εξισου γρηγορων και κορυφαιων σε αγωνες ραλυ (δεν θυμαμαι , ο ενας ηταν σκανδιναβος)
εκει ο σκανδιναβος οδηγουσε με το ενα χερι εξω απο το παραθυρο που λεει ο λογος ενω ο αλλος πηγαινοντας ισως και πιο γρηγορα αλλα οδηγουσε πολυ αγχωμενα
ασχετως απο το επιπεδο που βρισκεται ο καθενας (δηλαδη αν προκειται για παγκοσμιο η για τρακ ντει) αναλογικα παντα πιστευω οτι δεν πρεπει καποιος να περνει στα σοβαρα αυτα τα πραγματα και να πιεζεται για να παει γρηγορα
Ο καθένας έχει τρεις χαρακτήρες, αυτόν που δείχνει, αυτόν που έχει, και αυτόν που νομίζει ότι έχει
http://motor11.tumblr.com/
Ναι γιατι ο Κεννι δεν εσπασε οτι κοκαλο ειχε... ο Βαρι το εκανε χαχαχαχ ασε που ειτανε και ο μονος που ειχε τρυπα στο κρανος για το τσιγαρο.... και εφτιαχνε μονος του τα μηχανακια! Οποιον γουσταρουμε δεν κανουμε καλητερο σε αυτο το θεμα η οχι? χαχαχαχαχαχ
Και ο Βιατσι ξεκηνησε στα 17-18 με ενα Απριλια φουτορα νομιζω..
ORGIA!!!!!
ο ντουχαν δεν ετρεχε μικρα.... εκεινη την εποχη για να μαθενεις, καθε οδηγος ειχει και τον τυπο της μηχανης... τα 80/125/250 δεν ειτανε φυτοριο για να πας πιο πανω...
Ειπηρχανε 125ριδες εξεπερτς ειπηρχανε 250ριδες εξπερτς (Bradl, Cardus, Cornu, Pons, Lavado, Mang) και μετεπιτα στα 90σ μια στρατια απο Ιαπωνες σαροσανε τα 125 και 250 με ελαχιστους να πανε στα μεγαλα... (Itoh, Ukawa, Okada,Aoki)
o Doohan ειτανε 500ρης οδηγος... ισως να μην πηρε 1000, 800 οπως ο Ροσσι αλλα εκεινες τις εποχες τρεχανε με 500 δεν αλαζανε καθε 2 χρονια κιβησμο για τον Α η Β λογο....
Επισης ο Ντουχαν στα μεσα προς τελη του 90 ετρεχε σε ενα πρωταθλημα που ειχε ξεπεσει... ο μοτοσηκλετιστικος κοσμος ειτανε στραμενος σε αυτο που λεγανε WSBK εχασε τρελα εκεινη την εποχη η κατηγορια....
ORGIA!!!!!
O Doohan είχε τέτοια βαθμολογική διαφορά από τους (μεγάλους) αντιπάλους του το '92 που παραλίγο να το πάρει παρότι τσακίστηκε στη μέση της σεζόν.
Το '93 δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να αμφιβάλλει για το ποίος θα το έπαιρνε αν ήταν υγιής, χαρακτηριστική η στούκα του στη λαγκούνα και η αγωνιώδης παραμονή του στο οδόστρωμα επειδή δεν μπορούσε να πατήσει το πόδι για να βγει στο χώμα...
Κρίμα που ξανατσακίστηκε το '99 κι αναγκάστηκε να σταματήσει τους αγώνες παρότι η πρώτη του δήλωση μετά το ατύχημα ήταν: "θα επιστρέψω, δεν είναι αυτός τρόπος για να εγκαταλείψω..."
Αυτό που θυμάμαι και με είχε τρελάνει με τον μεγάλο Μικ, είναι στα δοκιμαστικά κάποιου αγώνα, κάποια χρονιά, που γινόταν μάχη με τον (σπουδαίο αλλά άτυχο λόγω εξωγήινου ανταγωνισμού) Κριβιλ για την πολ και αρχίζει να ψιχαλίζει στο τελευταίο λεπτό με τον Ισπανό να έχει το προβάδισμα και τους εκφωνητές να λένε "έχουμε πόλμαν", βγαίνει ο Ντούχαν και γράφει τον κορυφαίο χρόνο! -τι να λέμε τώρα... κρίμα που σε παρόμοιες συνθήκες σταμάτησε η καριέρα του.
Εχει σημασια? ειμαι 36, αλλα εσυ θα επρεπε να ξερεις οτι τον ντουχαν και ολλους εκεινους την εποχη εκεινη δεν τους ενοιαζε να κερδισουν τα 125 η τα 250 η να ανηρηχηθουν στα μεγαλα... απο ολλους τους μεγαλους 500ριδες μονο ο Ρεινυ εχει τρεξει φουλ στα 250 ολλοι οι αλλοι ειτε ξεκινισανε απο την F1(ξερεις τι ειναι?) οπως ο Gardner/Magee/Σβαντς η απο τα Συπερβαικς (Lawson,Σπενσερ,Ντουχαν).
Αν και εδω που τα λεμε και ο Ρεινει απο τα Συπερβαικς (KZ1000S1,GPz750,VF750R) μεταπηδησε στο 250ρι τεαμ του ροβερτς το 1986 και μετα καπακι στο 500ρι τεαμ της Λακι Στραικ με Μαμολα..
Αρα αν θελανε και ολλοι αυτοι που πρωειπα θα μπορουσανε να κερδισουν 2-3 στα μικρα αλλα δεν το κανανε πλην του Σπενσερ και αυτος το εκανε οδηγωντας και 500.
Αλλοι 500ριδες που κατεβικαν κατηγορια και το πηρανε ειτανε Biaggi & Capirossi αν δεν κανω λαθος...
ORGIA!!!!!
βασικα ο ντουχαν απο ενιαιο 350 στην αυστραλια ξεκινησε τον παραδεχομε για 2 πραγματα
το οτι εβαλε την φυσικη κατασταση στο αθλημα και την ψυχολογια ανετα τσακιζε την ψυχολογια του αντιπαλου ...οτι κανει και ροσσι που τον ειχε συμβουλο στα 500
και για την επιμονη του ντουχαν να θυμισω οτι στα 350 αλλα ειδικα τα 2πρωτα χρονια στα 500 θεωρουταν στουκας αλλα βελτιωθηκε και τα σαρωσε ολα
Ρε παιδιά είναι λίγο άκυρο να συγκρίνετε αναβάτες που ποτέ δεν ανταγωνίστηκαν μεταξύ τους παρά μόνο στα στατιστικά. Η όποια σύγκριση πάντα θα χάνει από κάπου. Μπορεί οι αριθμοί να μην πουν ποτέ την αλήθεια, αλλά για αυτόν τον αναβάτη ή οδηγό σε άλλα αθλήματα που είχε τα ηνία της εποχής του, ποιος μπορεί να τον μειώσει?
Ποιος μπορεί να μειώσει τους πόσους τίτλους του Agostini? Του Doohan? Του Rossi?
Ποιος μπορεί να μειώσει τους 5 τίτλους του Fangio? Τους 7 του Schumacher? Τους 9 συνεχόμενους του Loeb στο WRC?
Κοίτα είναι ΚΑΙ έτσι.
Νομίζω ότι οι τίτλοι στα μικρά άρχισαν να μετράν ή μάλλον ν αναφέρονται από την εποχή που ο Ρόσσι είχε πολλούς και ο Πετρογκαζάκης κανέναν (στα μεγάλα)
Τα 500 φυσικά ήταν μια ιστορία μόνα τους με τεράστια διαφορά απ όλα τα άλλα.
Ως εκείνη την εποχή λοιπόν όλοι μιλούσαν μόνο για τα 500. (και σωστά για μένα)
Στα 500 όμως δεν πέφτεις από τον ουρανό κάπου έτρεχες πριν ρε αδερφέ.
Θες 2,5 θες σούπερ μπάικ κάπου.
Εκεί λοιπόν πρέπει να κάνεις και κάτι για να σε πάρουν.
Ο Ρόσσι εκεί γάμησε κι έδειρε πράγμα που ο Ντούχαν δεν έκανε.
Έδειξε ένα πιο πολύπλευρο ταλέντο.
Ένας πιλότος δεν κάνει ότι τον ενδιαφέρει κάνει ότι μπορεί για να φτάσει στην κορφή.
Όλα αυτά όμως σε τεράστια εισαγωγικά γιατί όπως είπα και πριν και είπες κι εσύ ήταν άλλες εποχές.
Ένα πράγμα δεν έχω καταλάβει και θα ήθελα να μου πεις (εσύ απ όσο έχω καταλάβει είσαι Ελληνοαμερικάνος έτσι?)
Γιατί τα τελευταία χρόνια οι Αμερικάνοι πιλότοι δεν έχουν πάει και τόσο καλά.
Δεν βγήκαν καλοί ή όπως είπε ο Σπιζ έχουν λάθος διαβατήριο?
Ο Μπιάτζι δεν κατέβηκε κατηγορία. Στα 2,5 ήταν αυτοκράτορας.
Ο Ελίας κατέβηκε.
Αν ρε φιλαράκο τα σχόλιά σου αφορούν το γεγονός ότι είπαμε και μερικά ονόματα της εποχής μας αλλά και παλαιότερα γιατί γουστάρουμε την Ιστορία λυπάμαι πολύ...
Αν πάλι κατάλαβα λάθος (που δεν νομίζω) γράψε άκυρο.
Θα μπορούσες να το θεωρήσεις και μια ευκαιρία να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου , εκτός αν προτιμάς να διαβάζεις καμμιά 20ριά σελίδες Doohan vs Rossi.
Αν δεν κάνω λάθος το ονοματάκι του θρεντ γράφει και για κάποιους "μικρούς Θεούς".
Καλημέρα.
Απλά είπα ότι έρχεται ο καθένας εδώ και πετάει από ένα όνομα και καθάρισε. Ουτε επιχειρήματα, ούτε τίποτα...
Ο KR έφερε το "μοντέρνο στυλ". Αλλά το έκλεψε από τον Saarinen. Μα ο Ago τους είχε πάρει τα σώβρακα. @@ σαν του Hailwood δεν είχε κανένας. κλπ. κλπ. Αυτός είναι ο ορισμός της κουβέντας καφενείου. Δεν ξέρω γιατί θίχτηκες...
Φιλικά πάντα!