Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 112

Θέμα: Σκοτώνουν το SBK

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    αρα γινεται μια αναβαθμιση των sbk σε crt και αυτο εγω δεν το βλεπω κακο.ισα-ισα σαν νικη των sbk το βλεπω.
    το ποιο θα υποσκελίσει ποιο δεν με ενδιαφέρει και πολύ-μην πω καθόλου (φαντάζομαι και κανέναν εδώ μέσα)....

    ότι είναι να κάνουν ας το κάνουν για να κερδίσουμε και ως θεατές (που έχω να χαρώ αγώνα-οχι μονομαχία- δεν ξέρω και γω από πότε) αλλά και ως καταναλωτες/αγοραστές....

  2. #17
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    το ποιο θα υποσκελίσει ποιο δεν με ενδιαφέρει και πολύ-μην πω καθόλου (φαντάζομαι και κανέναν εδώ μέσα)....

    ότι είναι να κάνουν ας το κάνουν για να κερδίσουμε και ως θεατές (που έχω να χαρώ αγώνα-οχι μονομαχία- δεν ξέρω και γω από πότε) αλλά και ως καταναλωτες/αγοραστές....
    A μπα, εμένα με ενδιαφέρει Αν και τελικά δεν τίθεται θέμα υποσκελισμού ή κατάργησης των SBK ή των CRT αφού δεν το θέλουν ούτε οι ίδιοι. Τα mgp είναι που δεν αντέχουν την πίεση και θα καταργηθούν

  3. #18
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    το ποιο θα υποσκελίσει ποιο δεν με ενδιαφέρει και πολύ-μην πω καθόλου (φαντάζομαι και κανέναν εδώ μέσα)....

    ότι είναι να κάνουν ας το κάνουν για να κερδίσουμε και ως θεατές (που έχω να χαρώ αγώνα-οχι μονομαχία- δεν ξέρω και γω από πότε) αλλά και ως καταναλωτες/αγοραστές....
    εκει ηθελα να καταληξω
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  4. #19
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Κάπου αναφέρθηκε για άλογα και χρόνους της moto2 και των SS. Όπως επίσης και για τα χρυσάφια (Ohlins) που δεν μπορούν να αγοραστούν.
    Τα SS έχουν ~160 τροχό ενώ τα moto2 ~130. Tα πλαίσια είναι πρωτότυπα στα moto2 όπως και υποτίθεται τα πιρούνια. Ελα μου όμως που τα πιρούνια μερικών ομάδων είναι ίδια με μερικών άλλων απο τα SS. Ο λόγος; Κόστος.

    Τα μπροστινά που έχουν τα SBK εμείς ΜΠΟΡΟΥΜΕ να τα αγοράσουμε, των mgp όχι. Είναι υποχρεωμένοι να τα παρέχουν εντός το αργότερο 3 μηνών σε οποιονδήποτε τα ζητήσει, ακόμα και ιδιώτη.
    Αυτό ισχύει για ΟΠΟΙΟΔΉΠΟΤΕ part ενός SBK ακόμα και την ECU. Η διαφορά έγκειται στο ότι χρειάζονται κάποιοι ειδικοί για να σετάρουν την ECU ή τα υπόλοιπα. Αυτήν ακριβώς την τεχνογνωσία είναι που δεν μπορούμε να έχουμε εμείς. Λογικό όμως, δεν νομίζω να σηκώνει κουβέντα.
    Αυτή η τεχνολογία περνάει και στα δικά μας μοτά παιδιά. Απο τα mgp τι παίρνουμε; Ούτε καν τα ηλεκτρονικά για να προλάβω κάποια απάντηση. Κι αυτά ακόμα είναι ''δανεισμένα'' απο αλλού
    σημ. Ακόμα και ολόκληρο SBK μοτό μπορούμε να αγοράσουμε (έχω μέχρι και τιμούλες για τους ενδιαφερόμενους φορτωμένους)

  5. #20
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    .......
    Αυτή η τεχνολογία περνάει και στα δικά μας μοτά παιδιά. Απο τα mgp τι παίρνουμε;.........
    εδω επετρεψε μου να διαφωνω.
    οχι οτι παιρνουμε την τεχνολογια των gp.αλλα αυτη την τεχνολογια την παιρνουν τα sbk,την προσαρμοζουν σε πιο...''γηινα'' δεδομενα (λεγε με μοτοσυκλετα παραγωγης) και ετσι φτανει στα χερια μας.
    υ.γ.δεν ειναι αναγκη να συμφωνησουμε
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  6. #21
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    εδω επετρεψε μου να διαφωνω.
    οχι οτι παιρνουμε την τεχνολογια των gp.αλλα αυτη την τεχνολογια την παιρνουν τα sbk,την προσαρμοζουν σε πιο...''γηινα'' δεδομενα (λεγε με μοτοσυκλετα παραγωγης) και ετσι φτανει στα χερια μας.
    υ.γ.δεν ειναι αναγκη να συμφωνησουμε
    Καταρχήν για το υ.γ. Η μόνη ανάγκη σε κουβέντα είναι να υπάρχει κόσμια διαφωνία, εκεί πάσχουμε κάπως ως Βαλκάνιοι, στις συμφωνίες είμαστε όλοι καλοί

    Δεν παίρνουν τπτ parts απο τα mgp οι SBKάδες. Μόνο την τεχνογνωσία αγωνιστικής ομάδας μεταφέρουν απο το 1 πρωτάθλημα στο άλλο, όπως έκαναν και οι κόκκινοι όταν πρωτοκατέβηκαν στα τζιπιά.
    Η ουσία του SBK παραμένει η εξέληξη των παραγωγής και αυτό γίνεται. Στα mgp η ουσία είναι η πρωτοτυπία. Πως όμως με τόσους περιορισμούς. Του έβγαλαν τα μάτια με τους κανόνες τόσο ώστε κανείς ιδιώτης να μην σκέφτεται καν να λάβει μέρος όπως παλιά.

  7. #22
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Καταρχήν για το υ.γ. Η μόνη ανάγκη σε κουβέντα είναι να υπάρχει κόσμια διαφωνία, εκεί πάσχουμε κάπως ως Βαλκάνιοι, στις συμφωνίες είμαστε όλοι καλοί

    Δεν παίρνουν τπτ parts απο τα mgp οι SBKάδες. Μόνο την τεχνογνωσία αγωνιστικής ομάδας μεταφέρουν απο το 1 πρωτάθλημα στο άλλο, όπως έκαναν και οι κόκκινοι όταν πρωτοκατέβηκαν στα τζιπιά.
    Η ουσία του SBK παραμένει η εξέληξη των παραγωγής και αυτό γίνεται. Στα mgp η ουσία είναι η πρωτοτυπία. Πως όμως με τόσους περιορισμούς. Του έβγαλαν τα μάτια με τους κανόνες τόσο ώστε κανείς ιδιώτης να μην σκέφτεται καν να λάβει μέρος όπως παλιά.
    μα φυσικα και δεν παιρνουν parts!η τεχνογνωσια ομως δεν θεωρεις οτι ειναι αρκετη?
    τωρα στην ερωτηση ''πως πρωτοτυπια με τοσους περιορισμους και του εβγαλαν τα ματια και δεν λαμβανει μερος κανενας ιδιωτης'' ερχεται η απαντηση:πρωτοτυπια ειναι το abs σε ss,πρωτοτυπια ειναι το traction control και εχω ακομα ενα σωρο πρωτοτυπιες να πω.το γεγονος οτι πλεον το παιχνιδι στα φραγκα εχει χοντρυνει τρελα μαλλον ερχεται ως απαντηση στο ''που ειναι οι ιδιωτες οεο?''

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  8. #23
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    μα φυσικα και δεν παιρνουν parts!η τεχνογνωσια ομως δεν θεωρεις οτι ειναι αρκετη?
    τωρα στην ερωτηση ''πως πρωτοτυπια με τοσους περιορισμους και του εβγαλαν τα ματια και δεν λαμβανει μερος κανενας ιδιωτης'' ερχεται η απαντηση:πρωτοτυπια ειναι το abs σε ss,πρωτοτυπια ειναι το traction control και εχω ακομα ενα σωρο πρωτοτυπιες να πω.το γεγονος οτι πλεον το παιχνιδι στα φραγκα εχει χοντρυνει τρελα μαλλον ερχεται ως απαντηση στο ''που ειναι οι ιδιωτες οεο?''

    Αυτή η τεχνογνωσία έγκειται στον τρόπο λειτουργίας των ομάδων και στις γνώσεις μηχανικών. Ο σχεδιασμός είναι άλλο κομμάτι. Αρκετή δεν ξέρω αν είναι αλλά αναγκαία σίγουρα.

    Και στο υπόλοιπο κομμάτι συμφωνώ και σου λέω την άποψή μου. Καταργούν τα σημερινά μοτο χεπέ γιατί δεν προσφέρουν τπτ σε εμάς. Ούτε καν θέαμα για να πούμε σταδιάλα άστο να βλέπουμε κάτι.
    Υποβιβάζουν το spec των υπαρχόντων mgp μοτέρ, τα δίνουν στα CRT σε χαμηλή τιμή για να συνεχίσει να υπάρχει το πρωτάθλημα αν θέλουν.
    Αφήνουν τα SBK όπως είναι με μόνη διαφορά κάποιες αλλαγές στα παρακάτω σπεκ. α) όχι τηλεμετρία στις αναρτήσεις β) ECU αγωνιστική μεν, βασισμένη στα παραγωγής δε. γ) Αλλάζει η ομολογκασιόν σε 3000 κομμάτια με τις υπάρχουσες προϋποθέσεις (προαγορά απο dealers) όμως για να συνεχίσει να υπάρχει και η φτουκάτι. δ) Extra bonus σε ιδιώτες ώστε να τους δελεάσουν.
    Για τα πλαίσια δεν λέω κάτι μιας και εμάς τους κοινούς αναβάτες δεν μας συμφέρει. Θέλουν stiffer πλαισιάκια, ας συνεχίσουν να προσθέτουν χλαπάτσες και σωλήνες όπως και σήμερα

    Κάτι τράξια, ά μπού σού και λοιπές τεχνολογίες μας τις έδωσε η F1. Ας αφήσουν και τώρα λοιπόν τέτοια εξέλιξη σε αυτούς. Δεν είν'ντροπή. Οι καιροί το επιτάσσουν πιστεύω

  9. #24
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Αυτή η τεχνογνωσία έγκειται στον τρόπο λειτουργίας των ομάδων και στις γνώσεις μηχανικών. Ο σχεδιασμός είναι άλλο κομμάτι. Αρκετή δεν ξέρω αν είναι αλλά αναγκαία σίγουρα.................
    δεν θεωρω οτι ο σχεδιασμος ειναι αλλο κομματι.συμφωνω οτι δεν εχει θεαμα στα τζιπια.αλλα τα πλαισια,ψαλιδια και η εξελιξη ελαστικων,αναρτησεων ειναι καθαρα δικο τους θεμα.
    και ναι.μπορει να ειναι ιδεα της F1 το τραξιον,το abs και η επιλογη της 3πλης χαρτογραφησης αλλα η πραξη ειναι καθαρα κομματι των τζιπι κατα τη γνωμη μου.

    εξακολουθω ωστοσο να μην καταλαβαινω γιατι θα υποβαθμιστουν τα sbk και δεν θα αναβαθμιστουν την στιγμη που ουσιαστικα τα πρωτοτυπα θα υποβαθμιστουν σε crt.

    εν παση περιπτωση θα συμφωνησω με τον σπυρακο.ας τα πουνε και βαγγελη αρκει να εχουμε θεαμα σαν θεατες και εξελιξη σαν αναβατες.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  10. #25
    Για μένα το ζήτημα είναι απλό. Η εικόνα ενός μηχανακίου το οποίο εγώ πάω και το αγοράζω, χωρίς αγωνιστική λισάνς και είναι "ίδιο" από την βιτρίνα του τοπικού αντιπροσώπου με εκείνο που τρέχει σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ευθεία σχέση δηλαδή εικόνας αγωνιάρικου με το τι αγοράζει ο κάθε καταναλωτής για να κάνει ότι γουστάρει, όπως γουστάρει.

    Στα GP λες...ΟΚ, αυτά είναι UFO, είναι μοναδικά...και είναι για λίγους, είναι τα F1 της μηχανής ως συνειρμός, αφού δεν υπάρχει ευθεία σχέση αλλά έμμεση με το σηματάκι της κάθε εταιρείας πάνω του να ορίζει την κορυφή σε κάθε επίπεδο. Το μυαλό πάει κατευθείαν σε εκείνο που μπορεί ο απλός καταναλωτής να δει, να αγγίξει και τελικά να αγοράσει. Τα CRT, τα Μοτο2 είναι παράταιρα με αυτή την έννοια. Μπήκανε σφήνα και δεν υπάρχει καμία καταναλωτική σχέση με αυτά ακόμη κι αν βασίζονται σε αυτά...αλλά δεν μπαίνω εγώ προσωπικά στον κόπο να ασχοληθώ αφού καλύπτομαι από τα GP αναφορικά με την κορυφαία τεχνολογία και την μοναδικότητα και τις επιδόσεις και από τα Stock1000 για το υπόλοιπο κομμάτι το καταναλωτικό...για να μην φτάσω στα WSBK, τα μεγάλα δηλαδή.... Οπότε οι κανονισμοί επέβαλαν τις τραβεστί κατηγορίες CRT & Moto2 ώστε να εξυπηρετήσουνε τα MotoGP χωρίς να είναι σε θέση να χαλάσουνε την αίγλη των GP, ενώ τα moto3 κάνουνε περισσότερο κλικ στους νέους με τα 250αράκια και είναι μια κατηγορία η οποία με λίγο σκούντημα και από την αγορά με τα 250άρια που κυκλοφορούνε έχουνε αντίκρισμα και είναι μια χαρά...δηλαδή για μένα δεν αρκεί να έχω ένα πρωτάθλημα που απλά βλέπω μάχες και θέαμα...χωρίς να μπορώ να το αγγίξω καταλωτικά...διότι ο σκοπός των αγώνων είναι και αυτός της υπεραξίας που προσδίδει ένα προϊόν από την εταιρεία για μένα, η ίντριγκα. Κι ένα απλό παράδειγμα μιας και είμαστε αγοράκια....στις πορνοταινίες...βάζουνε μπάζα μωρά....ΌΧΙ...ακόμη κι αν δεν είναι καλή η όλη σκηνή, αλλά το μωρό φυσάει...θα καθήσεις να τη δείς έτσι για το γαμώτο...να απολαύσεις το μωρό, ε όπως και να το κάνουμε για μένα τα CRT moto2 είναι τα μπάζα της πορνοταινίας...διότι δεν πρόκειται ποτέ να φαντασιωθώ να κάνω κάτι με μια γκόμενα ή μηχανή η οποία δεν μου προσεγγίζει το καλύτερο όπως το έχω στο μυαλό μου και ξενερώνω και δεν τα βλέπω κι ας γίνεται χαμός...δεν έχω το αισθητικό ενδιαφέρον. Άσε που αν θες θέαμα...δες χωμάτινους αγώνες...για να λέμε και τα πράγματα όπως είναι....και να μην μιλάμε μόνον για τον καναπέ αλλά και για την ουσία...

    Μετά είναι και το άλλο. Η μεγάλη διαφορά είναι πως τα μεν WSBK έχουνε ένα τελετουργικό 5 αγώνων τη μέρα, πολύ πράμα, να χορτάσεις θέαμα δηλαδή ενώ τα GP μόνον 3 αγώνες εκ των οποίων οι 2 ( για την αρκίβεια 1.5 αγώνας, τα 250αράκια και τα κτήνη τα καλά, τα φάκτορυ) έχουνε μια εμπορική απήχηση...
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  11. #26
    Το αν θα δούμε μάχες ή θέαμα εξαρτάται από άσχετους παράγοντες από κανονισμούς και πρωταθλήματα...και είναι θέμα συγκυριών να κάτσει σωστά η χρονιά από πτώσεις, να κάτσει σωστά η χρονιά από 2-3 ανταγωνιστικές εταιρείες να δώσουν χρήμα δηλαδή, αν θα βρούνε αναβάτη που θα γουστάρει να το πάει τάπα, αν θα τύχουνε 3-4-5 τέτοιοι αναβάτες την ίδια χρονιά με ανταγωνιστικές μηχανές, αν, αν, αν....διότι αν δεν κάτσουνε όλα καλά για το θέαμα και τις μάχες, για τις εταιρείες τις ενδιαφέρει να κάθονται τουλάχιστον οι πωλήσεις...και η ευθεία σχέση με την εικόνα της μηχανής με τα WSBK και η κορυφαία τεχνολογία με τα MotoGP.

    Το καλύτερο το είχε πει ο Doohan μου φαίνεται, τα wsbk είναι φτωχό πρωτάθλημα για γέρους...και κάπου εκεί είναι η αλήθεια...δηλαδή και δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας, το πρωτάθλημα με τα λιγότερα λεφτά και τους γέρους είναι περισσότερο ελκυστικό για τους κατασκευαστές, ενώ το πλούσιο MotoGP με τα νέα ταλέντα δεν καταφέρνει να γίνει αντίστοιχα ελκυστικό από τα εργοστάσια. Όταν βλέπεις 5-6-7 κατασκευαστές να λαμβάνουν μέρος και 3-4 διαφορετικούς κατασκευαστές στις 3-4 πρώτες θέσεις σε σχέση με τα GP όπου είναι 3 εκ των οποίων 2 μονοπωλούνε το ενδιαφέρον...υπάρχει θέμα. Διότι το κοφυφαίο υποσκελίζεται από το "μέτριο" σε αποτελεσματικότητα εμπορική, χωρίς ποτέ τα WSBK να διεκδίκησαν κάτι από τα GP, αντίθετα καθήσανε και αποδεχτήκανε αυτόν τον τίτλο του "μέτριου" και χτίσανε ένα αποτελεσματικό πρωτάθλημα και ένα τελικά σοβαρό προϊόν για όλους. Θα είναι λάθος οποιαδήποτε αλλάγή στο παρόν καθεστός, με το που σβήσανε τα 2χρονα ήτανε θέμα χρόνου να έρθει μια μέρα όπου θα γινότανε αυτή η σύγκρουση, οπότε πραγματικά δεν ξέρω αν θα αλλάξει κάτι και στην γραμμή παραγωγής των εταιρειών ώστε να δουν αν θα αξίζει να συνεχίσουνε να παράγουνε τα χιλιάρια για το δρόμο (διότι γίνεται κι ένας πόλεμος να πνίξουνε τις δυνατές μηχανές για δρόμο)...σε αντιστάθμισμα στα κορυφαία GP. Είναι δεδομένο για μένα πως θα τα κάνουνε χάλια, αφού με κεντρικό πυρήνα τα GP ως κορυφαίο προϊόν τηλεοπτικό και μόνον, θα αναγκαστούνε να ρίξουνε τα UFO από την απόλυτη κορυφή και να τα κάνουνε κάτι σε βελτιωμένα SBK για να τραβήξουνε κατασκευαστές, αλλά θα κόψουνε τα WSBK σε ένα πρωτάθλημα σχεδόν τοπικού χαρακτήρα με 2 αγώνες με stock1000 & 600 όπου θα είναι χειρότερα από τα εθνικά πρωταθλήματα AMA, BSB, CIV, κτλ...ώστε να περιοριστούνε εκεί τελικά και να χαθεί το World.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  12. #27
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Εντωμεταξύ η Honda βλέποντας πριν απο εμας τις εξελίξεις, ετοιμάζει νέα σούπερουάου V4? πύρινη λεπίδα η οποία ως φαίνεται προορίζεται κατευθείαν για τα SBK. Προφανώς θα είναι περιορισμένης παραγωγής κάτι που προσωπικά δεν μου αρέσει να βλέπω απο κανέναν κατασκευαστή, γι αυτό και θέλω να αλλάξει η ομολογκασιόν.

    http://www.bikesportnews.com/news-de...es&newsid=8086

  13. #28
    .................... Το avatar του/της LogOutGoRide
    Εγγραφή
    02/01/2008
    Μηνύματα
    1.579
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Εντωμεταξύ η Honda βλέποντας πριν απο εμας τις εξελίξεις, ετοιμάζει νέα σούπερουάου V4? πύρινη λεπίδα η οποία ως φαίνεται προορίζεται κατευθείαν για τα SBK. Προφανώς θα είναι περιορισμένης παραγωγής κάτι που προσωπικά δεν μου αρέσει να βλέπω απο κανέναν κατασκευαστή, γι αυτό και θέλω να αλλάξει η ομολογκασιόν.

    http://www.bikesportnews.com/news-de...es&newsid=8086
    Όπως επίσης οτι το 2013 η Tenkate honda με νέο χορηγό την PATA και οδηγούς J.Rea και L.Haslam θα έχει επίσημη πλέον υποστήριξη απο το HRC.
    Τίποτα δεν είναι δύσκολο, όταν βάζεις άλλους να το κάνουν.
    Ministry Of Lost Souls

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    μήπως επειδή τεχνολογικά τα crt δεν θα υπερέχουν τόσο έναντι των sbk? όσο τουλάχιστον μπορεί να υπερέχουν τα τζιπί σήμερα....
    Δεν υπερέχουν καθόλου θα έλεγα.
    Πιο αργά πάνε !

  15. #30
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Κάποτε στις ταυρομαχίες για κάθε 3 ταύρους κερατώνονταν και ένας ταυρομάχος.
    Μιλάμε για πολύ πόνο.
    Σήμερα το κόλπο έχει αλλάξει.
    ΜΟΝΟ ταύροι τον πίνουν!
    Έτσι έγινε και με τους αγώνες μοτοσικλέτας.
    Δεν είναι πια ούτε λαϊκό προσκύνημα, ούτε έχει το αίμα που είχε παλιά.

    Ο κόσμος αλλάζει.

    Το κακό είναι ότι φεύγουμε από τις ορίτζιναλ καταστάσεις και πάμε στο δήθεν.
    Σμακ ντάουν θέαμα ρε αδερφέ.
    (όλα τα άλλα είναι τυπικές μέθοδοι του καπ… ε της ελεύθερης οικονομίας και ευ επιχειρώ)

    Α ξέχασα στο τέλος θα κάνουν ότι τους πει η Χόντα !

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF