Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 56

Θέμα: Αλλαγή πίεσης σε ζεστά ελαστικά

  1. #31
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μάλλον κακή επιλογή θέματος για Τεχνικά..
    Ε μα. Αφού πίπες γράφεις, πρέπει να πάμε στα σουρεαλιστικά.

  2. #32
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Μάλλον κακή επιλογή ελαστικού για δρόμο..
    Όλα μια ιδέα είναι... Ακόμα και το ντριφτάρισμα!
    Think faster than you ride

  3. #33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Θα ξεκίναγα με 34/36 και θα έβλεπα.
    Σύμφωνοι. (και κάπου εκεί είμαι)
    Αλλά είπες επίσης
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    *Για τις εκάστοτε συνθήκες.
    Σε αυτές του παραδείγματός μου (εθνική/στροφές) ναι μεν θα έχω έτοιμα ζεστά λάστιχα όταν φτάσω στις στροφές με το αρχικό 34/36 αλλά στο α' σκέλος της εθνικής δεν θα έχω την οικονομία που θα είχα με το 36/42 πχ.

    Λύνεται αυτό κάπως;

  4. #34
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Joyrider Προβολή μηνύματος
    Σύμφωνοι. (και κάπου εκεί είμαι)
    ....δεν θα έχω την οικονομία που θα είχα με το 36/42 πχ.

    ...
    Tι δεν κατάλαβες; ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ 36/42
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Tι δεν κατάλαβες; ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ 36/42
    Μα δεν είναι αυτό το θέμα του θρεντ. Αυτό που ρωτάω είναι ξεκάθαρο. Αλλαγή πίεσης σε ζεστά ελαστικά.

    Αν σε ενοχλεί το νούμερο αυτό, εξήγησέ μου βάζοντας όπου 36/42 το 35/38 και αφήνοντας ιδανικό το 34/36.

  6. #36
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Joyrider Προβολή μηνύματος
    Μα δεν είναι αυτό το θέμα του θρεντ. Αυτό που ρωτάω είναι ξεκάθαρο. Αλλαγή πίεσης σε ζεστά ελαστικά.

    Αν σε ενοχλεί το νούμερο αυτό, εξήγησέ μου βάζοντας όπου 36/42 το 35/38 και αφήνοντας ιδανικό το 34/36.
    Να έχεις μαζί σου, θερμόμετρο, πιεσόμετρο κλπ κι ένα λαπτοπ να κανεις τους υπολογισμούς σου.

    Δεν ξέρω κανέναν στον δρόμο να κάνει αυτό που θες εσύ.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #37
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρω κανέναν στον δρόμο να κάνει αυτό που θες εσύ.
    Εσύ τι κάνεις σε μικτές συνθήκες;
    Είτε 1)θυσιάζεις κράτημα στις στροφές είτε 2)οικονομία στην εθνική είτε 3)σταματάς και περιμένεις να κρυώσουν τα λάστιχα όποτε αλλάζουν οι συνθήκες για να αλλάξεις πιέσεις και περιμένεις να ξαναζεσταθούν;

  8. #38
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Joyrider Προβολή μηνύματος
    Εσύ τι κάνεις σε μικτές συνθήκες;
    Είτε 1)θυσιάζεις κράτημα στις στροφές είτε 2)οικονομία στην εθνική είτε 3)σταματάς και περιμένεις να κρυώσουν τα λάστιχα όποτε αλλάζουν οι συνθήκες για να αλλάξεις πιέσεις και περιμένεις να ξαναζεσταθούν;
    Συνεχίζω όπως είμαι και προσαρμόζομαι.. σιγά μην βγάζω τζουμπλεκια και κάνω πιτ στοπ στην άκρη του πουθενά...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Joyrider Προβολή μηνύματος
    Αλλαγή πίεσης σε ζεστά ελαστικά.
    Η αύξηση θερμοκρασίας και κατ' επέκταση η πίεση των ελαστικών, εξαρτάται κυρίως από την καταπόνηση που δέχονται λόγω ταχύτητας, βάρους, κατάσταση δρόμου. Επειδή δεν είναι πρακτικό -ούτε εύκολο- να εξετάζουμε όλες τις παραμέτρους, ρυθμίζουμε την πίεση όταν είναι κρύα.
    Οπότε, εφόσον θέλεις μια απόλυτη και αυστηρή απάντηση, καταλαβαίνεις ποια είναι η γνώμη μου.

    Ρυθμίζουμε την πίεση όταν τα ελαστικά είναι κρύα.
    Think faster than you ride

  10. #40
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Συνεχίζω όπως είμαι και προσαρμόζομαι.. σιγά μην βγάζω τζουμπλεκια και κάνω πιτ στοπ στην άκρη του πουθενά...
    Θυσιάζεις δηλαδή, οκ κατανοητό.

    Ούτε εγώ θέλω να κάνω πιτ στοπ εννοείται αλλά δεν είναι τόσο δύσκολο να κατέβω για μισό λεπτό να ξεφουσκώσω και να συνεχίσω. Αυτή είναι η ερώτηση, το αν γίνεται και πως.

  11. #41
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Joyrider Προβολή μηνύματος
    Θυσιάζεις δηλαδή, οκ κατανοητό.

    Ούτε εγώ θέλω να κάνω πιτ στοπ εννοείται αλλά δεν είναι τόσο δύσκολο να κατέβω για μισό λεπτό να ξεφουσκώσω και να συνεχίσω. Αυτή είναι η ερώτηση, το αν γίνεται και πως.
    Δεν γίνεται.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Δεν γίνεται.
    Γιατί; Δεν γίνεται μόνο με αλλαγή της πίεσης αλλά και άλλων παραμέτρων που δεν μπορείς να επέμβεις άμεσα ή επειδή δεν γίνεται να συγκεντρώσεις όλες αυτές τις παραμέτρους πρακτικά;

    Μου περνάει και η ιδέα ότι απλά θες να με ξεφορτωθείς αλλά δεν σε έχω για τέτοιο.

    Ο oldman πχ το προσέγγισε έστω και θεωρητικά.

  13. #43
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Joyrider Προβολή μηνύματος
    Γιατί; Δεν γίνεται μόνο με αλλαγή της πίεσης αλλά και άλλων παραμέτρων που δεν μπορείς να επέμβεις άμεσα ή επειδή δεν γίνεται να συγκεντρώσεις όλες αυτές τις παραμέτρους πρακτικά;

    Μου περνάει και η ιδέα ότι απλά θες να με ξεφορτωθείς αλλά δεν σε έχω για τέτοιο.

    Ο oldman πχ το προσέγγισε έστω και θεωρητικά.
    Μου περνάει η ιδέα ότι επιτηδες θες να μας τα κανεις μπαλόνια για κάτι που ελάχιστα (ή καθόλου) θα σε βοηθήσει.

    Για να στο δώσω πιο απλά... τα λάστιχα που έβαλες δεν κάνουν για το μηχανάκι σου.. αν θες οικονομία δεν θα έχεις ασφάλεια. Εκτός αν πας τουριστικά κι όρθιος, οπότε κάνε ό,τι θες.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #44
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Μου περνάει η ιδέα ότι επιτηδες θες να μας τα κανεις μπαλόνια για κάτι που ελάχιστα (ή καθόλου) θα σε βοηθήσει.

    Για να στο δώσω πιο απλά... τα λάστιχα που έβαλες δεν κάνουν για το μηχανάκι σου.. αν θες οικονομία δεν θα έχεις ασφάλεια. Εκτός αν πας τουριστικά κι όρθιος, οπότε κάνε ό,τι θες.
    Το ερώτημα μπορεί να συζητηθεί ακόμα και αν δεν είχα μηχανή δεν καταλαβαίνω γιατί κολλάς. Πρέπει σώνει και καλά να είναι ρεαλιστικό; Ούτε σχέση με το μηχανάκι, ούτε με τα λάστιχα, ούτε με "οδήγηση tips and tricks" που ήρθε έχει.

    Το ότι θεωρείς πως στα πρήζω έχει να κάνει με το ότι βαριέσαι. Δεν έχω σκοπό να τρολλάρω όπως λες.
    Θεώρησέ το λήξαν, δεν συνεχίζω.

    Τα λάστιχα παρεμπιπτόντως μπήκαν ως οικονομική λύση στα 260 που τα βρήκα. Πιο πριν είχα pilot power και M5.

    Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν και σόρρυ για το πρήξιμο.

  15. #45
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Joyrider Προβολή μηνύματος
    Το ερώτημα μπορεί να συζητηθεί ακόμα και αν δεν είχα μηχανή δεν καταλαβαίνω γιατί κολλάς. Πρέπει σώνει και καλά να είναι ρεαλιστικό; Ούτε σχέση με το μηχανάκι, ούτε με τα λάστιχα, ούτε με "οδήγηση tips and tricks" που ήρθε έχει.

    Το ότι θεωρείς πως στα πρήζω έχει να κάνει με το ότι βαριέσαι. Δεν έχω σκοπό να τρολλάρω όπως λες.
    Θεώρησέ το λήξαν, δεν συνεχίζω.

    Τα λάστιχα παρεμπιπτόντως μπήκαν ως οικονομική λύση στα 260 που τα βρήκα. Πιο πριν είχα pilot power και M5.

    Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν και σόρρυ για το πρήξιμο.
    Τιπ : Σ' ενα πράγμα δεν κάνουμε οικονομία στα μηχανάκια κι αυτό είναι τα λάστιχα.. Είτε παπί είτε διαστημικό μηχανάκι... Ειδικά στην Ελλάδα.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αλλαγή σέλας σε CBF-600
    από el_hymador στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2006, 16:12
  2. Αλλαγη τιμονιου σε Hornet
    από RαNd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 11/04/2006, 15:56
  3. Αλλαγή ελαστικών σε cbf600s
    από startengine στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2005, 13:32
  4. ΑΛΛΑΓΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ Tdm 900
    από georgemav στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2005, 00:49
  5. Αλλαγη λαδιων σε Pc (piii)
    από sonic22 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 27/08/2005, 00:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF