Σύμφωνοι. (και κάπου εκεί είμαι)
Αλλά είπες επίσης
Σε αυτές του παραδείγματός μου (εθνική/στροφές) ναι μεν θα έχω έτοιμα ζεστά λάστιχα όταν φτάσω στις στροφές με το αρχικό 34/36 αλλά στο α' σκέλος της εθνικής δεν θα έχω την οικονομία που θα είχα με το 36/42 πχ.
Λύνεται αυτό κάπως;
Η αύξηση θερμοκρασίας και κατ' επέκταση η πίεση των ελαστικών, εξαρτάται κυρίως από την καταπόνηση που δέχονται λόγω ταχύτητας, βάρους, κατάσταση δρόμου. Επειδή δεν είναι πρακτικό -ούτε εύκολο- να εξετάζουμε όλες τις παραμέτρους, ρυθμίζουμε την πίεση όταν είναι κρύα.
Οπότε, εφόσον θέλεις μια απόλυτη και αυστηρή απάντηση, καταλαβαίνεις ποια είναι η γνώμη μου.
Ρυθμίζουμε την πίεση όταν τα ελαστικά είναι κρύα.
Think faster than you ride
Γιατί; Δεν γίνεται μόνο με αλλαγή της πίεσης αλλά και άλλων παραμέτρων που δεν μπορείς να επέμβεις άμεσα ή επειδή δεν γίνεται να συγκεντρώσεις όλες αυτές τις παραμέτρους πρακτικά;
Μου περνάει και η ιδέα ότι απλά θες να με ξεφορτωθείς αλλά δεν σε έχω για τέτοιο.
Ο oldman πχ το προσέγγισε έστω και θεωρητικά.
Μου περνάει η ιδέα ότι επιτηδες θες να μας τα κανεις μπαλόνια για κάτι που ελάχιστα (ή καθόλου) θα σε βοηθήσει.
Για να στο δώσω πιο απλά... τα λάστιχα που έβαλες δεν κάνουν για το μηχανάκι σου.. αν θες οικονομία δεν θα έχεις ασφάλεια. Εκτός αν πας τουριστικά κι όρθιος, οπότε κάνε ό,τι θες.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Το ερώτημα μπορεί να συζητηθεί ακόμα και αν δεν είχα μηχανή δεν καταλαβαίνω γιατί κολλάς. Πρέπει σώνει και καλά να είναι ρεαλιστικό; Ούτε σχέση με το μηχανάκι, ούτε με τα λάστιχα, ούτε με "οδήγηση tips and tricks" που ήρθε έχει.
Το ότι θεωρείς πως στα πρήζω έχει να κάνει με το ότι βαριέσαι. Δεν έχω σκοπό να τρολλάρω όπως λες.
Θεώρησέ το λήξαν, δεν συνεχίζω.
Τα λάστιχα παρεμπιπτόντως μπήκαν ως οικονομική λύση στα 260 που τα βρήκα. Πιο πριν είχα pilot power και M5.
Ευχαριστώ όσους ασχολήθηκαν και σόρρυ για το πρήξιμο.![]()