ξεβουλωμα = καψιμο?
ξεβουλωμα = καψιμο?
Ο keleytis απο τι καταλαβαινω,εννοει μηπως κολλησε το πιστονι και λογω της διαστολης απο τη θερμοτητα,μετα απο παρατεταμενο δουλεμα σβηνει και μολις κρυωσει (και συσταλει παλι το εμβολο) ξαναπαιρνει μπρος.αυτο που σου ειπα εγω ειναι να δεις τα φυλλα της βαλβιδας ριντ,η οποια ειναι ακριβως μετα την εισαγωγη του καμπυρατερ.Αν τη βγαλεις και τη δεις,εχει βιδωμενα κατι πεταλα/φυλλα τα οποια ανοιγουν και περναει το μιγμα.Αν εχει σπασει κομματι απο αυτα μπουκωνει και σβηνει.
και μενα ενα Honda Dio 50 αυτο κανει.
ξαφνικα δεν ανεβαζει πανω απο 30-40.
σαν να μπουκωνει ενα πραμα.
το στηνω στο σταντ και ανοιγω τερμα γκαζι,
ξεπουκωνει για λιγο και μετα αφου κανει να δωσει δυναμη...ξαναματα τα ιδια...
δεν σβηνει.
απλα δεν τραβαει.
τι να εχει τωρα...???
κοιταξα λιγο στον κινητηρα και σαν να φαινεται βενζινη.
να κανει υπερχειλιση το καρμπυρατερ?
παντως ηλεκτρικο θεμα δεν εχει.
Βασικα κατεβαινα Συγγρου σημερα και στην κατηφορα πηγαινε μεχρι 40.
Το στηνω στο σταντ...τελικιαζει.
Το φιλτρο ηταν χαλια...το αλλαξα.
Μαλλον μπιλιες και γενικα μεταδοση οπως σωστα λες. Θα το παω μαστορα να δω τι παιζει...
Τι δουλειά έχουν οι μπίλιες ρε παιδιά με το μπούκομα?
Όταν θα φτάσει η μετάδοση να σου κόβει χλμ θα το καταλάβεις gm..
Sent from me using a computer.
Αν έχει μεγάλη φθορά στις σιαγόνες του φυγοκεντρικού είναι πολύ λογικό αυτό που περιγράφει στο τελευταίο του μήνυμα ο g_m900.Το λέω γιατί και γω είχα αντιμετωπίσει στο παρελθόν τέτοιου είδους θέματα με το σκούτερ. Το να πηγαίνει με 40 στην κατηφόρα είναι αδιανόητο όσο μπουκομένο κι αν είναι.
Ναι ξέχασα για σκουτεράκι μιλάμε. Οκ, ότι και να κοιτάξει κακό δε θα του κάνει.
Sent from me using a computer.