Facts
Διχρονο σκουτερ 49 κυβικων
Εκει που πηγαινει μια χαρα στο δρομο (καμια 60-70 στο κοντερ του), ξαφνικα 'κοβει' και δεν ακουει στο γκαζι καθολου, κανοντας το γνωστο ηχο σα να έχει μεινει απο καυσιμο σε κάθε ανοιγμα του γκαζιου.(οποιος εχει μεινει καταλαβαινει)
Τσουλαει με τη φόρα στην άκρη του δρομου οπου και καθεται και δουλευει στο ρελαντι κανονικα.
Ξεκινάμε παλι μπας και εστρωσε και ανοιγει μεχρι τα 20χλμ/ωρα και μετα παλι ο γνωριμος ηχος (ιδιος με παραπανω) αδυνατοντας να ανεβασει.
Με τα χιλια ζορια φτανει στο προορισμο του, οπου και παρκάρει κανονικα.
Μετα απο 5 λεπτα παρκαρισμένο, δοκιμη αν παιρνει μπροστα και παιρνει κανονικα.
Ξεκιναει κανονικα, οπως και πριν παρουσιασει τα προβληματα, φτανει μεχρι τα 30χλμ/ωρα οπου και παλι ο ηχος ο γνωστος (σαν ατροφια).
Κλεισιμο του γκαζιου, και ανοιγμα πολυ προοδευτικα, κανει ενα τσαλίμι στα 30χλμ/ωρα αλλα αυτη τη φορα ανεβαζει μεχρι τα 60-65 χωρις αλλες επιπλοκές.
Σταση ξανα για κανα 15λεπτο. Επιστροφη στο σκουτερ.
Με μια μιζιά παιρνει μπροστα, χουφτωμα του γκαζιου και πλεον, ως εκ θαυματος, ακουει κανονικα και ολο το φασμα του γκαζιου χωρις δευτερες σκεψεις.
Απο τότε δε το ξαναπαρουσιασε
Σκεψεις που περάσαν απο το μυαλο
*Εμεινε απο καυσιμο, και ο δεικτης της βενζινης δειχνει οτι θελει (ακυρωθηκε τελικα)
*Ζαλιστηκε η ηλεκτρονικη απο τις λακουβες και δινει εντολη μεχρι ενος σημειου
*Βραχυκυκλωσε το μπουζι και δεν εχουμε αρκετο ρευμα (ισχυει ή λεω μαλακιες?)
Πειτε καμια ιδεα τι μπορεί να ηταν/ειναι τελικα γιατι θα το χασουμε το λιγοστο που έχουμε.
Απο που να ξεκιναω να κοιτάω
'στωω