Αυτό το μοτερ φημιζεται για την μεγάλη κατανάλωση.Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
στην ουσια δηλαδη θα φτασει μεχρι και 1 λιτρο στα 10 χλμ![]()
![]()
Αυτό το μοτερ φημιζεται για την μεγάλη κατανάλωση.Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
στην ουσια δηλαδη θα φτασει μεχρι και 1 λιτρο στα 10 χλμ![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
όλως τυχαίως προχθές μιλούσα με έναν τύπο που μου φάνηκε πολύ εντάξει και πουλάει ένα του 2000 τιμή 3200 ευρώ αν θυμάμαι καλά, τόχει βάλει και αγγελία κάπου αλλά αν ενδιαφέρει π.μ γιατί έχω το τηλέφωνό του
το είχε φίλος και του έπινε το αίμα, είχε αλλάξει ανάρτηση πίσω. Το μόνο θέμα που είχε είναι ότι το μπροστινό τελειώνει σχετικά νωρίς, δεν ξέρω γιατί, μάλλον θέμα της ζάντας
τι εννωεις τελειωνει σχετικα νωρις :hypnotizeΑρχικά δημιουργήθηκε από johnpan
το είχε φίλος και του έπινε το αίμα, είχε αλλάξει ανάρτηση πίσω. Το μόνο θέμα που είχε είναι ότι το μπροστινό τελειώνει σχετικά νωρίς, δεν ξέρω γιατί, μάλλον θέμα της ζάντας
μαλακη αναρτηση;
Dt 50, super cub 90, crypton 115, yz 125, shiver 750, hornet 600, wrf 426, sv 650, nx 650
Varadero 1000 του 2002.
Ο κινητηρας ειναι ιδιος εκτος του οτι το VTR φοραει μεγαλυτερα καρμπ, ενισχυμενα ελατηρια βαλβιδων και εχει 6αρι κιβωτιο αντι του 5αριου που φοραει το Βαρα:a31:
Οι αναρτησεις πατροπαραδοτες Χοντα.
Το ονομα Βαρκαντερο δεν το πηρε αδικως,μιας και ειναι καταληλες για 125 μηχανακι οχι για χιλιαρι.
Υπαρχει θεμα οχι μονο με τους τεντωτηρες,αλλα και με τρομπα βενζινης,ανορθωτη,HISS κ.α.
Αν σου εκανα την καρδια περιβολι.....συμπαθαμε.![]()
πεθαμενο το συγκεκριμενο topic το ξερω,αλλα γραφω κι εγω την γνωμη μου ως κατοχος πλεον μιας και αν ειχα διαβασει τα τελευταια ειδικα σχολια δε θα το χα παρει το μηχανακι -κι οχι τπτ αλλο ειναι τελειως εκτος πραγματικοτητας-.οι δικες μου παρατηρησεις στην συντομη συμβιωση αλλα κι ελεγχο απο ξενα φορουμ για το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι.
1. οντως υπαρχει κυριως θεμα αυτονομιας λογω του εξαιρετικα μικρου τεποζιτου οπως σωστα αναφερθηκε. ενδεικτικα πριν το λαμπακι ρεζερβας αναλογως το ρυθμο που οδηγας εισαι γυρω στα 150-170max χλμ αυτονομια.
η καταναλωση οπως την εχω δει σε μικτη οδηγηση ειναι με ταχυτητες -160χλμ στα 6λτ, 180-200 στα 8, 200-220 γυρω στα 10
2. σε οτι αφορα την αναρτηση προβλημα υπαρχει οντως και ειναι στο μπροστινο καμμια σχεση με πισω
απο κει και περα, δεν εχει αντλια βενζινης,ουτε immobilizer
τωρα αν θεωρουμε προβλημα και λογο μη αγορας το οτι μπορει να βγαλει ενα μηχανακι 15 ετων ανορθωτη η οποιο αλλο περιφερειακο καμμια αντιρρηση
παντα φιλικα για χρηση στον επομενο πιθανο πονεμενο αγοραστη και παντα συμφωνα με οσα εχω δει στην συντομη συμβιωση μου μαζι του.
επισης, σε οτι αφορα τα τεχνικα ο κινητηρας οντως προερχεται απο το vara ομως 2 carbs δεν ειναι αρκετα για να κανουν τον κινητηρα να στροφαρει 9.5 και να βγαζει +20. φοραει αλλα εκκεντρα,οντως ποιο ενισχυμενα retainers και αλλοι αυλοι. με απλα λογια αλλη κεφαλη
εγω τη βρηκα τη λυση,,
sv 650s λεγεται,,
θα πηγαινα για το 1000 αλλα ειπα παρε το 650 να κανεις πιο πολλες βολτες..![]()
οντως πολυ ωραιο μηχανακι. σε σχεση με το TL τι λεει?
Έχει και το tl τα μικρο θεματάκια που διωρθόνονται εύκολα.Εγώ το tl (αφου συγκρίνουμε με το firestorm,αναφέρομαι στο tls) είναι ανώτερο (ροπή,φρένα) αλλά και αρκετά διαφορετικό.Ειναι πιο σπορ,το vtr είναι πιο ταξιδιάρικο.
Τι γνώμη έχετε για την συγκεκριμένη μηχανή? Τα αρνητικά.....τα θετικά? Και αν υπάρχει κανείς εδώ μέσα που να το έχει ή να το είχε ακόμα καλύτερα. Θα τον ακούσω με μεγάλη προσοχή!
Thanks. Τα διάβασα απλά αν μπορεί να μου πει κάποιος με λίγα λόγια γιατί μπερδεύτηκα λίγο, αξίζει τον κόπο να το πάρω γύρω στα 1500€ ή ανταλλαγή με ένα bmw 650f του '97? Και τι πρέπει να κοιτάξω σε ένα μεταχειρισμένο? Τι προβλήματα μπορεί να έχει?