Σελίδα 73 από 106 ΠρώτοΠρώτο ... 2363686970717273747576777883 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.081 έως 1.095 από 1587

Θέμα: Honda Bros

  1. #1081
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Εμένα μου αρέσει το ασημί που είναι τώρα...
    Συμφωνώ!

  2. #1082
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.115
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Εμένα μου αρέσει το ασημί που είναι τώρα...
    +675

  3. #1083
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akis lagas Προβολή μηνύματος
    ΠΕΔΙΑ ΘΕΛΟ ΓΝΟΜΕΣ ΣΑΣ ..........................


    1.Συνημμένο 271230

    2.Συνημμένο 271231

    3.Συνημμένο 271232


    ΠΙΟ ΧΡΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ 3 ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟ ....

    ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΓΝΟΜΕΣΣΣΣΣΣ


    Το 2 μου αρέσει περισσότερο από τα 3 που έβαλες αλλά και το ασημί που ήδη έχεις είναι πολύ ωραίο! Γιατί να το αλλάξεις ;
    Give me fuel, Give me fire

  4. #1084
    Γιατι αθα φτιαξω το δευτερο που εχω .το ασιμη θα ανεβει ορεστιαδα για για να το εχο οταν θα πιγιενο εκει για διακοπες..ΑΛΛΑ και για να το εχει ο αδελφος μου ..τελικα πιστευο οτι το μαυρο με κερδισε .μαυρο ματ θα γινι ....και ειδη αρχισε το λισιμο βεβεα και τα καπακια τα πλαεινα του κινιτιρα θα γινουν μαυρα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ΜΑΥΡΟ ΜΑΤ BROS.jpg 
Προβολές:	259 
Μέγεθος:	77,7 KB 
ID:	271274,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΞΕΚΙΝΙΣΑΜΕΕΕΕΕΕ

  5. #1085
    Γνώμη μου τα παρακάτω:.

    Είναι που είναι μικροκαμωμένο το μοτό, θα το βάψεις και μαύρο, πάει χάθηκε οπτικά, τελείως. ΜΗΝ.

    Μαύρο ματ, δείχνει ωραίο για καμιά ώρα. Μετά λερώνεται και δείχνει φτηνιάρικο και ξεπεσμένο, σαν κάτι μοτό και αυτοκίνητα που έχουν 20 χρόνια στον ήλιο και έχουν ξεβάψει. ΜΗΝ.

    Τα πλαινά καπάκια, μαύρα, τόσο ωραίο εργοστασιακό φινίρισμα και εσύ θα το χαραμίσεις, βάφοντάς τα; Τα παλιοσίδερα βάφουμε, όχι τα αλουμίνια που με τόσο κόπο έχει γυαλίσει η μαμά Honda. ΜΗΝ.

    Στα καπάκια, αν έχεις φθορές, κάνε ένα ήπιο γυάλισμα. Όχι να γίνει καθρέπτης, απλά να φύγουν οι ατέλειες της φθοράς του χρόνου.

    Χρώμα, εκτός του ανοικτού γκρί, εγώ θα το έβαφα κάτι φωτεινό, γιατί όπως είπα είναι πολύ μικροκαμωμένο το μοτό, θες ενα βάψιμο να το φουσκώνει λίγο οπτικά. Και λευκό ακόμα, θα το προτιμούσα.

  6. #1086
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akis lagas Προβολή μηνύματος
    Γιατι αθα φτιαξω το δευτερο που εχω .το ασιμη θα ανεβει ορεστιαδα για για να το εχο οταν θα πιγιενο εκει για διακοπες..ΑΛΛΑ και για να το εχει ο αδελφος μου ..τελικα πιστευο οτι το μαυρο με κερδισε .μαυρο ματ θα γινι ....και ειδη αρχισε το λισιμο βεβεα και τα καπακια τα πλαεινα του κινιτιρα θα γινουν μαυρα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ΜΑΥΡΟ ΜΑΤ BROS.jpg 
Προβολές:	259 
Μέγεθος:	77,7 KB 
ID:	271274,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ΞΕΚΙΝΙΣΑΜΕΕΕΕΕΕ
    ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτό στη φωτό, ΔΕΝ είναι μαύρο ματ. Είναι μολυβί, για την ακρίβεια λέγεται Tempest grey (NH119MU ο κωδικός του). Ήταν εργοστασιακό χρώμα στα Hawk GT που πουλιόταν στην Αμερική.

  7. #1087
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτό στη φωτό, ΔΕΝ είναι μαύρο ματ. Είναι μολυβί, για την ακρίβεια λέγεται Tempest grey (NH119MU ο κωδικός του). Ήταν εργοστασιακό χρώμα στα Hawk GT που πουλιόταν στην Αμερική.
    σωστος ο φιλος αυτο ειναι το κιταξα και εγω .

  8. #1088
    εχει καθαρισει-ρυθμισει κανεις καρμπυρατερ?

  9. #1089
    Καλησπέρα, έχω βρει ένα BROS 400 PGM μεταχειρισμένο του 1999 μοντέλο στα 400 ευρώ. Είναι νορμάλ αυτή η τιμή ή κάτι παίζει με τη μηχανή? Στη φωτογραφία φαίνεται κομπλέ και από ότι λέει είναι σε καλή κατάσταση, σωστά συντηρημένο και χωρίς προβλήματα. Διαφωτίστε με αν μπορείτε γιατί με 500 ευρώ μπάτζετ ήμουν αναγκασμένος να πάρω παπί, ενώ οι πάπιες δεν μ αρέσουν καθόλου.

  10. #1090
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Michelson Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα, έχω βρει ένα BROS 400 PGM μεταχειρισμένο του 1999 μοντέλο στα 400 ευρώ. Είναι νορμάλ αυτή η τιμή ή κάτι παίζει με τη μηχανή? Στη φωτογραφία φαίνεται κομπλέ και από ότι λέει είναι σε καλή κατάσταση, σωστά συντηρημένο και χωρίς προβλήματα. Διαφωτίστε με αν μπορείτε γιατί με 500 ευρώ μπάτζετ ήμουν αναγκασμένος να πάρω παπί, ενώ οι πάπιες δεν μ αρέσουν καθόλου.
    1999 δεν υπαρχει. Η παραγωγη σταματησε το 93. Αν δεν το ψαξεις ΚΑΛΑ με μηχανικο που ξερει να δει στη συγκεκριμενη μηχανη καποια σημεια (εκκεντρο, αξονα γραναζιου ) δεν μπορει καποιος να σου πει...Η τιμη ειναι τσαμπα αν οντως ειναι σε "καλη" κατασταση..

  11. #1091
    Υποθέτω τότε ότι το 99 που αναφέρει θα είναι το έτος πρώτης κυκλοφορίας, γιατί μπορεί η παραγωγή να σταμάτησε το 93 αλλά θα είχαν μείνει στις αποθήκες για κάποια χρόνια μετά λογικά.

  12. #1092
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Michelson Προβολή μηνύματος
    Υποθέτω τότε ότι το 99 που αναφέρει θα είναι το έτος πρώτης κυκλοφορίας, γιατί μπορεί η παραγωγή να σταμάτησε το 93 αλλά θα είχαν μείνει στις αποθήκες για κάποια χρόνια μετά λογικά.
    Σε καμια αποθηκη...Απλα εκανε μερικες χιλιαδες χλμ στην ιαπωνια πριν ερθει Ευρωπη...

  13. #1093
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pararos Προβολή μηνύματος
    εχει καθαρισει-ρυθμισει κανεις καρμπυρατερ?
    Θέλεις να ρωτήσεις κάτι συγκεκριμένο;

    Δες κι εδώ για how to: http://hawkgtforum.com/forum/showthread.php?t=4844
    Give me fuel, Give me fire

  14. #1094
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Michelson Προβολή μηνύματος
    Υποθέτω τότε ότι το 99 που αναφέρει θα είναι το έτος πρώτης κυκλοφορίας, γιατί μπορεί η παραγωγή να σταμάτησε το 93 αλλά θα είχαν μείνει στις αποθήκες για κάποια χρόνια μετά λογικά.

    Όπως τα λέει ο Θάνος είναι τα πράγματα, είναι όλα μεταχειρισμένα από Ιαπωνία. Στο wikipedia λέει ότι η παραγωγή ήταν έως 1991 αλλά αυτό δεν έχει και πολλή σημασία. Μιλάς για μηχανάκι 20 ετών και βάλε, με άγνωστα χιλιόμετρα και προηγούμενη χρήση. Αν είναι καλά συντηρημένο και χωρίς ελλείψεις θα κάνεις πολλά και ευχάριστα χιλιόμετρα. Αλλά όπως είναι λογικό όλο και κάτι μπορεί να χρειαστεί να ρυθμίσεις ή επιδιορθώσεις.

    Διάβασε λίγο το θέμα από την αρχή και θα βρεις πολλές χρήσιμες πληροφορίες, κάποια στιγμή θα προσπαθήσω να τις συγκεντρώσω σε ένα post..
    Give me fuel, Give me fire

  15. #1095
    Κάτσε, δηλαδή μου λες ότι τα φέρνανε μεταχειρισμένα από Ιαπωνία και μας τα πουλούσαν για καινούρια? Η κάτι κατάλαβα λάθος ή αυτό είναι κοροιδία. Και ας πούμε ότι ο μηχανικός δεν βρίσκει κανά σημαντικό πρόβλημα στον κινητήρα και το παίρνω το μηχανάκι, τι μαζέματα μπορεί να θέλει και πόσο θα κοστίσουν? Γιατί άμα είναι να πληρώσω άλλα τόσα για να το φέρω στα ίσια του, τότε άστο καλύτερα. Δ εν είναι ότι δεν θα το έκανα αλλά δεν έχω τα λεφτά να το κάνω..

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Bros 400 ???
    από Anritsu στο forum Honda
    Απαντήσεις: 98
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2011, 12:15
  2. Honda Bros
    από plutonas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2005, 21:15
  3. Honda Bros
    από empemp στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2004, 10:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF