Αν το μεγαλύτερο ποσοστό των μετακινήσεών σου θα είναι σε αστικό περιβάλον, τότε ΧΤ. Είναι λίγο πιο αγχολητικό σε αρκετά επίπεδα στην καθημερινότητα και στις αποδράσεις όλο το χρόνο σε σχέση με το Fazer. Από συντήρηση, λάστιχα, παρκάρισμα...κτλ. Το Fazer είναι κι αυτό πολύ καλό μέσα στην κίνηση και το μαθαίνεις εύκολα. Όμως, το γκάζι του ΧΤ θα είναι αρκετό μέσα στην κίνηση ώστε να γλυτώσεις από οτιδήποτε και δεν είναι υπερβολικό ώστε να κυνηγάς άλλες καταστάσεις. Από οδηγικής απόψεως, πάντα τα περισσότερα άλογα θέλουνε και περισσότερο χρόνο εξοικείωσης, ίσως ο μόνος λόγος για να πάρεις το Fazer δηλαδή θα αργήσεις να το βαρεθείς, όμως θα θέλει πάντα περισσότερη προσοχή στην χρήση του. Για μένα που το χρησιμοποιώ 50-50 το Fazer είναι άψογο, διότι το παραέξω κάνει τη διαφορά (πέρα από την λειτουργία ενός τετρακύλινδρου μοτέρ όταν ανοίγουνε οι δρόμοι και κάνεις αρκετά χιλιόμετρα τη μέρα), ενώ μέσα στην πόλη και για κάθε μέρα και ψιλές αποδράσεις (έτυχε να οδηγήσω και ΧΤ και ΜΤ03 για 1-2 μέρες) το ΧΤ βολεύει άψογα. Αλλά, έτσι όπως έχουνε έρθει τα πράγματα κι έχουνε κοπεί τα πολλά-πολλά παραέξω....το ΧΤ είναι καλύτερη λύση.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
και να προτεινω και κατι αλλο....er6n.
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Το ότι τα βγάζει σε διπλάσιες στροφές είναι χοντρικά σωστό.
Το ότι μέχρι τα 140 σέρνεται είναι σκέτη χοντράδα.
Sorry, δεν θα το ξανακάνω...
Χρησιμοποίησα νούμερα και λέξεις που είχαν ήδη πει άλλοι για δείξω "χοντρικά" τι ήθελα να πω...![]()
οχι χαλαει...αφρικα η σιμπι400 αξιοπιστο...μετα ισως τενερε του 89 το σκυλι
τεσπα οπως εχουν πει ηδη εδω μεσα το φειζερ μπορει να κανει οτι κανει και το χτ μεσα στην πολη το χτ δε μπορει να κανει ομως οτι το φειζερ στα υπολοιπα...αμα θες να κινηθεις σε αυστηρο περιβαβλλον πολης παρε σκουτερ...αμα θες κατι διασκεδαστικο μεσα στην πολη παρε σουπερμοτο(οχι το χτ δλδ)...αμα θες μια μηχανη για ολα παρε το φειζερ ετσι οπως το περιγραφεται εδω μεσα ειναι σα να ναι το φειζερ μεσα στην πολη σαν αεροπλανοφορο ενω το χτ τριαλ...
Γιατί όπως είναι γνωστό, το fazer και χώμα μπαίνει και πεζοδρόμια/σκαλιά ανεβοκατεβαίνει και όλα αυτά καλύτερα από το ΧΤ που ούτε μοτάρντ είναι, ούτε στρητ, ούτε ον/οφ και ελέγχεται αν θα πρέπει να λέγεται δίκυκλο...
Ο ΦΙΛΟΣ ΕΧΕΙ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ "ΠΤΗΣΗΣ" ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΟ CBR KAI ΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ 4Κ ΜΕ ~100ΗΡ
Τελευταία τροποποίηση από TZANNSPY; 15/11/2012 στις 18:26.
όταν τα 95 άλογα είναι 4κ δεν είναι καθόλου δύσκολο να ελεγχθούν, απλα μένεις κάτω από 5-6000 στροφές και τα περισσότερα άλογα μένουν στο στάβλο
δηλαδη να παρει ενα μηχανακι που δουλευει μετα τις 6000 στροφες,για 70-80% μεσα στην αθηνα και κανα μπανακι το υπολοιπο,αλλα να το δουλευει μεχρι τις 5.000 για να μην τον τρομαξει;οκ...
φιλε,οτι και να παρεις καλοταξιδο να ειναι και παντα να φορας κρανος μπουφαν γαντια.![]()
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
ψυχραιμία λίγο
δεν είπα κάτι τέτοιο, είπα πως, γενικά μιλωντας, τα 4κ 600άρια λόγω περιορισμένης δύναμης στις χαμηλές δεν είναι ακατάλληλα για νέους οδηγούς, κι ας έχουν 95 άλογα στρόφαλο
για μένα ούτε το ΧΤΧ ούτε το ΦΖ είναι κατάλληλο για την περίπτωσή του, θα του πρότεινα 2κ σαν το er6f, αλλά αφού αυτά τα δύο θέλει...