Καλησπέρα σε όλους. Μετά από 4 χρόνια συνοδοιπορείας με την εκπληκτική CBF1000A 08 σκέπτομαι να ανέβω κλίμακα και να ψάξω για την ST1300. Γνωρίζω ότι έχει σταματήσει η παραγωγή της αν θυμάμαι καλά το 2011 (?) και θα ήθελα την άποψης σας.
Καλησπέρα σε όλους. Μετά από 4 χρόνια συνοδοιπορείας με την εκπληκτική CBF1000A 08 σκέπτομαι να ανέβω κλίμακα και να ψάξω για την ST1300. Γνωρίζω ότι έχει σταματήσει η παραγωγή της αν θυμάμαι καλά το 2011 (?) και θα ήθελα την άποψης σας.
Ο προορισμός πάντα διαφοροποιείται. Το ζητούμενο είναι το ταξίδι!!
Την είχα στην κατοχή μου για περίπου εξί μήνες (από φίλο). Μετά αγόρασα FJR και στην συνέχεια αυτή που έχω τώρα Κ1200GT/2004. Ήταν άνετη στο ταξίδι και τίποτα παραπάνω. Έχεi την φιλοσοφία goldwing.
Περισσότερο ισορροπημένη επιλογή θεωρώ την BMW για αυτό την κράτησα. Πάει παντού (και στην πόλη) και αισθάνεσαι ότι έχεις μοτοσικλέτα και όχι νταλίκα.
Αρνητική εντύπωση έχω και για το GTR1400 επιφυλάσσομαι όμως γιατί έχω κάνει λίγα μόνο χλμ.
'Η ανάγκη είναι η μητέρα της δημιουργίας'
H ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ..........ΤΟ 2008
Όπότε μήν ψάχνεις γιά 2011, δέν ύπάρχει,τά τελευταία ήταν τά κόκκινα τού 2008 , τά άσημί καί γκρι-μπλέ
έπίσης τού 2008.
τήν έχω όδηγήσει,μηχανή τραίνο καί θεριό.
Πολλά κιλά,μόνο γιά εύθείες.
Δέν κάνει γιά τούς Έλληνικούς δρόμους άν τή θές π.χ. νά άνεβείς ένα Πήλιο..!!
Λιμουζίνα,βαριά πού δέν άντέχει καμμία ταρζανιά.
Ξεφεύγει σχεδόν άπό τή φιλοσοφία τής μοτό..!!!
Προσωπικά όταν τήν όδήγησα είπα μέσα μου,
σάν αύτοκίνητο είναι.....
Θά ήθελα τή γνώμη σου γιά τό cbf ......ταξίδι,άνεση μέ δύο,προστασία άπό άέρα,γκάζι
![]()
Αγαπητέ terens,
Η cbf για τα προσωπικά μου δεδομένα αποτελεί την πληρέστερη και πιο αξιόπιστη μοτοσυκλέτα για έναν αναβάτη άνω των 40 ετών που έχει ταξιδιωτική εμπειρία Ελλάδος και εξωτερικού. Από τα 42k χιλιομέτρων τα μισά και πλέον είναι ταξιδιωτικά. Με την cbf πραγματοποίησα το δεύτερο μεγάλο ταξίδι μου με την γυναίκα μου στο βορείοτερο άκρο του Ηνωμένου Βασιλείου (το πρώτο έγινε στο nordkapp το 1999 με ένα xj 600s) και όπως το περίμενα η μηχανή δούλεψε και συμπεριφέρθηκε σαν πραγματική κυρία.
Για να έχει μια πληρέστατη εικόνα σου παραθέτω τα κάτωθι:
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ: Πέραν των απαιτούμενων σέρβις η προσωπικότητα ενασχόληση λόγω λατρείας απαριθμήται σε 2 ώρες την εβδομάδα με καθαρισμούς σε δύσκολα σημεία, λιπάνσεις επαφών, καθαρισμούς αλυσίδας και εν γένει ελέγχων.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ: Εύκολη στην πορεία με ένα ή δύο άτομα. Οικονομική μετά την τοποθέτηση Κ&Ν φίλτρου και το βασικότερο όλων, ότι με 6η στο σασμάν κινείται χωρίς να κομπιάζει ακόμη και με 2κ στροφές.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ: Με δύο άτομα (170kg), τρεις βαλίτσες, tank bag, η μοτοσυκλέτα συμπεριφέρεται σαν τρένο. Αν συγκρατήσεις πορεία 145-165km/h έχεις και οικονομία και τέλεια κρατήματα και ενεργητική δύναμη να φτάσει πάντα στα 180+ σε χρόνο dt. Από φρένα άπιαστο μόνο όταν χρησιμοποιείς αυθεντικά τακάκια. Νιώθεις το combined να βιδώνει το μηχανάκι στην άσφαλτο. Το απόλυτο μυστικό για το κράτη μια είναι να αντικαταστήσεις το ίσως αμορτισέρ με ένα OHLINS ρυθμιζόμενο με τα αντίστοιχα ελατήρια μπροστινού και με τα κατάλληλα λάδια. Η αλλαγή πραγματοποιήθηκε στα 30K με κόστος περίπου 1300€. Είναι το απαραίτητο έξοδο που πρέπει να γίνεται γιατί η HONDA τσιγκουνεύτηκε να βάλει ένα καλύτερο αμορτισέρ σε μία τέτοια μηχανή!
Γενικά για την προστασία απλό τον αέρα τα πράγματα είναι τελείως υποκειμενικά, διότι εξαρτάται από το ύψος και το πλάτος του αναβάτη. Στην δική μου περίπτωση, αντικατέστησα την ζελατίνα της μαμάς με μία MRA με το επιπλέον μικρό ρυθμιζόμενο πλάνων μέρος. Με την πιο μεγάλη κλίση του προσφέρει πολύ καλή προστασία.
Τέλος η ιπποδύναμη που προσφέρει είναι υπέρ αρκετή για τις οδηγικές μου συνήθειες. Προσωπικά δεν γνωρίζω αν το μηχανάκι μπορεί να πάει πάνω από 220, γιατί δεν μου έχει χρειαστεί ποτέ. Γνωρίζω όμως ότι έχει και άλλο γκάζι.
Για οτιδήποτε άλλο είμαι στη διάθεσή σου και σε ευχαριστώ για την πληροφόρησή σου σχετική με την st.
Ο προορισμός πάντα διαφοροποιείται. Το ζητούμενο είναι το ταξίδι!!
Ευχαριστώ πολύ. Αν και είμαι λίγο αρνητικός με την BMW για τις μηχανές θα ξεκινήσω την έρευνα και σε αυτή την κατεύθυνση.
Ο προορισμός πάντα διαφοροποιείται. Το ζητούμενο είναι το ταξίδι!!
καλό κουράγιο στην έρευνά σου.....
εγώ να σημειώσω οτι όλα είναι..... στον αέρα....
και εξηγούμαι....
παραπάνω ο Kepler Fun έγραψε οτι είχε φουζουρου και πήρε το 1200 τζιτι της μπεμβέ....
εγώ πάλι έχω το φουζουρού και δεν θα έπαιρνα με τίποτα το 1200 τζιτι (το έχω κάνει τεστ σε βόλτα μέχρι την χαλκίδα συγκρινόμενο με το φουζουρου και έχω ιδία άποψη, δεν το λέω έτσι)....
αντε τώρα βρες άκρη....![]()
Συμφωνώ απολύτως. Η μοτοσικλέτα είναι προσωπικό αντικείμενο και ο καθένας το βλέπει από την σκοπιά του.
Εάν θέλεις όμως -και στα πλαίσια της συζήτησης- ανέφερε που πιστεύεις ότι υπερτερεί το FJR.
Κατά την γνώμη μου μόνο σε ένα σημείο. Στην άνεση και προστασία από αέρα του συνεπιβάτη.
'Η ανάγκη είναι η μητέρα της δημιουργίας'
πάμε λοιπόν μπας και βοηθήσουμε τον ypasi....
πήρα το φουζουρου τον γενάρη του 2010 μεταχειρισμένο, μοντέλο 2008...
ενας φίλος που ψαχνόταν και αυτός για τέτοιου τύπου μοτό, είχε βρει μια ακρη στην μπεμβέ και του έδωσαν το 1200 τζιτι μεταχειρισμένο που είχαν για τεστ, μοντέλο του 2008 και αυτό....
κατ ουσία και εγώ "τέστ" εκανα καθώς το φουζουρού δεν το είχα πολύ καιρό στα χέρια μου (3 - 4 μήνες?)
ηχος μοτέρ στο ρελαντί....
το φουζουρού είναι αθορυβο, το τζιτι ακούγεται σαν καβασάκι δεκαετίας.....
θέση οδήγησης....
το τζιτί έχει πιο όρθια θέση οδηγησης (θυμίζει ον-οφ) εν αντιθέσει με το φουζουρού που είναι πιο σκυφτή
το τζιτί υπερέχει στον τομέα γόνατα-τεποζιτο, ήτοι, τα πόδια κλείνουν πιο πολύ λόγω στενοτερου τεπόζιτου
η σέλα του τζιτί, γλύστραγε, είχε κατηφορική κλίση και κάθε λίγο και λιγάκι έπρεπε να μετακινούμαι προς τα πίσω.... το φουζουρού δύο χρόνια μετά το τέστ ακόμα σε γραπώνει η σέλα....
το τζιτί υπερέχει στον τομέα κάλυψης του οδηγού από αέρα.... τουλάχιστον στο δικό μου ύψος....
το τζιτί υπερέχει και στην αίσθηση του βάρους.... ανεβαίνεις και νομίζεις οτι είναι μείον 100 κιλά...
μοτέρ, επιδόσεις κλπ....
το φουζουρού φεύγει σε ρεπρίζ εν κινήσει αλλά και από στάση.... όσο όμως πλησιάζαμε τις τελικές το τζιτί όντας πιο δυνατό μοτέρ, το έφτανε και το πέρναγε.... μην φανταστείτε τίποτα χιλιόμετρα διαφορά είτε υπέρ του ενός είτε υπέρ του άλλου.....
το φουζουρού έχει πεντάρι σασμάν με αποτέλεσμα να καίει πιο πολύ έναντι του ανταγωνισμού (μειονέκτημα για μένα) αλλά μπορείς να βάζεις πέμπτη και να βολτάρεις στην ομόνοια.... δεν ξέρω για το τζιτί...
ποιότητα περιφερειακών
το συγκεκριμένο τζιτί για δύο χρονών μοντέλο, ήταν χρέπι έναντι του φουζουρού (επίσης 2 χρονών τότε).... αυτά που θυμάμαι και μου είχαν κάνει εντύπωση ήταν οτι η ζελατίνα ήταν θαμπωμένη και είχε γίνει σκατουλί , η σέλα του ανετη μεν γλύστραγε δε (λόγω και του υλικού - όχι μόνο λόγω κλίσης)
οι δε μανέτες φρένου/συμπλέκτη ποδηλατικές (και στο τζι ες το ίδιο μου κάνει)
συνολική αίσθηση κατά την οδήγηση
το φουζουρού εμένα μου έδινε πιο πολύ την αίσθηση μοτοσυκλέτας έναντι του τζιτί....
αυτά θυμάμαι, αυτά γράφω....
αν κάτι μου έχει ξεφύγει και το θίξεις, ευχαρίστως να το συζητήσουμε (πάντως για την απόδοση των φρένων δεν θυμάμαι να εχω κάτι αρνητικό να πω)... πάντα στα πλαίσια ανταλλαγής απόψεων και ουχί αντιπαράθεσης έτσι?
με δεδομένο οτι εσυ έχεις/είχες και τα δύο σαφως πιο πολύ καιρό στα χέρια σου, περιμένω τις απόψεις σου....
πάντως το st, τόσο ιδιαίτερο μηχανάκι, στην ελλάδα, που πόσα να εχει πουλήσει, και το οποίο δεν παράγεται πλέον, μόνο αν μου το "χαρίζανε" θα το έπαιρνα....
Πάντα καλοπροαίρετα φίλε spyrakos35 απαντώ :
Το GT πράγματι δεν κάνει θόρυβο κλασσικού τετρακύλινδρου γιαπωνέζικου λόγω της θέσης του κινητήρα. Οι εισαγωγές είναι όρθιες κάτω από το ρεζερβουάρ και αυτές κυρίως ακούγονται. Αυτή η διάταξη όμως είναι και το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του. Πολύ χαμηλό κέντρο βάρους και σταθερότητα που εγώ τουλάχιστον δεν έχω ξανασυναντήσει σε μοτοσικλέτα.
Η όρθια θέση οδήγησης σε εμένα ταιριάζει απόλυτα (1,82μ) και με έχει σώσει δύο φορές από σίγουρο πέσιμο. Για τα δικά μου γούστα το GT είναι το πιο καλοζυγισμένο μηχανάκι που είχα ποτέ.
Στον αέρα και στο γλίστρημα του καθίσματος συμφωνώ. Στη αίσθηση του βάρους όμως διαφωνώ και το συνδέω με την όρθια θέση που ανέφερα. Στην κίνηση το FJR με κούραζε πολύ (Το ST απλά δεν πάει).
Ως προς την απόδοση της δύναμης τα πράγματα νομίζω ότι είναι όπως τα λες. Το Yamaha έχει ξεσπάσματα ενώ το BMW μια ομαλή συνεχόμενη δύναμη που διαρκεί και πάνω από τα 200 με πλήρες φορτίο. Αν κάνεις ταξίδια αυτό είναι ότι καλλίτερο νομίζω.
Η κατανάλωση κυμαίνεται ανάλογα με το βάρος του καρπού σου. Από 7 lt/100 έως και 12.
Σε θέματα ποιότητας παράπονο δεν έχω από κανένα από τα δύο μηχανάκια και επομένως δεν μπορώ να συγκρίνω. Αντιθέτως ένα GS που είχα από καινούργιο αντιμετώπιζε προβλήματα συνεχώς.
Γενικά νομίζω ότι η αγορά της χώρας μας στις μοτοσικλέτες είναι μια ειδική περίπτωση. Έχω ξαναγράψει εδώ μέσα ότι η σειρά Κ της BMW είναι εντελώς αδικημένη στην Ελλάδα των GS.
Από τις παρέες μου βλέπω ότι όποιος αγοράζει Κ δύσκολα το αλλάζει. Ακόμη και το Κ1600GT που πρόσφατα έκανα test ride, σε σχέση με το ST νομίζω ότι είναι πούπουλο λόγω του πολύ καλού ζυγίσματος.
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σε όλους.
'Η ανάγκη είναι η μητέρα της δημιουργίας'
μα ναι, στην αίσθηση του βάρους για μένα το τζιτί υπερέχει, αυτό λέω.... και η ονοφάδικη θέση οδήγησης είναι πιο ξεκούραστη.... άσχετο αν η σέλα το κάνει να χάνει το πλεονέκτημά του στο τέλος....
σε ότι αφορά το παρακάτω, τι λες?
πάντως το st, τόσο ιδιαίτερο μηχανάκι, στην ελλάδα, που πόσα να εχει πουλήσει, και το οποίο δεν παράγεται πλέον, μόνο αν μου το "χαρίζανε" θα το έπαιρνα....
ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΜΟΤΟ..??
Νομίζεις ότι θά βρείς κάτι καλύτερο σέ κάποια άλλη..??
Σύμφωνα βέβαια μέ αύτά πού ζητάς.
Μέ τό θέμα άνορθωτές καί πηνία είχες πρόβλημα..??
Σού έβγαλε κάτι άν καί αύτό θά μπορούσε νά είναι καί θέμα τύχης.
Ό δεύτερος ένοχλεί..??, ένοχλείται..??
Περίπου 100 κιλά έγώ μέ 1,85 καί 70 ή γυναίκα μου μέ 1,70.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ..........
Ποιά θεωρείτε τήν ίδανικότερη μοτό γιά βόλτα ,ταξίδι καί έκδρομή..??
Λαμβάνοντας ύπόψιν τούς Έλληνικούς δρόμους,τούς δύσκολους καιρούς κ.λ.π....
Παράδειγμα ,τί νά τό κάνω τό gtr όταν πάω νά άνεβώ Πήλιο..??
320 ή μοτό καί μαζί μέ δύο πάει μισό τόνο...!!
Δευτέρες,τρίτες καί Πορταριά,Μακρυνίτσα..??
Έχετε άνέβει νά δείτε τί γλίτσα είναι..??
Γιαυτό λοιπόν θά ήθελα τή γνώμη σας όμως μέ έπιχειρήματα παρακαλώ.
γιά νά κάνουμε καλή κουβέντα πού μπορεί νά μάς βγεί όλους σέ καλό.
Οί καιροί δυσκόλεψαν πολύ καί όποιαδήποτε άστοχη έπιλογή πονάει ...!!
BMW δέν παίρνω μέ τίποτε,γιά πολλούς λόγους.
Ό σπουδαιότερος..??
Δέν ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ, καί δέν θά ήθελα νά χαλιέμαι
στίς βόλτες μου ,άλλά καί στή τσέπη μου καί τήν ήρεμία μου.
Ιδανικες μηχανες για γενικου τουρινγκ καθηκοντα ειναι τα μεγαλα ον-οφφ. Καποτε ειχαν ψιλο-βαρετους κινητηρες, τωρα ομως (βλεπε Triumph 1200), φυσανε. Εκει που τα αμειγως τουρερ δεν παιζονται, ειναι τα ατελειωτα χιλιομετρα σε εθνικες με 200.
Ypasi: Θα σου προτεινα κατι λιγο διαφορετικο απο την κατηγορια που σκεφτεσαι. Για αυστηρως street το CB1300S και για ον-οφφ το Triumph 1200 Explorer. Το πρωτο ειναι μια ποιο λουξ (και πανεμορφη) παραλλαγη του CBF, το δευτερο ανηκει στην κατηγορια των μεγαλων μηχανων που συνδυαζουν καλλιτερα απο οτιδηποτε την πρακτικοτητα με την διασκεδαση και την ανεση.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Αν θελήσετε να επεκταθείτε για το θέμα της ιδανικότερης μοτό, παρακαλώ ανοίξτε νέο θέμα.
edit: ανοίχτηκε νέο θέμα εδω
Τελευταία τροποποίηση από harris_x; 28/11/2012 στις 09:38.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΠΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ..........ΜΕ ΤΟΣΟ ΕΛΑΦΡΥΑ ΚΑΡΔΙΑ
Τό Τράϊομφ έχει τά θέματα του.
Τό όδήγησα καί δέν είναι όλα τόσο καλά καί ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ,όσο φαίνονται.
θά έπέλεγες τόσο εύκολα μιά έταιρεία ή όποία άν έπαιρνες κάποιον κύλινδρο στό χέρι
θά έβγαζε άνακοίνωση ότι φταίει ή Έλληνική βενζίνη γιά τή ζημιά...!!
Αύτή ήταν ή θέση τους γιά τούς χαλασμένους κυλίνδρους τών tiger,ότι φταίνε τά όκτάνια........!!!!!!!!!
Έγώ λοιπόν άφού τό έψαξα πολύ ...............
ΠΡΟΤΕΙΝΩ
VERSYS-1000..!!
Γρηγορότερο πολύ,έλαφρύτερο,πιό άνετο,2300 εύρώ φθηνότερο καί τό βασικό..........ΑΘΡΑΥΣΤΟ...!!
Μέ πιό φθηνή συντήρηση παρά τούς 4 κυλίνδρους.
Καί 200 κυβικά λιγότερο μέ ότι συνεπάγεται γιά έφορίες,τέλη,άσφάλειες....
Τώρα γιατί τό explorer πούλησε 25 περίπου κομμάτια μέχρι τό Νοέμβριο καί τό καβασάκι δέ φαίνεται
πουθενά στίς πωλήσεις..??
Έκεί παίζουν καί άλλα πράματα ρόλο,ή μούρη,τό μάρκετιγκ κ.λ.π....
Πρός τόν φίλο μας xarris-x
Έ δέν είμαστε καί τόσο μακρυά άπό τό θέμα γιά νά δημιουργούμε πρόβλημα,
έπίσης πρός τό παρόν δέν γράφει κανένας βλακείες σπαμάροντας,όπότε.....
νά τρέχουμε νά άνοίγουμε άλλο θέμα..??
Έδώ έχουμε δεί τόσα καί τόσα.........αύτό πείραξε..??