Μάλιστα.. αλλά δεν ήθελα να ξεφύγω εκτός tuneECU. Είναι και κατά τι $280 περισσότερο απο όσο διαθέτω. Έχεις άτομο που το έχει ή μπορεί να ασχοληθεί με wideband για διορθώσεις μέσω tuneECU;
Μάλιστα.. αλλά δεν ήθελα να ξεφύγω εκτός tuneECU. Είναι και κατά τι $280 περισσότερο απο όσο διαθέτω. Έχεις άτομο που το έχει ή μπορεί να ασχοληθεί με wideband για διορθώσεις μέσω tuneECU;
FAMOUS LAST WORDS:
"Helmet? I don need no steenking helmet!"
Και τρέχει το ίδιο για όλα τα υψόμετρα καιρο και άλλους παράγοντες που μεταβαλοντε;. Γιατι στο αμερικα δεν έχει πάντα ήλιο
Πάντως εγώ προτείνω:
- καλώδιο από ebay 20$ περίπου
- κατέβασμα το TuneEcu δωρεάν
- Διαλέγεις έναν από τους πολλούς μαμά/custom χάρτες που ταιριάζει στο setup σου από τον κατάλογο του TuneEcu επίσης δωρεάν
Και έχεις ένα υγιέστατο μηχανάκι.
Εάν δεν είσαι ικανοποιημένος με αυτό, πας σε έναν προγραμματιστή (που όπως και να το κάνουμε έχει και μια παραπάνω εμπειρία, χρησιμοποιείς σαν βάση τον χάρτη που ήδη κατέβασες
και με 3-4 πατήματα σε δυναμόμετρο έχεις φτιάξει σχεδόν ένα τέλειο σύνολο.
Και έχεις ένα πολύ καλό πρόγραμμα για το μηχανάκι ΣΟΥ και δεν έχεις φτάσει την τιμή του Power Commander ή του wideband λ
FAMOUS LAST WORDS:
"Helmet? I don need no steenking helmet!"
Δηλαδη το προγράμμα της akrapovic δεν θα δουλέψει σωστά; Παρατήρησα πως χωρίς σιγαστηρες έχει κουφιο δουλεμα απο 4000 εώς 4600 και έχει πολυ απότομη αποκρηση απο κλειστό γκάζι σε λίγο άνοιγμα μέσα στην πόλη. Αυτο διορθώνεται με προγράμμα έχετε δει διάφορα; Σε adv 2006
Το tuneECU σου δίνει την δυνατότητα να κάνεις edit πάνω στον υπάρχον χάρτη, ότι και αν είναι αυτός akrapovic, μαμά ή ότι άλλο. Αν κρατήσεις την στοιχειομετρική αναλογία μεταξύ αέρα-καυσίμου τότε έχεις και πιο οικονομία στο καύσιμο και λιγότερα απότομα κοψίματα σε γκάζι. Ο χάρτης της akrpapovic είναι πολύ πλούσιος και ο μαμά φτωχός αλλά με δυναμόμετρο και ένα wideband και λίγο πείραγμα κάτι θα γινόταν.
FAMOUS LAST WORDS:
"Helmet? I don need no steenking helmet!"
Κανένα ζιγκλερακι ρε παιδιά δεν παίζει να αλλάξουμε; Θέση στη βελόνα;;;;
Ο αισθητήρας λ μπορεί να κάνει μικρές διορθώσεις, που αφορούν σε αλλαγές θερμοκρασίας, βαρομετρικής πίεσης κλπ.
Παραπάνω δεν μπορεί. Θα βόλευε πάντως να ήταν έτσι γιατί δεν θα χρειαζόταν να γίνει χάρτης στο δυναμόμετρο από το μηδέν, θα έβαζαν όλοι έναν χάρτη κονσέρβα και θα φτιαχνόταν μόνος του.
Πάντως ένας καλός χάρτης στο δυναμόμετρο δυστυχώς δεν μπορεί να αντικατασταθεί από τίποτα. Και φυσικά στο δυναμόμετρο δεν πας μόνο για τα άλογα.
Εάν ψάχνεις για προγραμματιστή μα δυναμόμετρο φαντάζομαι πως όλοι σχεδόν μπορούν να το αναλάβουν. Εάν θες μπορώ να ρωτήσω έναν φίλο πού έφτιαξε το δικό του πρόγραμμα και να σου πω.
Εάν ψάχνεις για κάποιον χομπίστα ίσως θα μπορούσα να σε βοηθήσω και εγώ.
Δεν έχω σχέση με το αντικείμενο (ναυτικός είμαι) απλά έχω ασχοληθεί αρκετά με το δικό μου μηχανάκι και με φίλων μου.
Gia to filo pou rotise gia magazi pou xerei apo tuneecu kai exeis gnosis kai to exei xanakanei pigaine sto meremeti sto poligono mila me ton dimitri
Για τα smt/smr έχει γράψει ένα πολύ καλό οδηγό/βιβλίο ένας τύπος στο ktmsmt.com
έχει κάνει πολλές αλλαγές, έχει φτάσει το smt 125 άλογα δυναμομετρημένα με φίλτρο, εξάτμιση, πρόγραμμα και μικρές ψιλοαλλαγές.
http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=13&t=3299
To link για όποιον ενδιαφέρεται. Έχει και τους χάρτες που φτιάχνει με το tuneECU κάθε φορά και με διαγράμματα.