2 πραγματάκια κι από μένα για το ΤΑ σαν πρώην κάτοχος που το έδωσα με 98000 κμ....
-Άθραυστο και αλεξίσφαιρο μοτέρ,που πρέπει να το αφήσεις από λάδια για να το καταστρέψεις....
Σωστο
-είναι από τα πιο τίμια οχήματα μακράν....είναι γνωστό πως ΤΑ=επένδυση...
Σωστο
-Άριστο για ταξίδι ακόμα και δικάβαλλο και φορτωμένο σα γαιδούρι.Καλή προστασία από τον αέρα,αλλά μια ψηλότερη ζελατίνα περί τα 8-10εκ από τη μαμά δε θα με χάλαγε.
Σωστο
-με λίγο συνήθεια κάνει για όλα:για "παπί",για εκδρομή,trail ride,αλλά και για τη δουλειά ή και τα ψώνια του σπιτιού.
Σωστο
-Αν η διαδρομή περιλαμβάνει χωματόδρομο-κατσικόδρομο δε θα πει όχι.Αρκεί να σεβαστείς το βάρος της...αν τα σεβαστείς θα πάθεις πλάκα εκεί που θα σε πάει...
Σωστο
-με ταχύτητες 130-150 μπορείς να ταξιδεύεις όλη μέρα,βδομάδες ολόκληρες...
Σωστο
-ΤΙΡ: Αν ζητησει δίσκους συμπλέκτη μάλλον έχει πολύ παραπάνω κμ από αυτά που λέει (μάλλον τα διπλά)
Οχι απαραιτητα! Εξαρταται απο την χρηση που του εχει γινει Το δικο μου για παραδειγμα με 70000 χλμ που κινειται κυριως στην πολη και στο χωμα ψιλοπατιναρει οταν ζεσταθει
-Σε ΟΛΑ τα μοτέρ αυτά (ΤΑ,Steed,Bros,Afrika Twin) τα μπουζί είναι 4...
Σωστο
-η ρύθμιση των βαλβίδων δεν είναι τόσο δύσκολη-δεν είναι σαν το BROS που αφαιρείς όλο το καπάκι-αφαιρείς μόνο ένα μικρό τμήμα του,και θα σε απασχολήσει μια φορά (αν χρειάζεται) και θα τις ξεχάσεις για 20-25000κμ μη σου πω και για 50000...να βγουν τα πλαστικά είναι όντως ψιλομανούρα,γι αυτό ή το κάνεις καλοκαίρι μόνος σου διακοπές ή την πας "γδυμένη"από πλαστικά στο μάστορα όχι τόσο να μη σε χρεώσει αλλά να μη στα σπάσει...ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στο ξεκούμπωμα των πλαινών φαίρινγκ κοντά στο προβολέα...έχει κάτι γλωσσάκια που αν δε βγουν καλά σπάνε για πλάκα...
Δεν ειναι μονο τα πλαστικα που πρεπει να βγουν ειναι και το φιλτροκουτι και το δεξι ψυγειο που πρεπει να τραβηχτει Γενικα θελει πολυ χρονο για να καταφερει καποιος τελικα να βαλει το φιλερ Αλλα οταν τελικα γινει αυτο πραγματι δεν ειναι κατι ιδιαιτερο να ρυθμιστουν
-αν έχει κάγκελα βγάλτα να κάνεις πιο εύκολη την αφαίρεση του φαίρινγκ.
Το φερινγκ μπορει να βγει σαν ενα ενιαιο κοματι μαζι με τον προβολεα Επισης δεν υπαρχει κανενας λογος να βγουν και τα καγκελα
-μιας και είπες ψυγείο έχει θεματάκι με το ψυγείο...αν είναι πρώτο χέρι οκ αλλά αν ο πρώτος της πήγαινε χώμα από τους κραδασμούς ραγίζει (συνήθως το δεξί)και έχει διαρροή ΚΑΙ από κει.Ρίξε μια ματιά να είσαι σίγουρος.Φτιάχνεται αν έχει διαρροή, αλλά τσέκαρέ το...
Θεμα με το ψυγειο εχει το 700αρι Το 650 δεν παθαινει τιποτα οσο χωμα και να το παει καποιος
-ο ατέρμονας δεν είναι πάθηση,αλλά αμέλεια του ιδιοκτήτη/λαστιχά να το λιπάνει....Κάθε φορά που πλένεται το μηχανάκι θέλει γρασάρισμα.Απλά πράματα.
Στο δικο μου τουλαχιστον που το συντηρω μονος μου παντα οποτε ειχα την ευκαιρεια λιπαινα τον ατερμονα (ενταξει οχι συχνα!) και παρολα αυτα αλλαξα δυο φορες το πλαστικο γραναζακι και τελικα ολοκληρο τον ατερμονα (αφου ειχε ξεχειλωσει πια η φωκια του μεταλικου γραναζιου) και ησηχασα προς το παρον Και αλιμονο παντως αν καθε φορα που το μηχανακι πλενεται να βγαζουμε και τροχο για να καθαρισουμε-λιπανουμε τον ατερμονα!
-ρουλεμάν λαιμού κωνικά όπως και δήποτε γιατί είναι σπαστικό να "κλειδώνει" και επικίνδυνο...αν πάει για ρουλεμάν κάνε ένα επιπλέον έξοδο και βάλτου ένα σετάκι ελατήρια σκληρότερα (κατά προτίμηση WP)και λάδι λίγο παχύτερο και γίνεται άριστο το μπροστινό του.Με το πίσω δεν έχει να κάνεις κάτι σύνθετο:προφορτίζεις στα κιλά σου,βάζεις στο μέσο περίπου απόσβεση και άστο ήσυχο...
Ενταξει αριστο δεν θα γινει Μην τα παραλεμε κιολας! Ενα απλο συμβατικο 41χιλ. μπροστινο ειναι που ερχεται μαλιστα απο την δεκαετια του 80!
ΜΗΝ σκαλίσεις τα φώτα του! έχει ωραία δέσμη και στη νύχτα δε θα έχεις κανένα μα κανένα θέμα.Η μόνη παρέμβαση που είχα κάνει είχα βάλει έξτρα φωτα μέσα στα εμπρός φλάς.
-Αν βάλεις πιο ελεύθερη εξάτμιση θα φτιάξεις όχι μόνο την τελική,αλλά και την κατανάλωση ελαφρώς, που όσο να το κάνεις έχει ένα θέμα εκεί...με μέση κατανάλωση περί τα 6,5-7 λίτρα/100 κμ δε το λες και παπί...
Η καταναλωση στην πολη αλλα και σε ταξιδι με ταχυτητες 120-140 ειναι απο 5,8-6,2 lt/100 Εγω τουλαχιστον με αλλαγη εξατμισης (mivv τιτανιου) και φιλτρο Κ&Ν αυτο που ειδα εινα να χανει στις ψηλες αλλα να γεμιζει στις χαμηλες Κατι που τελικα μου αρεσει
-Με ελάχιστους συμβιβασμούς έχεις ένα ακούραστο εργαλείο παντός καιρού που δε ζητάει (τελικά) τίποτα...
Σωστοτατο
Καλοτάξιδο!