Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 77

Θέμα: Μεταχειρισμένο Transalp - γνώμες

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Πρώτες εμπειρίες και παρατηρήσεις.

    1. Ανακάλυψα 1 ξεσφιγμένο μπουζι, που αλλού, στον μπροστά κύλινδρο το κρυφό. Άρα είχα αναγκαστηκά την πρώτη μου επαφή με τα εντόσθια και το λύσε δέσε των πλαστικών. Τα αυτάκια στο φανάρι (που κρατάει το πλαστικό) ήταν σπασμένα, (γιατί όχι άλλωστε) από τον προηγούμενο μάστορα που έβαλε χέρι, και δυστυχώς ήταν εξουσιοδοτημένος. Το μηχανάκι δεν είχε ανοιχτεί από εξωτερικό μάστορα. Επίσης κακώς, δεν ασχολήθηκε να του σφίξει 2 από τα μπουζί, εκτός και αν αυτά ξεσφίγγουν μόνα τους, τι να πώ. Το να φτάσεις εκεί είναι μεν μανούρα, αλλά μόνο με τα εργαλεία κάτω από τη σέλα έκανα θαύματα. Πολλές βίδες έλειπαν και από εκεί και ειδικά εκείνες οι πλαστικές ταπούλες που πάνε κουμπωτές. Αντικαταστάθηκαν οι περισσότερες. Από την ώρα που έσφιξα το μπουζί, τώρα που είναι κρύο για να πάρει τραβάω λίγο τσόκ να το βοηθήσω, πριν έπαιρνε αμέσως. Δεν το έκανα όμως βόλτα από εκείνη την ώρα για να δώ αν παίζει κάτι άλλο...

    2. Η αλυσίδα είναι τέρμα τεντωμένη και πάει αναγκαστικά για αλλαγή. Περίπου 7 λινκ ηταν κολλημένα και όσο και αν τη λάδωνα αυτή επέστρεφε στεγνή. Κάποια στιγμή αποφάσισε να κρατήσει το λάδι μέσα της, τα κολλήματα μαλάκωσαν και πλέον κινείται χωρίς θόρυβο. Θα κάνω περίπου 20 χιλιόμετρα συνολικά και αύριο πάει για αλλαγή με σετ γρανάζια. Τα γρανάζια τώρα, το πίσω φαγωμένο, το μπροστά όχι στον ίδιο βαθμό παρ όλο που είχε περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με το πίσω (έμοιαζε και γνήσιο). Το μπροστά όμως έπαιζε μέσα έξω και αμέσω φοβήθηκα για τον άξονα. Λύνοντας το είδα ότι δεν είχε εμφανή σημάδια ο άξονας αλλά η ασφάλεια φαινόταν (και ήταν) μασημένη. Όλο το σετ είχε μια δόση σκουριάς η απουσία της οποίας έδειγνε που γινόταν το φάγωμα. Η ασφάλεια λοιπόν είναι άουτ.

    3. Συναγερμός δεν, άλλαξα μπαταρίες στα κοντρόλ, μέτρησα λίγο με πολύμετρο αν πάει ρεύμα ως τη μονάδα, τσέκαρα ασφάλειες τίποτα. Ο ασθενής είναι Patrol Line. Δεν ξέρω αν πρέπει να μπώ καν στον κόπο να ασχοληθώ.

    4. Το μπροστινό είναι όντως μαλακό. Δεν θα ασχοληθώ όμως ακόμα. Στο τελευταίο σέρβις είχε γίνει αλλαγή στα λάδια του.

    5. Θέλω ένα ζευγαράκι τακάκια πίσω. Ο πρώην ήταν "παπάκιας" και δούλευε κυρίως το πίσω φρένο. Είναι κρίμα να χαλάσω τη δισκόπλακα για 2 τακάκια.

    Κατά τα άλλα άριστο. Στα λίγα χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι μπορώ να πώ ότι με βολεύει πολύ και το έξτρα βάρος σε σχέση με το παλιό δεν αποτελεί πρόβλημα. Βέβαια δεν νιώθω ασφάλεια ακόμη να χωθώ ανάμεσα στα αυτοκίνητα οπότε και κάθομαι πίσω τους μέχρις ότου το συνηθίσω.

    Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αν αποφασίσουν στο ΤΑ φόρουμ, εάν θέλουν νέα μέλη (δεν το λέω με κακία, ειλικρινά) θα έχω ασχοληθεί να αλλάξω τα τσιμουχάκια στο νικελάκι ανάμεσα στα κύλινδρα. Αυτά λοιπόν. Θα προσπαθήσω να δώσω μερικές φωτό που έβγαλα από το μπροστινό γρανάζι και το όλο θέμα που αντίκρυσα εκεί. Δυστυχώς τώρα δεν είμαι σε δικό μου πισί και δεν έχω δυνατότητα να στείλω τα αρχεία. Αυτά....!!!

    A! Έφαγε και ένα άκυρο, όταν πήρε μπρος το φανάρι έσβησε και έμεινε με το μικρό γλομπάκι. Ρε τι σηνιάλα έκανα, τι άναψε σβήσε, τι κοπάναγα φανάρια, κούναγα ασφάλειες καλώδια τίποτα. Έσβησα τον κινητήρα, έβαλα πάλι εμπρός και μόλις γκάζωσα δούλεψε κανονικά. Αυτό δεν το κατάλαβα, αλλά μετά τη πρώτη διαδρομή ανακάλυψα τον υπαίτιο!!! Είναι ο διακόπτης της μίζας! Αν σβήσουν τα φώτα και το κουνήσω λίγο, ανάβουν κανονικά. Δεν το κάνει σε πορεία (ευτυχώς).
    Τελευταία τροποποίηση από Johnny_Nik; 10/12/2012 στις 19:24.
    2 stroke Sport Touring

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Κάτι ακόμη γιατί το παραπάνω γέμισε σχεδόν...

    Με τη μηχανή πήρα 2 κλειδιά, λογικά το ένα είναι το μάστερ; Ποιό όμως από τα δύο; Είναι και τα δύο ίδια. Στον προηγούμενο ιδιοκτήτη κατά την αγορά είχαν δωθεί μόνο αυτά τα δύο κλειδιά. Και τα δύο μαύρα. Μήπως πρέπει να αναζητήσω κάποιο άλλο σημάδι πάνω σε κάποιο; Τα έχει δουλέψει εξίσου και έτσι έχουν και τα δύο φθαρεί σε λογικά πλαίσια. Ίσως γι αυτό δεν φαίνεται κάτι;
    2 stroke Sport Touring

  3. #33
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    18
    Καλοτάξιδο φίλε!!!! Απ'ότι κατάλαβα το πήρες!!!

  4. #34
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johnny_Nik Προβολή μηνύματος
    Κάτι ακόμη γιατί το παραπάνω γέμισε σχεδόν...

    Με τη μηχανή πήρα 2 κλειδιά, λογικά το ένα είναι το μάστερ; Ποιό όμως από τα δύο; Είναι και τα δύο ίδια. Στον προηγούμενο ιδιοκτήτη κατά την αγορά είχαν δωθεί μόνο αυτά τα δύο κλειδιά. Και τα δύο μαύρα. Μήπως πρέπει να αναζητήσω κάποιο άλλο σημάδι πάνω σε κάποιο; Τα έχει δουλέψει εξίσου και έτσι έχουν και τα δύο φθαρεί σε λογικά πλαίσια. Ίσως γι αυτό δεν φαίνεται κάτι;

    2 κλειδιά έχει το ΤΑ...και το Hornet μου 2 είχε...αν θες κι άλλα θα πρέπει να βγάλεις από το Σαρακάκη ή από κλειδαρά...κακώς χρησιμοποιούσε και τα 2...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nassosxlvbros Προβολή μηνύματος
    ή από κλειδαρά...κακώς χρησιμοποιούσε και τα 2...

    Καλως χρησιμοποιουσε και τα δυο!
    Δεν υπαρχει μαστερ κλειδι Και τα δυο ιδια ειναι Το ιμομπιλαιζερ του τρανσαλπ (HIIS) δουλευει ως εξης: Το κλειδι εχει μεσα ενα τσιπ που λειτουργει ως πομπος Δινει κωδικοποιημενο σημα στην ηλεκτρονικη στην οποια εχει καταχωριθει ενας μοναδικος κωδικος Αν το σημα που θα σταλει ταυτοποιηθει με τον καταχωριμενο κωδικο στην ηλεκτρονικη οτι προερχεται απο ενα καταχωρημενο σε αυτην κλειδι τοτε η μοτοσικλετα περνει μπρος Για καποιο λογο παρατηρειται συχνα οτι αν καποιο απο τα δυο κλειδια δεν χρησιμοποιειται τοτε παυει να επικοινωνει με την ηλεκτρονικη Αρα κατα διαστηματα πρεπει να γινεται ενναλαγη των κλειδιων ωστε να ειμαστε σιγουροι οτι λειτουργουν
    Ο κλειδαρας το μονο που μπορει να κανει ειναι να κοψει ενα νεο κλειδι ΔΕΝ μπορει ομως να το προγραμματισει αφου ο κωδικος που αντιστοιχει σε συγκεκριμενο κλειδι βρισκεται καταχωρημενος στην ηλεκτρονικη Αρα η αγορα ενος νεου γνησιου κλειδιου ειναι απαραιτητη αν καποιο κλειδι χαθει Η δε "συνδεση" του με την ηλεκτρονικη μπορει να γινει μονο απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο χοντα ή τελος παντων απο καποιον που ξερει να το κανει Μπορουν να καταχωρηθουν στην ηλεκτρονικη μεχρι τεσσερα κλειδια Η ηλεκτρονικη εχει περασμενο απο το εργοστασιο συγκεκριμενο κωδικο διαφορετικο φυσικα για καθε μοτοσυκλετα Αυτο σημαινει οτι ειτε αν χαθουν ολα τα γνησια κλειδια ειτε παψουν να λειτουργουν τοτε απαιτειται και αλαγη ηλεκτρονικης Φυσικα με πολυ μεγαλο κοστος!
    Το συστημα ιμομπιλαιζερ της χοντα ειναι λοιπον ετσι φτιαγμενο που ουσιαστικα ειναι απαραβιαστο και κανενας κλειδαρας δεν μπορει να φτιαξει κλειδι που να θετει σε λειτουργια των κινητηρα Ενας λογος που θεωρω οτι ο συναγερμος τουλαχιστον στο τρανσαλπ 650 ειναι περιτος

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GIXXERAKIAS Προβολή μηνύματος
    Γνωρίζεις ότι αυτό και μόνο είναι εγκληματικό από μόνο του για την νέα αλυσίδα,της μειώνεις την ζωή κατά πολύ αυτομάτως.
    Ενταξει δεν ειναι και τοσο τραγικο Το μπροστα γραναζι δεν τρωει τοσο μεγαλο ζορι οσο το πισω απα δεν φθειρεται οσο το πισω Σημβαινει συχνα το πισω να ειναι για πεταμα και το μπροστα να δειχνει αθικτο!

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johnny_Nik Προβολή μηνύματος

    Κάτι ακόμα, για όποιον ξέρει και μπορεί να βοηθήσει. Τι όρινγκ πρέπει να αγοράσω για το σύνδεσμο ανάμεσα στα κύλινδρα; Διαστάσεις θέλω, αν είναι να τα πάρω απ έξω ή κωδικό αν είναι να τα πάρω από μέσα. Γράφτηκα στο ΤΑ φόρουμ, αλλά δεν με παίζουν, με αποτέλεσμα να μη μπορώ να δω τις περισσότερες εικονες και κωδικούς που έχουν ποστάρει....
    Ο-rings θα παρεις τα γνησια Δυο ευρω το ενα τα πηρα εγω απο τον Τογελο Κωδικο δεν ξερω

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johnny_Nik Προβολή μηνύματος
    Πρώτες εμπειρίες και παρατηρήσεις.

    2. Η αλυσίδα είναι τέρμα τεντωμένη και πάει αναγκαστικά για αλλαγή. Περίπου 7 λινκ ηταν κολλημένα και όσο και αν τη λάδωνα αυτή επέστρεφε στεγνή. Κάποια στιγμή αποφάσισε να κρατήσει το λάδι μέσα της, τα κολλήματα μαλάκωσαν και πλέον κινείται χωρίς θόρυβο. Θα κάνω περίπου 20 χιλιόμετρα συνολικά και αύριο πάει για αλλαγή με σετ γρανάζια. Τα γρανάζια τώρα, το πίσω φαγωμένο, το μπροστά όχι στον ίδιο βαθμό παρ όλο που είχε περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με το πίσω (έμοιαζε και γνήσιο). Το μπροστά όμως έπαιζε μέσα έξω και αμέσω φοβήθηκα για τον άξονα. Λύνοντας το είδα ότι δεν είχε εμφανή σημάδια ο άξονας αλλά η ασφάλεια φαινόταν (και ήταν) μασημένη. Όλο το σετ είχε μια δόση σκουριάς η απουσία της οποίας έδειγνε που γινόταν το φάγωμα. Η ασφάλεια λοιπόν είναι άουτ.

    Πολλοι εχουν την κακια συνηθεια να τεντωνουν τερμα την αλυσιδα Η αλυσιδα ομως πρεπει να εχει μποσικα Τοσα οσα απαιτουνται ωστε ποτε κατα την κινηση του ψαλιδιου να μην βρεθει τεντωμενη Μια παρατεντωμενη αλυσιδα περαν οτι φθειρεται ταχιστα προκαλει φθορα και στον αξονα του μπροστινου γραναζιου Κατι που ειναι πιο πιθανο παρα να εχεις βαλει αφτερ μαρκετ μπροστα γραναζι (εγω παντως για 4-5 ευρω παραπανω σου προτεινω να βαλεις ετσι και αλιως το μαμα) Εχε τον νου σου λοιπον σε αυτο και ακομη προτιμησε να την λιπαινεις με βαλβολινη παρα με τα ειδικα σπρει Εγω κανοντας αυτα εχω ηδη 70000 χλμ και ακομα εχω πανω τα μαμα αλυσιδογραναζα Δεν εχουν αλαχτει ποτε και μαλλον θα με βγαλουν καμια 10αρια ακομα χιλιαδες

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nassosxlvbros Προβολή μηνύματος
    2 πραγματάκια κι από μένα για το ΤΑ σαν πρώην κάτοχος που το έδωσα με 98000 κμ....

    -Άθραυστο και αλεξίσφαιρο μοτέρ,που πρέπει να το αφήσεις από λάδια για να το καταστρέψεις....
    Σωστο
    -είναι από τα πιο τίμια οχήματα μακράν....είναι γνωστό πως ΤΑ=επένδυση...
    Σωστο
    -Άριστο για ταξίδι ακόμα και δικάβαλλο και φορτωμένο σα γαιδούρι.Καλή προστασία από τον αέρα,αλλά μια ψηλότερη ζελατίνα περί τα 8-10εκ από τη μαμά δε θα με χάλαγε.
    Σωστο
    -με λίγο συνήθεια κάνει για όλα:για "παπί",για εκδρομή,trail ride,αλλά και για τη δουλειά ή και τα ψώνια του σπιτιού.
    Σωστο
    -Αν η διαδρομή περιλαμβάνει χωματόδρομο-κατσικόδρομο δε θα πει όχι.Αρκεί να σεβαστείς το βάρος της...αν τα σεβαστείς θα πάθεις πλάκα εκεί που θα σε πάει...
    Σωστο
    -με ταχύτητες 130-150 μπορείς να ταξιδεύεις όλη μέρα,βδομάδες ολόκληρες...
    Σωστο
    -ΤΙΡ: Αν ζητησει δίσκους συμπλέκτη μάλλον έχει πολύ παραπάνω κμ από αυτά που λέει (μάλλον τα διπλά)
    Οχι απαραιτητα! Εξαρταται απο την χρηση που του εχει γινει Το δικο μου για παραδειγμα με 70000 χλμ που κινειται κυριως στην πολη και στο χωμα ψιλοπατιναρει οταν ζεσταθει
    -Σε ΟΛΑ τα μοτέρ αυτά (ΤΑ,Steed,Bros,Afrika Twin) τα μπουζί είναι 4...
    Σωστο
    -η ρύθμιση των βαλβίδων δεν είναι τόσο δύσκολη-δεν είναι σαν το BROS που αφαιρείς όλο το καπάκι-αφαιρείς μόνο ένα μικρό τμήμα του,και θα σε απασχολήσει μια φορά (αν χρειάζεται) και θα τις ξεχάσεις για 20-25000κμ μη σου πω και για 50000...να βγουν τα πλαστικά είναι όντως ψιλομανούρα,γι αυτό ή το κάνεις καλοκαίρι μόνος σου διακοπές ή την πας "γδυμένη"από πλαστικά στο μάστορα όχι τόσο να μη σε χρεώσει αλλά να μη στα σπάσει...ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ στο ξεκούμπωμα των πλαινών φαίρινγκ κοντά στο προβολέα...έχει κάτι γλωσσάκια που αν δε βγουν καλά σπάνε για πλάκα...
    Δεν ειναι μονο τα πλαστικα που πρεπει να βγουν ειναι και το φιλτροκουτι και το δεξι ψυγειο που πρεπει να τραβηχτει Γενικα θελει πολυ χρονο για να καταφερει καποιος τελικα να βαλει το φιλερ Αλλα οταν τελικα γινει αυτο πραγματι δεν ειναι κατι ιδιαιτερο να ρυθμιστουν
    -αν έχει κάγκελα βγάλτα να κάνεις πιο εύκολη την αφαίρεση του φαίρινγκ.
    Το φερινγκ μπορει να βγει σαν ενα ενιαιο κοματι μαζι με τον προβολεα Επισης δεν υπαρχει κανενας λογος να βγουν και τα καγκελα
    -μιας και είπες ψυγείο έχει θεματάκι με το ψυγείο...αν είναι πρώτο χέρι οκ αλλά αν ο πρώτος της πήγαινε χώμα από τους κραδασμούς ραγίζει (συνήθως το δεξί)και έχει διαρροή ΚΑΙ από κει.Ρίξε μια ματιά να είσαι σίγουρος.Φτιάχνεται αν έχει διαρροή, αλλά τσέκαρέ το...
    Θεμα με το ψυγειο εχει το 700αρι Το 650 δεν παθαινει τιποτα οσο χωμα και να το παει καποιος
    -ο ατέρμονας δεν είναι πάθηση,αλλά αμέλεια του ιδιοκτήτη/λαστιχά να το λιπάνει....Κάθε φορά που πλένεται το μηχανάκι θέλει γρασάρισμα.Απλά πράματα.
    Στο δικο μου τουλαχιστον που το συντηρω μονος μου παντα οποτε ειχα την ευκαιρεια λιπαινα τον ατερμονα (ενταξει οχι συχνα!) και παρολα αυτα αλλαξα δυο φορες το πλαστικο γραναζακι και τελικα ολοκληρο τον ατερμονα (αφου ειχε ξεχειλωσει πια η φωκια του μεταλικου γραναζιου) και ησηχασα προς το παρον Και αλιμονο παντως αν καθε φορα που το μηχανακι πλενεται να βγαζουμε και τροχο για να καθαρισουμε-λιπανουμε τον ατερμονα!
    -ρουλεμάν λαιμού κωνικά όπως και δήποτε γιατί είναι σπαστικό να "κλειδώνει" και επικίνδυνο...αν πάει για ρουλεμάν κάνε ένα επιπλέον έξοδο και βάλτου ένα σετάκι ελατήρια σκληρότερα (κατά προτίμηση WP)και λάδι λίγο παχύτερο και γίνεται άριστο το μπροστινό του.Με το πίσω δεν έχει να κάνεις κάτι σύνθετο:προφορτίζεις στα κιλά σου,βάζεις στο μέσο περίπου απόσβεση και άστο ήσυχο...
    Ενταξει αριστο δεν θα γινει Μην τα παραλεμε κιολας! Ενα απλο συμβατικο 41χιλ. μπροστινο ειναι που ερχεται μαλιστα απο την δεκαετια του 80!
    ΜΗΝ σκαλίσεις τα φώτα του! έχει ωραία δέσμη και στη νύχτα δε θα έχεις κανένα μα κανένα θέμα.Η μόνη παρέμβαση που είχα κάνει είχα βάλει έξτρα φωτα μέσα στα εμπρός φλάς.
    -Αν βάλεις πιο ελεύθερη εξάτμιση θα φτιάξεις όχι μόνο την τελική,αλλά και την κατανάλωση ελαφρώς, που όσο να το κάνεις έχει ένα θέμα εκεί...με μέση κατανάλωση περί τα 6,5-7 λίτρα/100 κμ δε το λες και παπί...
    Η καταναλωση στην πολη αλλα και σε ταξιδι με ταχυτητες 120-140 ειναι απο 5,8-6,2 lt/100 Εγω τουλαχιστον με αλλαγη εξατμισης (mivv τιτανιου) και φιλτρο Κ&Ν αυτο που ειδα εινα να χανει στις ψηλες αλλα να γεμιζει στις χαμηλες Κατι που τελικα μου αρεσει
    -Με ελάχιστους συμβιβασμούς έχεις ένα ακούραστο εργαλείο παντός καιρού που δε ζητάει (τελικά) τίποτα...
    Σωστοτατο
    Καλοτάξιδο!

  10. #40
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από konkost Προβολή μηνύματος

    Καλως χρησιμοποιουσε και τα δυο!
    Δεν υπαρχει μαστερ κλειδι Και τα δυο ιδια ειναι Το ιμομπιλαιζερ του τρανσαλπ (HIIS) δουλευει ως εξης: Το κλειδι εχει μεσα ενα τσιπ που λειτουργει ως πομπος Δινει κωδικοποιημενο σημα στην ηλεκτρονικη στην οποια εχει καταχωριθει ενας μοναδικος κωδικος Αν το σημα που θα σταλει ταυτοποιηθει με τον καταχωριμενο κωδικο στην ηλεκτρονικη οτι προερχεται απο ενα καταχωρημενο σε αυτην κλειδι τοτε η μοτοσικλετα περνει μπρος Για καποιο λογο παρατηρειται συχνα οτι αν καποιο απο τα δυο κλειδια δεν χρησιμοποιειται τοτε παυει να επικοινωνει με την ηλεκτρονικη Αρα κατα διαστηματα πρεπει να γινεται ενναλαγη των κλειδιων ωστε να ειμαστε σιγουροι οτι λειτουργουν
    Ο κλειδαρας το μονο που μπορει να κανει ειναι να κοψει ενα νεο κλειδι ΔΕΝ μπορει ομως να το προγραμματισει αφου ο κωδικος που αντιστοιχει σε συγκεκριμενο κλειδι βρισκεται καταχωρημενος στην ηλεκτρονικη Αρα η αγορα ενος νεου γνησιου κλειδιου ειναι απαραιτητη αν καποιο κλειδι χαθει Η δε "συνδεση" του με την ηλεκτρονικη μπορει να γινει μονο απο εξουσιοδοτημενο συνεργειο χοντα ή τελος παντων απο καποιον που ξερει να το κανει Μπορουν να καταχωρηθουν στην ηλεκτρονικη μεχρι τεσσερα κλειδια Η ηλεκτρονικη εχει περασμενο απο το εργοστασιο συγκεκριμενο κωδικο διαφορετικο φυσικα για καθε μοτοσυκλετα Αυτο σημαινει οτι ειτε αν χαθουν ολα τα γνησια κλειδια ειτε παψουν να λειτουργουν τοτε απαιτειται και αλαγη ηλεκτρονικης Φυσικα με πολυ μεγαλο κοστος!
    Το συστημα ιμομπιλαιζερ της χοντα ειναι λοιπον ετσι φτιαγμενο που ουσιαστικα ειναι απαραβιαστο και κανενας κλειδαρας δεν μπορει να φτιαξει κλειδι που να θετει σε λειτουργια των κινητηρα Ενας λογος που θεωρω οτι ο συναγερμος τουλαχιστον στο τρανσαλπ 650 ειναι περιτος
    Ο κλειδαρας μπορει να κοψει κλειδι με ενσωματωμενο Transponder και μετα ειναι δικη σου δουλεια να το προγραμματισεις στην ICM.Δεν ειναι απαραιτητο το κλειδι να ειναι γνησιο για να συνεργαστει με το immobiliser, αρκει να κοπει η λαμα και να περιεχει Transponder συμβατο με το HiSS.
    Τα kawasaki απαιτουν το κοκκινο Master key που τα συνοδευει κατα την αγορα για να κανει Learn το immobiliser ενα νεο κλειδι.
    Τα honda εχουν εναν εξυπνο τροπο να το κανουν χωρις master key και χωρις διαγνωστικο.

    Οσο για το Απαραβιαστο του συστηματος...Ευχομαι να μην βρεθεις στη θεση να διαπιστωσεις το ποσο απαραβιαστο ειναι. Ειδικα στα transalp 650, hornet κτλπ που εχουν κατι κοινο που δεν θα πω εδω.

  11. #41
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Απντέιτς λοιπόν:

    Αλλάχτηκαν:

    Αλυσίδα, γρανάζι εμπρός αλλά και πίσω. Επίσης μπήκαν τακάκια φρέσκα πίσω, μιας και λύθηκε. Το ψυκτικό φυσικά αντικαταστάθηκε μαζί μετα ορινγκ. Τα πήρα νωρίς το πρωί από τον Σαρακάκη, 4.13 ευρά, ενώ σε άλλο μαγαζί τα βρήκα στρογγυλοποιημένα στα 4 (σιγά τη διαφορά). Ο μάστορας που το πήγα ήξερε και έφερε το σωστό αντιψυκτικό (κάτι δεν πρέπει να έχει μέσα γιατί χαλάει η τρόμπα ή κάτι τέτοιο) και πλήρως συνεργάσιμος, με άφησε να αλλάξω εγώ τα ορινγκ, μετά από δική μου απαίτηση - πρόταση, και για να είναι σίγουρος καθώς δεν είχε ξανακάνει τέτοια αλλαγή σε ΤΑ. Ομολογώ ότι δεν έχω ξαναδεί μάστορα να παραδέχεται ότι δεν τα ξέρει όλα.

    Έχω ήδη 100χιλιόμετρα και ο δείκτης της βενζίνης δεν λέει να ξεκολήσει από το Full. Εϊναι απίστευτο το πόσο χαμηλή κατανάλωση έχει.

    Απομένει μια τετράδα μπουζί. Θέλω να τα αλλάξω για να αισθάνομαι εγώ ΟΚ, και φυσικά να φτιάξω τον συναγερμό. Είναι δεν είναι απαραίτητος, υπάρχει επάνω στη μηχανή και θα ήθελα ότι υπάρχει να δουλεύει. Έψαξα και εδώ αλλά πλέον πολλά λινκ δεν παίζουν οπότε δεν ξέρω τι να κάνω. Το πρόβλημα είναι ότι ο συναγερμός ΔΕΝ οπλίζει με κανένα από τα κοντρόλ του, ΔΕΝ κάνει μπιπ άμα ξεχάσεις τα φλάς αναμένα και γενικά δεν δείχνει κάποιο σημείο ζωής εκτός από το λεντάκι του, το οποίο αναβοσβήνει συνεχώς όταν βάλω εμπρός τη μηχανή. Μετά από λίγη διαδρομή νεκρώνει και αυτό. (Μου θυμίζει το κουμπί για τη λειτουργία Valet Mode που είχα στο αυτοκίνητο, αλλά αυτός δεν έχει τίποτα εμφανές, είτε κουμπί, είτε κλειδί)

    Ο συναγερμός έιναι Patrol Line HPS κάτι (το κάτι αν είναι απαραίτητο θα το έχω σε 10 λεπτά που θα κατέβω να δω), αυτοί που λογικά φοράνε τα περισσότερα ΤΑ, και VSTROM που είχα συναντήσει. Φαίνεται να έχει μπεί στην Χόντα κατά την αγορά.
    2 stroke Sport Touring

  12. #42
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johnny_Nik Προβολή μηνύματος
    Έχω ήδη 100χιλιόμετρα και ο δείκτης της βενζίνης δεν λέει να ξεκολήσει από το Full. Εϊναι απίστευτο το πόσο χαμηλή κατανάλωση έχει.
    Μήπως ο δείκτης δεν λέει να ξεκολλήσει επειδή ακριβώς έχει κολλήσει; Δε νομίζω πως το φόρτε του Transalp είναι η χαμηλή κατανάλωση, όποτε έχω πάει παρέα με Transalp κάπου όλο παράπονα για την κατανάλωση ακούω και πάντα θα χρειαστούν πρώτοι ανεφοδιασμό...

  13. #43
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Μήπως ο δείκτης δεν λέει να ξεκολλήσει επειδή ακριβώς έχει κολλήσει; Δε νομίζω πως το φόρτε του Transalp είναι η χαμηλή κατανάλωση, όποτε έχω πάει παρέα με Transalp κάπου όλο παράπονα για την κατανάλωση ακούω και πάντα θα χρειαστούν πρώτοι ανεφοδιασμό...

    δεν εχει κολλησει,απλα μετα κατεβαινει αποτομα

  14. #44
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cristof40 Προβολή μηνύματος
    δεν εχει κολλησει,απλα μετα κατεβαινει αποτομα
    Xεχεχεχεχε ναι,δεν ξεκολλάει εύκολα,αλλά αααααμα ξεκολλήσει άντε πιάστον...σα στροφόμετρο κατεβαίνει...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  15. #45
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    konkost Το 2ο κλειδί είναι για να υπάρχει σπίτι και όχι να το φθείρουμε κι αυτό!

    5 χρόνια το είχα το ΤΑ και το 2ο κλειδί το χρησιμοποίηση μόνο 2 φορές: όταν το παρέλαβα,και όταν το...παρέδωσα... Δεν είχε κανένα πρόβλημα....


    To δεξί ψυγείο μου παρουσίασε τριχοειδή ρωγμή (ίιιισα που δάκρυζε)...στα 85000κμ και μετά από πολύ χωμάτινη διαδρομή...αφού βαρέθηκα να συμπληρώνω (και να λερώνω)έβγαλα το ψυγείο,και το πήγα για κόλλημα....

    Δίσκους συμπλέκτη δεν ζήτησε (αλλά θα ζήταγε) αλλά τους άλλαξα στα 90000κμ γιατί είχα μια υποψία πατιναρίσματος....

    Ο ατέρμονας χάλασε μια φορά στα 40000κμ Βρέθηκε θεόστεγνος από γράσσο αλλά τίγκα στη λάσπη...μέχρι που το έδωσα δεν παρουσίασε ξανά θέμα...και δε χρειάζεται να βγάλεις τροχό! ξεβιδώνεις τη βίδα της ντίζας και ρίχνεις μέσα λίγο γράσσο!
    Η κατανάλωση στο δικό μου (εντελώς μαμά) ήταν κοντά στα 7 λίτρα...δεν το πήγαινα και σα κυρία βέβαια...σε ταξίδι πάσχιζα ΠΟΛΥ να δώ 260-265κμ αυτονομία!...αν φύσαγε κόντρα και πήγαινα πάνω από 150 με το ζόρι έφτανε τα 180-190...Μεταμορφώθηκε με μια εξάτμιση που του έβαλα (Moriwaki Turer)και είδα το κοντέρ να βαράει 200 και το στροφόμετρο μες το κόκκινο...είχε πολύ φάση! ειδικά σε ταξίδι με ένα Άφρικα που έπαθε χοντρή πλάκα,αλλά το λυπήθηκα και έκοψα...
    Με εκείνη την εξάτμιση είδα 300 κμ αυτονομία και μες στη πόλη γεμίσματα κάθε 280κμ που πριν ήταν όνειρο απατηλό...





    Τελευταία τροποποίηση από nassosxlvbros; 11/12/2012 στις 21:13.
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μεταχειρισμένο Transalp
    από Themoukos στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2012, 16:41
  2. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2008, 12:43
  3. Τελικό Gianneli για Transalp 650.. Γνώμες;
    από makis206 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2006, 19:20
  4. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  5. Χαμηλώνει το Transalp (650 '03)
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2004, 07:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF