Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 23 από 23

Θέμα: MotoGP vs WSBK

  1. #16
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    έχω την εντύπωση ότι αν κάτι που δεν μπορούν να βελτιώνουν για πάντα αυτό είναι η ταχύτητα . Ε κάπως έτσι θα πλησιάσουν και τα SBK .Αν και στο τέλος της δοκιμαστικής περιόδου νομίζω ότι τα GP 2-3" θα τα ρίχνουν στα αντίστοιχα SBK... Τι γίνεται όμως με τα CRT ;
    Respect mah authoritah!!!!

  2. #17
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Εγώ θα αφήσω τους απόλυτους χρόνους στην άκρη και θα μιλήσω για τους χρόνους που μετράνε, αυτούς του αγώνα, εκεί όπου δίνονται οι βαθμοί

    Στο Phillip Island φέτος στα SBK, ο χρόνος του 1ου σκέλους με νικητή τον Biaggi ήταν 34:13.963 σε 22 γύρους. Αυτό μας δίνει ένα μέσο γύρο στο 1:33.3

    Στα GP, o χρόνος του Stoner ήταν 41:01.324, με μέσο γύρο στο 1:31.16...Άρα 2 δευτερόλεπτα στο γύρο κατά μέσο όρο...Ο Biaggi δηλαδή θα τερμάτιζε 10ος με το χρόνο του σε 27 γύρους, πίσω από τον Abraham

    Ίδιοι υπολογισμοί μπορούν να γίνουν και για τις άλλες κοινές πίστες, πλην Aragon όπου ακολουθούν διαφορετικές χαράξεις

  3. #18
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Το ανάποδο τι θα έλεγε;
    Δηλαδή?

  4. #19
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή?
    Mπορεί το ένα μηχανάκι να χρησιμιποιήσει και να εκμεταλλευτεί ανάλογα τα ελαστικά του άλλου; Κι είναι αυτό λόγος να συγκρίνεις 2 μηχανές;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #20
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Το άρθρο που σου έβαλα το διάβασες?
    To διάβασα, πολύ καλό αρθρο.

    Οσο για τα Qualifier λάστιχα φυσικά έχεις απολυτο δίκιο καθώς παίζουν τεραστιο ρόλο στους χρόνους δοκιμών.
    Και φυσικά ο Laverty μολιε είδε Motogp μηχανάκια έβαλε το super λάστιχο και τους εκανε πλακίτσα και καλά έκανε βεβαια γιατί χωρίς αυτα δεν υπαρχουν νέα κι ενδιαφέρον στην νεκρή περίοδο των αγώνων.

    Το παράδειγμα με το Αprilia V2 500 το είδες? Ειχα λόγο που το έβαλα.
    Οταν είδε η Aprilia, αλλά και οι υπόλοιποι, οτι τα 250 απο τα 500 είχαν πολύ μικρές διαφορές σε ορισμένες πίστες, αποφάσισαν να φτιάξουν ενα 'μεγαλο 250' και να το τρέξουν στην μεγαλη κατηγορία.
    Το Aprilia μαλιστα ηταν 400 αρχικά, μετα έφτιαξε και η Honda το δικό της V2 500.
    To πρόβλημα όμως ήταν οτι ενω ηταν πολύ γρήγορα μηχανάκια, ειδικά σε κλειστες πίστες σαν την Jerez, σε συνθήκες αγώνα είχαν πρόβλημα και ενω δεν μπορούσαν να προσπεράσουν έτρωγαν και προσπερασμα στην ευθεία απο V4 με πιο αργό γυρολόγιο στα δοκιμαστικά που μετα τους καθόντουσαν μπροστά στην επόμενη στροφή.

    Ετσι λοιπόν το συμπέρασμα ειναι οτι το να κρίνουμε χρόνους δοκιμών δεν εχει πραγματική σχέση με τον αγώνα.

    Ειδικά δε αν ειναι με αλλα λάστιχα και με αλλες συνθήκες οπως στην προκειμένη περιπτωση, ειναι ασκοπο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #21
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Mπορεί το ένα μηχανάκι να χρησιμιποιήσει και να εκμεταλλευτεί ανάλογα τα ελαστικά του άλλου; Κι είναι αυτό λόγος να συγκρίνεις 2 μηχανές;
    Όταν είπα για Qualifier, δεν εννοούσα αυτό. Εννοούσα ότι όπως δίνει η Pirelli τέτοια λάστιχα, να έδινε και η Bridgestone. Στη Jerez, μιας και ήταν η αφορμή για να γίνει η σύγκριση, ο Lorenzo το 2008 με το 800 με Michelin qualifier έκανε 1.38.xxx ! Αυτό και μόνο αυτό λέει πολλά...

  7. #22
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Όταν είπα για Qualifier, δεν εννοούσα αυτό. Εννοούσα ότι όπως δίνει η Pirelli τέτοια λάστιχα, να έδινε και η Bridgestone. Στη Jerez, μιας και ήταν η αφορμή για να γίνει η σύγκριση, ο Lorenzo το 2008 με το 800 με Michelin qualifier έκανε 1.38.xxx ! Αυτό και μόνο αυτό λέει πολλά...
    Σωστό αυτό....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #23
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Τα μοτά του κάθε πρωταθλήματος είναι στημένα για τους συγκεκριμένους τύπους ελαστικού. Τα qualifier των sbk δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τα αντίστοιχα των mgp (όταν υπήρχαν). Εκείνα δεν άντεχαν περισσότερο απο 2 γρήγορους γύρους με έναν ουσιαστικά ταχύτατο. Των sbk κρατάνε περισσότερο.
    Οι δυνατότητες τώρα των μεν και των δε δεν συμφωνώ πως φαίνονται στην διάρκεια του αγώνα αλλά σε λίγους γρήγορους γύρους και αυτό γιατί όλη η δομή των 2 ελαστικών είναι εντελώς διαφορετική.
    Τα Bridgestone έχουν απίστευτη διάρκεια ακόμα και σε αυτήν την νέα τους μορφή, ενώ τα Pirelli στα μισά του αγώνα κλάνουν.
    Γι αυτό και απο τα μέσα των αγώνων των sbk τα δικύλινδρα με την σημαντικά μικρότερη δύναμη κάλυπταν την διαφορά. Μπορούν να διατηρούν τα λάστιχα, όχι λόγω διαφορετικής μεταφοράς της δύναμης στην άσφαλτο, αλλά λόγω ιπποδύναμης.
    Στα sbk το ιδανικό λάστιχο (προσωπική γνώμη πάντα) θα είναι το νέο που θα φέρουν οι Ιάπωνες για τα crt και όχι τα πιρέλια. Τα άλογα έχουν φτάσει στα 240, άρα οι απαιτήσεις άλλαξαν και τα πιρέλια είναι λίγα πλέον.

    Θεωρητική σύγκριση: Στα sbk βάζουμε τα bridgestone των mgp και στα mgp τα pirelli των sbk και κάνουν αγώνα ή προσομοίωση τεσπα, πάντα με τους γύρους ενός mgp αγώνα. Το αποτέλεσμα πιστεύω πως θα ήταν εντυπωσιακό με τα μοτά τραγικά κοντά αφού τα mgp για να μην κάνουν φιτίλια τα πιρέλια θα έτρεχαν σε μόουντ χελώνας, ενώ τα sbk δεν θα είχαν πρόβλημα.

    Για τους κινητήρες όντως υπάρχει θέμα αφού οι πλούσιες ομάδες αλλάζουν (ή κάνουν rebuild) αρκετούς. Αυτό θα αλλάξει σύντομα, αλλά το νόμισμα έχει 2 όψεις αφού αν τους μειώσουν σε μεγάλο βαθμό (ας πούμε -10) τότε τα δικύλινδρα θα έχουν θέμα.
    Αυτή πάντως αναμένεται να είναι η σημαντικότερη αλλαγή για το 14 και θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε που θα καταλήξουν οι διαπραγματεύσεις της dorna (στο εξής) με τους κόκκινους.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Αγώνες WSBK και MotoGP
    από palaviaris στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2009, 09:54
  3. F1 vs MOTOGP
    από isid στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 13/06/2005, 08:57
  4. [b]motogp[/b]
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/11/2003, 19:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF