Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 77

Θέμα: Μεταχειρισμένο Transalp - γνώμες

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Θα τον δοκιμάσω μετά τις γιορτές. Από αύριο το μοτό αράζει μέχρις ότου φτιαχτεί η σέλα που είχε κάποια σκασίματα, όπως και το bagster που έχει ξηλωθεί. (Ευγενική χορηγία του προηγούμενου ιδιοκτήτη). Πάμε όμως σε κάτι ποιο χειροπιαστό και απαραίτητο:

    1. Από θερμοκρασία πώς πρέπει να συμπεριφέρεται; Ειλικρινά δεν ζεσταίνεται με τίποτα όμως. Θέλει πορεία, και μάλιστα πολύ μεγάλη και με πολύ κίνηση για να πλησιάσει η θερμοκρασία στη μέση. Εντάξει είναι κρύες οι μέρες αλλά μήπως πρέπει να το ψάξω λίγο; Όσες μέρες το δούλεψα μόνο μια φορά είδα τη θερμοκρασία να φλερτάρει στη μέση. Δεν την ξεπέρασε ποτέ. Το ίδιο πριν και μετά την αλλαγή των oring.

    2. Σβήνει σε άκυρα διαστήματα. Συνήθως όταν είναι κρύο. Μάλλον πρέπει να του κάνω μια γενική μπουζί - καρμπ.

    3.Απορία: Έχει διακόπτη στο σταντ?
    2 stroke Sport Touring

  2. #62
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johnny_Nik Προβολή μηνύματος
    Θα τον δοκιμάσω μετά τις γιορτές. Από αύριο το μοτό αράζει μέχρις ότου φτιαχτεί η σέλα που είχε κάποια σκασίματα, όπως και το bagster που έχει ξηλωθεί. (Ευγενική χορηγία του προηγούμενου ιδιοκτήτη). Πάμε όμως σε κάτι ποιο χειροπιαστό και απαραίτητο:

    1. Από θερμοκρασία πώς πρέπει να συμπεριφέρεται; Ειλικρινά δεν ζεσταίνεται με τίποτα όμως. Θέλει πορεία, και μάλιστα πολύ μεγάλη και με πολύ κίνηση για να πλησιάσει η θερμοκρασία στη μέση. Εντάξει είναι κρύες οι μέρες αλλά μήπως πρέπει να το ψάξω λίγο; Όσες μέρες το δούλεψα μόνο μια φορά είδα τη θερμοκρασία να φλερτάρει στη μέση. Δεν την ξεπέρασε ποτέ. Το ίδιο πριν και μετά την αλλαγή των oring.
    Φυσιολογικο!

    2. Σβήνει σε άκυρα διαστήματα. Συνήθως όταν είναι κρύο. Μάλλον πρέπει να του κάνω μια γενική μπουζί - καρμπ.
    ...
    3.Απορία: Έχει διακόπτη στο σταντ?
    Ναι

  3. #63
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    • Για να δεις θερμοκρασίες στη μέση πρέπει να είσαι με ντάλα ήλιο,Αύγουστο.Αν θες να ακούσεις και το βεντιλατέρ θα πρέπει να είσαι 1η-συμπλέκτη συμπλέκτη πρώτη από Ομόνοια μέχρι Χαμοστέρνας σημειωτόν...Βεντιλατέρ στα 5 χρόνια αν το άκουσα 6-7 φορές τις 2 επίτηδες για να δω αν δουλεύει!!!
    • Το ΤΑ δεν σβήνει εύκολα,άντε να κάνει κάνα τσάφ* αν ξέκινήσεις λίγο απότομα και έχει και χαμηλό ρελαντί ή είναι πολύ κρύο...μάλιστα ζεσταίνεται σχεδόν αμέσως και κρατάει ρελαντί ακόμα και με -10°C...(τσεκαρισμένο κι αυτό από φίλο Σαλόνικα μεριά)Για να σου σβήνει μάλλον δεν έχουν αλλάξει μπουζί και δεν έχουν κάνει σέρβις ποτέ...
    • Ναι έχει διακόπτη στο στάντ και ήταν το αγαπημένο μου σβήσιμο!

    *κι αν σου σβήσει και είσαι σε εποτόπια και κάτω του 1,75 ετοιμάσου για ξάπλα... (παθών...)
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  4. #64
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Για την θερμοκρασια ότι σου ειπαν οι παραπάνω.

    Για το οτι σου σβήνει, τσεκαρε μην τυχον και σου μπλοκάρει ο διακόπτης στο σταντ. Κατα τα αλλα ειπαμε, θέλεις γενικό σέρβις, ρυθμιση και καθαρισμα καρμπ η μοτο.

  5. #65
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nassosxlvbros Προβολή μηνύματος
    • Για να δεις θερμοκρασίες στη μέση πρέπει να είσαι με ντάλα ήλιο,Αύγουστο.Αν θες να ακούσεις και το βεντιλατέρ θα πρέπει να είσαι 1η-συμπλέκτη συμπλέκτη πρώτη από Ομόνοια μέχρι Χαμοστέρνας σημειωτόν...Βεντιλατέρ στα 5 χρόνια αν το άκουσα 6-7 φορές τις 2 επίτηδες για να δω αν δουλεύει!!!
    • Το ΤΑ δεν σβήνει εύκολα,άντε να κάνει κάνα τσάφ* αν ξέκινήσεις λίγο απότομα και έχει και χαμηλό ρελαντί ή είναι πολύ κρύο...μάλιστα ζεσταίνεται σχεδόν αμέσως και κρατάει ρελαντί ακόμα και με -10°C...(τσεκαρισμένο κι αυτό από φίλο Σαλόνικα μεριά)Για να σου σβήνει μάλλον δεν έχουν αλλάξει μπουζί και δεν έχουν κάνει σέρβις ποτέ...
    • Ναι έχει διακόπτη στο στάντ και ήταν το αγαπημένο μου σβήσιμο!

    *κι αν σου σβήσει και είσαι σε εποτόπια και κάτω του 1,75 ετοιμάσου για ξάπλα... (παθών...)
    Σέρβις έχει πηδήξει ένα προγραμματισμένο. Ναι θα πρέπει να το κάνω. Έσβησε όμως όταν ήταν ακόμη κρύο σχετικά, με διαδρομή περί τα 100 μέτρα κυρίως στο ρελαντί γιατί ήταν κατηφόρα. Άρα δεν είχε ζεσταθεί κιόλας. Για τη θερμοκρασία και εγώ το βεντιλατέρ έψαχνα αλλά δεν μπόρεσα να το ακούσω. Άρα εκεί είμαστε οκ.

    Ο διακόπτης στο σταντ δεν δουλεύει. Παίρνει εμπρός το μηχανάκι στο σταντ και επίσης ακόμη και αν βάλω ταχύτητα ξεκινάει με το σταντ κάτω. Υποθέτω είτε κοπτοραπτική, είτε χαλασμένο διακόπτη. Κρίμα γιατί θα μου άρεσε και εμένα
    2 stroke Sport Touring

  6. #66
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αν έχει πηδήξει ένα σέρβις κουβεντιάζουμε για +24000κμ...άρα επάνω φοράει μπουζιά και φίλτρο αέρα με +50000κμ...όχι και τόσο επιμελής...ιδιοκτήτης.Ας ελπίσουμε να είναι μόνον εκεί αμελής,και να μην έχει και άλλες αμαρτίες κρυμμένες...
    Καλό θα είναι να φτιάξεις το διακόπτη-μάλλον τον έχουν καταργήσει και βραχυκυκλώσει.Μια πτώση με ανοιχτό στάντ είναι μεγάλη ξενέρα...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  7. #67
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από konkost Προβολή μηνύματος
    Απο μαμα εχει αλυσιδα DID ή RK 525 Γραναζια 16-48 μπρος πισω Το μπροστινο προτιμησε να το παρεις γνησιο
    Το μπουζοκλειδο ειναι της χοντα και ειναι μαλλον το μονο καλο εργαλειο που εχει στην εργαλειοθηκη Τα αλλα ειναι για πεταμα! Για να βγαλεις το μπροστα μπουζι χωρις να κινδυνευεις να κανεις ζημια στις σερπαντινες του ψυγειου πρεπει αυτο (το ψυγειο) να ξεβιδωθει και να μετακινηθει
    Για ελατηρια και για λαδια με μεγαλυτερο ιξωδες στο μπροστινο μαλλον θα αρχισεις να το σκεφτεσαι αμεσως μολις πατησεις το πρωτο δυνατο φρενο

    το εμπρος μαμα ΟΕΜ γραναζι ειναι 15αρι,
    16αρι βαζουν καποιοι για μειωση της καταναλωσης κ για να ριξουν καπως τις στροφες σε συνθηκες ταξιδιου,χανοντας βεβαια λιγη ροπη χαμηλα...

    οσο για το 2κλειδι θα συμφωνησω μαζι σου.

  8. #68
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Johnny_Nik Προβολή μηνύματος
    Σέρβις έχει πηδήξει ένα προγραμματισμένο.


    Αυτο γινεται συχνα για τον λογο οτι οσοι ειναι κατοχοι του εν λογω κινητηρα, τους εχει περασει στο μυαλο οτι δεν θελει τιποτε αλλο το μηχανακι, παρα μονο λαδι και φιλτρο. Τελικα τα μηχανακια τα αφηνουν να σκουριαζουν, παραμελωντας ζωτικα σημεια τους, τα οποια με την πρωτη ματια δεν φαινονται ποσο χαλια ειναι (το ιδιο εκανα και εγω στο bros που ειχα καποτε). Μαλιστα, το ιδιο εργο το ειδα προσφατα να διαδραματιζετε σε transalp.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Το ΤΑ αγοράστηκε στην τιμή που αγοράστηκε γνωρίζοντας τις ελλείψεις που έχει και γράφω εδώ. Ευτυχώς, δεν φαλινεται να έχει τίποτα άλλο. Ειδικά τα προβλήματα που παρουσιάζουν όλα τα ΤΑ (πχ διαρροές στο ψυγείο, κολλάρα). Προφανώς αν είχε γίνει και το τελευταίο σέρβις και είχε και λάστιχα δεν θα την πουλούσε 1500 ευρώ, και δεν ξέρω αν θα την πουλούσε γενικώς. Οπότε, φτιάχνω και δεν μιλάω :P. Μηχανάκι για μετακινήσεις υπάρχει οπότε το ΤΑ θα φιλοξενηθεί σε φιλικό χώρο και θα επισκευαστεί εκεί. Υπολογίζω ότι θα μου πάρει περί τον ένα μήνα, λόγω των γιορτών που θα λείπω.

    Χρειάζομαι φίλτρο άερα, αγοράζω από Σαρακάκη ή υπάρχει και έξω; Δεν θέλω άφτερμάρκετ και βελτιωτικά, ένα απλό, απλούστατο φίλτρο. (τιμή

    Φίλτρα βενζίνης υπάρχουν; Αν ναι, λογικά θα αλλαχτούν, ψάχνω κάτι συγκεκριμένο ή βάζω ότι νά ναι;

    Μπουζί αγόρασα ήδη μια τετράδα. (12 ευρώ)

    Θα αλλάξω επίσης και θα καθαρίσω τα φρένα, μπρός πίσω γιατί τα υγρά έχουν γίνει σαν λάσπη.

    Οι βαλβίδες θα τσεκαριστούν και θα ρυθμιστούν εάν χρειάζεται από έμπιστο μηχανικό που θα έρθει στο χώρο μου.

    Στο ηλεκτρικό τμήμα, θα λυθεί ο διακόπτης του σταντ και θα εξεταστεί η καλωδίωση για να δώ εάν έχει καταργηθεί ή έχει χαλάσει. Επίσης θα πάρει πόδι ο συναγερμός ο οποίος είναι για πέταμα κυριολεκτικά και είτε θα καταργηθεί όλη η πλεξούδα του από τη μηχανή για να λειτουργεί κανονικά είτε θα ψάξω για έναν ίδιο για να γλυτώσω τα κόψε ράψε και να τον κουμπώσω απευθείας επάνω. Νομίζω κάπου στα 140-150 πάνε οι "καινούργιοι".

    Αυτάαα. Προς το παρόν θέλω μόνο λίγη βοήθεια με τα αναλώσιμα όποιος ξέρει.
    2 stroke Sport Touring

  10. #70
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Για 2005 μοντέλο αν έδωσες 1500 ευρω το πήρες τζάμπα. Απο την στιγμη που δεν ειναι στουκαρισμένο και δεν εχει πρόβλημα ο κινητηρας, ότι αλλο και να σου ζητησει σε περιφερειακά και αναλώσιμα είναι λογικό. Θα δώσεις δηλαδή και άλλα 500 ευρώ για σερβις και αναλώσιμα και με 2000 σύνολο θα έχεις μια μηχανή ετοιμοπόλεμη.

    Πολύ καλή αγορά έκανες!

  11. #71
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της konkost
    Εγγραφή
    08/05/2009
    Μηνύματα
    114
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manianisg Προβολή μηνύματος
    το εμπρος μαμα ΟΕΜ γραναζι ειναι 15αρι,
    16αρι βαζουν καποιοι για μειωση της καταναλωσης κ για να ριξουν καπως τις στροφες σε συνθηκες ταξιδιου,χανοντας βεβαια λιγη ροπη χαμηλα...
    Σωστα λαθος μου

  12. #72
    φιλτρο αερα το απλο που ζητας κοστιζει οπου κ να το αγοαρασεις,μαλιστα κοστιζει τοσο (50-55 ευρω) που αξιζει να παρεις ενα K&N (περιπου 60 ευρω) κ να το καθαριζεις οποτε προβλεπεται...κερδιζοντας ετσι αρκετα χρηματα.

  13. #73
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manianisg Προβολή μηνύματος
    φιλτρο αερα το απλο που ζητας κοστιζει οπου κ να το αγοαρασεις,μαλιστα κοστιζει τοσο (50-55 ευρω) που αξιζει να παρεις ενα K&N (περιπου 60 ευρω) κ να το καθαριζεις οποτε προβλεπεται...κερδιζοντας ετσι αρκετα χρηματα.
    +1 για το φίλτρο αέρα.

  14. #74
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Okk τότε αλλάζει το πλάνο προς ΚΝ.

    Άκυρον->Aπό εμπέι η τιμή 60 ευρώ ή το βρίσκω Ελλάδα;

    Το βρήκα ελλάδα στα 65 ομώς. Αν ψάξω περισσότερο ίσως το βρώ και ακόμα πιο φθηνό. (Ελπίζω). Βέβαια αυτό που δεν γνωρίζω ακόμη και θα το μάθω όταν λυθεί τελείως η μηχανή είναι εάν φοράει ήδη τέτοιο φίλτρο. Αν και δεν το πολυπιστευω. Ποτέ δεν ξέρεις...!
    2 stroke Sport Touring

  15. #75
    Ψάξε στο e-bay UK, πιστεύω ότι θα το βρεις φθηνότερα.
    Επίσης, κυκλοφορεί στο net το service manual και τα Microfiche, θα σου χρειστούν. Όσο για τα σβησίματα, αν είναι κρύος ο κινητήρας και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι χαμηλή, είναι μάλλον φυσιολογικό αλλά τσέκαρε αν στο κάμει μετά το service. Ότι άλλο θέλεις ρώτα, καλορίζικη!

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μεταχειρισμένο Transalp
    από Themoukos στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2012, 16:41
  2. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2008, 12:43
  3. Τελικό Gianneli για Transalp 650.. Γνώμες;
    από makis206 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2006, 19:20
  4. Παιδες ερωτηση για κάγκελα στο transalp
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 11/10/2005, 09:20
  5. Χαμηλώνει το Transalp (650 '03)
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/01/2004, 07:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF