TO AVOID HELL-MET ALWAYS WEAR HELMET
GO AT LEAST ONCE A YEAR TO A PLACE YOU HAVE NEVER BEEN BEFORE!
μονο αυτο κραταωκαι πολλες φορες εχει αποδειχθει η ελειψη γνωσης λογω εγωισμου.
πολυ ωραιο παραδειγμα αλλα θα πω κι εγω κατι.
στο πρωτο παραδειγμα ναι μεν οδηγαει απο 6 χρονων αλλα το θεμα ειναι απο ποιον εμαθε. αν εμαθε μονος του ΙΣΩΣ να εμαθε σωστα ΙΣΩΣ να εμαθε λαθος. θελω να πω οτι αν οδηγαει απο 6 χρονων και μαθαινει με δασκαλο τοτε σιγουρα ειναι γνωστης.
![]()
Όχι... αυτό δεν μπορείς να το κάνεις στην πίστα...
Σκέψου το μηχανάκι σου σαν ένα όπλο (κακό παράδειγμα αυτές τις μέρες)... Θα πρέπει να μάθεις (σε πεδία βολής που δεν σε πυροβολεί κάποιος άλλος) να το χρησιμοποιείς πριν πας στη μάχη... Όταν πας στη μάχη, αν εισαι τυχερός θα ζήσεις και θ' αποκτήσεις εμπειρίες που θα σε βοηθήσουν μετά... Αν το πάρεις και βγεις στη μάχη χωρίς να εχεις ρίξει ντουφεκιά, μειώνεις τις ελπίδες σου να επιβιώσεις....
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Ο χειρισμός της μηχανής είναι πολύ σημαντικός και μαθαίνετε πολύ ποιο εύκολα στην πίστα , όπου δεν έχεις να φοβάσαι 1002 που έχεις στον δρόμο , σου μένει χρόνος στο να αφοσιωθείς ι στον χειρισμό της μηχανής , την αλληλουχία κινήσεων και σε ποιο οριακές για εσένα καταστάσεις που στον δρόμο δεν μπορείς να το κάνεις τουλάχιστον με τέτοια άνεση και ασφάλεια .
Από εκεί και πέρα όταν μάθεις να χειρίζεσαι όσο ποιο σωστά την μηχανή τότε θα μπορέσεις να προσαρμόσεις τις γνώσεις σου σε συνθήκες δρόμου .
τα εβγαλα ολα οφ![]()
γελαμε με τα χαλια μας
αυτο που γιαννης κερναει και γιαννης πινει ειναι καταπληκτικο!
τα ειπανε παραπανω αλλα συνεχιζουμε ακαθεκτοι βλεπω!!
στην πιστα δεν πας μονο για να γραψεις χρονο.πας και για να εκπαιδευτεις στις τεχνικες οδηγησης.φευγοντας απο την εκει προπονηση σου και επιστρεφοντας στον δρομο δεν πιεζεις.φροντιζεις παντα να εχεις περιθωρια.ξεκολατε τους εγκεφαλους σας.πας στην πιστα, εφαρμοζεις την θεωρια, βγαινεις στον δρομο και πας πιο smooth που λενε και στο χωριο μου.
αλλο παραδειγμα.στο βουνο δεν οδηγεις οπως θα οδηγουσες στη θηβων αλλα το οτι μονιμα βαζευεις τον κωλο στο βουνο, το πιο πιθανο ειναι να σε βοηθησει ΚΑΙ στη θηβων καποια στιγμη.
αμαν.γαιδαρα στην ανηφορα γκαστρωνετε!!!
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
με 40 γυρνανε λογω 1,7 η αμολυβδη ρε
το θεμα ειναι οτι τοσο στη πιστα οσο και στα βουνα αυτο που κανεις (περα απο κ@υλα,τσιπουρα,χρονομετρα κλπ) ειναι να μαθαινεις και τη λειτουργια της μοτο σου.ποτε δεν ειπε κανεις οτι ειναι καλυτερη η πιστα απο το βουνο για να εξασκηθεις στο πως να χειριζεσαι τη μοτο.ολα μπορουν να γινουν τρομερα χρησιμα αν προσπαθησεις να τα κατανοησεις και απο θεωρια να γινουν πραξη ωστε να αποκτησεις την εμπειρια (το οποιο ειναι και ο τιτλος του φρεντ) αλλα οπως ειπες κι εσυ βροντα και ξαναβροντα![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Η οδήγηση στο χώμα είναι εξαιρετικό σχολείο για τη διαχείριση της μηχανής σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Δε νομίζω ότι το αμφισβητεί κανείς αυτό.
Η ασφάλτινη πίστα από την άλλη μεριά όταν έχεις ένα μηχανάκι δρόμου, είναι το ιδανικό τερέν για να δοκιμάσει κάποιος με αυξημένη ασφάλεια τις διάφορες τεχνικές κατά την οδήγηση.
Think faster than you ride
δεν ειναι θεμα γνωσης . ΟΥΤΕ εμπειριας...
αν ρωτησεις ασφαλιστες , πραγματογνωμονες και επαγγελματιες οδηγους θα σου πουνε οτι...
τα εκκλησακια οφειλονται σε: υπερεκτιμηση δυνατοτητων ( δεν βαζω επιδειξη/ καγκουριλικι , ειναι αλλο επιπεδο) & κακο υπολογισμο ταχυτητας / αποστασεων αυτα μαζι με το υπεροχο "fail safe" οδοστρωμα αναμιγνυονται μοιραια ....
Υ.Γ. ολοι λενε οτι " - οταν νομιζεις οτι εμαθες να οδηγεις , τοτε ειναι που χρειαζεται περισσοτερη προσοχη ..."
επειτα αν προσεξατε , σε φρεσκα στρωμενα κομματια , οι Ελληνες οδηγοι ειναι πιο επικινδυνοι απο οτι σε κακοτραχαλα-σπασμενα κομματια (παραδειγμα ο δρομος που σε βγαζει απο Εθνικη οδο στη Γλυφα )
Accipere quam facere praestat injuriam
Kαι το κύριο αίτιο ατυχημάτων κατά την τροχαία είναι η ταχύτητα... Και δεν πρόκειται να ρωτήσω ουτε ασφαλιστές, ούτε πραγματογνώμονες ούτε επαγγελματίες οδηγούς γιατί δεν ξέρουν την τύφλα τους. Επίσης αυτό το "έμαθες να οδηγείς" τι σημαίνει; Ποιος το πιστοποιεί; Συμφωνώ για την υπερεκτίμηση των ικανοτήτων.. συνήθως μετά από μαθήματα τύπου CSS έχουμε ατυχήματα.. αλλά κι η υπερεκτίμηση ή μάλλον η σωστή εκτίμηση είναι μέρος του "μαθαίνω να οδηγώ".
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Παρένθεση: Το «ξέρω να οδηγώ» και το «είμαι καλός χειριστής» δεν είναι το ίδιο. Το να ξέρεις να οδηγείς είναι και σημαντικότερο.
Από την άλλη όμως, επειδή λίγο πολύ όσο ξέρουμε ξέρουμε (τουλάχιστον μετά από κάποια χιλιόμετρα), καλό είναι να προσπαθούμε να γίνουμε και καλύτεροι χειριστές.
Την ίδια μέρα και με τη φόρμα φορεμένη όχι, αλλά την επόμενη (και για αρκετά μετά) όντως πας πιο αργά![]()
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!