ρε σεις διαβαζω τοσες μερες και γελαω
συνεχιστε καλα το πατε...το προβλημα μας ειναι αυτοι που καινε δαση, κοβουν ξυλα, καινε τζακια κλπ κλπ
ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ-ΑΥΤΟΣ-ΑΥΤΟ που εφτασαν τους αλλους ως εκει....
χααχαχχαχαχχαχαχαχχ
ρε σεις διαβαζω τοσες μερες και γελαω
συνεχιστε καλα το πατε...το προβλημα μας ειναι αυτοι που καινε δαση, κοβουν ξυλα, καινε τζακια κλπ κλπ
ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ-ΑΥΤΟΣ-ΑΥΤΟ που εφτασαν τους αλλους ως εκει....
χααχαχχαχαχχαχαχαχχ
Είναι κρίμα αμαρτία και αντιοικολογικό να χρησιμοποιούμε πετρέλαιο η ρεύμα για θέρμανση.
Μια χαρά είναι τα βιοκαύσιμα αρκεί να υπάρχει σωστή ενημέρωση στούς χρήστες, για την αγορά την συντήρηση και την χρήση.
Οπως και να το κάνουμε το κακοφτιαγμένο διακοσμητικό προκατασκευασμένο τζάκι του διαμερίσματος ΔΕΝ είναι ενδεικτικό της τεχνολογίας βιοκαυσίμων.
Τουλάχιστον στην Αθήνα οι ανάγκες θέρμανσης είναι ελάχιστες και κάλλιστα θα μπορούσαν να καλυφτούν από βιοκαύσιμα ανοίγοντας και μια σειρά επαγγελμάτων.
Συμφωνώ μέχρι ένα σημείο. Καπιταλιστικά "ικανοί" δεν μπορούν να είναι όλοι. Μόνο πολλοί λίγοι. Ακόμα κι αν υποθέσουμε πως όλοι είναι ικανοί, δεν υπάρχει χώρος για όλους. Μόνο για 1 2 % θα τα καταφέρει, οι άλλοι θα είναι κάτω (από λίγο, έως πάρα πολύ)
Εγώ όμως δεν κατηγορώ κάποιον όταν κλέβει το σουπερ μάρκερτ
ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ
Ούτε όταν του κόβουν το ρεύμα και αυτός το ξανασυνδέει
(ξανά) ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ
Όταν κόβεις το δάσος όμως κάνεις κακό σε όλους, ένα κακό που για να διορθωθεί μπορεί να χρειαστούν εκατοντάδες χρόνια.
Υπάρχει διαφορά.
Ξαναλέω το να κόψεις ένα δέντρο είναι τσάμπα. Δεν θα σε πιάσει κανείς, χάρη τους κάνεις και τους βγάζεις από το κόπο να το κάψουν.
Το να μπεις στο σούπερ μάρκερτ και να πάρεις τσάμπα το γάλα όμως είναι κάπως πιο δύσκολο.
Εκεί έχει σεκιουριτάδες μπάτσους κλπ κλπ
Εδώ είναι η διαφορά μας.
Όλα αυτά τα χρόνια λοιπόν –μη σου πω και παλιά- όλοι αυτοί οι άνθρωποι δεν άρθρωσαν ΜΙΑ λέξη.
(και όταν άρθρωσαν στοχοποίησαν Εβραίους, κομουνιστές και αλλοδαπούς)
Άλλοι τους υπερασπιστήκαν, τους οποίους συστηματικά έγραψαν στα παπάρια τους.
Και τώρα ?
Τι έγινε τώρα?
Κάηκε η μισή Αθήνα για να μπει η ΧΑ στη βουλή ?
Τέσπα για μένα έτσι πάει το πράμα κι έτσι πήγαινε πάντα.
Τσάμπα μάγκες και προσκυνητές
(που είπε και κάποιος γνωστός)
Αν έχουν πρόβλημα ας ανοίξουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το στόμα τους να πουν κάτι !
Ακόμα και τώρα ρε αδερφέ...
(αλλά όπως είδες ούτε μέχρι τον Τσίπρα/Καμένο δεν έφτασαν... )
σόρι και πάλι αλλά η κουβέντα με κάνει μπαρούτι
kalgeorge aporo γτ κα8εσαι ακομα να γραφεις
....................χα.........χα..........χα......
( είχα γράψει ολοκληρο κατέβατο........αλλα άστο !!!!)
Βάλε εσυ αιολικό παρκο και φωτοβολταϊκά ( ω!!!! Οικολόγε ), και ελάτε μετα απο 20 χρονια να μαζεύουμε Παρεα τις σκουριασμενες σαβουρες και μπάζα απο τα βουνά, πάρκα, και νησιά.........
Αυτα θέλουν κρατικές ενισχύσεις και υποδομές , και όχι τις νοοτροπίες της αρπαχτής και της δήθεν ¨οικολογιας¨ και Πράσινης ανάπτυξης ¨, που ΜΑΣ προωθούν ....
«Αυτούς που χόρευαν τους είπαν τρελούς εκείνοι που δεν μπορούσαν να ακούσουν την μουσική»
Κάτσε γιατί δεν σε καταλαβαίνω.
Καπιταλιστικά ικανή ήταν το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής κοινωνίας περίπου ως το 08-09 (πλην μεταναστών και λοιπών αδύναμων, ανέργων, αρρώστων κλπ) με την εξής έννοια: είχε χωνέψει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί ατομικά να επιβιώνει ή να ανεβαίνει και δεν φανταζόταν με τίποτα ότι αυτοί οι τρόποι κάποια στιγμή θα τέλειωναν. Πχ τώρα αντί να ανακαλύπτουμε νέους τρόπους επιβίωσης, επιμένουμε στους παλιούς με την προοπτική ότι θα κάτσουν, αλλά δεν...
Αυτό με το δεντράκι...
Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν πάει ένας επιχειρηματίας να αφανίσει δάση και βουνά για να κάνει μεταλλεία (Σκουριές), να βγαίνουν στο δρόμο μόνο οι συνήθεις ύποπτοι (οι οποίοι τρώνε δακρυγόνα στα αυτοκίνητά τους...) και οι υπόλοιποι να είναι χαλαροί, θεατές, με ένα στυλ..."εεε...νομίζω..γκουχου..νομίζω λέω ότι πρέπει να βρεθεί μια λύσις, λύσις λέω πολιτική, να προαχθεί η επιχειρηματικότης βεβαίως βεβαίως αλλά και να διαφυλαχθεί το περιβάλλον.."
Και όταν πάει κανένας φουκαράς να κόψει ξύλα γιατί αλλιώς θα αρρωστήσει η οικογένεια, να τον σημαδεύουν όλοι γιατί καταστρέφει το περιβάλλον (!!!).
Θα πρέπει εδώ να θυμηθούμε ότι το ελληνικό κράτος, από πολιτική επιλογή, έχει αφανίσει εκατομμύρια έκτασης δάσους για ....κατοικίες. Δηλαδή προμόταρε αυτή την επιλογή, έφτιαξε ανάλογους μηχανισμούς, επιδεικτικά δεν ασκούσε έλεγχο, επιδεικτικά δεν έβλεπε τις μίζες, επιδεικτικά έδινε ρεύμα, επιδεικτικά και φανερά έκανε πολλά. Τώρα λοιπόν που πάει ο πένητας να ζήσει την οικογένεια, του την πέφτετε...
Στην Ελβετία, με τα γνωστά δάση, ο πολίτης έχει δικαίωμα να κόψει ξύλα από τα δάση για να ζεσταθεί, με διαδικασία χαλαρή αλλά σαφή, με συγκεκριμένες ποσότητες κλπ. Εδώ κοντεύουμε να το κάνουμε έγκλημα γι αυτόν που δεν θέλει να παγώσει και δεν είναι έγκλημα αλλά κρατικώς υποβοηθούμενη "ανάπτυξη" γι αυτόν που θέλει να βγάλει ζεστό χρήμα...
Όταν λοιπόν ακούω για το καημένο το δεντράκι που το κόβουν οι αθεόφοβοι για να ζεσταθούν και δώστου ΣΚΑΙ και δωστου "οικολογική συνείδηση" και δωστου "που είναι το κράτος", εγώ να δεις τι πίεση ανεβάζω
δεν θα μπλέξω παραπάνω στην κουβέντα απο το να επισημάνω αυτό που έχεις ήδη πει.....
Στην Ελβετία, με τα γνωστά δάση, ο πολίτης έχει δικαίωμα να κόψει ξύλα από τα δάση για να ζεσταθεί, με διαδικασία χαλαρή αλλά σαφή, με συγκεκριμένες ποσότητες κλπ.
η παντελής απουσία του κράτους σε συνάρτηση με τον υπέρμετρο σταρχιδισμό των πολιτών του (και δεν πάει στο παρόν θέμα και μόνο αυτό), οδηγάει στην σημερινή κατάσταση.....
Ο νόμος λέει "απαξ δάσος αει δάσος"
Αν δημιουργήσεις ένα αλσύλλιο σε ιδιόκτητο χώρο, για να παράγεις καυσόξυλα, τότε κινδυνεύεις να χαρακτηριστεί το αλσύλλιο "δασική έκταση" και να περιοριστούν τα ιδιοκτησιακά σου δικαιώματα. Εννοείται ότι σε μια χαρακτηρισμένη έκταση δεν επιτρέπεται η ξύλευση.
Η λύση που βρίσκει ο πολίτης είναι απλή. Στα ιδιόκτητα μέρη ξεριζώνει κάθε άνοιξη ότι μπορεί να δημιουργήσει ξυλώδη ιστό σε αρκετή πυκνότητα για δικαιολογήσει τον χαρακτηρισμό "δασική έκταση". Και αφού δεν έχει δική του παραγωγή ξύλου πάει στο δάσος και κόβει λάθρα.
Σε χώρες που έχουν δημοκρατία αφήνουν τον πολίτη να δημιουργήσει ιδιωτικά αλσύλλια για ξύλευση, αγγλιστί η λέξη για αυτά τα αλσύλλια είναι "woodlot", κυριολεκτικά χώρος ξύλευσης. Σε χώρες με καθεστώς κοινοκτημοσύνης οι κάτοικοι της περιοχής έχουν δικαιώματα ξύλευσης στα κοινοτικά δάση, ξύλευση που γίνεται εφαρμόζοντας κανόνες συνετής δασοπονίας.
Οταν ο πολίτης έχει την επιλογή να πλευριτώσει μέσα στο ίδιο του το σπίτι διότι δεν έχει χρήματα για πετρέλαιο ή την ΔΕΗ, έ τότε θα κόψει ξύλα. Και αφού δεν μπορεί να το κάνει νόμιμα και δασοπονικά σωστά θα το κάνει τσάτρα πάτρα. Αυτά θέσπισε η πολιτεία και τα ανώτατα δικαστήρια και αυτά γίνονται.
Η ίδια η πολιτεία, όταν αύξησε τα καύσιμα και το ρεύμα, έπρεπε να είχε προβλέψει την αυξημένη ζήτηση για ξυλεία. Και να θεσπίσει κανόνες και οδηγίες στους δασάρχες ώστε η ξύλευση να συνδυάζεται με τον καθαρισμό των δασών από πλεονάζουσα καύσιμη ύλη. Λαϊκά αυτό αποκαλείται "με ένα σμπάρο δυό τρυγόνια".
Βέβαια οι δασικοί θα ανταπαντούσαν με το επιχείρημα της έλλειψης προσωπικού, καμιά απεργία κλπ. Μυστήριο πως βρίσκουν χρόνο για χαρακτηρισμούς "δασικών εκτάσεων" και ελάχιστα άλλα.
Κάνεις μεγάλο λάθος και για τις Σκουριές έχει κινητοποιηθεί κόσμος (αυτός που έχει κινητοποιηθεί, οι άλλοι βλέπουν ανάπτυξη και ευκαιρίες εργασίας εκεί ) και για τα κα(υ)μένα τα δάση που μετατρέπονται σε οικιστικά φιλέτα υπάρχει κόσμος που κάνει ότι μπορεί. Η νοοτροπία μας είναι λάθος απ όπου και να την πιάσεις ακόμα και η δική σου συλλογιστική φίλε μου χωλαίνει και μάλιστα πολύ. Πρόσεξε τι γράφεις: "Δεν κάνει τίποτα η κοινωνία μας για τις Σκουριές ή αδιαφορεί για τα δάση όταν αυτά χτίζονται, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί είναι μεμπτό το να κόβει κάποιος "φουκαράς" ξύλα από τα δάση". Δεν παίζει αυτό ως δικαιολογία, ούτε ως επιχείρημα που να δικαιολογεί τέτοιες πράξεις. Πρώτα απ΄όλα στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν υπάρχει "φουκαράς", υπάρχει ο κλασσικός μ@λ@κ@ς νεοέλληνας, ο πανικόβλητος, με τις πιο ηλίθιες και ανώριμες αντιδράσεις! Το έχει αποδείξει πολλάκις ότι είναι δίποδο, ειδικά τώρα με τη κρίση που δεν υπάρχει ο μανδυάς του "γαμάω" και η έπαρση της απατηλής παντοκρατορίας του ιλουστρέ βαλχομπαρόκ μικρόκοσμου του, δείχνει τον πραγματικό του εαυτό. Όσο life style και αν τον πότισαν, όσο και να λούστηκε με πανάκριβά αρώματα, όσο και αν μπούκωσε με γκουρμεδιές, παραμένει ο ίδιος κατσαπλιάς και καράβλαχος (υπό την έννοια της συμπεριφοράς και ουχί της καταγωγής) που ήταν πάντα. Εκτός από αυτα που ψήφισε, τα οποια πες παει στο διάολο, δεν είχε την αντιληπτικη ικανότητα να καταλλάβει, βλέπουμε πως αντιδρά όταν βιώνει πράγματα που ακόμα και ένας μονοκύτταρος οργανισμός δεν μπορεί να παραβλέψει. Κρυώνει και πεινάει (αν και αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα). Και τι κάνει που κρυώνει; Πάει και κόβει ότι βρει γιατί είναι θέμα "επιβίωσης", στα @@δια του έτσι και αλλιώς, στην παλιές καλές εποχές έκαιγε και καταπατούσε επειδή ήταν "γαμάω" και μάγκας. Το δάσος και η φύση είναι εύκολοι στόχοι, βολικοί, τα θύματα που πλήρωναν παλιότερα την επιδειξιομανία του και την αδιαφορία του και που τώρα πληρώνουν τα φοβικά του σύνδρομα. Το να αντιδράσει απέναντι σε αυτούς που τον φέραν σε αυτή την κατάσταση (στους οποίους συμεριλαμβάνεται και ο εαυτός του φυσικά) ουδείς λόγος. Άστο αυτό, πονάει και είναι άβολο, πάντα οι άλλοι φταίνε και πάντα αυτός επιλέγει το ρόλο του θύματος για να διακαιολογεί τις μ@λ@κιες που παραδοσιακά και χρόνια κάνει. Θα συνεχίσει να είναι ραγιάς και υποταγμένος, μια συνάθροιση κυττάρων που νομίζει ότι της χρωστάει ο κόσμος όλος, ότι της αξίζουν τα καλύτερα (του το έλεγε και η μάνα του) και που στα δύκολα ακολουθεί το μοντέλο Καζαντζίδη (κλάψα - μοίρλα και βολική παραίτηση) ξεχνώντας τον τσαμπουκά και το τρίπτυχο μαγκιάς - κλανιάς και εξάτμισης που ήταν το ευαγγέλιο του μέχρι πρώτινως.
ρε φιλε δεν ειναι μονο θεμα οικολογιας,ειναι πιο πολυ ενεργειακο.Ο ορυκτος πλουτος οπως και να το κανουμε θα τελειωσει καποια στιγμη,οποτε ειτε το θελουμε ειτε οχι θα πρεπε να χρησιμοποιουμε κατι αλλο,αλλιως θα ψοφησουμε.
Και εννοειται οτι ειναι μια λυση που προϋποθετει την υποστηριξη του κρατους,οπως την εχει και ο Βαρδινογιαννης τωρα και λειτουργει..
"....Πρώτα απ΄όλα στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν υπάρχει "φουκαράς", υπάρχει ο κλασσικός μ@λ@κ@ς νεοέλληνας, ο πανικόβλητος, με τις πιο ηλίθιες και ανώριμες αντιδράσεις! Το έχει αποδείξει πολλάκις ότι είναι δίποδο,...."
Ξεκάθαρη άποψη περι του "τις πταίει" λοιπόν!
Ειλικρινά δεν το περίμενα απο σένα .. Θύμα μιας ψευτο-οικολογικής θεωρίας που προωθεί την αντίληψη πως ο άνθρωπος είναι το παράσιτὂ επι γης , αντιλαμβάνεσαι άραγε ποιούς εξυπηρετεί αυτή η λογική?
Το ξέρω ότι κινητοποιήθηκαν, αλλά δεν ήταν ζήτημα που συγκλόνισε την ευρύτερη τοπική κοινωνία αλλά τους λίγους που εξ απόψεως θεωρούσαν το ζήτημα σημαντικό και καλά έκαναν.
[ Πχ, στην Κερατέα (η οποία χωρά συζήτηση...), καταλάβανε όλοι πολύ καλά (το κράτος, τα αστυνομικά όργανα, οι πάντες) τι σημαίνει η τοπική κοινωνία αντιδρά: τους πήρε όλους και τους σήκωσε. Στα καφενεία, στα σπίτια, στα σχολεία συζητάγε γι αυτό, τους έκαιγε και μετά πήγανε και δείξανε σε όλους πόσο τους έκαιγε. ]
Για την κριτική που κάνεις στο υποκείμενο "φουκαράς" βλέπε παραπάνω πόσο συμφωνώ. Αλλά πρέπει να αποφασίσουμε αν θα πορευτούμε με αυτή την κριτική σαν βάση ή με άλλη και αυτό έχει μεγάλες διαφορές.
Αν πεις, ο φουκαράς που τώρα πεινάει/κρυώνει είναι ##@@*** και φταίει γιατί 1,2,3,4.....και να παέι να..να...να..., τον καταδικάζεις σε θάνατο (αργά ή γρήγορα). Ταυτόχρονα καταφάσκεις στην ολοκληρωτική άποψη του κράτους, που λέει "όποιος δεν έχει ας πεθάνει, χέστηκα". Και που σύντομα ίσως πιάσει και περισσότερους απο τους "μ@λ@κες νεοέλληνες" και πιάσει και τους μη μ@λ@κες. Για να το πω ευθέως: όταν αρχίσει και αλέθει η μηχανή, όλα τα ξύλα ίδια είναι.
Αν πεις φταίει γιατί 1,2,3,4 αλλά θα τον υπερασπιστώ ( όχι για/με τις προηγούμενες επιλογές του αλλά ) γιατί η μοίρα μας ίσως στο βάθος να είναι κάπου κοινή (πχ ενώπιον της μηχανής με τα ξύλα...), τότε πρέπει να τον υπερασπιστείς, υπερασπιζόμενος μελλοντικά τον εαυτό σου. Πχ: λέγαμε παραπάνω φθηνό πετρέλαιο/τσάμπα πετρέλαιο/επίδομα πετρελαίου (ό,τι σ αρέσει) για ό λ ο υ ς.
Δύσκολο ε; Αλλά η δεύτερη επιλογή έχει bonus ευκαιρία, ενώ η πρώτη είναι στημένο παιχνίδι.
Ξέρεις το ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει τελικά είναι μεγάλη κουβέντα και καθόλου ντεφάκτο.
Το ποιος καταδίκασε ή θα καταδικάσει κάποιον άλλο κι αυτό συζητήσιμο είναι . Θέλω να πω, μη θεωρείς τη δική σου επιβίωση δεδομένη.
Οι κατσαρίδες αντέχουν μέχρι και ατομική βόμβα και μετά τον 2ο ΠΠ είδες ποιοι επιβίωσαν και έγιναν πλούσιοι και ποιοι απλά τοv ήπιαν…
Καλή τύχη (ειλικρινά) και να προσέχεις κυρίως αυτούς που υπερασπίζεσαι.
Είναι οι ίδιοι που φώναζαν σταυροσων σταυροσων αυτόν, οι ίδιοι που δεν άκουγαν τις κραυγές στη Μακρόνησο κλπ κλπ